НачалоФорумКазинаБлокиран от Sloto Cash за опит за теглене на печалби

Блокиран от Sloto Cash за опит за теглене на печалби

преди 1 година от gnelfurey1
|
3 327 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Здравейте, наскоро играх с $50 бонус "slotomember", който получих по имейл, и тъй като се опитах да изпратя информация, необходима за потвърждение на акаунта, изведнъж имейлът ми не минава и съм блокиран да вляза. Някой имал ли е това ? Сумата, която бих поискал след оторизиране, беше $300, ако това изобщо има значение. Имат прилични отзиви и съм някак шокиран. Все още не съм подал жалба и трябва да потвърдя, че не съм имал по-ранен акаунт. Разбира се, ако имам друг акаунт, това ще е моя грешка. Всеки опит ще бъде оценен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Здравей, това звучи като неприятен проблем. Попитахте ли казиното защо са блокирали акаунта ви? Или когато играехте с бонуса, отговаряхте ли на всички изисквания?

Що се отнася до другия акаунт, това е добра точка. Възможно ли е някой от вашия близък квартал или семейство да използва същия IP адрес и да има акаунт в казиното?

Както и да е, би било хубаво, ако някой има опит, който би бил полезен в този случай.

Освен ако казиното не ви е посочило причина за блокиране на акаунта ви и това ще отнеме непропорционално много време, тогава бих препоръчал опцията за подаване на жалба, както споменахте в публикацията си.

Възможно ли е да ни информирате за по-нататъшното развитие на вашата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, Разбира се, ще се радвам да докладвам за напредъка, който постигна по този въпрос. Да си призная, надявах се някой да разполага с подобна информация или начин да знам как изобщо да комуникирам със сайта, тъй като съм блокиран. Ще ви уведомя какво се случва! Благодаря ти много.




В четвъртък, 17 август 2023 г. в 06:26:34 ч. PDT, documents@slotocash.im написа:



Скъпа Жани,

Благодарим ви, че избрахте Slotocash Casino.

Вашият имейл беше получен без прикачен файл.

Ето защо, преди да можем да актуализираме акаунта ви до потвърден, молим ви да направите ясни четливи цифрови снимки и да изпратите имейл в jpeg или pdf формат:

- Доказателство за адрес (сметка за комунални услуги или банково извлечение, показващо името и адреса, регистрирани в сметката), издадено през последните 90 дни.

- Снимка, на която държите своята идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.

Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, обърнете внимание, че частично изрязани/изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.

За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока резолюция и цветни.

Докато сърфирате в интернет на мобилното си устройство, вашият браузър ще съхранява части от информация за всеки сайт, който посещавате, за да ускори зареждането, когато се върнете. Въпреки че това може да е чудесно за бързо зареждане на страници, кешът ви може да започне да изяжда свободното ви пространство. За щастие, всички браузъри ви позволяват бързо да изчистите кеша си, освобождавайки това място за архивиране. Вижте по-долу, за да научите как.

Ако използвате браузър Safari ( iOS ):

Докоснете Настройки. Това може да се намери на вашия начален екран.

Превъртете надолу, докато видите „Safari". Обикновено се намира в долната част на четвъртата група от опции на менюто. Докоснете го, за да изведете менюто с опции на Safari.

Докоснете „Изчистване на бисквитки и данни". Ще трябва да превъртите надолу, за да го намерите. Ще се появи изскачащ прозорец. Докоснете отново „Изчистване на бисквитките и данните", за да потвърдите избора си. След това опциите ще бъдат оцветени в сиво и кешът на Safari ще бъде изчистен

В iOS 8 това е означено като „Изчистване на хронологията и данните за уебсайта".

Ако използвате браузър Google Chrome:

Отворете браузъра Chrome. Докоснете бутона на менюто на Chrome ☰ в горния десен ъгъл.

Докоснете Настройки. Може да се наложи да превъртите менюто надолу, за да го намерите.

Докоснете Поверителност. Това може да се намери в раздела Разширени.

Докоснете бутона „Изчистване на кеша". Това се намира в секцията „Изчистване на данните за сърфирането".

Докоснете отново „Изчистване на кеша", за да потвърдите. Вашият кеш памет ще бъде изтрит.

Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат.

За разбирането,

Нова

Услуга за проверка на казино Slotocash

%%BrandIcon%%




------------------- Оригинално съобщение -------------------

От: gnelfurey1@gmail.com

Получено: сряда, 16 август 2023 г., 09:58:07 GMT-0400 (Боливийско време)

До: documents@slotocash.im

Тема: Re: Проверка на акаунт gnelfurey1 име на играч


Cloudflare Ray ID: 7f7a2c763f2229f6 • Вашият IP: Щракнете, за да разкриете • Производителност и сигурност от Cloudflare Блокиран съм от достъп до вашия сайт и имейл, който изпратих с документи, поискани от вас, не премина. Затова се опитвам да се свържа с вас чрез инструкциите от страницата, показваща, че съм блокиран. Джийни Фюри


Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: изчисти всички връзки
Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че се справяте с доста трудна ситуация. Свързахте ли се с казиното, за да попитате за блокирането на сметката? Освен това, когато използвахте бонуса, успяхте ли да изпълните всички необходими изисквания?

Що се отнася до въпроса за втория акаунт, повдигнахте валидна точка. Възможно ли е някой в непосредствена близост до вас, като съсед или член на семейството, да споделя същия IP адрес и вече да има акаунт в казиното?

Ще бъдем много благодарни, ако някой с подходящ опит може да допринесе с прозрения, за да помогне в този сценарий.

Освен ако казиното не е предоставило ясно обяснение за блокирането на акаунта и разрешаването му не изглежда отнема прекалено много време, може да си струва да обмислите възможността за подаване на жалба, както споменахте първоначално.

Бихте ли любезно да ни държите в течение за по-нататъшно развитие на ситуацията ви?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро, малко след като ти отговорих, проверих имейлите си и получих съобщение от Sloto Cash. Ето този имейл заедно с имейла, който изпратих с информацията от блокирането на страницата, който ме инструктира какво да правя. Така че ще продължа да ви държа в течение. Наслаждавам се на очакването да разбера, че не са несправедливи. За мен това само по себе си изглежда по-добро за джакпот от $300 или долара, които очаквам да взема сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, малко след като ти отговорих, проверих имейлите си и получих съобщение от Sloto Cash. Ето този имейл заедно с имейла, който изпратих с информацията от блокирането на страницата, който ме инструктира какво да правя. Така че ще продължа да ви държа в течение. Наслаждавам се на очакването да разбера, че не са несправедливи. За мен това само по себе си изглежда по-добро за джакпот от $300 или долара, които очаквам да взема сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Прочетох имейла, който ви написа казиното, и съм любопитен да разбера как ще се развият нещата от тук нататък. В този случай би било най-добре да си сътрудничите и да качите документите и ще видим какво ще се случи след това и дали казиното ще ви верифицира без проблеми.

Засега ще изчакаме по-нататъшното развитие на вашата ситуация. Надявам се да е успешно. ☘

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре... значи всичко се оказа наред. Отне ми известно време, за да получа снимката за лична карта, като я държа достатъчно ясно, но успях да поискам средствата вчера. Ако имам друг проблем ще дам съвет. Но трябва да кажа, че хората от поддръжката в чата и тяхното обслужване на клиенти бяха много отзивчиви, след като преодолях проблема с блокирането. Ще се радвам да заключа, че те заслужават страхотен преглед... и ще потвърдя, след като средствата ми бъдат получени. Благодарим ви за вашата подкрепа!


Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Толкова се радвам да го чуя!

Освен това мисля, че е страхотна идея да изпратите преглед на казиното въз основа на скорошния си опит.

Тази връзка трябва да ви помогне с това: https://casino.guru/user-reviews

Благодаря ти, че сподели с нас! 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

След като получа действителния биткойн, аз съм на него...Прав си и благодаря!

Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Да се надяваме, че няма да отнеме много време! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре.... актуализация:

Скъпа Жани,

Благодарим ви за търпението относно изплащането на $300 чрез биткойн.

Докато преглеждахме вашия акаунт, забелязахме, че следното правило е нарушено:

Играчи с едно или повече висящи тегления в момента в акаунта си нямат право да получават никакви бонуси, промоционални или други, докато тези тегления не бъдат обработени или анулирани. Злоупотребата с тази политика, както е дефинирана от казиното, може да доведе до анулиране на печалбите на играча

Като осребрявате купони в допълнение към предстоящото си теглене, вие сте нарушили посоченото по-горе правило.

Отказахме тегленето ви, анулирахме печалбите и бонуса ви. Моля, имайте предвид, че вашият депозит от $ 24,99 е кредитиран обратно в акаунта ви, за да опитате късмета си още веднъж в най-новите ни игри.

Моля, разгледайте правилата и условията на казиното, за да избегнете нарушаване на някое от нашите правила в бъдеще, което може да доведе до анулиране на печалбите ви

Ако се нуждаете от допълнителна информация или помощ, моля не се колебайте да се свържете с нас.


Искрено Ваш,


Аня

Финансови услуги на Slotocash

===================================================== =============================================

Така че изпратих това:


Аня.... Не разбирам какво направих. Благодаря ви, че ми казахте вашата политика, но не разбирам. Имах повече от една заявка за теглене? Приех бонус след моя заявка? Моля, кажете ми какво направих, за да се дисквалифицирам.



Съжаляваме, хора на Casino Guru... Ще ви информирам за това, което следва. Толкова тъжно. 🙁

Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Хм, не знам откъде да започна...

Знаете ли за нарушение на правилото? Можете ли да видите предстоящи или текущи тегления някъде в акаунта си, може би? Какво ще кажете за бонусите - Има ли начин да прегледате историята на бонусите?

В този случай би било изключително полезно!

Неприятно ми е да видя, че Аня те изостави без обяснение, защото според мен ни трябва точно сега!

Бихте ли опитали да обсъдите тази ситуация с оператора за поддръжка или чат още веднъж?

Усещам, че оплакването е във въздуха...🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако изиграх този бонус, това беше, защото салдото в акаунта ми беше нула......Вече бях преминал през всички стъпки, за да верифицирам акаунта си....търпеливо, бих могъл да добавя. Мисля, че е изключително скандално от ваша страна да се осмели да позволи на вашата счетоводна платформа да разреши бонус, докато тегленето чака одобрение. Като се има предвид скоростта, с която биткойн транзакциите се приемат от вашата компания, дисквалификацията е извършена с измама и е скандално организирана умишлено и вие го знаете!!!


Това е като да държиш котката за опашката и да обвиняваш котката, че дърпа собствената си опашка.


Засрами се Slotocash. Ще инвестирам многократно усилията, положени колективно, за да потвърдя акаунта си, да поискам теглене и след това да се занимавам с тези глупости само за да бъда настроен и упълномощен да играя бонуса, който предложихте, като същевременно задържа оторизацията на средствата, които вече са показани като приспаднати от сметката, за да посъветвате колко НЕ е безопасно вашето казино.


Оооо, ядосан съм!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето актуализация. Имам екранна снимка, която направих на 10 септември 2023 г., на историята на транзакциите в моя акаунт на уебсайта на Solot Casino, която не показва взет бонус от $20, както казаха, че съм направил на 1 септември 2023 г.

Някъде между 11 септември 2023 г. и 13 септември 2023 г. споменатият бонус от $20 наистина се показва в историята на транзакциите на акаунта като изигран на 2 септември 2023 г.

Отне ми известно време, за да стигна до дъното на това, защото дори когато видях екранната снимка, която направих за моите собствени записи, без бонуса на 9/10, след това след защитата на 9/13, пак не настроих в това, което всъщност се е случило, защото кой би искал да повярва, че биха направили такова нещо?

Днес им писах с най-долния ред на фактите и им казах, че ако не поправят това, ще трябва да се уверя, че играчите, които разчитат на обратна връзка от други играчи, за да решат кои казина са законни или не, са знаели опита, който имах лично да знам този отговор за себе си. Мнозина, включително и аз, ще бъдат много разочаровани.

Ще публикувам крайния резултат, който получа.

file













Автоматичен превод:
преди 1 година

file


Публикувам тази снимка за протокола, за да покажа, че те имат този бонус от $20, който се показва в записа ми сега, като се играе на 2 септември, който не са показвали в записите ми от 10 септември, и те КАЗВАХА, че съм играл на септември 1, който беше денят, в който получих известие от Paypro, че печалбите ми чакат одобрение за изпращане (това е индикация, че правилно съм потвърдил акаунта си и най-накрая успях да поискам печалбите си, които всъщност бяха спечелени през август. наистина се надявам да успеят и да не се налага да бъда наричан скандален, защото ми хареса да играя на сайта им.

Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Е, тъй като ние не сме казиното, честно казано не съм запознат с проблема. Но ние винаги се стремим да помагаме на играчите в смели ситуации, така че бих искал да ви запозная с Casino Guru Resolution Center:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Убедени ли сте, че служителите на казиното са направили грешка или може би са се отнесли несправедливо с вас? Изпратете безплатна жалба и предоставете всички свързани документи, екранни снимки или други форми на доказателство. Нашият специален екип ще се заеме с това!

https://casino.guru/complaints/create

Как ви харесва идеята?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка,

Благодаря ви много за вашия принос и препращане към центъра за преобразуване. Много ми харесва идеята! 🙂

Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Това е страхотно!

Ако мога да добавя действително прозрение, моля, бъдете готови, че този процес не е мигновен; отнема известно време, за да се постигне значителен напредък. Надявам се, че няма да имаш нищо против.

Изпратете жалбата, когато сте готови.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Slotocash е лъгал и лъгал, лъгал и лъгал. Днес видях тази по-стара публикация в интернет: 9 септември 2023 г. ПАРТНЬОРСКА ПРОГРАМА на Deckmedia NV SlotoCash Affiliate Това казино е в черния списък! Този оператор е в черния списък от ThePOGG.com поради изключително проблемни бизнес дейности. Смятаме, че всички оператори в черния списък представляват изключително висок риск за играчите и силно ги насърчаваме

Автоматичен превод:
gnelfurey1
преди 1 година

Здравейте, все още ли имате проблеми с това казино? Мислех, че ако е така, подаването на жалба би било добра стъпка за вас. Не бихте ли опитали, ако все още сте в неприятна ситуация? Разбира се, не искам да те притискам, защото крайното решение е твое.

Как обаче разбрахте, че те са в черния списък? Открихте ли тази информация случайно?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини