Моля, внимавайте за езика си и пишете публикациите си с уважение. Не бихме искали акаунтът ви да бъде забранен.
Ако не се лъжа това ти е второто тук. нали Това изобщо не е проблем, просто хората не могат да разберат какъв проблем всъщност имате предвид, когато пишете от друг акаунт сега.
Тъй като виждам вашата жалба тук 👈, която сте направили с другия си акаунт gagiudegagiu0503 , нашият екип за съжаление не успя да се свърже с казиното и затова жалбата беше затворена като „неразрешена". Винаги, когато това се случи, ние наистина не можем да направим много по отношение на ситуацията, тъй като казиното винаги е необходимо да предостави информация на нашия екип за оплаквания и без това да се случи, не може да има разрешение на нито един случай.
Наистина съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни и че вероятно не ви е обяснено добре. Чувствайте се свободни да задавате въпроси, ако имате такива следващия път; с удоволствие ще се опитаме да отговорим на тях.
Така че сега да стигна до обвиненията ви, които според мен абсолютно не са на място, защото ние винаги се опитваме да помогнем на всеки играч с всякакви проблеми, когато подаде жалба и със сигурност не делим пари с никого, както вие опитвайки се да кажа. Имайте предвид, че оплакванията тук са безплатни за всички играчи, защото се стремим да осигурим честна игра между играчи и казина; следователно ние не таксуваме нищо за оплакванията.
И накрая, не бих го нарекъл реклама, а информиране на всички наши потребители за всички онлайн казина и какво да очакват, когато играят там. За съжаление този конкретен, на който сте играли, няма какво да рекламира, ако видите неговия индекс за безопасност 👈. Не мислите ли така?🤷♀️
Моля, ако имате нещо, с което можем да ви помогнем, не се колебайте да се свържете с нас. Ние сме тук за вас.
Please mind your language and write your posts with respect. We wouldn't like to see your account banned.
If I'm not mistaken, this is your second one here. Right? It is not a problem at all, just that people are not able to understand what issue you are actually referring to when you write from a different account now.
As I can see your complaint here 👈, which you made with your other account gagiudegagiu0503, our team was unfortunately unable to get in touch with the casino and therefore the complaint was closed as "unresolved." Whenever this happens, we really cannot do much about the situation, as the casino is always needed to provide information to our complaint team, and without this happening, there cannot be a resolution to any case.
I'm really sorry that we couldn't be of any more help and that it probably didn't get explained well to you. Feel free to ask questions if you have any next time; we'll gladly try to answer those.
So to get to your acusations now, which are absolutely not in place, in my opinion, because we always try to help every player with all kinds of issues whenever they file a complaint and surely are not splitting any money with anyone, as you are trying to say. Keep in mind that the complaints here are free of charge for all the players because we aim to bring fair play between players and casinos; therefore, we do not charge anything for the complaints.
And, finally, I wouldn't call it advertising, but informing all our users about all online casinos and what to expect when playing there. Unfortunately, this particular one you played at has nothing to advertise if you see its safety index 👈. Don't you think so?🤷♀️
Please, if you have anything we could help you with, do not hesitate to contact us. We are here for you.
Автоматичен превод: