преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bounty Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имах голям късмет след петия депозит, спечелих голяма сума, но с тегленето започнаха трудности, отначало те заблудиха главата ми с редовни анулации на теглене. След това операторът ми обясни, че трябва да деактивирам сумата на депозита в слотовете X1.5. Изпълних всички изисквания, но акаунтът ми получи лимити за теглене. Операторът поиска пълна проверка. След изпращане на всички документи чакам потвърждение за проверка от 09.12.2022 г.
На въпрос защо проверяват документите ми дълго време, чатът за поддръжка отговаря, СЛУЖБАТА ЗА СИГУРНОСТ ИМА ПРАВО ДА ПРОВЕРЯВА ДОКУМЕНТИ ЗА НЕОГРАНИЧЕНО ВРЕМЕ.
Сега разбирам, че администрацията може да не изплаща печалби, без да нарушава собствените си правила. Тази добре проектирана измамна дейност може да продължи, докато не загубя всичките си пари или не премина проверка. НО ОЩЕ НЕ ГУБЯ НАДЕЖДА, ДАНО ДО НОВА ГОДИНА ДА СИ ПОЛУЧА ПАРИТЕ.
АКО СЕ ЗАБАВИ С 2 СЕДМИЦИ ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО РЕВЮ ПО ТАЗИ ТЕМА.
I was very lucky after the fifth deposit, I won a large amount, but with the withdrawal, difficulties began, at first they fooled my head with regular withdrawal cancellations. The operator then explained that I should disable the deposit amount in X1.5 slots. I have completed all the requirements, but my account has received withdrawal limits. The operator requested full verification. After sending all the documents, I am waiting for confirmation of verification dated 12/09/2022.
When asked why they check my documents for a long time, the support chat answers, THE SECURITY SERVICE HAS THE RIGHT TO CHECK DOCUMENTS FOR UNLIMITED TIME.
Now I understand that the administration is able not to pay winnings without violating its own rules. This well-designed fraudulent activity may continue until I lose all my money or pass verification. BUT I DO NOT LOSE HOPE YET, I HOPE BEFORE THE NEW YEAR I WILL RECEIVE MY MONEY.
IF IT DELAYS FOR 2 WEEKS, I WILL MAKE A VIDEO REVIEW ON THIS TOPIC.
Здравейте,
Ще изчакам жалбата ви да се развие по-нататък, за да получа първо някаква представа, въпреки че изявлението гласи, че:
СЛУЖБАТА ЗА ОХРАНА ИМА ПРАВО ДА ПРОВЕРЯВА ДОКУМЕНТИ ЗА НЕОГРАНИЧЕНО ВРЕМЕ - звучи ми доста неконтролируемо.
Моля, дайте малко време на екипа по жалбите да премине през това, надявам се екипът да ви помогне.
Hello,
I'd wait for your complaint to develop further to get some insights first, though the statement saying that:
THE SECURITY SERVICE HAS THE RIGHT TO CHECK DOCUMENTS FOR UNLIMITED TIME - sounds quite out of hand to me.
Kindly give the complaint team some time to go through that, I hope the team will help you.
Знаете ли, просто бях шокиран, когато разбрах, че процедурата отнема до 7 дни на принципа първи дошъл, първи обслужен, това е регламентирано в bounty казиното. Разбрах, че в моя случай този процес се извършва нарочно, за да не изплатя печалбите си. Сигурен съм в това! Подведен съм и просто шокиран от информацията, която научих не толкова отдавна.
Оказва се, че клиентите на казиното са поискали процедурата за проверка на документи много по-късно, процесът е одобрен от тях. Така че ми отговарят на ресурса VK. Но специалистите по казино не искат да отговорят на тази забележка.
You know, I was just shocked when I found out that the procedure takes up to 7 days on a first-come, first-served basis, this is regulated in the bounty casino. I found out that in my case this process is carried out on purpose so as not to pay out my winnings. I am sure about that! I am misled and simply shocked by the information that I learned not so long ago.
It turns out that casino customers requested the document verification procedure much later, the process was approved by them. So they answer me on the VK resource. But casino specialists do not want to respond to this remark.
Въпреки че не разбирам напълно втората част от поста ви, предполагам, че би било добре да споменете всичко това в жалбата, ако не сте го правили преди. 🙏
Екипът ще разгледа това.
Even though I do not fully understand the second part of your post, I guess that would be good to mention all of this in the complaint, if you have not done that before. 🙏
The team will look into this.
В Русия има социална мрежа VK, където общувах с други клиенти на общността на bounty casino, задавайки въпроса КОЛКО ДЪЛГО Е ПЕРИОДЪТ ЗА ПРОВЕРКА. Отговориха ми няколко души, които са свързани с това казино. НЯМАШЕ ЗАКЪСНЕНИЕ
Доколкото разбрах, не са имали забавяне.
Дори в общността на VK един човек отговори, той създаде акаунт в казиното на 13 декември и незабавно изпрати документите за пълна проверка, документите му бяха проверени и потвърдени на 18 декември. Оказва се, че казината в моя случай правят не искате да потвърдите проверката и да не върнете парите.
Тъй като подадох документите на 9 декември и все още чакам отговор.
In Russia there is a social network VK, where I communicated with other clients of the bounty casino community, asking the question HOW LONG IS THE VERIFICATION PERIOD. I was answered by several people who are associated with this casino. THERE WAS NO DELAY
As far as I understand they didn't have any delays.
Even in the VK community, one person answered, he created an account in the casino on December 13 and immediately sent the documents for a full check, his documents were checked and verified on December 18. It turns out that the casinos in my case do not want to confirm the verification and not return the money.
Since I submitted the documents on December 9th and am still waiting for a response.
Знаете ли, просто се опитвам да отгатна, но те може да използват тактиката на забавяне и се надяват в крайна сметка да загубите печалбите си по време на празниците. Бъдете силни, изпращайте им всичко, което искат, и се свързвайте с тях относно проверката на всеки няколко дни. Надявам се, че това ще се оправи или може би ще можем да помогнем, тъй като виждам, че вече сте изпратили жалба.
You know, I'm just trying to guess, but they may use the stalling tactic and they hope you eventually lose your winnings during the holiday time. Stay strong, send them everything they request and contact them regarding the verification every few days. I hope that will work out or maybe we'll be able to help since I can see you already submitted a complaint.
Да, публикувах жалба на много ресурси.
Това е ново казино и направих грешка
Беше необходимо да се регистрирате напълно в началото на регистрацията, преди да направите първите депозити.
Yes, I posted a complaint on many resources.
This is a new casino and I made a mistake
It was necessary to fully register at the beginning of registration before making the first deposits.
Здравейте, има ли напредък? Знам, че е Коледа, но искам да знам как вървят нещата, уведомете ме.
Hello there, any progress? I know it's Christmas time, but I want to know how things are going, let me know.
Сигурен съм, че скоро някой ще отговори на подадената от вас жалба. Да видим какво можем да направим. Вашата жалба е първата подадена жалба срещу това казино на нашия уебсайт, така че нямаме предишен опит с тях, когато става въпрос за разглеждане на жалби.
I'm sure someone's going to reply soon to your submitted complaint. Let's see what we can do. Your complaint is the first submitted complaint against this casino on our website so we don't have any previous experience with them when it comes to dealing with complaints.
Бих искал да кажа нещо утешително, за съжаление, както Даниел спомена, че нямаме предишни прозрения, така че предполагам, че е най-добре да изчакаме жалбата. 🤔
I'd like to say something comforting, sadly, as Daniel mentioned we have no previous insights, so I guess it's best to wait for the complaint. 🤔
Е, ако правилата казват, че проверката е на принципа първи дошъл, първи обслужен, тогава трябва да изчакате. Четете правилата при регистрация. Е, вече не е блокиран добре. Обикновено всички измамници блокират глупаво и казват, че са нарушили правилата и това е. И тук, само чакам проверка. Желая ти търпение и дано всичко се реши във твоя полза. Не играйте до края на k. Това ще бъде индикатор.
Well, if the rules say that verification is on a first come, first served basis, then you have to wait. You read the rules when registering. Well, not blocked already well. Usually all scammers stupidly block and say that they broke the rules and that's it. And here, just waiting for verification. I wish you patience and I hope everything will be decided in your favor. Do not play for the remainder of the k. This will be an indicator.
Ну если в правилах указано, что верификация в порядке живой очереди, тогда вам нужно ждатью. Вы же читаете правила при регистрации. Ну не заблокировали уже хорошо. Обычно все скамеры тупо блочат и говорят, мол нарушил правила и все тут. А здесь, просто ожидание верификации. Терпения вам желаю и надеюсь все решиться в вашу пользу. Не играйте на остато к. Это будет показателем.
Знам, че просто ме игнорират. Неизгодно им е да ме блокират, за да не светна в специална измама!
Най-вероятно ме чакат да загубя всичките си пари.
I know they just ignore me. It is unprofitable for them to block me, so as not to light up in a special fraud!
Most likely, they are waiting for me to lose all my money.
Знам, че просто ме игнорират. Неизгодно им е да ме блокират, за да не светна в специална измама!
Най-вероятно ме чакат да загубя всичките си пари.
I know they just ignore me. It is unprofitable for them to block me, so as not to light up in a special fraud!
Most likely, they are waiting for me to lose all my money.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.