ФорумКазинаBounty Casino - обща дискусия

Bounty Casino - обща дискусия

преди 1 година от dimdimdim2703
|
8596 преглеждания 50 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bounty Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Имах голям късмет след петия депозит, спечелих голяма сума, но с тегленето започнаха трудности, отначало те заблудиха главата ми с редовни анулации на теглене. След това операторът ми обясни, че трябва да деактивирам сумата на депозита в слотовете X1.5. Изпълних всички изисквания, но акаунтът ми получи лимити за теглене. Операторът поиска пълна проверка. След изпращане на всички документи чакам потвърждение за проверка от 09.12.2022 г.


На въпрос защо проверяват документите ми дълго време, чатът за поддръжка отговаря, СЛУЖБАТА ЗА СИГУРНОСТ ИМА ПРАВО ДА ПРОВЕРЯВА ДОКУМЕНТИ ЗА НЕОГРАНИЧЕНО ВРЕМЕ.


Сега разбирам, че администрацията може да не изплаща печалби, без да нарушава собствените си правила. Тази добре проектирана измамна дейност може да продължи, докато не загубя всичките си пари или не премина проверка. НО ОЩЕ НЕ ГУБЯ НАДЕЖДА, ДАНО ДО НОВА ГОДИНА ДА СИ ПОЛУЧА ПАРИТЕ.

АКО СЕ ЗАБАВИ С 2 СЕДМИЦИ ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО РЕВЮ ПО ТАЗИ ТЕМА. filefilefile

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Здравейте,

Ще изчакам жалбата ви да се развие по-нататък, за да получа първо някаква представа, въпреки че изявлението гласи, че:

СЛУЖБАТА ЗА ОХРАНА ИМА ПРАВО ДА ПРОВЕРЯВА ДОКУМЕНТИ ЗА НЕОГРАНИЧЕНО ВРЕМЕ - звучи ми доста неконтролируемо.

Моля, дайте малко време на екипа по жалбите да премине през това, надявам се екипът да ви помогне.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Знаете ли, просто бях шокиран, когато разбрах, че процедурата отнема до 7 дни на принципа първи дошъл, първи обслужен, това е регламентирано в bounty казиното. Разбрах, че в моя случай този процес се извършва нарочно, за да не изплатя печалбите си. Сигурен съм в това! Подведен съм и просто шокиран от информацията, която научих не толкова отдавна.


Оказва се, че клиентите на казиното са поискали процедурата за проверка на документи много по-късно, процесът е одобрен от тях. Така че ми отговарят на ресурса VK. Но специалистите по казино не искат да отговорят на тази забележка.

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Въпреки че не разбирам напълно втората част от поста ви, предполагам, че би било добре да споменете всичко това в жалбата, ако не сте го правили преди. 🙏

Екипът ще разгледа това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В Русия има социална мрежа VK, където общувах с други клиенти на общността на bounty casino, задавайки въпроса КОЛКО ДЪЛГО Е ПЕРИОДЪТ ЗА ПРОВЕРКА. Отговориха ми няколко души, които са свързани с това казино. НЯМАШЕ ЗАКЪСНЕНИЕ


Доколкото разбрах, не са имали забавяне.


Дори в общността на VK един човек отговори, той създаде акаунт в казиното на 13 декември и незабавно изпрати документите за пълна проверка, документите му бяха проверени и потвърдени на 18 декември. Оказва се, че казината в моя случай правят не искате да потвърдите проверката и да не върнете парите.

Тъй като подадох документите на 9 декември и все още чакам отговор.

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Знаете ли, просто се опитвам да отгатна, но те може да използват тактиката на забавяне и се надяват в крайна сметка да загубите печалбите си по време на празниците. Бъдете силни, изпращайте им всичко, което искат, и се свързвайте с тях относно проверката на всеки няколко дни. Надявам се, че това ще се оправи или може би ще можем да помогнем, тъй като виждам, че вече сте изпратили жалба.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, публикувах жалба на много ресурси.

Това е ново казино и направих грешка

Беше необходимо да се регистрирате напълно в началото на регистрацията, преди да направите първите депозити.

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Здравейте, има ли напредък? Знам, че е Коледа, но искам да знам как вървят нещата, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 1 година

ВСЕ ОЩЕ ЧАКАМ.

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Сигурен съм, че скоро някой ще отговори на подадената от вас жалба. Да видим какво можем да направим. Вашата жалба е първата подадена жалба срещу това казино на нашия уебсайт, така че нямаме предишен опит с тях, когато става въпрос за разглеждане на жалби.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто чакам. Но мисля, че казиното се надява да загубя.

Автоматичен превод:
dimdimdim2703
преди 1 година

Бих искал да кажа нещо утешително, за съжаление, както Даниел спомена, че нямаме предишни прозрения, така че предполагам, че е най-добре да изчакаме жалбата. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така разбрахте ли?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, ако правилата казват, че проверката е на принципа първи дошъл, първи обслужен, тогава трябва да изчакате. Четете правилата при регистрация. Е, вече не е блокиран добре. Обикновено всички измамници блокират глупаво и казват, че са нарушили правилата и това е. И тук, само чакам проверка. Желая ти търпение и дано всичко се реши във твоя полза. Не играйте до края на k. Това ще бъде индикатор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Гош все още чака

Автоматичен превод:
mlockw2023
преди 1 година

Знам, че просто ме игнорират. Неизгодно им е да ме блокират, за да не светна в специална измама!


Най-вероятно ме чакат да загубя всичките си пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така разбрахте ли?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Знам, че просто ме игнорират. Неизгодно им е да ме блокират, за да не светна в специална измама!


Най-вероятно ме чакат да загубя всичките си пари.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тогава се опитайте да не загубите баланса, моля. Жалбата тече.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Гош все още чака

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако казиното не успее да ви изпрати печалбите за по-малко от 14 пълни дни, вие също трябва да подадете жалба. 🤔

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини