НачалоФорумКазинаBettilt Casino - обща дискусия

Bettilt Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Ari_barreira
|
5 870 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
joaomarsh20

Скъпи играч.

Предлагам ви да се успокоите, ние сме тук, за да ви помогнем. И все пак тук във форума ние също зависим от информацията, която сте ни дали.

И така, говорих с Ник, за да ти помогна. Това е обяснението, което ми беше дадено:

Вашата жалба срещу The Bettilt Casino - обработена от Ник, беше счетена за неуместна главно защото:

  • той описва вашата ситуация в Roku Casino
  • въз основа на изключението, което направихте в Bettilt, вие успяхте да създадете акаунт в Roku. Освен това те не са открили нищо свързано с Bettilt Casino

По този начин вашата жалба срещу Bettilt Casino е отхвърлена и не е подновена.

От тяхна гледна точка проблемът с Року е основният въпрос и Петронела ще се справи с него.

Ако по някаква причина не сте съгласни с него, моля, отговорете на Petronela и обяснете своята гледна точка. Не можем да направим това от ваше име, защото това лесно може да предизвика ново недоразумение.

Доколкото разбирам, вие и Петронела поддържате връзка, прав ли съм? Най-добре ще е да си изясните мнението с нея.

Можете ли да опитате това, моля?

Автоматичен превод:

това казино не е добро. трябва да проучите добрите казина и да проверите техния трафик. казината с по-малко от 2 милиона посещения на месец обикновено не са добри.

Автоматичен превод:

Здравейте, бих казал интересен момент.

Вашата информация свързана ли е с прогнозните приходи? Във всеки случай, това е добър показател дали казиното е в състояние да изплаща огромни печалби. Има и някои други аспекти, които си струва да разгледате. Благодаря, че споменахте своята гледна точка. Нещо друго, върху което се фокусирате?

Автоматичен превод:

спечелих, момчета! спечелих Антилфон! групата eMoore NV отговори днес и след преглед на последните ми доказателства те решиха в моя полза и ще сключат сделка!

Много се радвам, знаех си, че съм права! Никога не се отказвам от нищо... Бях досадна, но се справих! Първият португалец, получил възстановяване от онлайн казино, лицензирано от Antillephone. Това е победа за мен!


Автоматичен превод:

спечелих, момчета! спечелих Антилфон! групата eMoore NV отговори днес и след преглед на последните ми доказателства те решиха в моя полза и ще сключат сделка!

Много се радвам, знаех си, че съм права! Никога не се отказвам от нищо... Бях досадна, но се справих! Първият португалец, получил възстановяване от онлайн казино, лицензирано от Antillephone. Това е победа за мен!


Автоматичен превод:

Ще се радваме да видим по-нататъшно развитие по отношение на всичко това, така че не се колебайте да ги споделите с нас по-късно.

Автоматичен превод:

Знам, че това може да е безсмислено, но не става въпрос само за това казино (което според мен е пълна измама), тяхната система е просто проектирана да раздава нещо, за да насърчи играча да играе повече, оттогава нататък започва манипулирането на слотовете, но дори тук, независимо дали ни харесва или не, това е основният принцип на казината 😅

Сега частта, която не разбирам е, че казино гуруто е пряко отговорен! Подобно на мен, много играчи играят въз основа на обратната връзка на казино гуруто, много казина тук дори нямат резултат 1 и имат резултат 9! Аз самият съм виждал абсурдни суми пари, конфискувани от казина (компании), пълни с наказателни жалби за данъчни измами, измами и т.н. и с резултат 9 тук на сайта няма ли да е по-сериозно от страна на казино гуруто просто в случаят с bettilt и компанията, която го управлява, просто вместо да дадете оценка 4, напишете (измама, която не съм играл тук) и блокирайте всяка реклама за него тук на сайта???

Автоматичен превод:
rsesinando2

Здравейте, не знам накъде точно отивате с това и какво би помогнало на играчите, ако пишем в нашия преглед измама вместо индекс на безопасност. Този процес съществува от доста време и не мисля, че ще се промени въз основа на нещо подобно. Със сигурност не е правилно, ако дадено казино не е честно, но ние не рекламираме никакви казина, но се опитваме да информираме за тях, което е доста голяма разлика, бих казал.

И ако не сте играли тук също е малко странно да се говори за такива неща. Винаги се опитваме да предупредим играчите колкото е възможно повече, но понякога не е възможно, ако казиното е свежо или почти никой не играе там и не дава обратна връзка. Но ако е обратното, ние се опитваме да избегнем неприятностите за играчите.

Автоматичен превод:
s4hdre1 deleted the post
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини