Здравей Джаро, Разбира се, ще се радвам да докладвам за напредъка, който постигна по този въпрос. Да си призная, надявах се някой да разполага с подобна информация или начин да знам как изобщо да комуникирам със сайта, тъй като съм блокиран. Ще ви уведомя какво се случва! Благодаря ти много.
В четвъртък, 17 август 2023 г. в 06:26:34 ч. PDT, documents@slotocash.im
написа:
Скъпа Жани,
Благодарим ви, че избрахте Slotocash Casino.
Вашият имейл беше получен без прикачен файл.
Ето защо, преди да можем да актуализираме акаунта ви до потвърден, молим ви да направите ясни четливи цифрови снимки и да изпратите имейл в jpeg или pdf формат:
- Доказателство за адрес (сметка за комунални услуги или банково извлечение, показващо името и адреса, регистрирани в сметката), издадено през последните 90 дни.
- Снимка, на която държите своята идентификация със снимка до лицето си. Моля, уверете се, че подробностите за вашата идентификация със снимка се виждат на снимката.
Моля, уверете се, че цялата карта/документ се вижда (нито една част не трябва да се отрязва/изрязва). Моля, обърнете внимание, че частично изрязани/изрязани снимки няма да се приемат и ще доведат до забавяне.
За по-голяма яснота, моля, уверете се, че документите са с висока резолюция и цветни.
Докато сърфирате в интернет на мобилното си устройство, вашият браузър ще съхранява части от информация за всеки сайт, който посещавате, за да ускори зареждането, когато се върнете. Въпреки че това може да е чудесно за бързо зареждане на страници, кешът ви може да започне да изяжда свободното ви пространство. За щастие, всички браузъри ви позволяват бързо да изчистите кеша си, освобождавайки това място за архивиране. Вижте по-долу, за да научите как.
Ако използвате браузър Safari ( iOS ):
Докоснете Настройки. Това може да се намери на вашия начален екран.
Превъртете надолу, докато видите „Safari". Обикновено се намира в долната част на четвъртата група от опции на менюто. Докоснете го, за да изведете менюто с опции на Safari.
Докоснете „Изчистване на бисквитки и данни". Ще трябва да превъртите надолу, за да го намерите. Ще се появи изскачащ прозорец. Докоснете отново „Изчистване на бисквитките и данните", за да потвърдите избора си. След това опциите ще бъдат оцветени в сиво и кешът на Safari ще бъде изчистен
В iOS 8 това е означено като „Изчистване на хронологията и данните за уебсайта".
Ако използвате браузър Google Chrome:
Отворете браузъра Chrome. Докоснете бутона на менюто на Chrome ☰ в горния десен ъгъл.
Докоснете Настройки. Може да се наложи да превъртите менюто надолу, за да го намерите.
Докоснете Поверителност. Това може да се намери в раздела Разширени.
Докоснете бутона „Изчистване на кеша". Това се намира в секцията „Изчистване на данните за сърфирането".
Докоснете отново „Изчистване на кеша", за да потвърдите. Вашият кеш памет ще бъде изтрит.
Ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или чат.
За разбирането,
Нова
Услуга за проверка на казино Slotocash
%%BrandIcon%%
------------------- Оригинално съобщение -------------------
От: gnelfurey1@gmail.com
Получено: сряда, 16 август 2023 г., 09:58:07 GMT-0400 (Боливийско време)
До: documents@slotocash.im
Тема: Re: Проверка на акаунт gnelfurey1 име на играч
Cloudflare Ray ID: 7f7a2c763f2229f6 • Вашият IP: Щракнете, за да разкриете • Производителност и сигурност от Cloudflare Блокиран съм от достъп до вашия сайт и имейл, който изпратих с документи, поискани от вас, не премина. Затова се опитвам да се свържа с вас чрез инструкциите от страницата, показваща, че съм блокиран. Джийни Фюри
Hi Jaro, Of course, I will be happy to report any progress I make on this matter. Admittedly, I was hoping someone would have had some similar information , or a way to know how to communicate at all with the site since I am blocked. I will let you know what happens ! Thank You Very Much.
On Thursday, August 17, 2023 at 06:26:34 AM PDT, documents@slotocash.im <documents@slotocash.im> wrote:
Dear Jeannie,
Thank you for choosing Slotocash Casino.
Your email was received without an attachment.
Therefore, before we can update your account to verified, we ask that you kindly take a clear legible digital pictures and email in jpeg or pdf format:
- A proof of address (utility bill or Bank Statement showing the name and address registered on the account), issued within the last 90 days.
- A picture of you holding your Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please make sure documents are of high resolution and in color.
As you browse the internet on your mobile device, your browser will store bits of information about each site you visit to speed up loading when you return. While this can be great for quickly loading pages, your cache can start to eat up your free space. Thankfully, all browsers allow you to quickly clear your cache, freeing that space back up. See below to learn how.
If you are using Safari browser (iOS):
Tap Settings. This can be found on your Home screen.
Scroll down until you see "Safari". It's usually found towards the bottom of the fourth group of menu options. Tap on it to bring up the Safari options menu.
Tap "Clear Cookies and Data". You will need to scroll down to find it. A pop-up box will appear. Tap "Clear Cookies and Data" again to confirm your choice. The options will then be grayed out and Safari's cache will be cleared
In iOS 8, this is labeled "Clear History and Website Data".
If you are using Google Chrome browser:
Open the Chrome browser. Tap the Chrome menu button ☰ in the upper-right corner.
Tap Settings. You may have to scroll the menu down to find it.
Tap Privacy. This can be found in the Advanced section.
Tap the "Clear Cache" button. This is located in the "Clear Browsing Data" section.
Tap "Clear Cache" again to confirm. Your cache will be deleted.
Should you have any questions, please feel free to contact us via email or chat.
Regards,
Nova
Slotocash Casino Verification Service
%%BrandIcon%%
------------------- Original Message -------------------
From: gnelfurey1@gmail.com
Received: Wed Aug 16 2023 09:58:07 GMT-0400 (Bolivia Time)
To: documents@slotocash.im
Subject: Re: Account Verification gnelfurey1 player name
Cloudflare Ray ID: 7f7a2c763f2229f6 • Your IP: Click to reveal • Performance & security by Cloudflare I am being blocked from accessing your site and an email I have sent with documents requested by you did not go through. So I am attempting to contact you via the instructions from the page showing I am blocked. Jeannie Furey
Редактиран от
Radka преди 1 година
Причина:
изчисти всички връзки
Автоматичен превод: