преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betvistas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имате ли опит с Betvistas Casino?
Hi, do you you have any experience with Betvistas Casino?
Хей, даваме на казината 14 дни да решат тегленето, което предстои скоро.
Както и да е, каза ли ви казиното причината, поради която имате проблеми с тегленето и защо отнема толкова време?
Забелязах, че това казино не е най-добрият избор, защото индексът му на безопасност е доста нисък.
Въпреки това, тъй като имате оплакване , нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим как ще се окаже.
Междувременно ще трябва да изчакаме нова информация.
Hey, we are giving casinos 14 days to sort out the withdrawal, which is coming soon.
Anyway, did the casino tell you the reason why you are having problems with your withdrawal and why it is taking so long ?
I noticed that this casino was not the best choice because its safety index is quite low.
However, since you have a complaint, our team will try to help you and we will see how it turns out.
In the meantime, we will have to wait for new information.
Може ли някой да ми каже как да тегля от това казино. Опитвам се да тегля и ми казва, че трябва да поканя 3-ма приятели, преди да мога да завърша процеса на теглене. Никога не съм чувал за това преди и трябва да се присъединя повече към 1000 казина, благодаря
Can anyone tell me how to withdraw from this casino I try to withdraw and it tells me I have to invite 3 friends before I can finish the withdraw process. I have never heard of that before and I must be joined more yhen a 1000 casinos thanks
Хей, това ми звучи глупаво. Никога не трябва да обвързвате теглене от казино с поканата на други хора. Звучи ми като измама. Освен това казиното има доста нисък индекс на безопасност и много предупреждения и работи без лиценз, което вероятно би ме разубедило да депозирам тук.
Все пак мога ли да попитам откога продължава тази ситуация?
В този случай обаче бихпуснал жалба на този линк, защото смятам, че не е стандартна практика.
Какво мислиш ?
Hey, that sounds silly to me. You should never make a casino withdrawal conditional on inviting other people. Sounds like a scam to me. Also, the casino has a pretty low safety index and a lot of warnings and operates without a license, which would probably discourage me from depositing here.
Anyway, may I ask how long this situation has been going on?
However, I would file a complaint on this link in this case because I think it is not standard practice.
What do you think ?
Единственото нещо, което искам да знам е, че това е несправедливост, защото чакат плащане, но ако веднага осчетоводите баланс
The only thing I want to know is that it is an injustice because they wait for payment but if you immediately post a balance
No mas kiere saber k procede es una injusticia por k esperan al pago pero si uno inmediatamente pone saldo
Благодарение на Casino Guru разбрах за това казино и в техния преглед те буквално споменаха „Не намерихме никакви уместни оплаквания за това казино".
Така че се доверих на Casino Guru и след това се регистрирах, депозирах, спечелих, поканих хора и не мога да правя никакви тегления.
Настоявам да общувате с тях, за да разрешите ситуацията, тъй като виждам, че много от нас я имат.
Може поне да премахнете тази страница от списъка си или да направите нещо
Благодаря ти.
It was thanks to Casino Guru that I found out about this Casino, and in their review they literally mentioned "We have not found any relevant complaints about this casino."
So I trusted Casino Guru and then I signed up, deposited, won, invited people and I can't make any withdrawals.
I demand that you communicate with them to resolve the situation as I see that many of us have it.
You could at least remove that page from your list or do something
Thank you.
Fue gracias a Casino Guru que conocí este Casino, y en su reseña mencionar textualmente "No hemos encontrado quejas relevantes sobre este casino."
Por lo cual confíe en Casino Guru y entonces me inscribí, deposité, gané, invite gente y no puedo realizar ningún retiro.
Exijo que ustedes se comuniquen con ellos para resolver la situación que veo que somos muchos los que lo tenemos.
Al menos podrían quitar esa página de su lista o hacer algo
Gracias.
И освен това ни плащат, защо трябва да загубим инвестицията си
And besides that they pay us why we have to lose our investment
Y aparte que nos paguen por que tenemos que perder nosotros nuestra inversion
Единственото нещо, което искам да знам е, че това е несправедливост, защото чакат плащане, но ако веднага осчетоводите баланс
The only thing I want to know is that it is an injustice because they wait for payment but if you immediately post a balance
No mas kiere saber k procede es una injusticia por k esperan al pago pero si uno inmediatamente pone saldo
Всъщност, учтиво ви моля да актуализирате жалбата си, тъй като сега е ваш ред. Чувствайте се свободни да използвате тази зелена връзка 👈
Екипът за оплаквания ще се опита да ви помогне.
Actually, I ask you politely to update your complaint since it is your turn now. Feel free to use this green link 👈
The Complaint Team will try to help you out.
Благодарение на Casino Guru разбрах за това казино и в техния преглед те буквално споменаха „Не намерихме никакви уместни оплаквания за това казино".
Така че се доверих на Casino Guru и след това се регистрирах, депозирах, спечелих, поканих хора и не мога да правя никакви тегления.
Настоявам да общувате с тях, за да разрешите ситуацията, тъй като виждам, че много от нас я имат.
Може поне да премахнете тази страница от списъка си или да направите нещо
Благодаря ти.
It was thanks to Casino Guru that I found out about this Casino, and in their review they literally mentioned "We have not found any relevant complaints about this casino."
So I trusted Casino Guru and then I signed up, deposited, won, invited people and I can't make any withdrawals.
I demand that you communicate with them to resolve the situation as I see that many of us have it.
You could at least remove that page from your list or do something
Thank you.
Fue gracias a Casino Guru que conocí este Casino, y en su reseña mencionar textualmente "No hemos encontrado quejas relevantes sobre este casino."
Por lo cual confíe en Casino Guru y entonces me inscribí, deposité, gané, invite gente y no puedo realizar ningún retiro.
Exijo que ustedes se comuniquen con ellos para resolver la situación que veo que somos muchos los que lo tenemos.
Al menos podrían quitar esa página de su lista o hacer algo
Gracias.
Съжалявам за проблемите ви, но не сте в състояние да предявявате изисквания. Особено ако изберете само една част от изключително лош преглед на казино, за да го превърнете в аргумент - опитайте го отново тук 👈
Забелязал ли си?
„Според нашето проучване и оценки Betvistas Casino е по-малко онлайн казино по отношение на приходите. Приходите на едно казино са важен фактор, тъй като по-големите казина не би трябвало да имат проблеми с изплащането на големи печалби, докато по-малките казина биха могли потенциално да се затруднят, ако успяваш да спечелиш наистина много.
Betvistas Casino има фалшив лиценз. Казиното се държи така, сякаш има лиценз, но след по-внимателна проверка открихме, че или вече не е валиден, или пренасочва към фалшив уебсайт, който се опитва да имитира лиценз от истински лицензиращ орган."
Общата стойност на неговия индекс на безопасност е НИСКА . Ужасно съжалявам, че сте приели това като причина за препоръка.
Въпреки тези факти, надявам се, че ще можем да ви помогнем. 🙏
Имайки предвид тази информация:
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, вашата история на игрите е проверена, вашето теглене е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене , ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Дръжте Кристина в течение, моля.
I'm sorry for your issues, but you are in no position to make demands. Especially if you pick just a single part of an utterly bad casino review to make it your argument - try that again right here 👈
Have you noticed?
"According to our research and estimates, Betvistas Casino is a smaller online casino revenue-wise. The revenue of a casino is an important factor, as bigger casinos shouldn't have any issues paying out big wins, while smaller casinos could potentially struggle if you manage to win really big.
Betvistas Casino has a fake license. The casino acts like it has a license, however, upon closer inspection we found out it's either not valid anymore, or it redirects to a fake website that tries to imitate a license from a real licensing authority."
The total value of its safety index is LOW. I'm terribly sorry you took that as a reason for a recommendation.
Despite these facts, I hope we will be able to help you. 🙏
Minding this information:
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Keep Kristina posted, please.
Съжалявам да го видя. Някаква допълнителна комуникация, може би?
I'm sorry to see that. Any additional communication, perhaps?
Със сигурност би било по-подходящо, ако отговорите на въпроса с нещо различно от "като", защото аз не разбирам абсолютно нищо от това. Можете ли да опитате отново, моля?
It would certainly be more appropriate if you answered the question with something other than "as" because I understand absolutely nothing of it. Can you try again, please ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.