ФорумКазинаBoo Casino - обща дискусия

Boo Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от kszysio
|
22453 преглеждания 131 отговора |
|
1...5 6 7
Добавете пост
преди 1 година

Да, страхотно е, ако просто ви уведомих


Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление реалността е, че има сайтове за залагания, които измамват и някои хора им плащат, за да защитават или водят спорове...ето ясен пример, повече от 100 души са засегнати и няма нито едно дело в полза на играча...тук в моята страна е много сериозно това, което се случва с къщите за залагания, те са чума и няма регулация или някой, който да контролира дали работят със стандартните минимуми... Групата boocasino има твърде много изисквания и затваря казина и отваря нови страници..... Явно тук е несправедливост да виждаме толкова много жертви... а най-лошото е, че си мислят, че говоренето и изясняването на проблемите е революция, че е грубо и т.н. Не знам на какъв език ще трябва да говорим, за да може някой да спечели дело в своя полза.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, поне хората, които четат и казват „да", Антъни О Фланаган наистина спечели 191,00, но casino boo casino не е честно казино и хората ще го копират, тъй като моите 191,00 бяха откраднати от тези момчета и да не се приближавам до тях, докато се измъкват период

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление реалността е, че има сайтове за залагания, които измамват и някои хора им плащат, за да защитават или водят спорове...ето ясен пример, повече от 100 души са засегнати и няма нито едно дело в полза на играча...тук в моята страна е много сериозно това, което се случва с къщите за залагания, те са чума и няма регулация или някой, който да контролира дали работят със стандартните минимуми... Групата boocasino има твърде много изисквания и затваря казина и отваря нови страници..... Явно тук е несправедливост да виждаме толкова много жертви... а най-лошото е, че си мислят, че говоренето и изясняването на проблемите е революция, че е грубо и т.н. Не знам на какъв език ще трябва да говорим, за да може някой да спечели дело в своя полза.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. След това, което прочетох от вас, предполагам, че единственото нещо, което трябва да кажа е, че не бих играл в казина, където имате подобни проблеми. Мисля, че в крайна сметка само ще си направите лоша услуга, ако продължите да правите това и губите ненужно пари.

Освен това видях, че имате подадена жалба срещу това казино, която беше оценена като неоснователна, тъй като казиното предостави подходящи доказателства за вашия случай. Мисля, че най-доброто нещо, което трябва да направите, е да прочетете Правилата и условията, преди да играете тук или където и да е другаде.

Дано да нямате подобен случай и да имате само положителни преживявания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвате се да направите допълнително теглене

Изпратиха ми имейл с искане за двата документа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво се случва, спечелих 350 реала

За да изтеглите, трябва да направите депозит от 25 реала, аз го направих

За да рисувате, трябва да поставите стойност там, успях да победя тази стойност

И сега ще тегля, не мога да добавя сметката за теглене

Говоря с тях по имейл

Иска ми толкова много документи, че му се отказвам

Автоматичен превод:
sjaciara963
преди 1 година

Здравейте! Мисля, че просто трябва да преминете проверката, за да получите печалбите от казиното. Уверявам ви, че това е нормално. Просто предоставете всичко, което ви поискаха, и съдействайте. Понякога са необходими няколко дни, докато нов акаунт бъде напълно потвърден, така че моля - бъдете търпеливи. 🙏

Ако обаче срещнете нещо необичайно, не забравяйте да дойдете тук и да споделите.

Автоматичен превод:
sjaciara963
преди 11 месеца

ПРИЯТЕЛЕ, СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ТОВА КАЗИНО И ТОЗИ ФОРУМ СА ЗАЩИТНИЦИ НА ИЗМАМНИЦИ ТОВА КАЗИНО НАИСТИНА НЕ ЗНАЕ КАК РАБОТИ НЕ Е ПЛАТИЛО НА НИКОЙ

Автоматичен превод:
Tunember
преди 11 месеца

Не виждам защо трябва да сте на това мнение и не мисля, че подкрепяме измамниците.

Може би ще е уместно да кажеш какво се е случило. Или разсъждавам правилно, ако кажа, че сте на това мнение само защото сте имали жалба срещу това казино, затворено от нас като неоснователно?

Мисля, че описаното от играча е съвсем нормално, ако казиното поиска документи за проверка. В повечето казина е така. не мислиш ли

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Boo casino не иска да плаща Играх с безплатни завъртания Изпълних всички изисквания Това е моето теглене, но днес гледам казва, че тегленето е отхвърлено

Автоматичен превод:
Audielm
преди 9 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви също защо тегленето ви е отхвърлено?

Освен това, имате ли потвърдена сметка в това казино?

Кажете ми малко повече за ситуацията, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Ако имам потвърден акаунт, имам екранните снимки. Не ми отговориха. Изпратих им съобщение и те казаха да, но след това се оказа, че оттеглянето ми е отхвърлено.

Автоматичен превод:
Audielm
преди 9 месеца

Добре, значи имате потвърден акаунт. Кога изпратихте оттеглянето си? Бонусът, с който сте играли, подлежи ли също на максимално теглене? Тъй като беше от безплатни завъртания, предполагам, че е така.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, но изпълних изискванията. Първо казаха да, имам разговорите и накрая не.

Автоматичен превод:
Audielm
преди 8 месеца

Казиното даде ли ви причина защо не искат да ви дадат парите, въпреки че сте изпълнили условията за бонус? Какво най-много можете да изтеглите от него? Кога направихте тегленето?

Мога ли да ви помоля да отговорите на всички въпроси, за да можем да се опитаме да ви помогнем, ако е възможно?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Истината е, че не знам колко е максимумът, който може да бъде изтеглен, защото беше за безплатни завъртания

Автоматичен превод:
Audielm
преди 8 месеца

filefilefile Ето го, когато Ise се пенсионира на 06.02.2024 г

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Истината е, че не знам колко е максимумът, който може да бъде изтеглен, защото беше за безплатни завъртания

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако мога да изразя своята гледна точка, бих казал, че всеки бонус, включително безплатните завъртания, също трябва да включва ясни правила.

Прочетох разговора ви с Джаро и според мен трябва или да предоставите разговора, който сте водили с казиното, или да поискате подкрепата им още веднъж, докато не получите разбираемо обяснение.

Честно казано, в този момент няма върху какво да работим, разбирате ли? Това е доста жалко, но искаме да ви помогнем.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Ако имам разговорите, които имах с оператора, който ми помогна

Автоматичен превод:
Audielm
преди 8 месеца

Това означава, че можете да го покажете тук? Съжалявам, не съм сигурен. Ако можете обаче, моля, поставете го.

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини