ФорумКазинаBlack Magic Casino - обща дискусия

Black Magic Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Mattyc
|
8245 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Добавете пост
davidwa59
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че печалбите ви са анулирани и освен това не можете да изтеглите баланса си, прав ли съм?

Казиното обясни ли ви нещо, свържете ли се с поддръжката, моля?

Наистина е лошо, че сте избрали толкова ненадеждно казино, вижте го тук . 🙁


Автоматичен превод:
преди 2 години

По принцип да. Те измислиха тази глупост, за да се опитат да я оправдаят

Бихме искали да ви информираме, че последното ви теглене е отхвърлено и балансът е удържан поради следните Правила и условия:


9.11 Компанията си запазва правото да откаже всяка заявка за теглене, което включва премахване на всички бонуси или печалби в случай на нередовна игра в случай на следното:

Използване на системи и стратегии като: Мартингейл, удвояване, залагане на едно число и др. Също така злоупотребява с бонус функциите в играта. Ако бъде установено, че използвате каквато и да е стратегия, печалбите ви ще бъдат анулирани и акаунтът ви ще бъде закрит завинаги.



Също така, за да ви информирам, че вашият акаунт вече е затворен и повече няма да можете да го използвате. Желаем ви всичко най-добро!



Автоматичен превод:
davidwa59
преди 2 години

Е, това е страхотно.

Никой не играе в казиното само за да загуби, така че опитните играчи очевидно ще се забъркат със стратегии. Най-лесният начин да запазите печалбите е да забраните всяка стратегия + да добавите нередовна игра.

Това наистина не е честно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Престъпниците не се интересуват от това да бъдат справедливи, те се интересуват само от кражбата на вашите пари.

Също така в тази група са Platinum VIP club и Anonym Bet, като и двете трябва да се избягват на всяка цена

Автоматичен превод:
davidwa59
преди 2 години

Разбирам чувството ви, благодаря ви, че споменахте VIP клуба. Знаете ли, че нереномираните казина използват VIP стаи, за да избегнат комисионни? Следователно обикновено е доста сложно да се намери кой е собственикът на стаята.

Мога ли да знам как намерихте това казино и защо решихте да играете там?

Какво ще кажете за казината, лицензирани от UKGC, интересувате ли се?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Беше ми писнало от регулирани букмейкъри в Обединеното кралство, така че направих грешката да пробвам нерегулирани. Разбира се, те не са регулирани с основателна причина, повечето от тях са престъпници

Автоматичен превод:
davidwa59
преди 2 години

Виждам и също мога да си представя, че не сте сами в това. Но позволете ми да отбележа, че въпреки че не мога да ви препоръчам да играете извън сайтовете, регулирани от Обединеното кралство, съм напълно сигурен, че можете да намерите прилично казино сред тях, което означава, че рейтингът е над добър и казиното е лицензирано .

Просто казано, точно обратното на тази черна магия. 🙁



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,


Правил съм различни депозити в BlackMagic Casino. Спечелих над 5500 и направих своя KYC, но те решиха да не ми разрешат тегленето, взеха 2200 от акаунта ми и оставиха 5,24 бонус. Свързах се и получих съобщение, че съгласно 9.1 от техните условия те решават да ми вземат парите. След това отново отидох до 2000 паунда, опитах се да изтегля, но те блокираха моите тегления. Писах им много имейли, но не ми отговарят.

Какви опции имах да съм в Обединеното кралство, а не те да не се регистрират в Обединеното кралство.

Много благодаря


Автоматичен превод:
gagiudegagiu0503
преди 1 година

Здравейте,

добре, нека започнем с лиценза, сигурен съм, че знаете, че не трябва да играете в казино, което не е лицензирано в Обединеното кралство. Ако трябва да пренебрегнете това, моля, проверете казиното, в което се каните да депозирате:

https://casino.guru/black-magic-casino-review

Изборът на нелицензирано казино без чат на живо и предоставянето на несправедливи правила и условия... означава, че сте готови да бъдете измамени без обяснение 🙁.

Не мога да кажа какво се е объркало, но ще ви предложа да подадете жалба - щракнете/докоснете тази връзка , любезно предоставете всички комуникации и имейли, които имате, и ние всички ще се надяваме, че казиното ще ни отговори. 🤞🤞🤞

Играта в такова "казино" беше наистина лоша идея, съжалявам.


Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей


Напълно съм съгласен. Разбрах, че съм глупав, но когато си пристрастен, глупостта се превръща в бягство. Сега не отивам към други философии на свободната воля. Играя, за да се забавлявам и наистина харесвам техните игри. Никога не успях да купя бонус в слотовете за игри във Великобритания. Но те се оказаха на някои крадци, така или иначе досега. Все още се надявам да получа парите си и да играя отново в това казино, защо не, но защо биха били толкова мръсници, съжалявам, езикът ми.


Вече подадох жалба.

Много благодаря,

Г НЕГРУ

Автоматичен превод:
gagiudegagiu0503
преди 1 година

Здравейте, езикът е ок 🙂 предвид ситуацията.

Предполагам, че трябва да подадете жалбата, защото вече сте изпитали, че казиното всъщност вече не го интересува, или поне така го разбирам.

Жалбата е безплатна и можете само да спечелите от нея, сигурен съм.

Сега просто се надявам, че казиното ще ни сътрудничи, струва си да опитате от моя лична гледна точка.

Без натиск обаче, зависи от вас.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях спечелил €8000,00. Сега успешно изтеглих €2000,00 от тях. И днес произволно взеха €6500,00 от сметката ми!!!!! ОТКРАДНАХА МИ ПАРИТЕ file ВИЖТЕ ПОСЛЕДНАТА ТРАНЗАКЦИЯ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих 4 успешни тегления с тях и сега те просто откраднаха парите ми. Все още предстои теглене от €500,00, защото това е максимумът, който можете да направите. Откраднаха ми парите. Изпратих им имейл днес с въпроса какво са направили с моята сметка Имам нужда от тези пари или имам огромни проблеми, моля, откраднаха от мен

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никога не играйте на този сайт!! Те откраднаха €6 500,00 евро, никога няма да ги върна, казаха това.


Скъпи Тиго,


Благодаря, че се свързахте с нас.

Бихме искали да ви информираме, че сумата е удържана въз основа на срока 9.11

Компанията си запазва правото да откаже всяка заявка за теглене, което включва премахване на всички бонуси или печалби в случай на нередовна игра в случай на следното:


Поставяне на общи залози, равни или по-големи от 30% от стойността на най-малкия депозит в момента в игра. Включително закупуване на функции в играта, включително, но не само, безплатни завъртания с обща сума на залога от 30% или повече от стойността на депозита.


те са измамници, никога няма да видя тези пари обратно. Никога не играйте на този сайт!!!!!

Автоматичен превод:
Pleasehelp
преди 1 година

Наистина съжалявам за това, което ви се случи, но казиното няма лиценз, ние също така заявяваме на нашия уебсайт, че техните правила и условия са несправедливи и те също са спечелили много лоша оценка на нашия уебсайт. Искрено се страхувам, че няма да видите парите от тях отново.

Все пак, моля, изпратете жалба на нашия уебсайт. Вашият случай звучи като нещо, което може да ги вкара в нашия списък за забрана.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, искам да изтегля парите си от казино Blackmagic, изминаха повече от 3 дни, изпратих всичките си документи, но те не отговарят

Автоматичен превод:
sheiky23
преди 1 година

Здрасти.

Преместих поста ти тук, за да видиш как стоят нещата. Съжалявам, че го казвам, но съм убеден, че това казино не се е променило много след опасно споменатите проблеми.

В този момент преминаването на KYC би било истинска магия тук. 🙁 Нека му дадем малко време, бъдете упорити.

И ако ми позволите, внимавайте къде играете. Говорейки за това, как се озовахте на такъв опасен уебсайт?

Вижте неговия индекс на безопасност тук .

Надявам се, че ще преминете проверката и ще получите парите, но опитът е различен, съжалявам.

Дръжте ни в течение. 🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Майната ти на казино гуру.... Вие всъщност сте част от тези неказина за британски играчи... Разделяте парите с тях. Но тогава вие казвате на играча да подаде жалба, докато посредничите. Сега виждам, че всъщност рекламирате онези казина, към които ме молите да подавам оплаквания. Моля, стойте настрана от британските играчи и всички...

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
bineacasa
преди 3 месеца

Моля, внимавайте за езика си и пишете публикациите си с уважение. Не бихме искали акаунтът ви да бъде забранен.

Ако не се лъжа това ти е второто тук. нали Това изобщо не е проблем, просто хората не могат да разберат какъв проблем всъщност имате предвид, когато пишете от друг акаунт сега.

Тъй като виждам вашата жалба тук 👈, която сте направили с другия си акаунт gagiudegagiu0503 , нашият екип за съжаление не успя да се свърже с казиното и затова жалбата беше затворена като „неразрешена". Винаги, когато това се случи, ние наистина не можем да направим много по отношение на ситуацията, тъй като казиното винаги е необходимо да предостави информация на нашия екип за оплаквания и без това да се случи, не може да има разрешение на нито един случай.

Наистина съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни и че вероятно не ви е обяснено добре. Чувствайте се свободни да задавате въпроси, ако имате такива следващия път; с удоволствие ще се опитаме да отговорим на тях.

Така че сега да стигна до обвиненията ви, които според мен абсолютно не са на място, защото ние винаги се опитваме да помогнем на всеки играч с всякакви проблеми, когато подаде жалба и със сигурност не делим пари с никого, както вие опитвайки се да кажа. Имайте предвид, че оплакванията тук са безплатни за всички играчи, защото се стремим да осигурим честна игра между играчи и казина; следователно ние не таксуваме нищо за оплакванията.

И накрая, не бих го нарекъл реклама, а информиране на всички наши потребители за всички онлайн казина и какво да очакват, когато играят там. За съжаление този конкретен, на който сте играли, няма какво да рекламира, ако видите неговия индекс за безопасност 👈. Не мислите ли така?🤷‍♀️

Моля, ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук за вас.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини