ФорумКазинаBongo Casino - обща дискусия

Bongo Casino - обща дискусия

преди 1 година от nikosthegreek
|
1091 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bongo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

отговорното залагане е шега и вие, момчета, се самоизключвате въз основа на идентификационни данни за вход, това не е ново, но вашият най-добър майстор има това от 2020 г. Това на практика означава, че имате проблем с хазарта, ние ще се самоизключим, но можете да създадете нов акаунт. Когато се регистрирате, не искате информация, но когато имате депозит, трябва да дадете информация, преди да депозирате. Все още не можете да се самоизключите въз основа на име, dob, адрес.

Защо да не имате kyc за наркоман, за да можете действително да му помогнете



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Aquarianheart2003
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че нямате най-добрия опит в това казино и проблемът ви е самоизключване. Означава ли това, че вече сте се изключили в миналото и сега ви е разрешено да създадете нов акаунт? Значи, според вашата информация, казиното не е направило никакви важни неща, за които са разбрали, че сте го правили преди това и сте загубили малко пари?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, изключих в миналото и сега thr sestra casino bongo и casinoin и bet master, които правят същото.


самоизключване въз основа на имейл за вход, а не на адрес за фактуриране или лична информация.


имах рецидив след 2,5 години и загубих пари и създадох множество акаунти само с изпратен имейл, след като се самоизключих.


thr процесът на регистрация не изисква лична информация, но когато искате да депозирате за първи път, това изисква адрес за фактуриране и мисля, че това може да се използва за действително самоизключване, но това е нарочно от казиното да има пристрастени ppl пристрастени

Автоматичен превод:
Aquarianheart2003
преди 3 месеца

Хм, освен ако не е записано в Правилата и условията, че ако се самоизключите в едно казино от групата, ще бъдете самоизключени и в сестринските казина, тогава не можете да очаквате това да е така.

Въпреки това, ако имате някакви проблеми и не можете да се самоизключите в казино, можете да се свържете с нас ида подадете жалба .

Какво мислиш ?

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да подам жалба, че самоизключването се основава на имейл адрес за вход, а не на лична информация за всички тези казина.


те имат този недостатък, откакто стартираха и как го прикриват е в нашите t&c, можете да имате само 1 акаунт.


Бих искал да подам жалба срещу тези казино с пълномощия. Там самоизключването е неясно, n пристрастените комарджии никога няма да могат да се изключат от тях през целия си живот и да свършат мъртви, където съм аз на този етап

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Aquarianheart2003
преди 3 месеца

Виждам, че вече сте успели и сте пуснали жалба . Нека да видим докъде ще стигне нашият екип и дали можем да ви помогнем.

В такъв случай обаче би било най-добре да отговорите на въпросите на Вероника в жалбата, за да може тя да продължи. Възможно ли е това?

Въпреки това, съжалявам за цялата тази ситуация, защото ако самоизключването се основава само на вход и имейл, тогава играчът може да създаде и двете неща и да играе отново, което няма смисъл за мен.

Въпреки че, както казах, нека видим какво може да направи нашият екип. Освен това, ако ще ви помогне, ще добавя тук ръководство за отговорен хазарт , където можете да намерите полезна информация.

Надявам се, че ще можете да изключите и всичко ще бъде по-добре.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

благодаря за помощта и отговорих на Вероника

Автоматичен превод:
Aquarianheart2003
преди 3 месеца

Няма за какво и благодаря, че отговорихте на жалбата. Надявам се, че вашият случай ще бъде разрешен възможно най-скоро и че ще можете да се самоизключите, за да не можете да се върнете. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вече подадох жалба, те ме забавят с 14 дни моята проверка и имам предстоящи тегления 2,983 евро.

днес внезапно не мога да вляза от моя район, но тази сутрин бях способен и се тревожа за парите си.

моля някой да помогне!!

Изпращам им всички файлове и снимки, за които ме помолиха за проверка, и имам техния чат, за да ми отговаря всеки ден, че все още очакват одобрение от отдела си.

Автоматичен превод:
spirosdion88
преди 3 седмици

Отнема много време, за да се направи проверката, когато минат две седмици, мога да кажа. Обикновено даваме 14-дневна времева рамка на казината, преди да се намесим, така че се надявам, че нашият екип за жалби ще може да ви помогне веднага щом прегледа жалбата ви.

Изпратили ли са ви някакъв имейл, който да ви информира за причината за затварянето на акаунта ви, може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Проблемът е решен, благодарение на Guru casino и Bongo casino!

Автоматичен превод:
spirosdion88
преди 3 седмици

Хей, това е страхотно. Винаги се радваме да помогнем. Ще продължиш ли да играеш там сега?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини