НачалоФорумКазинаBitStarz Casino - обща дискусия

BitStarz Casino - обща дискусия (страница 3)

 от dearmonikam
|
47 557 преглеждания 177 отговора |
|
12 3 4...9

file

Автоматичен превод:

Виждам, че казиното luckystar дава бонус без депозит, но когато се регистрирам чрез Guru, не получавам бонус без депозит ... знаете ли за какво става въпрос?

Автоматичен превод:

Има няколко причини за това. Понякога тази информация е грешна, защото казиното промени правилата за бонуса. Това може да бъде различно в зависимост от държавата или местоположението.

Автоматичен превод:

Колкото до казината на bitstarz, имам много познати, които играят като мен в криптовалути, в началото пускаха плащания без документация на играча, който играе в криптовалути... но сега като ги питаме в чата по принцип казват, че не нямам нужда от документация... на въпроса каква може да е причината, никога няма да ми дадат отговор.

Автоматичен превод:

Защото това е самата природа на това как работи крипто. Валути като биткойн се създават чрез пазара. Няма Notebank или държава, която я притежава Казиното вижда само сумата, която депозирате. Те така или иначе не могат да го върнат назад. Същото като си го купил всичко, което имаш, е този номер на портфейла, не знаеш от кого си го получил. И има Skrill или някой между транзакцията. Ето защо нямат нужда от вашия адрес

Автоматичен превод:

Хей момчета, проверете това казино: https://bs2.direct/be4a47ebc

Получавате 180 безплатни завъртания

Edited
Автоматичен превод:
iosifovici2004

Здравейте и благодаря, че забелязахте бонусната секция 🙂.

Автоматичен превод:

Това е ужасно казино. Там хората от поддръжката на клиенти са изключително груби, те искат да ви нарекат лъжец и след това заплашват, че ще ви забранят достъпа до чат, ако кажете нещо, което не им харесва. Много грубо и изглежда не зачитат промоциите си, както се предполага. Как съобщавате за хората от обслужването на клиенти, защото изглежда, че никой не ги наблюдава

Автоматичен превод:
Rlt623

Здравейте, какво е вашето състояние по отношение на казиното? Случайно да имате пари в казиното и да не сте успели да ги извадите?

Автоматичен превод:
johnpete1003

Не, нямам пари в тях, които да не мога да извадя. Това е, което чувствам за техните представители за обслужване на клиенти. Всеки път, когато се опитате да говорите с тях, без значение за какво става дума, те са изключително груби и дори не ви слушат... те просто веднага казват, че грешите или сте лъжец.

Автоматичен превод:

Не, нямам пари в тях, които да не мога да извадя. Това е, което чувствам за техните представители за обслужване на клиенти. Всеки път, когато се опитате да говорите с тях, без значение за какво става дума, те са изключително груби и дори не ви слушат... те просто веднага казват, че грешите или сте лъжец.

Автоматичен превод:

Здравейте,

бихте ли споделили малко екранни снимки, моля? Това казино трябва да е наред, така че бих искал да видя как чат операторите са ви обидили.

Възнамеряваме да се съсредоточим върху качествата на поддръжката на казиното, така че това ще ни помогне.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
Radka

Не направих екранни снимки от последните няколко разговора. Има ли начин да получите копие от тези чатове от тях.

Автоматичен превод:
Rlt623

Здравейте,

някои казина могат да предоставят преписи, но някои не могат.

Трябва да попитате казиното.

Автоматичен превод:
johnpete1003

да, направих, анулираха печалбите-- върнаха само последния (малък депозит), а не хилядите $$ и това е

УЖАСНО. Имам толкова много спестени доказателства срещу тях-- как са нарушили собствените си условия. Като за начало качих своя ПАСПОРТ в САЩ-- И акаунтът ми беше ОДОБРЕЕН. След това те ще ви позволят да изтеглите малка сума, но ако спечелите нещо добро, те ще изтъкнат всички възможни причини да не плащате, включително и аз играх от насилствена страна. ИЛИ--- дублиран акаунт. Те ще направят каквото си поискат... Освен това открих, че изглежда, че се намират другаде или поне един от сървърите им изглежда, че може да сме ние, Калифорния, САЩ. Което би било пълно не--.. но честно казано, те ще ви подкарат през изцеждащата машина и ще ви изморят, но знаете ли какво,. Благодаря, че ми напомни. Ще продължа да преследвам мошениците. (ЗАБЕЛЕЖКА: Знам, че работи чудесно за много ppl в неограничена държава, но единственият факт, че не поставят геоблокиране, е лоша работа и е сенчест като лайно. Това е буквално няколко реда код.

Автоматичен превод:
dearmonikam

Позволете ми да спомена, че отхвърлихме вашата жалба . Съжалявам:

„Акаунтът на играча от САЩ беше блокиран поради това, че е от ограничена държава. Играчът също имаше множество акаунти. Ние отхвърлихме жалбата, защото казиното никога не е конфискувало печалбите на играча поради това, че е от ограничена държава, а защото тя използва множество акаунти."

Автоматичен превод:

здрасти

Можете ли да уточните дали позволяват използване на VPN или е възможно да играя, когато съм на почивка/на работа извън Канада?

Автоматичен превод:
nathanthomp96

Здравейте,

Това може да е доста трудно, така че бих ви предложил да попитате казиното, в крайна сметка всичко зависи от тях.

Бих спестил разговора, ако бях на твое място. За всеки случай.

Автоматичен превод:

Аз също имам проблеми с това казино. Струва ми се, че там са добре дошли само играчи, които губят всичките си пари. Щом искате да получите по-голяма сума, се изискват неща, които не можете да подадете. В моя пример депозирах по-голяма сума с cashtocode. Освен това спечели няколко хиляди евро. Тогава трябва първо да кача ваучера от cashtocode. И аз го направих. След това дойде следващата молба. Моля, свалете напълно панталоните си. Времеви фишове плюс банкови извлечения. Не мога да разбера какво трябва да прави това. Депозирах парите в брой. Не се вижда от банковите извлечения. Ако казиното не е съгласно с този метод на плащане, моля, не го предлагайте също. Ако не кача артикулите, няма да бъде извършено плащане. Поддръжката продължава да отпада. Лоша връзка разбира се.

Edited
Автоматичен превод:
Zaheka

Здравейте,

Особено добрите казина са много загрижени за правилния KYC. Мога да си представя, че не е много популярно сред играчите, но казиното просто трябва да е сигурно, че вие сте депозирал, играл и спечелил.

Ако все пак смятате, че сте били малтретирани, моля, подайте жалба.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Здравейте,

трябва да се консултирате с казиното и да запазите отговора. 🤔

(прегръдка на danilolopes5959 😉)

Edited
Автоматичен превод:

Лека нощ!

пороци показват bitstarz.com ?

Получих бонус на тази платформа и сега имам значителна сума за теглене, но ми беше даден период от 12 часа, за да завърша проверката на акаунта, за да освободя тегленето, и не са изминали повече от 24 часа финализира проверката на акаунта.

Те отказаха тегленето, като казаха, че не съм изпратил документите, които искаха, но чат служителят потвърди, че документите са обработени и получени.

И така, бях уплашен.



Edited
Автоматичен превод:
geissymonteiro

Здравейте,

само за да се уверя, че го разбирам правилно:

Получихте потвърждение, че сте преминали проверката на акаунта, но вашите тегления се анулират поради неуловената проверка, нали?

След това трябва да попитате казиното кои конкретни документи изглежда липсват.

Можете ли да го направите, моля?

Edited
Автоматичен превод:
12 3 4...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини