преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Blazzio Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей.
Последният път, когато проверихме (последна актуализация: 14 април 2023 г.), прие играчи от Бразилия. Мразя, когато казината не успяват да ни информират за такава важна промяна.
Е, ще изпратя заявка за актуализация - благодаря ви за известието .
Бихте ли използвали „функцията за актуализиране на нас", налична за всяко казино, следващия път, когато намерите нещо?
Намира се в долната част на раздела за преглед .
Това ще бъде оценено. 🙏
Hello there.
The last time we checked (Last updated: 14 Apr 2023) it accepted players from Brazil. I hate it when the casinos fail to update us with such an important change.
Well, I'll send an update request - thank you for the notice.
Would you perhaps use the "update us feature" available for each casino the next time you find something?
It is at the bottom of the overview section.
That would be appreciated. 🙏
Вчера депозирах €50 и играх малко на рулетка и след това на слотове (древен Египет) и играх до €150. Продължих да играя и отново загубих €100. След това исках да изплатя 50 евро, но след това ми забраниха и парите ми бяха задържани. Казаха, че съм измамник.
Yesterday I deposited €50 and played a little roulette and then slots (ancient Egypt) and played my way up to €150. I continued playing and lost €100 again. I then wanted to pay out €50 but then I was banned and my money was withheld. They said I was a fraud.
Ich habe gestern 50€ eingezahlt und habe ein wenig roulette gespielt und danach slots (ancient egypt) und habe mich bis auf 150€ gespielt. Ich spielte weiter und habe wieder 100€ verloren. Anschließend wollte ich 50€ auszahlen doch dann wurde ich gebannt und mein Geld einbehalten. Sie sagten ich wäre ein Betrüger.
Хей. В този случай казиното даде ли конкретна причина за блокиране на акаунта ви? Играхте ли с или без бонус?
Както и да е, забелязах, че вече сте успели да подадете жалба , така че ще бъде ли възможно да я актуализирате, така че Petronella да може да продължи, когато имате нещо ново?
Разбира се, можете да се свържете с нас и във форума, защото ми е доста любопитно каква причина е имало казиното.
Информирай ни
Hey. In this case, did the casino give a specific reason for blocking your account ? Did you play with or without the bonus ?
Anyway, I noticed that you already managed to file a complaint, so would it be possible to update it so that Petronella can move on when you have something new ?
Of course you can also contact us on the forum, because I'm quite curious what reason the casino might have had.
Let us know
Хей, Blazzio.. какво става с гео блока? Ако възнамерявахте да изтеглите поддръжка за канадски играчи, не трябваше ли да изпратите имейл до всички, в който да посочите това, и да им напомните да изтеглят средствата си?
Още нещо.. защо пише "ОЩЕ!"?
Объркан съм.
PS Пуснах ви имейл. Все още няма отговор
Hey, Blazzio.. what's with the geo block? If you were going to pull support for Canadian players, shouldn't you have sent an email to everyone stating such and remind them to withdraw their funds?
One other thing.. why does it say "YET!"?
I'm confused.
P. S. I did drop you an email. No reply as of yet
Хей, това означава ли, че канадците не могат да играят тук според екранната снимка? Имали ли сте проблеми досега? Видях, че на нашия уебсайт имаме Канада сред разрешените държави, така че ако случаят е такъв, със сигурност ще я дам на нашия екип за данни за проверка.
Също така имам чувството, че имате малко пари тук и ако случаят е такъв и Канада внезапно бъде ограничена, те трябва да информират играчите си.
Също така съм доста загрижен за думата: все още. Не знам дали означава, че след известно време отново трябва да бъде предоставен на Канада или не.
Добре, че им изпратихте имейл и съм сигурен, че отговорът би бил подходящ, така че ако получите такъв, уведомете ме.
Както и да е, ако имате нужда от помощ при тегленето на вашите средства, можете да се обърнете към нас по всяко време. 🙂
Hey, does it mean that Canadians can't play here according to the screenshot ? Have you had any problems so far ? I saw that on our website we have Canada among the allowed countries, so if that's the case, I'll surely give it to our data team for checking.
I also have a feeling that you have some money here and if that was the case and Canada is suddenly restricted, they should inform their players.
I'm also quite concerned about the word: yet. I don't know if it means that it should be made available to Canada again in a while or not.
It's good that you sent them an email and I'm sure a reply would be appropriate, so if you get one, let me know.
Anyway, if you need help with withdrawing your funds, you can turn to us anytime. 🙂
Нямам достъп до нито една от техните услуги, така че бих предположил, че Канада вероятно е блокирана.
Нямам средства в моята сметка в Blazzio. Независимо от това, те все още трябва да са изпратили имейл до всички регистрирани канадци, че спират услугата. Получавал съм много подобни имейли от други казина в миналото.
Не съм сигурен какви са мотивите им за това, тъй като все още не са отговорили на имейла ми, но имам чувството, че решението беше взето много внезапно. Разбрах това вчера сутринта, след като получих промоционален имейл, в който се казваше, че е минало известно време, откакто съм играл, и ми дадоха 50+ завъртания без депозит.. които сега не мога да играя хаха
I'm unable to access any of their services, so I'd assume that Canada is likely blocked.
I do not have any funds on my Blazzio account. Regardless, they should still have sent an email to all registered Canadians that they are suspending service. I've gotten numerous emails like that from other casinos in the past.
I'm not sure what their reasoning for this is, as they've yet to reply to my email, but I feel like it was a very sudden decision that was made. I found this out yesterday morning after receiving a promotional email saying that it's been a while since I've played, and they gave me 50+ no deposit spins.. which I now can't play lol
Разбрах, ще го предам, както казах на нашия екип, за да разберем как е. Благодарим за информацията и ще видим дали проблемът ще бъде разрешен скоро или Канада ще бъде ограничена за постоянно. Съгласен съм, че играчите винаги трябва да бъдат уведомявани за такова решение, така че може би е просто временно.
Както и да е, вероятно няма да играете безплатните си завъртания сега. 🙁
Got it, I'll pass it on as I told to our team to find out how it is. Thanks for the information and we'll see if it gets resolved soon or if Canada will be permanently restricted. I agree that players should always be notified of such a decision, so maybe it's just temporary.
Anyway, you probably won't play your free spins now. 🙁
Имах същата ситуация от Ирландия - същото съобщение за блокиране/ограничение. Проверих VPN с различни държави и всички излязоха с едно и също ограничено съобщение, така че изглежда, че този проблем е световен.
Това продължава от седмица или повече и въпреки че им изпрати два имейла с въпрос какво дава, все още няма отговор.
Имам 15 000 евро там 🙁
I had the same situation from Ireland - the same blocked/restriction message. I checked on VPN with different countries and all of them came up with the same restricted message, so it looks like this problem is worldwide.
This has been going on for a week or more and despite sending them two emails asking what gives, no reply as yet.
I have 15,000 euro in there 🙁
Това е обезпокоително.
Имам 15 000 евро там 🙁
За всеки играч като вас вероятно има поне 3 или 4, които не са свързани с места като Casino Guru. Те седят там в мълчание и се чудят какво се е случило или просто го отписват като загуба и преминават към следващата
Тези казина разполагат с МИЛИОНИ долари активни средства в сметката, които просто стоят там и чакат някой да издърпа килима изпод играчите.
Повечето високопоставени играчи - надявам се - няма да бъдат засегнати, ако загубят няколкостотин хиляди в измамно казино. Това е цената на лошия уикенд за тях.
Някои хора обаче буквално държат всичките си спестявания в ръцете на някои сенчести бизнесмени в Кипър. Ако някое казино внезапно прекъсне връзката и спре услугата, тези хора нямат начин да изтеглят, нямат пари в банката и наистина нямат възможност да си върнат парите.
This is troubling.
I have 15,000 euro in there 🙁
For every player like you, there's probably at least 3 or 4 that aren't involved with places like Casino Guru. They sit there in silence wondering what happened or just write it off as a loss and move on to the next one
These casinos have MILLIONS of dollars in active account funds, just sitting there waiting for someone to pull the rug out from under the players.
Most high rollers - I would hope - will be unaffected if they lose a couple hundred thousand to a rogue casino. That's the cost of bad weekend to them.
Some people, however, literally have their entire life savings in the hands of some shady business people in Cyprus. If a casino suddenly pulls the plug and suspends service, these people are left with no way to cashout, no money in the bank and really no recourse to get their money back.
Имах същата ситуация от Ирландия - същото съобщение за блокиране/ограничение. Проверих VPN с различни държави и всички излязоха с едно и също ограничено съобщение, така че изглежда, че този проблем е световен.
Това продължава от седмица или повече и въпреки че им изпрати два имейла с въпрос какво дава, все още няма отговор.
Имам 15 000 евро там 🙁
I had the same situation from Ireland - the same blocked/restriction message. I checked on VPN with different countries and all of them came up with the same restricted message, so it looks like this problem is worldwide.
This has been going on for a week or more and despite sending them two emails asking what gives, no reply as yet.
I have 15,000 euro in there 🙁
Благодаря и за информацията. Нашият екип за данни е уведомен и ще се опитаме да разберем какво се случва. Да се надяваме, че всичко ще бъде наред и ще успеете да стигнете до парите си.🤞
Thank you for the information, as well. Our data team has been notified, and we will try to find out what is going on. Let's hope everything will be ok an you will be able to get to your money.🤞
Здравейте, нашият екип проучва тази ситуация и досега е посочил в нашия преглед, че казиното е затворено. Нашият екип смята, че или е така, или че са в процес на профилактика. Казаха ми също, че ще прегледат казиното отново след известно време, за да видят дали продължава или просто са имали поддръжка.
Hi, our team has been looking into this situation and so far has put in our review that the casino is closed. Our team thinks it is either that or that they are under maintenance. I have also been told that they will look at the casino again in a while to see if it is ongoing or if they just had maintenance.
Здравей Bomiits!
Съжалявам да чуя за вашата ситуация. Това са доста пари и винаги е тъжно да гледаш как играчите биват игнорирани.
Според нашата система това казино е затворено и вече не работи. Въпреки че изглежда малко остаряло. Да се надяваме, че не е крайно. Освен това виждам, че имате открита жалба, както винаги съм сигурен, че нашият екип за жалби ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Моля, бихте ли отговорили на екипа за оплаквания , кой знае, все още има надежда, но без сътрудничество и отговори от ваша страна, ние не можем да ви помогнем много.
Моля, уведомете ни дали казиното ще отговори на някой от вашите имейли.
Бих искал да чуя допълнителни подробности за вашата ситуация и не забравяйте да ни информирате и в тази тема.
Hi Bomiits!
I am sorry to hear about your situation. That's quite an amount of money and it's always sad seeing players getting ignored.
According to our system, this casino has been closed and no longer operates. Though it seems a bit outdated. Let's hope it's not terminal. Also, I see that you have an open complaint, as always I am sure our Complaint Team will do the best to help you. Please, could you reply to the Complaint Team, who knows, there is still hope, but without cooperation and answers from your side, we are not able to help you much though.
Please let us know if casino will reply to any of your emails.
I would like to hear further details on your situation, and don't forget to update us on this thread as well.
Защо няма актуализация от месец? Някой получил ли си е парите? Ако не, със сигурност властите на Кюрасао трябва да чукат на вратата на казиното.
Why has there not been an update for a month? Has anyone received their money? If not, surely the Curacao authorities should be knocking at the casino's door.
Защо няма актуализация от месец? Някой получил ли си е парите? Ако не, със сигурност властите на Кюрасао трябва да чукат на вратата на казиното.
Why has there not been an update for a month? Has anyone received their money? If not, surely the Curacao authorities should be knocking at the casino's door.
Мисля, че това е най-вече защото изглежда, че казиното е затворено, така че вече е трудно да се направи нещо в тези ситуации. Не знаехте ли това, когато попитахте? Който и да е имал пари тук, съжалявам за тях, защото казиното дори не отговори на оплакванията ни, така че беше трудно да се помогне.
Съжалявам. 😥
I think it's mainly because it looks like the casino is closed, so it's hard to do anything about these situations anymore. Didn't you know that when you asked? Whoever had money here I feel bad for them, because the casino didn't even answer our complaints, so it was hard to help.
I'm sorry. 😥
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.