преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blizz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Вече 14 дни чакам 2 изплащания от Blizz за по 1000 USD всяко. Питал съм поддръжка на живо няколко пъти и всеки път те просто казват, че ще се свържат с финансовия отдел. Очаквам да получа парите си незабавно. Тегленията на крипто трябва да стават за минути, а не за седмици.
Поздрави Masa341
Hello,
I've been waiting for 2 payouts from Blizz for 1000 USD each for 14 days now. I've asked live support several times and every time they just say they're going to contact the finance department. I expect to receive my money promptly. Crypto withdrawals should happen in minutes, not weeks.
Regards Masa341
Hallo,
Ich warte inzwischen seit 14 Tagen auf zwei Auszahlungen je 1000 USD von Blizz. Ich habe bereits mehrfach im Live Support nachgefragt, jedes Mal heißt es nur, man würde die Finanzabteilung kontaktieren. Ich erwarte, dass ich mein Geld zeitnah erhalte. Kryptoauszahlungen sollten in Minuten erfolgen, nicht in Wochen.
MfG Masa341
Здравейте
Две седмици за крипто трансфер? Това е твърде много, бих казал.
Мога ли да знам дали и кога вашият акаунт е потвърден, моля?
Имам предложение: ако парите не дойдат след Великденските празници, жалбата може да е разумна стъпка.
Бихте ли ни информирали в сряда, моля?
Hey there.
Two weeks for a crypto transfer? That's far too much, I'd say.
May I know whether and when your account was verified, please?
I have a proposal: if the money isn't coming after the Easter holidays, a complaint might be a reasonable step.
Would you update us on Wednesday, please?
Здравей Радка, акаунтът ми е верифициран вече месец. Можете ли да се свържете с казино Blizz?
Hi Radka, my account has been verified for a month already. Could you contact Blizz casino?
Hi Radka, mein Konto ist bereits seit einem Monat verifiziert. Könnten Sie Kontakt zu Blizz casino aufnehmen?
Здравей.
Така че няма очевидна причина за такова забавяне.
За съжаление не мога да се свържа с казиното от ваше име, аз съм просто администратор тук във форума. Мога обаче да ви предложа да подадете жалба.
От моя гледна точка сте чакали повече от достатъчно, така че ако сте съгласни, използвайте тази връзка , за да създадете жалбата.
Готов ли си?
Hello there.
So there is no obvious reason for such a delay.
Sadly, I can't contact the casino on your behalf, I am just an admin here on the forum. I can, however, offer you to submit a complaint.
From my point of view, you've waited more than enough, so if you agree, use this link to create the complaint.
Are you up to it?
те са измамници, които затвориха сметката ми и ми взеха депозита и печалбите по абсолютно нелепи причини
they are scammers who closed my account and took my deposit and winnings for absolutely ridiculous reasons
Каква причина са използвали тези хора, за да затворят акаунта ви.
Дължат ми 1750 долара и също ме бъзикат.
What reason did these people use to close your account.
They owe me 1750 dollars and they are messing me around also.
Има ли напредък във вашия случай? Видях оплакването ви и ви обвиняват, че сте се заговорили с друг играч, за да правите противоположни залози, опитахте ли да се свържете с Evo, за да изясните това? Въпреки че е изключително странно, двама играчи могат да играят на противоположни краища с еднакъв размер на залога, особено на маса, която има стотици играчи, масите за Evo baccarat са склонни да имат стотици активно играещи играчи, така че може да се случи, ако сте 100% сигурен, че никога не си бил в тайно споразумение с никого, трябва да се свържеш с поддръжката на Evo, тъй като обвинението е направено от тях, както твърди казиното
Any progress in your case? Saw your complaint and they accuse you of colluding with other player to place opposite bets, have you tried contacting Evo to clarify this? While extremely strange, two players could be playing on opposite ends with the same bet size, specially on a table that has hundreds of players, Evo baccarat tables tend to have hundreds of players actively playing, so it can happen, if you are 100% sure you never colluded with no one, you should reach Evo's support, as the accusation is done by them as the casino claims
Обикновено казината в Кюрасао имат Обединеното кралство като територия с ограничен достъп, проверили ли сте техния списък с ограничени територии?
Normally Curacao casinos got the UK as a restricted territory, have you checked their restricted territories list?
Здравей.
Искате ли да обясните проблема? Случайно да са ви обвинявали в неспазване на конкретен срок?
Ако сте убедени, че казиното ви е измамило, би било най-добре да обясните напълно. Може би има начин да ви помогна. Никога не се знае.
Hello there.
Care to explain the problem? Have you been accused of breaching a concrete term by any chance?
If you're convinced the casino scammed you, it would be best to explain in full. Maybe there is a way to help you out. One never knows.
Мисля, че казината трябва да налагат своите ограничени територии чрез софтуер, достойните казина правят това, за да избегнат всякакви проблеми, свидетел съм, че когато се опитам да проверя сайт на казино, който ограничава моята страна, получавам „Изглежда, че се опитвате да влезете нашето казино от ограничена държава" или подобни съобщения, които дори не ми позволяват да проверя казиното на повърхностно ниво.
Докато играчите трябва сами да проверяват T&C, се подразбира, че дадено казино предлага услугите си във вашата страна в момента, в който ви позволи да се регистрирате, виждал съм това да се случва твърде често в много казина, те с радост ви позволяват да депозирате и губите пари, но ако играч се опитва да изтегли, той незабавно има проблеми за това, когато това се случи, аз наистина вярвам, че казината трябва поне да възстановят депозита
I think casinos should enforce their restricted territories by software, decent casinos do that to avoid any sort of problems, I have witnessed that, when I try to check a casino site that restricts my country I get a "It seems you are trying to enter our casino from a restricted country" or similar messages that won't even let me check the casino at a surface level.
While players should check T&C themselves, it's implied that a casino offers its services to your country by the moment they let you register, I have seen this happening way too often across many casinos, they happily let you deposit and lose money, but if a player tries to withdraw he immediately gets in trouble for it, when this happens I truly believe casinos should at least refund the deposit
Винаги се опитваме да съветваме казината активно да налагат ограничените държави. Тъй като след като позволите на играча да се регистрира и да депозира от страната с ограничения, за да бъдете 100% честни, вие също трябва да изплатите всички справедливо спечелени печалби. Условията трябва да се спазват, напротив, правилата не трябва да представляват капан за играчите!
Представете си, че бихте спечелили джакпот при такива условия. Може лесно да се превърне в неприятен ужас. 🙁
We always try to advise casinos to enforce restricted countries actively. Because once you let the player register and deposit from the restricted country, to be 100% fair, you also must pay out all fairly gained winnings. Terms should be respected, on the contrary, rules should not present a trap for the players!
Imagine you would win a jackpot under such conditions. Can become a nasty horror easily. 🙁
Благодарим ви за обратната връзка относно нашата публикация в блога. Налагането на блок за зони с ограничен достъп е предизвикателство поради потребителите, които използват VPN, за да скрият своя произход. Освен това е важно да се отбележи, че разполагаме с ограничена информация за играч извън неговия IP адрес, потребителско име и имейл. Ние идентифицираме такива случаи само по време на процесите на KYC за конкретни проблеми като злоупотреба с бонуси. Стремим се да поддържаме справедливост и сигурност за всички потребители, като същевременно отчитаме сложността, свързана с блокирането на зони с ограничен достъп.
Разбираме притесненията ви относно потребителите, които твърдят, че не познават или не четат правилата. За играчите е изключително важно да се запознаят с правилата и условията на всяка платформа, с която участват. Поемането на отговорност и информираността са от съществено значение за положителното преживяване. Въпреки това, ние също признаваме необходимостта от непрекъснато подобряване на нашата комуникация и образователни усилия, за да гарантираме, че потребителите са добре информирани за нашите политики.
Благодаря за разбирането.
Thank you for your feedback regarding our blog post. Enforcing a block for restricted areas is challenging due to users using VPNs to hide their origin. Additionally, it's important to note that we have limited information about a player beyond their IP address, username, and email. We only identify such cases during KYC processes for specific issues like bonus abuse. We strive to maintain fairness and security for all users while considering the complexities involved in blocking restricted areas.
We understand your concerns about users claiming ignorance or not reading the rules. It is crucial for players to familiarize themselves with the terms and conditions of any platform they engage with. Taking responsibility and being informed are essential for a positive experience. However, we also acknowledge the need to continuously improve our communication and educational efforts to ensure that users are well-informed about our policies.
Thank you for your understanding.
Здравейте всички. Наскоро спечелих значителна сума в Blizz.io. Бях много доволен, докато не започнах да чета тази тема. Сега се притеснявам. Вече минаха 20 дни, а акаунтът ми все още не е верифициран (въпреки че изпратих всички искани документи). Моля се на Бог в крайна сметка да верифицират сметката ми и да ми платят.
Hello everyone. I have recently won a substantial sum at Blizz.io. I was quite happy until I started to read this thread. Now I am worried. It is already 20 days and my account is still not verified (although I have sent all the requested documents). I pray to God that they will eventually verify my account and pay me.
20 дни? Crazy всички празници вече минаха имат 24/7 поддръжка, успяхте ли да напишете поддръжка или управление?
20 days? Crazy, all the holidays are already gone, they have 24/7 support, did you manage to write support or management?
Здравейте всички. Наскоро спечелих значителна сума в Blizz.io. Бях много доволен, докато не започнах да чета тази тема. Сега се притеснявам. Вече минаха 20 дни, а акаунтът ми все още не е верифициран (въпреки че изпратих всички искани документи). Моля се на Бог в крайна сметка да верифицират сметката ми и да ми платят.
Hello everyone. I have recently won a substantial sum at Blizz.io. I was quite happy until I started to read this thread. Now I am worried. It is already 20 days and my account is still not verified (although I have sent all the requested documents). I pray to God that they will eventually verify my account and pay me.
Здравейте, бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проверката на акаунта. Твърдите, че вече са необходими 20, което според мен не е най-малкото. Казиното каза ли ви също защо отнема сравнително дълго време? Има ли нещо нередно с вашите документи или казиното не ги приема? Какъв беше последният отговор, който получихте от казиното по време на проверката на акаунта?
Както и да е, тъй като споменах колко време даваме на казината, за да разрешат този процес, бих препоръчал да подадете жалба тук, на тази връзка . Нашият екип ще се опита да помогне, ако ситуацията продължи. Разбира се, ако имате някакви въпроси и не знаете какво да очаквате от жалба, прилагам и ръководство , което може да бъде полезно и ще разберете как работи жалбата.
Уведомете ме, ако го направите.
Hi, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve account verification. You claim that it already takes 20, which I think is not the least. Did the casino also tell you why it takes a relatively long time? Is there something wrong with your documents, or is the casino not accepting them? What was the last response you received from the casino during account verification?
Anyway, since I mentioned how much time we give casinos to resolve this process, I would recommend filing a complaint here on this link . Our team will try to help if the situation persists. Of course, if you have any questions and don't know what to expect from a complaint, I am also attaching a guide that could be helpful and you will find out how the complaint works.
Let me know if you go for it.
Ahoj, chcel by som povedať, že my kasínam dávame 14 dní na vyriešenie verifikácie účtu. Ty tvrdíš, že už trvá 20 , čo si ymslím, že nie je najmenej. Povedalo ti kasíno aj prečo to trvá pomerne dlho ? Je niečo s tvojími dokumentami, respektíve kasíno ich neakceptuje ? Akú poslednú odpoveď od kasína si dostal v rámci overovania účtu ?
Tak či onak, keďže som spomenul koľko aký čas dávame kasínam na vyriešenie tohoto procesu, tak by som odporučil založiť si sťažnosť tu na tomto linku. Náš tím sa bude snažiť pomôcť ak bude situácia pretrvávať aj naďalej. Samozrejme ak by si mal nejaké otázky a nevedel, čo od sťažnosti očakávať, tak prikladám aj guide, ktorý by ti mohol byť nápomocný a zistíš ako sťažnosť funguje.
Daj mi vedieť, či pôjdeš do toho.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.