Виждам, че казиното luckystar дава бонус без депозит, но когато се регистрирам чрез Guru, не получавам бонус без депозит ... знаете ли за какво става въпрос?
I see that luckystar casino gives no deposit bonus but when I register through Guru I don't get bonus without deposit ... do you know what it is about?
Vidim da luckystar casino daje no deposit bonus ali kada se registrujem preko Guru ne dobijam bonus bez deposita...da li znate o čemu je reč?
Има няколко причини за това. Понякога тази информация е грешна, защото казиното промени правилата за бонуса. Това може да бъде различно в зависимост от държавата или местоположението.
There are several reasons for this. Sometimes this info is wrong because the casino changed the rules for the bonus. This can be different depending on the country or location.
Das hat verschiedene Gründe. Manchmal ist diese Info falsch weil das Casino die Regeln für den Bonus geändert hat. Das kann von land oder Standort innmer anderes sein.
Колкото до казината на bitstarz, имам много познати, които играят като мен в криптовалути, в началото пускаха плащания без документация на играча, който играе в криптовалути... но сега като ги питаме в чата по принцип казват, че не нямам нужда от документация... на въпроса каква може да е причината, никога няма да ми дадат отговор.
As for bitstarz casinos, I have a lot of acquaintances who play like me in cryptocurrencies, in the beginning they released payments without documentation of the player who plays in cryptocurrencies ... but now when we ask them on the chat they generally say they don't need documentation ... when asked what could be the reason, they will never give me an answer.
Защото това е самата природа на това как работи крипто. Валути като биткойн се създават чрез пазара. Няма Notebank или държава, която я притежава Казиното вижда само сумата, която депозирате. Те така или иначе не могат да го върнат назад. Същото като си го купил всичко, което имаш, е този номер на портфейла, не знаеш от кого си го получил. И има Skrill или някой между транзакцията. Ето защо нямат нужда от вашия адрес
Because it's the very nature of how crypto works. Currency like bitcoin are created through the market . There is no Notebank or country that owns it The casino only sees the amount you deposit. They can't backtrack it anyway. The same as you buyed it all you have is that wallet number, you don't know who you got it from. And there is Skrill or someone between transaction. That's why they don't need your address
Хей момчета, проверете това казино: https://bs2.direct/be4a47ebc
Получавате 180 безплатни завъртания
Hey guys,check this casino:https://bs2.direct/be4a47ebc
U get 180 free spins
Здравейте и благодаря, че забелязахте бонусната секция 🙂.
Hello and thank you for noticing the bonus section 🙂.
Това е ужасно казино. Там хората от поддръжката на клиенти са изключително груби, те искат да ви нарекат лъжец и след това заплашват, че ще ви забранят достъпа до чат, ако кажете нещо, което не им харесва. Много грубо и изглежда не зачитат промоциите си, както се предполага. Как съобщавате за хората от обслужването на клиенти, защото изглежда, че никой не ги наблюдава
This is a horrible casino. There customer support people are extremely rude they want to call you a liar and then threaten to ban you from chat if you say something they don't like. Very rude and they don't seem to honor their promotions like they are supposed. How do you report there customer service people cause they seem to have nobody overseeing them
Здравейте, какво е вашето състояние по отношение на казиното? Случайно да имате пари в казиното и да не сте успели да ги извадите?
Hi, what is your status regarding the casino? Do you happen to have some money in the casino and weren't able to get them out?
Не, нямам пари в тях, които да не мога да извадя. Това е, което чувствам за техните представители за обслужване на клиенти. Всеки път, когато се опитате да говорите с тях, без значение за какво става дума, те са изключително груби и дори не ви слушат... те просто веднага казват, че грешите или сте лъжец.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Не, нямам пари в тях, които да не мога да извадя. Това е, което чувствам за техните представители за обслужване на клиенти. Всеки път, когато се опитате да говорите с тях, без значение за какво става дума, те са изключително груби и дори не ви слушат... те просто веднага казват, че грешите или сте лъжец.
No I do not have any money in them that I can't get out. This is what I feel about their customer service reps. Anytime you try to speak with them no matter what its regarding they are extremely rude and don't even listen to you..they just immediately say your wrong or a liar.
Здравейте,
бихте ли споделили малко екранни снимки, моля? Това казино трябва да е наред, така че бих искал да видя как чат операторите са ви обидили.
Възнамеряваме да се съсредоточим върху качествата на поддръжката на казиното, така че това ще ни помогне.
Благодаря ти.
Hello,
could you share some screenshots, please? This casino should be alright, so I would like to see how the chat operators have offended you.
We intend to focus on the casino's support qualities, so this will help us.
Thank you.
Не направих екранни снимки от последните няколко разговора. Има ли начин да получите копие от тези чатове от тях.
I didn't take any screenshots from the last several conversations. Is there a way to get a copy of those chats from them.
Здравейте,
някои казина могат да предоставят преписи, но някои не могат.
Трябва да попитате казиното.
Hello,
some casinos can provide transcripts, but some can't.
You should ask the casino.
да, направих, анулираха печалбите-- върнаха само последния (малък депозит), а не хилядите $$ и това е
УЖАСНО. Имам толкова много спестени доказателства срещу тях-- как са нарушили собствените си условия. Като за начало качих своя ПАСПОРТ в САЩ-- И акаунтът ми беше ОДОБРЕЕН. След това те ще ви позволят да изтеглите малка сума, но ако спечелите нещо добро, те ще изтъкнат всички възможни причини да не плащате, включително и аз играх от насилствена страна. ИЛИ--- дублиран акаунт. Те ще направят каквото си поискат... Освен това открих, че изглежда, че се намират другаде или поне един от сървърите им изглежда, че може да сме ние, Калифорния, САЩ. Което би било пълно не--.. но честно казано, те ще ви подкарат през изцеждащата машина и ще ви изморят, но знаете ли какво,. Благодаря, че ми напомни. Ще продължа да преследвам мошениците. (ЗАБЕЛЕЖКА: Знам, че работи чудесно за много ppl в неограничена държава, но единственият факт, че не поставят геоблокиране, е лоша работа и е сенчест като лайно. Това е буквално няколко реда код.
yes, I did, they cancelled winnings-- returned only the last (small deposit) not the thousands of$$, and that's that
TERRIBLE. I have so much proof saved against them-- how they violated their own terms. For starters, I uploaded my USA PASSPORT-- AND my account was APPROVED. Then, they'll let you withdrawal small amount, but if you win anything good, they'll throw every reason they can to not pay, including I played from a aviolated country. OR--- duplicate account. They'll make whatever they want... I also found out that it appears they're located elsewhere, or at least one of their servers looks like it may be us California, US. Which would be a total no no--.. but frankly, they'll put you through the wringer and wear you down, but you know what,. thanks for reminding me. I'm going to continue to pursue crooks. (NOTE: I know it works out great for alot of ppl in non restricted country, but the sole fact that they don't put a geo-block, is bad business, and shady as shit. It's literally a few lines of code.
Позволете ми да спомена, че отхвърлихме вашата жалба . Съжалявам:
„Акаунтът на играча от САЩ беше блокиран поради това, че е от ограничена държава. Играчът също имаше множество акаунти. Ние отхвърлихме жалбата, защото казиното никога не е конфискувало печалбите на играча поради това, че е от ограничена държава, а защото тя използва множество акаунти."
Allow me to mention that we rejected your complaint. I'm sorry:
"The player from US had the account blocked due to being from a restricted country. The player has also had multiple accounts. We rejected the complaint because the casino has never confiscated the player's winnings because of being from a restricted country, but because she used multiple accounts."
здрасти
Можете ли да уточните дали позволяват използване на VPN или е възможно да играя, когато съм на почивка/на работа извън Канада?
Hi!
Can you please specify if they allow VPN usage or is it possible for me to play when I'll be on holiday/at work not in Canada?
Здравейте,
Това може да е доста трудно, така че бих ви предложил да попитате казиното, в крайна сметка всичко зависи от тях.
Бих спестил разговора, ако бях на твое място. За всеки случай.
Hello,
This could be quite tricky, so I'd suggest you ask the casino, it's up to them in the end.
I'd save the conversation if I were you. Just in case.
Аз също имам проблеми с това казино. Струва ми се, че там са добре дошли само играчи, които губят всичките си пари. Щом искате да получите по-голяма сума, се изискват неща, които не можете да подадете. В моя пример депозирах по-голяма сума с cashtocode. Освен това спечели няколко хиляди евро. Тогава трябва първо да кача ваучера от cashtocode. И аз го направих. След това дойде следващата молба. Моля, свалете напълно панталоните си. Времеви фишове плюс банкови извлечения. Не мога да разбера какво трябва да прави това. Депозирах парите в брой. Не се вижда от банковите извлечения. Ако казиното не е съгласно с този метод на плащане, моля, не го предлагайте също. Ако не кача артикулите, няма да бъде извършено плащане. Поддръжката продължава да отпада. Лоша връзка разбира се.
I am also having problems with this casino. It seems to me that only players who lose all their money are welcome there. As soon as you want to have a larger sum paid out, things are required that you cannot submit. In my example, I deposited a larger sum with cashtocode. Also won a few thousand euros. Then I should first upload the voucher from cashtocode. I did it too. Then came the next request. Please let your pants down completely. Time slips plus bank statements. I can't understand what that's supposed to do. I deposited the cashtocode cash. It is not visible on the bank statements. If the casino doesn't agree with this payment method, then please don't offer it either. If I don't upload the items, no payment will be made. Support keeps dropping out. Bad connection of course.
Habe auch gerade Probleme mit diesem Casino. Es kommt mir so vor das da nur Spieler willkommen sind, die auch ihr komplettes Geld verlieren. Sobald man eine größere Summe auszahlen lassen möchte werden Sachen gefordert die man nicht einreichen kann. In meinem Beispiel habe ich eine größere Summe mit cashtocode eingezahlt. Auch ein paar tausend Euro gewonnen. Dann sollte ich erst den Voucher von cashtocode hochladen. Habe ich auch gemacht. Dann kam die nächste Forderung. Einmal bitte die Hosen komplett runter lassen. Lohnscheine plus Kontoauszüge. Ich kann nicht nachvollziehen was das soll. Ich habe den cashtocode Bar eingezahlt. Es ist auf den Kontoauszügen nicht ersichtlich. Wenn das Casino mit dieser Zahlweise nicht einverstanden ist, dann sollen Sie es doch auch bitte nicht anbieten. Wenn ich die Sachen nicht hochlade wird nicht ausgezahlt. Support bricht ständig ab. Natürlich durch schlechte Verbindung.
Здравейте,
Особено добрите казина са много загрижени за правилния KYC. Мога да си представя, че не е много популярно сред играчите, но казиното просто трябва да е сигурно, че вие сте депозирал, играл и спечелил.
Ако все пак смятате, че сте били малтретирани, моля, подайте жалба.
Благодаря ти.
Hello,
Especially good casinos are very concerned about the proper KYC. I can imagine that it is not very popular among players, but the casino just must be sure that it was you who deposited, played, and won.
If you feel you have been mistreated though, submit a complaint, please.
Thank you.
Здравейте,
трябва да се консултирате с казиното и да запазите отговора. 🤔
(прегръдка на danilolopes5959 😉)
Hello,
you should consult with the casino and save the reply. 🤔
(hug to danilolopes5959 😉)
Лека нощ!
пороци показват bitstarz.com ?
Получих бонус на тази платформа и сега имам значителна сума за теглене, но ми беше даден период от 12 часа, за да завърша проверката на акаунта, за да освободя тегленето, и не са изминали повече от 24 часа финализира проверката на акаунта.
Те отказаха тегленето, като казаха, че не съм изпратил документите, които искаха, но чат служителят потвърди, че документите са обработени и получени.
И така, бях уплашен.
Goodnight!
vices indicate bitstarz.com ?
I got a bonus on this platform, and now I have a significant amount for the withdrawal, but I was given a period of 12 hours to complete the account verification to release the withdrawal, and it has been more than 24 hours that they have not finalized the account verification.
They refused the withdrawal saying that I had not sent the documents they asked for, but the chat attendant confirmed that the documents were processed and received.
So, I was scared.
Boa noite!
vices indicam o bitstarz.com?
Ganhei um bonus nessa plataforma, e agora estou com um valor expressivo p/ saque, porém me deram um prazo de 12h para finalizar a verificação da conta para liberar o saque, e ja tem mais de 24h que não finalizam a verificação de conta.
Recusaram o saque dizendo que eu não havia enviado os documentos que pediram, mas a atendente do chat confirmou que os documentos foram processados e recebidos.
entao, fiquei com receio.
Здравейте,
само за да се уверя, че го разбирам правилно:
Получихте потвърждение, че сте преминали проверката на акаунта, но вашите тегления се анулират поради неуловената проверка, нали?
След това трябва да попитате казиното кои конкретни документи изглежда липсват.
Можете ли да го направите, моля?
Hello,
just to make sure I get it correctly:
You've received a confirmation that you passed the account verification, but your withdrawals get canceled because of the unfished verification, right?
Then you should ask the casino which particular documents seem to be missing.
Can you do that please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.