преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bonanza Game Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След като спечелих и подадох първата си заявка за теглене, акаунтът ми е „временно спрян поради проверка на услугата за сигурност" и не мога да вляза повече.
Нормално ли е? Някой има ли опит с теглене в това казино? Как протича процесът на изтегляне?
After I won and I submitted my first withdrawal request, my account is 'temporarily suspended due to a security service check', and I cannot login anymore.
Is it normal? Does anyone have experience of withdrawal in this casino? How does the withdrawal process work?
Здравейте,
съвсем нормално е. По време на това затваряне персоналът на казиното работи по проверка. Предполагам, че сте били помолени да изпратите няколко документа, за да преминете KYC процедура, прав ли съм?
Тук обаче бих бил внимателен - Bonanza Game Casino има определени раздели от Общите условия за бонуси, които считаме за несправедливи спрямо играчите на казиното.
Кажете ни как се справяте с оттеглянето.
Hello,
it is quite normal. During this closure, the casino's staff works on verification. I assume you were asked to send several documents in order to pass KYC procedure, am I right?
However, I would be careful there - Bonanza Game Casino has certain sections of Bonus Terms and Conditions that we consider to be unfair to the casino's players.
Let us know how you are faring with the withdrawal.
Те ми конфискуват печалбата, защото ме „подозират в измама" (разбира се, че не е вярно. Аз залагах нормално), и приспаднаха 30% от депозита ми.
Изпратих теглене на 986,35 евро (депозит и печалби), но само 177,8 евро (30% от депозита ми) се изпращат до електронния ми портфейл. Същото се случва и с Hotline Casino, те са собственост на една и съща компания.
Подадох жалба до Curaçao eGaming.
They confiscate my winning because they 'suspect me of of fraud' (of course this is not true. I gambled normally), and deducted 30% of my deposit.
I submitted a withdrawal of 986.35 euro (deposit and winnings), but only 177.8 euro (30% of my deposit) is sent to my e-wallet. The same happens to Hotline Casino, they are owned by the same company.
I have filed a complain to Curaçao eGaming.
Е, няма много смисъл за мен.
Хубаво е да се защитаваш.
Ако останах с впечатлението, че се е случила някаква измама, не бих платил нищо поради този факт.
Като ми плащат по-ниска сума, изглежда, че не са сигурни за измамата и просто не искат да изплатят цялата печалба.
Well, it does not make much sense to me.
It's good you defend yourself.
If I got the impression that some fraud happened, I would not pay anything because of that fact.
By paying some lower sum to me it seems like they are not sure about the fraud and just don't want to pay the whole win.
Обясниха ли ви малко каква измама сте правили според тях?
Did they explain you a bit about what kind of fraud you did according to them?
Не.
Това е единственият имейл, който получих от казиното и никога не са ми обяснили каква измама съм извършил.
No.
This is the only email I got from the casino, and they have never explained to me what kind of fraud I committed.
Да видим дали ще успеем да получим полезна информация по време на жалбата.
Let's see if we manage to obtain some useful information during the complaint.
Аз лично мразя това, когато казиното само копира + прехвърля фразата от техните условия, но всъщност не обясняват какво сте направили нередно според тях.
I personally hate this when the casino only copy + pasts the phrase from their terms and conditions, but they don't actually explain what you did wrong according to them.
Бих искал да подам жалба относно несправедливи правила за бонуси, казиното ми изпраща тонове комуникация през последните седмици и изведнъж не отговарях на условията да получа бонуса, цитирайки някои заровени и неясни T&Cs, както и премахване на печалбите ми.
Имах само проблеми с това казино, тяхното 3x залагане на парични депозити е шега, някои игри не могат да се използват за залагане на бонус (не е посочено в условията и условията за бонус). Те ми позволиха да осребря този бонус, можех да го активирам в касата и нямаше да депозирам, ако знаех, че бонусът не е наличен. Освен това ми позволиха да играя с бонуса, който генерира малко или никакви печалби (60 FS за около 15 USD печалби). Ако бях загубил целия си баланс, докато играх, те нямаше да кажат нищо, че не отговарям на условията.
Бихте ли помогнали с този случай? Това са нечестни практики и бих искал печалбите да бъдат изплатени.
Would like to place a complaint about unfair bonus rules, casino has been sending me tons of communication for the past weeks and suddenly I wasn't eligible to receive the bonus, quoting some buried and vague T&Cs as well as removing my winnings.
I've had only issues with this casino, their 3x wagering on cash deposits is a joke, some games cannot be used to wager a bonus (not specified in bonus T&Cs). They allowed me to redeem that bonus, I could activate it in cashier and wouldn't have deposited if I knew that bonus was not available. They also let me play with the bonus, which generated little to no winnings (60 FS for about 15 USD winnings). If I had lost my entire balance while playing they wouldn't have said anything about not being eligible.
Could you please help with this case? This is unfair practices and I would like the winnings to be paid.
Здравейте,
можем да го разгледаме, да. Моля, прочетете тази статия за това какво означава да подадете жалба и след това решете сами, моля.
Казиното плаща за всеки бонус, предоставен на играчите, така че те също анализират резултата и се опитват да защитят своите инвестиции, това е бизнес. За останалото обаче не мога да коментирам, защото не знам подробности. За това е жалбата.
Ако желаете да не се подложите на жалбата , подгответе всички свързани комуникации, разпечатайте екрани, които имате, и ги поставете в жалбата.
Кажете ми какво мислите за това.
Hello,
we can look into it, yes. Kindly read this article about what it means to submit a complaint and then decide for yourself, please.
The casino pays for every bonus provided to players so they also analyze the outcome and try to protect their investments, it's a business. Can't comment about the rest though, because I do not know the details. That's what the complaint is for.
If you wish t undergo the complaint, prepare all related communications, print screens you have, and paste it all into the complaint.
Let me know what you think about that.
Здравей Радка,
Бих искал да започна процеса, но нямам налично това казино в списъка, тъй като според вашия сайт то не е налично в държавата ми на пребиваване. Можете ли да ми помогнете с това евентуално?
Hi Radka,
I would like to start the process but I do not have that casino available in the list, as per your site it's not available in my residence country. Can you help me with that possibly?
Здравей.
Доколкото мога да преценя, можете да подадете жалба срещу всяко казино, посочено на нашия уебсайт, независимо откъде идвате. 🤔
Можете дори да подадете жалба срещу казиното, което все още не сме записали, просто изберете опцията „Не познавам казиното" или нещо подобно, след което поставете връзката към жалбата.
(Въпреки това това Bonanza Game Casino е посочено.)
За да направите това, трябва да щракнете върху тази връзка ,
или посетете раздела за оплакване и натиснете „подаване на оплакване":
Кажете ми как работи.
Hello there.
As far as I can tell, you can submit a complaint against any casino listed on our website, no matter where you come from. 🤔
You can even submit the complaint against the casino that we have not yet enlisted, just pick up the option "I do not know the casino" or something similar, then insert the link to the complaint.
(This Bonanza Game Casino is listed, though.)
To do that, you have to click this link,
or visit the complaint section and hit "submit a complaint":
Let me know how it works.
Здравей Радка,
Благодаря за помощта, успях да видя само списъка с казина, налични в страната ми на пребиваване, но трикът „Не познавам казиното" проработи. Жалбата е подадена, благодаря!
Hey Radka,
Thanks for your help, I could only see the list of casinos available in my residence country, but the "I do not know the casino" trick worked. Complaint submitted, thanks!
Хей, "Астронавт"🚀😉 (избрахте прекрасен псевдоним)
Радвам се да го чуя. Въпреки че изглежда, че трябва да се ориентирам по-добре в най-новите функции, наистина си мислех, че държавата няма значение, когато става въпрос за подаване на жалби. Ще го проверя, за да съм сигурен. благодаря за точката!
За сега ви пожелавам лесен и бърз резултат от рекламацията. 🤞
Кажете ми как се справяте, ако някога сте в настроение.
Hey "Astronaut"🚀😉 (you chose a wonderful nickname)
I'm happy to hear that. Though it seems that I should get better oriented in the latest features, I truly thought that the country does not matter when it comes to submitting complaints. I'll check it out to be sure. thanks for the point!
For now, I wish you an easy and fast complaint result. 🤞
Let me know how you're faring if you ever be in the mood.
Те рекламират „безплатни завъртания без залагане" в раздела за бонуси, но не споменават факта, че трябва да заложите своя депозит x3, за да можете да теглите. Депозирах 40 евро, получих 40 безплатни завъртания, които ми дадоха мижавите 1,86 и научих, че трябва да заложа депозита си едва след като се опитах да изтегля средствата си и получих съобщение, че имам бонуси, които трябва да бъдат изпълнени преди теглене . Имайте предвид, че никъде не е казано, че ще трябва да заложа депозита си, за да си върна парите. Така че останах да залагам моите 40 евро за малък бонус от 1,86 евро.
They advertise "no wager free spins" in the bonus section but don't mention the fact that you have to wager your deposit x3 to be able to withdraw. I deposited 40 euros, got 40 free spins which gave me a measly 1.86 and I only learned that I had to wager my deposit after I tried to withdraw my funds and I got a message saying I have bonuses that need to be fulfilled before a withdrawal. Mind you nowhere did it say that I would have to wager my deposit to get my money back. So I was stuck gambling away my 40 euros for a tiny bonus of 1.86 euros.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.