НачалоФорумКазинаBlizz Casino - обща дискусия

Blizz Casino - обща дискусия

преди 1 година от masa341
|
4 425 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blizz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте,

Вече 14 дни чакам 2 изплащания от Blizz за по 1000 USD всяко. Питал съм поддръжка на живо няколко пъти и всеки път те просто казват, че ще се свържат с финансовия отдел. Очаквам да получа парите си незабавно. Тегленията на крипто трябва да стават за минути, а не за седмици.

Поздрави Masa341

Автоматичен превод:
masa341
преди 1 година

Здравейте

Две седмици за крипто трансфер? Това е твърде много, бих казал.

Мога ли да знам дали и кога вашият акаунт е потвърден, моля?

Имам предложение: ако парите не дойдат след Великденските празници, жалбата може да е разумна стъпка.

Бихте ли ни информирали в сряда, моля?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, акаунтът ми е верифициран вече месец. Можете ли да се свържете с казино Blizz?

Автоматичен превод:
masa341
преди 1 година

Здравей.

Така че няма очевидна причина за такова забавяне.

За съжаление не мога да се свържа с казиното от ваше име, аз съм просто администратор тук във форума. Мога обаче да ви предложа да подадете жалба.

От моя гледна точка сте чакали повече от достатъчно, така че ако сте съгласни, използвайте тази връзка , за да създадете жалбата.

Готов ли си?

Автоматичен превод:
masa341
преди 1 година

те са измамници, които затвориха сметката ми и ми взеха депозита и печалбите по абсолютно нелепи причини

Автоматичен превод:
преди 1 година

Стойте настрана, ще бъдете измамени по всякакъв възможен начин

Автоматичен превод:
duylong021089
преди 1 година

Каква причина са използвали тези хора, за да затворят акаунта ви.

Дължат ми 1750 долара и също ме бъзикат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

измамниците никога няма да ви платят, стойте настрана, никога не депозирайте 1 цент на този сайт

Автоматичен превод:
duylong021089
преди 1 година

Има ли напредък във вашия случай? Видях оплакването ви и ви обвиняват, че сте се заговорили с друг играч, за да правите противоположни залози, опитахте ли да се свържете с Evo, за да изясните това? Въпреки че е изключително странно, двама играчи могат да играят на противоположни краища с еднакъв размер на залога, особено на маса, която има стотици играчи, масите за Evo baccarat са склонни да имат стотици активно играещи играчи, така че може да се случи, ако сте 100% сигурен, че никога не си бил в тайно споразумение с никого, трябва да се свържеш с поддръжката на Evo, тъй като обвинението е направено от тях, както твърди казиното

Автоматичен превод:
Darren1690
преди 1 година

Обикновено казината в Кюрасао имат Обединеното кралство като територия с ограничен достъп, проверили ли сте техния списък с ограничени територии?

Автоматичен превод:
преди 1 година

измамниците никога няма да ви платят, стойте настрана, никога не депозирайте 1 цент на този сайт

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Искате ли да обясните проблема? Случайно да са ви обвинявали в неспазване на конкретен срок?

Ако сте убедени, че казиното ви е измамило, би било най-добре да обясните напълно. Може би има начин да ви помогна. Никога не се знае.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обикновено казината в Кюрасао имат Обединеното кралство като територия с ограничен достъп, проверили ли сте техния списък с ограничени територии?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят въпрос точно. Според рецензията всички играчи от Обединеното кралство не се допускат 🙁:

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят въпрос точно. Според рецензията всички играчи от Обединеното кралство не се допускат 🙁:

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че казината трябва да налагат своите ограничени територии чрез софтуер, достойните казина правят това, за да избегнат всякакви проблеми, свидетел съм, че когато се опитам да проверя сайт на казино, който ограничава моята страна, получавам „Изглежда, че се опитвате да влезете нашето казино от ограничена държава" или подобни съобщения, които дори не ми позволяват да проверя казиното на повърхностно ниво.

Докато играчите трябва сами да проверяват T&C, се подразбира, че дадено казино предлага услугите си във вашата страна в момента, в който ви позволи да се регистрирате, виждал съм това да се случва твърде често в много казина, те с радост ви позволяват да депозирате и губите пари, но ако играч се опитва да изтегли, той незабавно има проблеми за това, когато това се случи, аз наистина вярвам, че казината трябва поне да възстановят депозита

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Винаги се опитваме да съветваме казината активно да налагат ограничените държави. Тъй като след като позволите на играча да се регистрира и да депозира от страната с ограничения, за да бъдете 100% честни, вие също трябва да изплатите всички справедливо спечелени печалби. Условията трябва да се спазват, напротив, правилата не трябва да представляват капан за играчите!

Представете си, че бихте спечелили джакпот при такива условия. Може лесно да се превърне в неприятен ужас. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодарим ви за обратната връзка относно нашата публикация в блога. Налагането на блок за зони с ограничен достъп е предизвикателство поради потребителите, които използват VPN, за да скрият своя произход. Освен това е важно да се отбележи, че разполагаме с ограничена информация за играч извън неговия IP адрес, потребителско име и имейл. Ние идентифицираме такива случаи само по време на процесите на KYC за конкретни проблеми като злоупотреба с бонуси. Стремим се да поддържаме справедливост и сигурност за всички потребители, като същевременно отчитаме сложността, свързана с блокирането на зони с ограничен достъп.


Разбираме притесненията ви относно потребителите, които твърдят, че не познават или не четат правилата. За играчите е изключително важно да се запознаят с правилата и условията на всяка платформа, с която участват. Поемането на отговорност и информираността са от съществено значение за положителното преживяване. Въпреки това, ние също признаваме необходимостта от непрекъснато подобряване на нашата комуникация и образователни усилия, за да гарантираме, че потребителите са добре информирани за нашите политики.

Благодаря за разбирането.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички. Наскоро спечелих значителна сума в Blizz.io. Бях много доволен, докато не започнах да чета тази тема. Сега се притеснявам. Вече минаха 20 дни, а акаунтът ми все още не е верифициран (въпреки че изпратих всички искани документи). Моля се на Бог в крайна сметка да верифицират сметката ми и да ми платят.

Автоматичен превод:
yauhen042
преди 11 месеца

20 дни? Crazy всички празници вече минаха имат 24/7 поддръжка, успяхте ли да напишете поддръжка или управление?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сигурен. Редовно чатете и изпращате имейли.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички. Наскоро спечелих значителна сума в Blizz.io. Бях много доволен, докато не започнах да чета тази тема. Сега се притеснявам. Вече минаха 20 дни, а акаунтът ми все още не е верифициран (въпреки че изпратих всички искани документи). Моля се на Бог в крайна сметка да верифицират сметката ми и да ми платят.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, бих искал да кажа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проверката на акаунта. Твърдите, че вече са необходими 20, което според мен не е най-малкото. Казиното каза ли ви също защо отнема сравнително дълго време? Има ли нещо нередно с вашите документи или казиното не ги приема? Какъв беше последният отговор, който получихте от казиното по време на проверката на акаунта?

Както и да е, тъй като споменах колко време даваме на казината, за да разрешат този процес, бих препоръчал да подадете жалба тук, на тази връзка . Нашият екип ще се опита да помогне, ако ситуацията продължи. Разбира се, ако имате някакви въпроси и не знаете какво да очаквате от жалба, прилагам и ръководство , което може да бъде полезно и ще разберете как работи жалбата.

Уведомете ме, ако го направите.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини