ФорумКазинаБлокиран от Sloto Cash за опит за теглене на печалби

Блокиран от Sloto Cash за опит за теглене на печалби (страница 2)

преди 1 година от gnelfurey1
|
2908 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 6 месеца

Ето един дълъг с моя опит със SlotoCash. Преди повече от година се регистрирах там, където се регистрирах за слотове Sloto Cash. Отне ми почти 20 × 20 и опити да одобрят регистрацията ми (може ли да добавя точно тук, тъй като за първи път никога не съм мислил нищо за това) през годината завърших с $2500 на $50 депозит. Прекарах четири часа направо в четвъртък с тях, давайки ми всички възможни извинения, опитвайки се да ми кажат как да изтегля всичките си печалби. Казаха ми, че трябва да мина през касата, нямах достъп до касата. Казаха ми, че първо трябва да отида на теглене преди касата, че няма теглене, а след като успях да стигна до тегленето, няма бутон за изпращане, за да изтегля парите си. Бях блокиран от тях, те не искаха, не можех да разговарям с тях. Не можах да им пратя имейли. Не успях да им изпратя нищо. Два дни по-късно. Получавам имейл, в който се казва, че ви предлагаме да проверите състоянието на печалбите си на уебсайта. Така че го направих, като предположих, че са изтеглени, че парите са готови да ми ги изпратят, защото бяха останали само $50, които бях изиграл. Грешах ли ден по-късно получих имейл, в който се посочва, че тегленето ми е отказано, защото съм играл на промоция. Четири часа един ден, опитвайки се да го получа, един час, на следващия ден, пет часа и всичко това отнема от времето ми и семейството ми, което съпругът ми има терминален рак и ние се молехме тези пари да дойдат, за да можем да помогнем в джобните ми разходи Бях го помолил за преписите и те казаха, че не могат да ми ги предоставят. Начинът, по който гледам на тези $2500, са моите пари, независимо какво съм заложил. Не видях нищо в техните правила и условия, че не можете да изтеглите печалбите си при промоция. Не е ли затова те правят промоции, за да ви накарат да играете? Някой навън имал ли е адвокат, който го е докладвал на отдела за измами на ФБР за нещо подобно? Длъжен съм да реша да си върна парите, така че ако някой може да ми помогне тук, това е разстройващо. Това ме ядосва и те не ценят времето ми като клиент, никога не съм ходил напред-назад с толкова много различни хора в чат 17, за да бъда точен всеки път, когато трябваше да повтарям какъв е проблемът беше и след това всеки път имаха извинение, когато накрая ми казаха, че паролата ми е неправилна. Това беше невъзможно, защото бях запазил паролата си и току-що бях проверил акаунта си, преди да отида в чата, всеки може да ми помогне

Автоматичен превод:
debbiemittel3
преди 6 месеца

Здравейте. Съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали. Със сигурност ще се опитаме да ви помогнем, ако е възможно. Мога ли да попитам кога поискахте тегленето, моля, и дали акаунтът ви е напълно верифициран в това казино?

Ние винаги съветваме играчите да прочетат условията на всяко казино, преди да играят, което важи и за условията на всеки бонус или промоция, които предлагат. Обикновено там е посочено колко е максималното теглене от всеки бонус. Всъщност не е много обичайно бонусите да идват с неограничени тегления. Може би сте открили такава информация в условията на бонуса?

Моля, предоставете тази информация, за да можем да разгледаме по-добре този ваш проблем. Ще чакаме вашия отговор тук.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Вярвам, че беше сряда, късният следобед беше 4-часовият чат, а четвъртък сутринта за един час. Прочетох условията и обаче не видях нищо, тъй като те ми „помагаха" да намеря подаването, касата и тегленето, тези опции ги нямаше една минута, а в следващата минута бяха там (не по едно и също време) ако играенето на промоция направи оттеглянето ми отказано, защо тогава ще ме карат да опитвам всички тези различни неща в продължение на четири часа? Това беше най-лошата част! 16 различни хора ме карат да опитам всички тези неща?? Мисля, че знаеха точно какво правят и също така мисля, че по някакъв начин премахваха нещата, от които имах нужда, и след известно време внезапно се появяваха

Автоматичен превод:
debbiemittel3
преди 6 месеца

Ако смятате, че се нуждаете от помощта на нашия екип за жалби, за да разгледате проблема, който имате в това казино, моля, не се колебайте да подадете жалба. Използвайте тази връзка, за да го направите , моля. Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини