ФорумКазинаBetvistas Casino - обща дискусия

Betvistas Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 10 месеца от Melissitha15
|
4017 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца

Аз имам същия проблем, казиното не ми плаща.

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Какво идва

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хм, не знам какво става, но видях Кристина да пита във вашата жалба дали можете да потвърдите дали сте получили парите или не. Възможно ли е това? Можете да го направите на този линк тук .

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз имам същия проблем, казиното не ми плаща.

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, от колко време продължава тази ваша ситуация? Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Потвърдихте ли вече сметката си в казиното?

Забелязах обаче, че имате открита жалба при нас и ако нищо не се придвижи в посочения срок, ние ще се намесим. Ако искате да знаете какво да очаквате, когато подадете жалба при нас, ще намерите полезна информация тук .

Стискам палци и ако имате нещо ново, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро

Днес след няколко часа се навършват 14 дни.

И Betvistas Casino не е изплатило печалбите от това, което виждам на нито един играч.

В моя случай депозирах пари два пъти, следвайки техните изисквания и въпреки това няма начин да комуникирам директно с някого в казиното на Betvistas по никакъв начин.

Надявам се, че можете да направите нещо поне да общувате с някого в казиното.

Ще бъда внимателен към отговора.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
RickRichard5
преди 10 месеца

Мисля, че ще бъде много подходящо да кажете на Кристина, че това продължава от 2 седмици в жалбата ви.

Дали обаче казиното даде някаква причина защо това продължава по-дълго или не разбрахте нищо? Верифицирахте ли вече акаунта си в казиното?

Е, да видим какво може да се направи и накъде отива вашият случай. Силно се надявам всичко да се оправи и да си вземеш парите. Не пропускайте да ме уведомите, ако получите новини.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Нищо не съм получил

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И това е почти месец

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

И ми остава почти месец

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Казиното не е посочило никаква причина, всъщност няма начин, по който можете да се свържете с никого в казиното.

Има група в Telegram, към която те насочват за всякакви разяснения https://t.me/spinblizbot Но това е само бот, който не е много полезен, всъщност същият бот ви казва, че ако искате да се върнете към страница и мястото, където Ви отвежда до друг сайт, който е абсолютно същият, само с различно име https://www.spinbliz.com/#/, но това е същата страница и всъщност ви изпраща към същия Telegram канал.

Всъщност има и страница във Facebook в канала на Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, в която няколко души се оплакват от плащания, които никога не са пристигнали за никого. На тази FB страница също не можете да говорите с никого, но наскоро, на 6 януари, администратор на тази страница публикува коментар, свързан с оплакванията, в който се казва на английски, че моля, спрете да публикувате неща за чуждестранно казино, което не няма какво да прави с тях.

„Адам Палмър Администратор с най-голям принос

За хората, които продължават да публикуват за някое чуждестранно казино spinbliz, тази страница е Spin Blitz, страница за хазарт в Обединеното кралство, няма нищо общо с някое южноамериканско казино?

Никой тук не може да ви помогне с проблеми с казиното.

Тази страница не е spinbliz! Това е Spin Blitz. Не е същото".

Така че по никакъв начин не е възможно да се свържете с никого от Betvistas. Всичко изглежда като измама.

Редактиран от Jaro преди 10 месеца
Причина: Неработеща връзка
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И ми остава почти месец

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, много съжалявам, всъщност вашият случай се проточи доста дълго време. Възможно ли е да актуализирате жалбата си на тази връзка: https://casino.guru/betvistas-casino-player-s-withdrawal-is-delayed и да кажете на Кристина, че не сте получили нищо?

Със сигурност би било полезно, за да може тя да продължи с вашия случай и за да не приключи жалбата, защото не сте отговорили. Би било жалко, ако е възможно да ви помогнем.

Дали това е вариант, моля?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казиното не е посочило никаква причина, всъщност няма начин, по който можете да се свържете с никого в казиното.

Има група в Telegram, към която те насочват за всякакви разяснения https://t.me/spinblizbot Но това е само бот, който не е много полезен, всъщност същият бот ви казва, че ако искате да се върнете към страница и мястото, където Ви отвежда до друг сайт, който е абсолютно същият, само с различно име https://www.spinbliz.com/#/, но това е същата страница и всъщност ви изпраща към същия Telegram канал.

Всъщност има и страница във Facebook в канала на Telegram https://www.facebook.com/groups/1727197630908722, в която няколко души се оплакват от плащания, които никога не са пристигнали за никого. На тази FB страница също не можете да говорите с никого, но наскоро, на 6 януари, администратор на тази страница публикува коментар, свързан с оплакванията, в който се казва на английски, че моля, спрете да публикувате неща за чуждестранно казино, което не няма какво да прави с тях.

„Адам Палмър Администратор с най-голям принос

За хората, които продължават да публикуват за някое чуждестранно казино spinbliz, тази страница е Spin Blitz, страница за хазарт в Обединеното кралство, няма нищо общо с някое южноамериканско казино?

Никой тук не може да ви помогне с проблеми с казиното.

Тази страница не е spinbliz! Това е Spin Blitz. Не е същото".

Така че по никакъв начин не е възможно да се свържете с никого от Betvistas. Всичко изглежда като измама.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам, че не е възможно да се свържете с никого, следователно не сте получили никакъв отговор от казиното защо е възникнала тази ситуация.

Въпреки това имате открита жалба, така че ще видим докъде ще стигне това и дали нашият екип успее да се свърже с казиното.

Забелязах също, че имате оплакване срещу Betvisa Casino, което не е същото казино като Betvistas. Тогава с кое казино е свързан проблемът ви? Питам само за да поясня.

За съжаление изборът на това казино не беше най-добрият, защото имат доста нисък индекс на безопасност и няколко предупреждения. Мисля, че както и да се развие, определено ще внимавате къде играете в бъдеще, защото аз бих избягвал такова казино и не бих депозирал тук.

Е, от друга страна все още нищо не е загубено и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те не решават нищо за мен

Автоматичен превод:
Melissitha15
преди 9 месеца

Имате ли контакт с казиното и се опитайте да ги попитате какъв е проблемът с тегленето? Имат ли технически проблеми или защо им отнема толкова време?

Е, жалбата ви все още е отворена, но мисля, че ще е по-добре да опишете повече, защото не можем да научим много от тези отговори.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Делото ми е от 20 декември, когато спечелих и не ми е платено, не мога да общувам с никого или съветници, с никого.


Автоматичен превод:
Melissitha15
преди 9 месеца

Може би в този случай ще е добре, ако отговорите на всички въпроси на Кристина в оплакването в един пост. Ако отговорите на един от трите и след това отговорите отново седмица по-късно на следващия, вие просто удължавате времето за екипа да проучи и да се свърже с казиното. Затова се опитайте да следите как се развива оплакването ви и отговорите на Кристина.

Както и да е, все още не сте чули нищо ново? Никой от казиното изобщо не ви е отговорил?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини