НачалоФорумКазинаBounty Casino - обща дискусия

Bounty Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от dimdimdim2703
|
9 569 преглеждания 50 отговора |
|
1 2 3
преди 1 година

Къде съм виждал този човек преди? А, този дето пише или 120к или 35к са му откраднали. След това той копира и поставя платното за проверка))) Ако наистина сте спечелили тези пари, тогава просто не играйте. Ти някакъв идиот ли си? Бъди търпелив. И ако не плащат до половин година, ще ги закопаете с това. например, като пуснете екран с датата на заявление за проверка и отговора на администраторите, около 7 дни. Но просто решете от какво се оплаквате. И тогава започнах да мисля, че си фалшив))

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявах се, че проблемът ще се реши и ще ми помогнат да върна парите, поради дългата проверка на сметката. Но казиното ми взе парите. Това казино трябва да бъде маркирано като измама!!!


Ако не вярвате на думите ми мога да дам данните за оторизация. Вашите експерти ще го видят сами. Вижте тази информация! Ще ви дам парола и данни за вход, за да можете да проверите информацията за моя акаунт.


Факт е, че на 26 декември направих 4 залога на спорт, общо 200 000 рубли, от които 2 залога бяха спечелени, но все още не мога да получа парите. залозите са напълно уредени, тази информация се показва и в историята на всички казино игри, в моя акаунт. Там ставките са ясно определени, но парите не се кредитират в игровата сметка.



filefile

Както можете да видите от печелившите залози, които са показани в зелено, направих 4 залога по 50 хиляди рубли на 26 декември. След това балансът възлиза на 30 хиляди рубли, напълно загубих тези пари в размер на 30 хиляди, но не бях разстроен, защото разчитах на печалби от спортни залагания. В резултат на мача трябва да получа общо 130 500 рубли. Но парите не бяха кредитирани по сметката, операторът казва, че всички залози са изчислени правилно, но са възможни забавяния. Разбирам, че просто имам казино, както в случая с верификацията на акаунта. Това е явно нарушение и казиното е измамник!

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Здравейте,

доколкото виждам оплакването ви е започнало като " Играчът се бори да завърши проверката на акаунта "

Сега споменахте други проблеми с печалбите, добре е, че споменахте и това в жалбата, просто се опасявам, че няма да можем да помогнем по въпроса със спортните залагания. Да чакаме Андрей 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, получих отговор относно нечестното изчисление на спортните залагания.


Представителят на казиното отговори ⤵️


4.1.2.6. Организаторът не носи отговорност за неправилната работа на игралния софтуер. Членът използва софтуера на принципа „КАКТО Е" („КАКТО Е"). Ако организаторът установи, че по време на играта е възникнал срив (грешка) в работата на сайта, тогава резултатите, възникнали при неправилна работа на софтуера, могат да бъдат анулирани или коригирани по преценка на организатора. Участникът се задължава да не контактува с организатора относно качеството, количеството, реда и сроковете на предоставените му игрални възможности и услуги.


В допълнение, съгласно параграф Гаранции и отговорност 5.1. Организаторът не гарантира постоянен и непрекъснат достъп до детската площадка и нейните услуги в случай на технически проблеми и/или непредвидени обстоятелства, включително: неизправност или нефункциониране на интернет доставчици, информационни сървъри, банкови и платежни системи, както и незаконни действия на трети лица. лица.


Бях шокиран от тази поправка, параграф от правилата за хищнически условия! Призовавам ви да се отнесете с разбиране и незабавно да поставите предупреждения в прегледа на това казино!


Това казино е истински измамници и крадци!

Освен това тази информация е станала известна и на други сайтове като вашия!

Автоматичен превод:
Dodos
преди 1 година

Може би ме бъркате с някой друг. Имам проблем с плащането на 236 хиляди рубли, поради дългата проверка на документи!


Но сега се притеснявам, че балансът ми е ограбен.

Казиното не изплаща печелившия залог! Сумата е 130 500 рубли! Въпреки че мисля, че вече знаете проблема ми!!!


Навсякъде по различни ресурси отговаряте едностранчиво, така че ще трябва да чакам поне половин година.


Бях готов да чакам шест месеца, но казиното открадна парите ми. Ще се погрижа обществеността да е наясно с този проблем. Загубих достатъчно в това казино, но ти реши да не изплатиш печалбите.

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Знаете, че тъй като нямаме познания, когато става дума за спортни залагания, също се страхувам, че нашите екипи за жалби в крайна сметка ще отхвърлят вашия случай, просто защото не се занимаваме със случаи на спортни залагания. Вие показвате в жалбата си как са уредени залозите, но екипът не знае как изглежда, когато залозите се уреждат и какви може да са проблемите зад 2-та залога, които сте показали там.

Трябва да имаме персонал, обучен за спортни залагания, за да ви окажем подходяща помощ 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Мога да ви дам паролата и влизането от моя акаунт в това измамно казино.


Моля, отидете в моя акаунт, има възможност да видите историята на всички залози, ще видите 4 залога от 50 хиляди рубли за общо 200 хиляди рубли, това доказва, че залагам на пари! след това отидете на хронологията на спортните залагания в спортния раздел, ще видите историята на залаганията за тези залози. Всички те бяха уредени след края на мачовете, два залога бяха напълно загубени и още два залога бяха спечелени. От това трябва да получа 130 500 рубли. Но парите не са кредитирани по сметката ми!


filefile

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Вярвам, че наистина имате проблеми с компанията, но предполагам, че би било по-добре да се свържете с друга услуга, която помага на играчите със спортни залагания, или да се свържете с техния лицензиращ орган Кюрасао (GCB).

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, получих отговор относно нечестното изчисление на спортните залагания.


Представителят на казиното отговори ⤵️


4.1.2.6. Организаторът не носи отговорност за неправилната работа на игралния софтуер. Членът използва софтуера на принципа „КАКТО Е" („КАКТО Е"). Ако организаторът установи, че по време на играта е възникнал срив (грешка) в работата на сайта, тогава резултатите, възникнали при неправилна работа на софтуера, могат да бъдат анулирани или коригирани по преценка на организатора. Участникът се задължава да не контактува с организатора относно качеството, количеството, реда и сроковете на предоставените му игрални възможности и услуги.


В допълнение, съгласно параграф Гаранции и отговорност 5.1. Организаторът не гарантира постоянен и непрекъснат достъп до детската площадка и нейните услуги в случай на технически проблеми и/или непредвидени обстоятелства, включително: неизправност или нефункциониране на интернет доставчици, информационни сървъри, банкови и платежни системи, както и незаконни действия на трети лица. лица.


Бях шокиран от тази поправка, параграф от правилата за хищнически условия! Призовавам ви да се отнесете с разбиране и незабавно да поставите предупреждения в прегледа на това казино!


Това казино е истински измамници и крадци!

Освен това тази информация е станала известна и на други сайтове като вашия!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Това е доста обяснение...

Ще уведомя екипа за данни за това твърдение, те са експертите, така че ще оставя резултата на техните плещи. Бихте ли искали да изпратите и оригиналния отговор на data@casino.guru, моля? Само в случай, че им потрябват.

Благодаря ви и успех с авторитета!


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, не мога да получа отговор от службата за поддръжка.

Не можах да получа разяснение по този въпрос. Отговори в чата за поддръжка <<Тази система е напълно автоматизирана и не изисква намесата на оператори за поддръжка>>. Това е грешното обяснение.


Официалният представител на bounty casino обаче отговори на проблема ми. Получих този отговор от сайт за преглед и оценка на хазарт и казино като вашия.


Официалният представител написа ⤵️


4.1.2.6. Организаторът не носи отговорност за неправилната работа на игралния софтуер. Членът използва софтуера на принципа „КАКТО Е" („КАКТО Е"). Ако организаторът установи, че по време на играта е възникнал срив (грешка) в работата на сайта, тогава резултатите, възникнали при неправилна работа на софтуера, могат да бъдат анулирани или коригирани по преценка на организатора. Участникът се задължава да не контактува с организатора относно качеството, количеството, реда и сроковете на предоставените му игрални възможности и услуги.


В допълнение, съгласно параграф Гаранции и отговорност 5.1. Организаторът не гарантира постоянен и непрекъснат достъп до площадката и нейните услуги в случай на технически проблеми и/или непредвидени обстоятелства, включително: неизправности или неработоспособност на интернет доставчици, информационни сървъри, банкови и платежни системи, както и неправомерни действия на трети лица. лица. Организаторът ще положи всички усилия за предотвратяване на сривове, но не носи отговорност за временни технически сривове и прекъсвания в работата на Играта, независимо от причините за тези сривове.


file Отговор от чата за поддръжка на оператора.

file Отговорът на официалния представител на bounty casino.

Историята на този отговор е достъпна на LatestCasinoBonuses .com.


Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: коригира връзката
Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Е, предполагам, че екипът по жалбите ще обърне внимание на тази информация, ако желаете да я поставите там .

Би било по-полезно на Андрей в момента.🤔

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

И така, какво не е ясно? Спортният тотализатор е под контрола на лицензополучателя. Той носи отговорност за грешките. Те са като посредници. Poetmou и правилата го казват. Първо трябва да се запознаете, а след това да играете. И с нашия брат всичко е както винаги. Те изобщо не трябва да решават това, доколкото разбирам, но от собствен опит ще кажа, че ако е добре с тях, тогава те ще се съгласят да се срещнат. Но като цяло. Радвайте се, че представителите отговарят. Често изпадах в ситуация, в която никой не се интересува от проблемите ми. Успех с решението ти.

Автоматичен превод:
raqparis
преди 1 година

Остават само два дни за казиното да се присъедини към жалбата , а сега започвам да си мисля, че жалбата е почти игнорирана. 🙁

Да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер, имам следната ситуация в това казино. Играя в bounty казиното от месец и съм направил депозити на обща стойност 50 хиляди. Последния път, когато загубих, изпратих документи за проверка на акаунта - беше преди 7 дни. Преди два дни реших да играя отново и успях да спечеля 80 хиляди рубли, парите бяха изтеглени бързо и в същия ден направих още 3 депозита и спечелих голяма сума, а именно повече от 660 хиляди рубли. Реших да изтегля част от него, но тогава започна, че акаунтът трябва да бъде потвърден, за да мога да тегля. Питам кога ще премине проверката, трябва да изчакате отговора, обикновено не повече от 7 дни, като добавя, че нямат достъп до услугата за сигурност и проверката може да се счита за неограничен период от време, изпращам екранни снимки . Какво да правя, това е лицензирано казино, не съм взимал никакви бонуси и абсолютно нищо в това казино, винаги играя на високи залози и честно и се надявах на честността на казиното. какво, кажи ми? Минаха 12 дни

filefilefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моля, помогнете ми с този въпрос, аз съм за справедливостта, добре, не може така!

Автоматичен превод:
del1rbooking
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че трябва да се успокоиш. Изглежда, че казиното трябва да се увери, че вашите добри печалби са в съответствие с правилата и че акаунтът ви е в съответствие с AML политиката и така нататък - понякога се нарича проверка за сигурност, случва се, когато играч удари по-голяма печалба, или ако достигнете някакъв праг на парите, които сте депозирали - предполагам, че сте изпълнили и двете.

Разбира се, можете да подадете жалба, но дори и да го направите, ще изчакаме казиното да предостави резултата от тази проверка за сигурност на акаунта.

Съжалявам, аз не мога да чета азбука, така че нямам представа какво пише в текста. Можете ли да го копирате и поставите директно в публикацията, за да мога да прочета този отговор?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Уважаема Радка, благодаря ти за отговора. Вече са изминали 13 дни от подаването на документа, а не проверката, изпратих сканиране на паспорта, който беше лесно проверен във всяко друго казино за проверка на сметката. Като пиша до техническата поддръжка на казиното и искам отговор кога ще бъдат проверени документите, те ми отговарят

  • трябва да очаквате, обикновено до 7 работни дни, но има отделни случаи, които могат да отнемат неограничено време

Оказва се, че те могат да проверяват за една година и може би две години или никога. Видях също, че потребителят dimdimdim2703 има същата ситуация, той също не е бил верифициран повече от месец.

писала си и мила Радка


  • Съжалявам, не мога да чета азбуката, така че нямам представа какво пише. Можете ли да го копирате и поставите директно в публикацията, за да мога да прочета този отговор?


Говорите за екранните снимки, които изпратих? На руски ли са? Ако отговорът е да, изпращам на английски и бих искал да подам жалба в самото казино за награди, така че официалните представители да отговорят защо отнема толкова време, за да верифицират акаунта ми, може би правят това, за да ме накарат да загубя всички печалби, може би изобщо не искат да изплатят печалбите? за други проверката продължава до 7 работни дни, докато моята продължава повече от 13 дни. Моля те да ми помогнеш, скъпа Радка, по този въпрос, това е несправедливо към честните играчи от казиното


Най-добри пожелания del1rbooking

filefilefilefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
del1rbooking
преди 1 година

Здравейте,

Сега разбирам, благодаря ви за тези екранни снимки.

Така че проблемът е, че проверката все още не е завършена, пропуснах това по-рано.

Добре е, че подадохте жалбата и предоставихте всички тези екранни снимки. Ще отнеме известно време, за да преминете през това, така че Ник ще ви информира възможно най-скоро. Просто се придържайте към жалбата и любезно изчакайте актуализацията.

Ако междувременно получите нещо свързано, посетете жалбата и актуализирайте темата , моля.

Опитайте се да запазите спокойствие, ние ще се опитаме да помогнем.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за подкрепата !

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Успяхте ли да се верифицирате в казиното Bounty?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини