НачалоФорумКазинаBlizz Casino - обща дискусия

Blizz Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от masa341
|
4 404 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 8 месеца

Рекламирах Blizz, използвайки моя канал в Twitch и YT преди няколко месеца, останах с впечатлението, че са солидно казино с честни хора зад него, но няколко месеца след сделката те искаха да приключат сделката, което е честно, но тъй като те ме пренебрегнаха и НЕ ИЗПЛАТИха нито една от комисионните ми, дължат ми много пари, генерирани чрез трафика ми и отказват да платят. Опитах се да се свържа с тях безкрайно много пъти и те продължават да ме игнорират.

Стриймвам повече от 7 години и никога в живота ми казино не ми е плащало комисионни като партньор, какво става?

Автоматичен превод:
Spintwix
преди 8 месеца

Съжалявам да чуя за този опит с казиното. За съжаление няма да можем да ви помогнем с този проблем, тъй като можем само да „представляваме" играчите от всяко онлайн казино, когато дойдат при нас с молба за помощ. Това конкретно казино обаче няма много добър индекс на безопасност според нашия сайт. Това е само 3,5/10, което се счита за ниско, така че да ви кажа честно, не ме изненадва, наистина, когато казино като това не иска да плаща като цяло. 🤷‍♀️ Какво ще направите по въпроса всъщност, кого бихте могли да помолите за помощ? Уведомете ни, моля, наистина бих искал да знам резултата тук. Желая ви късмет.🍀

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей Роми,

Благодаря ви, че отделихте време да ми отговорите, в моя защита започнах да работя с тях, когато имаха оценка 7,3....🙂, но предполагам, че виждайки другите оплаквания, не е изненада, казино, което не плаща на своите филиали, ще явно не плаща на играчите си

Автоматичен превод:
Spintwix
преди 8 месеца

Изобщо не е проблем, с удоволствие. Разбирам, наистина съжалявам за вашата ситуация. Моля, уведомете ни със сигурност, когато имате някакво развитие по този въпрос. Ще стискам палци да си вземете парите.🤞

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Спечелих голяма сума на Blizz.io на 23 юли. Чатът ме информира, че всичко е наред и ще ми бъде платено. В продължение на 1,5 месеца те продължиха да ми отказват тегленето.

Без причина. Всички с оправдания. Удостоверих се с всички документи, има наличен фиш за заплата, POA, селфи с личната ми карта.

Всяка стъпка беше одобрена. Извинете ме за неплащане.

Кибератака съжалявам за забавянето. Отменете тегленето си и изтеглете 5x 1000 евро, това ще работи, 5000 евро са показани като платени, но са платени само 3000 евро.

След 1,5 месеца се опитах да изтегля оставащия баланс и цялото казино замлъкна. Няма причина да забавя плащането си.

Най-накрая ми изпратиха нов имейл. " Здравейте. След по-нататъшна проверка на вашия акаунт установихме, че сте играли играта Mystery Jack Deluxe. Тази игра е ограничена за игра с бонус пари. (вижте нашите бонусни условия относно ограничените игри "

Те добавиха това със задна дата към термина. 100% съм сигурен, че този слот не е бил там.

Също така времевата линия е наистина очевидна, забавяне на плащането за 1 месец, плащайки ми на парчета, докато не видят, че вече не залагам. Те конфискуват печалбите.

Освен това уебсайтът им не ви позволява да играете със забранени игри с бонус

" Бонусът може да се играе със слотове, но със сигурност не с всички слотове. Уебсайтът автоматично ще отхвърли вашия залог, ако използвате бонуса за някои неподдържани игри "

Също така слотът беше разрешен, когато играех.


пс. Освен това, когато играете на непозволена игра с бонус пари, ротативката не трябва да показва бонус средства, което прави технически невъзможно продължаването. Надявам се, че тези факти ще допринесат за намирането на бързо и справедливо решение на този въпрос.

Автоматичен превод:
CCooole23
преди 8 месеца

Здравей, изчетох цялата ти ситуация и не ти завиждам, че се забъркваш в такава каша.

Относно забранените игри, когато играхте играта, в която казиното ви обвини, имаше ли нещо, което да накара казиното да ви откаже и залог? Може би сте имали екранна снимка на ограничените игри преди, когато казвате, че смятате, че са я добавили след известно време?

Съжалявам, че казиното се забави и разследва толкова дълго и изглежда, че когато нямаха какво да кажат, бяха хванати от ограничена игра. Бих казал, че щяха да забележат подобно нещо много по-рано, ако наистина беше така, но разбира се, това е само моето мнение и не искам да вземам страна, защото жалбата ви е отворена и нашият екип ще разгледа всичко старателно.

Така че каквото и ново развитие да се появи, не забравяйте да ме уведомите, защото ще бъда доста любопитен да видя как ще свърши.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, чакам изплащане на 10 000 от 8 месеца, но никога не правят последната проверка, могат ли да ми помогнат?

Автоматичен превод:
Blizz Casino
преди 5 месеца

Здравейте, къде е плащането ми от 10 000 никога не правите последната ми проверка.

Автоматичен превод:
chaislots2001
преди 5 месеца

Здравейте, вече се опитахме да помогнем с оплакване и нищо не беше разрешено, тъй като казиното не комуникира с нас, за съжаление.

Така че се съмнявам, че нещо се е променило оттогава.

Както и да е, опитахте ли да пишете на лицензиращия орган, както Питър препоръча тогава?

Какъв беше конкретният проблем, когато казиното не ви позволи да преминете проверка?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини