преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Black Magic Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, надявам се на най-доброто. Репутацията е ужасна и изобщо няма лиценз. Добрата новина е, че другият играч получи печалбите си ($502) след няколко седмици, случаят е от декември. 🙂
Hello, hope for the best. Reputation is terrible and no license at all. The good news is that fellow player got his winnings ($502) after a couple of weeks the case is from December. 🙂
Надявам се скоро да получите печалбите си, но трябва да внимавате повече за казината, в които играете 😕
I hope you'll get your winnings soon, but you should be more careful about the casinos where you play in 😕
Иска ми се да беше толкова лесно Даниел, но се самоизключих от Обединеното кралство преди около 3 години, така че нямам голям избор от легитимни казина тук, в Обединеното кралство, а не на gamstop... моя собствена вина знам.
I wish it was that easy Daniel but I self excluded from the UK about 3 years ago so don't have a great choice of legitimate casinos here in the UK not on gamstop.... my own fault I know.
За съжаление не сте единственият, който има същите проблеми. Това е много обичайно за играчите от Обединеното кралство. Разбира се, хубаво е, че можете да се самоизключите, когато прецените, че е необходимо, но как ще помогне, когато можете просто да запишете в друго казино, което не е в списъка на Gamstop?
Unfortunately you're not the only one having the same issues. It's very common for UK players. Of course, it's a good thing that you can self-exclude yourself whenever you feel it's needed, but how does it help when you can just sing up in another casino that isn't on the Gamstop list?
Здравейте!
Получихте ли тегленето си?
Получих този имейл преди няколко дни;
По отношение на вашето теглене, моля, бъдете информирани, че то е обработено от ваша страна и ще го получите възможно най-скоро.
Оттеглянето е изчезнало чрез чакащо теглене.
Hi!
Did you receive your withdrawal?
I got this email a couple days ago;
Regarding your withdrawal please be informed that it has been processed from your side and you will receive it as soon as possible.
The withdrawal is gone by pending withdrawal.
Точно същото и средствата все още не са получени, стискам палци в следващите няколко дни да пристигне.
Exactly the same and funds not received yet, fingers crossed in next few days it arrives.
Woohoo, 500 евро получих, имам още 400 долара, след като получим, ще оставя положителна рецензия. Все още не е разрешено, но предишните $500 отнеха няколко дни, за да бъдат оторизирани, а след това още няколко дни, за да бъдат получени средства.
Woohoo, €500 received, I have another $400 to come, once received, I will leave a positive review. It hasn't been authorised yet but the previous $500 took a few days to be authorised and then a further few days for funds to be received.
Това е наистина добра новина!
Благодаря ви за актуализацията, сега съм по-спокоен хаха 🙂
That is really good news!
Thank you for updating, i'm more relaxed now haha 🙂
Мога да се обзаложа, че Mattyc е по-спокоен от теб 😀
I can bet Mattyc is more relaxed than you 😀
Стискам палци. В очакване на добрите новини!
Fingers crossed. Waiting for the good news!
woohoo, пристигна тази сутрин. Според моя опит това изглежда добър сайт, така че ще оставя положителен отзив.
woohoo, arrived this morning. On my experience, this seems a good site so will leave a positive review.
Вярвам, че не е добро казино, защото те имат много несправедливо определени условия спрямо играчите, но ако ви харесва казиното, тогава със сигурност можете да продължите да играете там.
I believe it's not a good casino, because they have their terms set very unfairly towards players, but if you like the casino, then you can surely continue playing there.
Моля, колко време чакахте, за да получите тегленето? Не са ми платили, въпреки че казват, че е обработено на 31 май 2022 г., но все още нищо и просто кажете проверете банката си, но не съм го получил!!
How long did you wait to get your withdrawal any one please? They haven't paid me even though they say it has been processed may 31st 2022 but still nothing and just say check your bank but I haven't received it!!
Здравейте,
жалко, че сте избрали толкова лошо казино. 🙁
Не мога да ви посъветвам относно времето за изчакване, тъй като играчи, които преди са имали същия проблем, не са подали оплаквания.
Честно казано, изглежда, че тези играчи са били платени в крайна сметка.
Обикновено бих ви посъветвал да подадете жалба (не се колебайте да го направите тук ), но не съм сигурен дали ще можем да ви помогнем.
Hello,
it's shame that you picked up such a bad casino. 🙁
I can't advise you about the waiting time because players who previously have the same issue, had not submitted any complaints.
Honestly, it seems that those players were paid eventually.
I'd normally advise you to submit a complaint (feel free to do so here) but I'm not sure whether we would be able to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.