Хм, не знам какво става, но видях Кристина да пита във вашата жалба дали можете да потвърдите дали сте получили парите или не. Възможно ли е това? Можете да го направите на този линк тук .
Hmm, I don't know what's going on, but I saw Kristina asking in your complaint if you could confirm whether you got the money or not. Would that be possible ? You can do so on this link here.
Здравейте, от колко време продължава тази ваша ситуация? Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Потвърдихте ли вече сметката си в казиното?
Забелязах обаче, че имате открита жалба при нас и ако нищо не се придвижи в посочения срок, ние ще се намесим. Ако искате да знаете какво да очаквате, когато подадете жалба при нас, ще намерите полезна информация тук .
Стискам палци и ако имате нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.
Hi, how long has this situation of yours been going on ? We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. Have you verified your casino account yet ?
However, I also noticed that you have an open complaint with us and if nothing moves forward within the mentioned time, we will intervene. If you would like to know what to expect when you open a complaint with us, you will find useful information here.
I'll keep my fingers crossed and if you have anything new, don't hesitate to let me know.
Здравей Джаро
Днес след няколко часа се навършват 14 дни.
И Betvistas Casino не е изплатило печалбите от това, което виждам на нито един играч.
В моя случай депозирах пари два пъти, следвайки техните изисквания и въпреки това няма начин да комуникирам директно с някого в казиното на Betvistas по никакъв начин.
Надявам се, че можете да направите нещо поне да общувате с някого в казиното.
Ще бъда внимателен към отговора.
Благодаря ти.
Hello Jaro
Today marks 14 days in a couple of hours.
And the Betvistas Casino has not paid the winnings from what I see to any player.
In my case, I deposited money twice following their requirements and still, there is no way to communicate directly with someone at Betvistas casino by any means.
I hope you can do something at least communicate with someone at the Casino.
I will be attentive to the response.
Thank you.
Hola Jaro
Hoy ya se cumplen 14 dias en un par de horas.
Y el Casino Betvistas no a pagado las ganancias por lo que veo a ningun jugador.
En mi caso, yo deposite dinero 2 veces siguiendo sus requisitos y aun asi, no hay manera de comunicarse directamente con alguien del casino Betvistas por ningun medio.
Espero puedan hacer algo al menos comunicarse con alguien del Casino.
Estare atento a la respuesta.
Gracias.
Мисля, че ще бъде много подходящо да кажете на Кристина, че това продължава от 2 седмици в жалбата ви.
Дали обаче казиното даде някаква причина защо това продължава по-дълго или не разбрахте нищо? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?
Е, да видим какво може да се направи и накъде отива вашият случай. Силно се надявам всичко да се оправи и да си вземеш парите. Не пропускайте да ме уведомите, ако получите новини.
I think it would be very appropriate to tell Kristina that it has been going on for 2 weeks in your complaint.
However, did the casino give any reason why it's been going on longer or did you not find out anything ? Have you already verified your account with the casino ?
Well, let's see what can be done and where your case goes. I'm really hoping that everything gets sorted out and you get your money. Be sure to let me know if you get any news.
Казиното не е посочило никаква причина, всъщност няма начин, по който можете да се свържете с никого в казиното.
Има група в Telegram, към която те насочват за всякакви разяснения https://t.me/spinblizbot Но това е само бот, който не е много полезен, всъщност същият бот ви казва, че ако искате да се върнете към страница и мястото, където Ви отвежда до друг сайт, който е абсолютно същият, само с различно име https://www.spinbliz.com/#/, но това е същата страница и всъщност ви изпраща към същия Telegram канал.
Всъщност има и страница във Facebook в канала на Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, в която няколко души се оплакват от плащания, които никога не са пристигнали за никого. На тази FB страница също не можете да говорите с никого, но наскоро, на 6 януари, администратор на тази страница публикува коментар, свързан с оплакванията, в който се казва на английски, че моля, спрете да публикувате неща за чуждестранно казино, което не няма какво да прави с тях.
„Адам Палмър Администратор с най-голям принос
За хората, които продължават да публикуват за някое чуждестранно казино spinbliz, тази страница е Spin Blitz, страница за хазарт в Обединеното кралство, няма нищо общо с някое южноамериканско казино?
Никой тук не може да ви помогне с проблеми с казиното.
Тази страница не е spinbliz! Това е Spin Blitz. Не е същото".
Така че по никакъв начин не е възможно да се свържете с никого от Betvistas. Всичко изглежда като измама.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Здравейте, много съжалявам, всъщност вашият случай се проточи доста дълго време. Възможно ли е да актуализирате жалбата си на тази връзка: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed и да кажете на Кристина, че не сте получили нищо?
Със сигурност би било полезно, за да може тя да продължи с вашия случай и за да не приключи жалбата, защото не сте отговорили. Би било жалко, ако е възможно да ви помогнем.
Дали това е вариант, моля?
Hi, I'm so sorry, actually your case has been dragging on for quite a long time. Would it be possible to update your complaint on this link: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed and tell Kristina that you didn't get anything ?
It would certainly be useful so that she can move on with your case and so that the complaint doesn't close because you didn't reply. It would be a pity if it is possible to help you.
Would that be an option, please?
Казиното не е посочило никаква причина, всъщност няма начин, по който можете да се свържете с никого в казиното.
Има група в Telegram, към която те насочват за всякакви разяснения https://t.me/spinblizbot Но това е само бот, който не е много полезен, всъщност същият бот ви казва, че ако искате да се върнете към страница и мястото, където Ви отвежда до друг сайт, който е абсолютно същият, само с различно име https://www.spinbliz.com/#/, но това е същата страница и всъщност ви изпраща към същия Telegram канал.
Всъщност има и страница във Facebook в канала на Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, в която няколко души се оплакват от плащания, които никога не са пристигнали за никого. На тази FB страница също не можете да говорите с никого, но наскоро, на 6 януари, администратор на тази страница публикува коментар, свързан с оплакванията, в който се казва на английски, че моля, спрете да публикувате неща за чуждестранно казино, което не няма какво да прави с тях.
„Адам Палмър Администратор с най-голям принос
За хората, които продължават да публикуват за някое чуждестранно казино spinbliz, тази страница е Spin Blitz, страница за хазарт в Обединеното кралство, няма нищо общо с някое южноамериканско казино?
Никой тук не може да ви помогне с проблеми с казиното.
Тази страница не е spinbliz! Това е Spin Blitz. Не е същото".
Така че по никакъв начин не е възможно да се свържете с никого от Betvistas. Всичко изглежда като измама.
The Casino has not given any reason, in fact there is no way in which you can contact anyone at the casino.
There is a Telegram group to which they direct you for any clarification https://t.me/spinblizbot But it is only a Bot that is not of much use, in fact the same bot tells you that if you want to return to the page and the place where It takes you to another site that is exactly the same, just with a different name https://www.spinbliz.com/#/ but it is the same page and in fact it sends you to the same Telegram channel.
In fact, there is also a Facebook page on the Telegram channel https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 in which several people have complained about payments that never arrived for anyone. On that FB page you can't talk to anyone either, but recently on January 6, an Admin of that page posted a comment related to the complaints, in which they say in English that please stop posting things about a foreign casino that doesn't have what to do with them.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
This page is not spinbliz! It's Spin Blitz. It is not the same."
So it is in no way possible to contact anyone from Betvistas. Everything seems to be a scam.
El Casino no a dado ninguna razon, de echo no hay manera en la cual se pueda poner en contacto con alguien del casino.
Hay un grupo de Telegram al que te diriguen para cualquier aclaracion https://t.me/spinblizbot Pero es solamente un Bot que no sirve de mucho, de echo el mismo bot te dice que si quieres regresar a la pagina y el lugar donde te lleva es otro sitio que es exactamente igual, solo con otro nombre https://www.spinbliz.com/#/ pero es la misma pagina y de echo te envia al mismo canal de Telegram.
De echo tambien en el canal de Telegram hay una pagina de Facebook https://www.facebook.com/groups/1727197630908722 en la cual varias personas se han quejado de los pagos que nunca llegaron para nadie. En esa pagina de FB tampoco puedes hablar con nadie, pero hace poco el 6 de Enero un Admin de esa pagina posteo un comentario relacionado a las quejas, en la cual dicen en Ingles que porfavor dejen de postear cosas sobre un casino extrangero que no tiene que ver con ellos.
"Adam Palmer Admin Top Contributor
For people who keep posting about some foreign casino spinbliz this page is Spin Blitz a UK gambling page, it's nothing to do with any South American casino?
No one here can help you with any casino issues.
¡Esta página no es spinbliz! Es Spin Blitz. No es el mísmo."
Asi que de ninguna manera es posible contactar con nadie de Betvistas. Todo parece a que es una estafa.
Виждам, че не е възможно да се свържете с никого, следователно не сте получили никакъв отговор от казиното защо е възникнала тази ситуация.
Въпреки това имате открита жалба, така че ще видим докъде ще стигне това и дали нашият екип успее да се свърже с казиното.
Забелязах също, че имате оплакване срещу Betvisa Casino, което не е същото казино като Betvistas. Тогава с кое казино е свързан проблемът ви? Питам само за да поясня.
За съжаление изборът на това казино не беше най-добрият, защото имат доста нисък индекс на безопасност и няколко предупреждения. Мисля, че както и да се развие, определено ще внимавате къде играете в бъдеще, защото аз бих избягвал такова казино и не бих депозирал тук.
Е, от друга страна все още нищо не е загубено и ще видим какво можем да направим.
I see, so it is not possible to contact anyone, therefore you did not get any answer from the casino why this situation arose.
However, you have an open complaint so we will see where this goes and if our team manages to contact the casino.
I also noticed that you have a complaint against Betvisa Casino, which is not the same casino as Betvistas. Then to which casino is your problem related ? I'm just asking to clarify.
Unfortunately, the choice of this casino was not the best, because they have a pretty low safety index and a couple of warnings. I think that no matter how it turns out you will definitely be careful where you play in the future because I would avoid such a casino and not deposit here.
Well, on the other hand nothing is lost yet and we'll see what we can do.
Имате ли контакт с казиното и се опитайте да ги попитате какъв е проблемът с тегленето? Имат ли технически проблеми или защо им отнема толкова време?
Е, жалбата ви все още е отворена, но мисля, че ще е по-добре да опишете повече, защото не можем да научим много от тези отговори.
Are you in any contact with the casino and try to ask them what is the problem with the withdrawal ? Do they have any technical problems or why is it taking them so long ?
Well, your complaint is still open, but I think it would be better if you describe more because we can't learn much from these answers.
Делото ми е от 20 декември, когато спечелих и не ми е платено, не мога да общувам с никого или съветници, с никого.
My case has been going on since December 20th when I won and I have not been paid, I cannot communicate with anyone or advisors, no one.
Mi caso viene desdeel20 de diciembre que gane y no me an pagado no puedo comunicarme con nadie ni asesores nadie
Може би в този случай ще е добре, ако отговорите на всички въпроси на Кристина в оплакването в един пост. Ако отговорите на един от трите и след това отговорите отново седмица по-късно на следващия, вие просто удължавате времето за екипа да проучи и да се свърже с казиното. Затова се опитайте да следите как се развива оплакването ви и отговорите на Кристина.
Както и да е, все още не сте чули нищо ново? Никой от казиното изобщо не ви е отговорил?
Perhaps in this case it would be good if you answered all of Kristina's questions in complaint in one post. If you reply to one of the three and then reply again a week later to the next one, you are just prolonging the time for the team to investigate and contact the casino. So try to keep an eye on how your complaint develops and the responses from Kristina.
Anyway, you still haven't heard anything new ? No one from the casino has responded to you at all ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.