преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bettilt Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
И най-лошото КАЗИНО, което съм виждал.
честно много зле
един и същ ! Само и добре до победа!
когато спечелите, по-добре затворете акаунта,
преди да го направят вместо вас! 😅
And the worst CASINO I've ever seen.
honestly very bad
same ! Only and good until you win!
when you win better close the account,
before they do it for you! 😅
E o pior CASINO que já vi .
sinceramente , muito mau
mesmo ! Só e bom até você ganhar !
quando ganha melhor fechar a conta ,
antes que eles façam isso por você ! 😅
Здравейте, значи акаунтът ви е затворен, прав ли съм? Сигурни ли сте, че нямаше друга причина, освен това, че печалбата ви беше затварянето? Можете ли да споделите повече подробности, моля?
Предполагам, че вече знаете, че можете да подадете жалба, в случай че смятате, че имате нужда от помощ.
Hello, so your account has been closed am I correct? Are you sure there was no other reason than your winnings being the closure? Can you share more details, please?
I guess you already know that you can submit a complaint in case you feel like you need some help.
Най-лошото казино, което някога съм посещавал и играл, не плати нито една рупия от 450 000 инри и току-що ми изпратиха имейл, че съм играл фал, когато просто правех залагания и спечелих
The worst casino I have ever visited and played , the didn't pay a single rupee out of 450000 inr , and they just sent me an email that I had played foul when I was just placing bets and I won
Бихте ли споделили обяснението, дадено в имейла, моля? 🤔
Could you share the explanation given in the email, please? 🤔
Сметката ми не беше затворена, но печалбите ми просто бяха анулирани само защото този път бях спечелил голяма сума с малък депозит
My account was not closed but my winnings were just cancelled only because I had won large with small deposit this time
Мога ли да повторя молбата си? Все още виждам това като решаваща част.
May I repeat my request? I still see that as a crucial part.
Бях депозирал само 4000inr и успях да спечеля около 500000 за около 3 часа и те ми изпратиха имейл, че съм направил залагания срещу правилата, които не бяха посочени, и дори и да беше така, аз играех от ден 1 по този начин единственият начин, в този случай всичките ми загуби също трябва да ми бъдат върнати
I had deposited only 4000inr and I managed to win about 500000 in about 3hours and they sent me an email that I had placed bets against the rules which was not specified, and even if that was the case I had been playing since day 1 like that only way ,, in that case all my loses also need to be paid back to me
Така че технически сте нарушили правилото за максимален залог, нали? Колко пъти направи това, моля? Можеш ли да кажеш?
Позволете ми да ви напомня, че с регистрацията на акаунта вие също потвърждавате, че сте прочели и се запознавате с всички правила. Така че, ако това ограничение е посочено в правилата, вие сте били информирани.
Само няколко казина действително прилагат това правило на техническо ниво - което означава, че играта няма да ви позволи да залагате по-високо от разрешеното. В повечето случаи трябва да обърнете внимание на заложената сума.
Звучи ли разумно?
Защо вашите загуби трябва да бъдат върнати, чудя се?
So technically, you violated the max bet rule, right? How many times did you do that, please? Can you tell?
Allow me to remind you that by registering the account, you also confirm you read and get in touch with all rules. So, if this limit is stated in the rules, you were informed.
Only a few casinos actually enforce this rule on the technical level - meaning the game won't allow you to pace higher than the allowed bet. In most cases, you must pay attention to the amount bet.
Does it sound reasonable?
Why would your losses must be returned, I wonder?
Бил съм в други казина по същия начин и никога не съм намирал този тип произволно правило. Да предположим, че правя залагания срещу правилата и условията, в този случай печалбата е анулирана, загубите също трябва да бъдат анулирани за равни условия на игра. Защо само печалбата трябва да бъде отменена, И ако дадено казино позволява определен модел на залагане, това автоматично означава, че е разрешено, И казиното не дава облекчаване на всяко число или при всяко завъртане, то поставя играча в ситуация къде има най-голяма вероятност да загуби ,, Защо защитаваш измамата, практикувана от bettilt casino над моите печалби
I have been on other casinos the same way and I never found this type of arbitrary rule . Let's presume that I was placing bets against the terms and conditions, in that case of winning is cancelled, losses should also be cancelled for level playing field . Why should only winning be cancelled, And if a casino is allowing a certain pattern of betting, it automatically means that it is allowed,, And the casino does not give lightening on every number or in every spin , it places the player in a situation where he is most likely to lose ,, Why are u defending the cheating practised by bettilt casino over my winnings
Мисля, че сте объркали образователното ми обяснение със защитаваща се държава. Не защитавам казиното, обясних най-честата ситуация, за да ви дам шанс да избегнете същата грешка в бъдеще.
Трябва да смятате това за урок, бих казал.
Както и да е, играхте ли с бонус, моля? Или проблемът е в моделите на вата. Това е огромна разлика:
Чрез поставянето на по-висок залог от позволеното от правилата, вие може или не можете да спечелите нечестно предимство пред казиното, което ме тласка обратно към въпросите, на които не успяхте да отговорите:
Колко пъти направи това, моля? Можеш ли да кажеш?
Спечелихте ли или загубихте, докато надхвърлихте правилата, моля?
Имайте предвид, че имам за цел само да ви помогна да повишите осведомеността си относно стандартите, прилагани в казината. Умишлено сте избрали лошо казино, в което да играете, и освен това сте нарушили правилата - Успех с жалбата .
I think you mistaken my educational explanation with a defending state. I'm not defending the casino, I explained the most common situation to give you a chance to avoid the same mistake in the future.
You should consider this a lesson, I'd say.
Anyway, did you play with a bonus, please? Or the issue lies in the batting patterns. That's a huge difference:
By placing a higher bet than allowed by the rules, you may or may not gain an unfair advantage over the casino, which pushes me back to the questions you failed to answer:
How many times did you do that, please? Can you tell?
Did you win or lose while overbetting the rules, please?
Kindly mind I only aim to help you increase your awareness of the standards applied in the casinos. You deliberately chose a bad casino to play in and also, violated the rules - Good luck with the complaint.
Това казино не изплаща високи печалби! наистина справедлива оценка "3". мой приятел току-що беше измамен, защото спечели 3000 евро!
This casino doesn't pay high winnings! fair grade "3" indeed. friend of mine just got scammed because he won 3000 euros!
esse casino na paga ganhos altos! nota justa "3 " mesmo. amigo meu acabou de tomar scam porque ganhou 3000 euros !
Здравей, ти също имаш ли проблеми в казиното или е само твой приятел? Какво точно се е случило и защо е бил измамен? Можете ли да ни кажете повече и ще видим дали можем да помогнем?
Що се отнася до самото казино, то не е най-добрият избор, тъй като има нисък индекс на безопасност , както посочихте. Така че определено бих внимавал, преди да депозирам тук.
Ще чакам отговора.
Hi, do you also have problems in the casino or is it just your friend ? What exactly happened and why was he scammed ? Can you tell us more and we'll see if we can help ?
Regarding the casino itself, it's not the best choice as it has a low safety index as you pointed out. So I would definitely be careful before depositing here.
I will wait for the answer.
Това казино и други казина на Abudantia BV изглежда са защитени от всички, иначе CasinoGuru се страхува от тях! Не разбирам защо вашият агент "Ник" затвори жалбата ми, твърдейки, че казиното не споделя система за самоизключване, споделяна от двете казина на компанията! Нещо, което е напълно невярно и дори беше опровергано от вашия колега "Petronela", който откри на уебсайта на BetTilt и Roku, част от самоизключването, че играч, когато бъде изключен от BetTilt, автоматично се изключва от всички казина на Abudantia BV! Имам спор от 4500€ срещу това казино... nick затвори жалбата и сега никой не ми отговаря. Как е това? Ще бъдем ли професионалисти или не? Понякога изглежда, че групата Абудантия и Антилефон плащат добре за мълчанието на всички! Бих искал да видя моята ситуация разрешена! В името на всички играчи! Abudantia BV винаги мами хората и твърди неща, които просто не са верни!
This casino and other Abudantia BV casinos seem to be protected by everyone, or else CasinoGuru is afraid of them! I don't understand why your agent "Nick" closed my complaint claiming that the casino doesn't share a self-exclusion system shared by both of the company's casinos! Something that is completely false and has even been disproved by your colleague "Petronela" who discovered on the BetTilt and Roku website, part of the self-exclusion, that a player when excluded from BetTilt, is automatically excluded from all Abudantia BV Casinos! I have a dispute of 4500€ against this casino... nick closed the complaint and now nobody answers me. How is that? Are we going to be professional or not? Sometimes it seems that the Abudantia group and Antillephone pay well for everyone's silence! I'd like to see my situation resolved! For the sake of all the players! Abudantia BV is always scamming people and claiming things that simply aren't true!
Este casino tal como outros Casinos da Abudantia BV parece que são protegidos por toda a gente, ou então o CasinoGuru tem medo deles! Não percebo porque o vosso agente "Nick" fechou a minha reclamação alegando que o casino não partilha um sistema de auto-exclusão partilhado por ambos os Casinos da empresa! Algo que é completamente falso e foi até desmentido pela vossa colega "Petronela" que descobriu no site da BetTilt e da Roku, parte da auto exclusão, que um jogador ao ser excluir da BetTilt, está automaticamente excluído de todos os Casinos Abudantia BV! Eu tenho uma disputa de 4500€ contra este casino… o nick fechou a reclamação e agora ninguém me responde. Como é? Vamos ser profissionais ou não?! Ás vezes parece que o grupo Abudantia e a Antillephone pagam bem pelo silêncio de todos! Gostaria de ver a minha situação resolvida! Pelo bem de todos os jogadores! A Abudantia BV anda sempre a burlar pessoas e a alegar coisas que simplesmente não são verdade!
Съжалявам за цялата ситуация и моля, не се колебайте да отворите отново жалбата с нашия екип, ако желаете. Опитайте се да обясните добре ситуацията, когато я отваряте отново, така че нашият екип да може да определи проблема и ще направим всичко възможно да го разрешим.
Моля, уведомете ни как върви всичко; ще чакаме актуализации от вас.
I am sorry about the whole situation, and please feel free to reopen the complaint with our team if you wish so. Try to explain the situation well when reopening it, so our team is able to determine the issue, and we will do our best to get it solved.
Please let us know how it all goes; we'll wait for updates from you.
Вече се опитах да подам отново жалбата, но все още нямам отговор... Не мисля, че някой иска да ми помогне с този случай 😔 Започвам да губя надежда
I've already tried to reopen the complaint, but I haven't even had an answer yet... I don't think anyone wants to help me with this case 😔 I'm starting to lose hope
Já tentei reabrir a queixa, mas ainda nem obtive resposta… acho que ninguém me quer ajudar com este caso 😔 começo a perder a esperança
По-вероятно е членът на екипа да е зает с други дела. Дори повторното отваряне на жалбата понякога отнема малко повече време. Откога чакаш? Може би мога да го разгледам по-отблизо.
More likely, the team member is occupied with other cases. Even the complaint reopening sometimes takes a bit longer. Since when have you been waiting? Perhaps I can give it a closer look.
това казино не е добро. трябва да проучите добрите казина и да проверите техния трафик. казината с по-малко от 2 милиона посещения на месец обикновено не са добри.
this casino is no good. you need to study the good casinos and check their traffic. casinos with less than 2 million hits per month are generally no good.
esse casino nao presta. voce precisa estudar os casinos bons ! e verificar o trafego dele. casinos com meno 2 milhoes de acessos mensais geralmente nao prestam.
Вашият колега Ник отхвърли повторното отваряне на жалбата! Дори с всички доказателства... въпреки че е записано в правилата и условията на сайта, в правилата за самоизключване на сайта BETTILT е, че с искане за изключване играчът потвърждава, че автоматично е изключен от всички казина на Abudantia BV Много съм тъжен, защото мислех, че casinoguru е различен и безпристрастен сайт. Все пак ми се струва, че и те са в съюз с Казино и Антилфон. Ако наистина искаха да помогнат, нямаше да правят тези неща! Вашият колега, който приключи жалбата на BetTilt, беше непрофесионален през целия процес на жалба, груб, безполезен и само ме отчая още повече! Ако намерението е да помогне, той направи всичко друго, но не и това! От друга страна, Петронела със същото оплакване се държи изключително професионално... анализирайки случая задълбочено. И всъщност тя откри, че съм прав, а Казиното е лъгало през цялото време! Мисля, че трябва да разследвате колегата си Ник, той изглежда се опитва да облагодетелства групата Abudantia BV, eMoore NV и Antillephone.
Позорно поведение... нека изясня, че всеки може да прочете, че Ник от CasinoGuru не придаде никакво значение на моя случай, не пожела да ми помогне и затвори жалбата два пъти насила. Ще напиша жалба за случилото се тук в Trustpilot. Срам за всички пристрастени комарджии, предполага се, че се опитват да ни помогнат... Мисля, че Петронела трябва да научи Ник по-добре!
Your colleague Nick rejected the reopening of the complaint! Even with all the evidence... even though it is written in the terms and conditions of the site, it is in the self-exclusion rules of the BETTILT site that by requesting exclusion the player acknowledges that he is automatically excluded from all Casinos of Abudantia B.V. I am very sad because I thought casinoguru was a different and impartial site. After all, it seems to me that they are also in league with Casino and Antillephone. If they really wanted to help, they wouldn't do these things! Your colleague who closed the BetTilt complaint was unprofessional throughout the complaint process, rude, unhelpful and only made me despair more! If the intention is to help, he did anything but that! On the other hand, Petronela, with the same complaint, is being extremely professional... analyzing the case thoroughly. And in fact she's discovered that I'm right and Casino has been lying all along! I think you should investigate your colleague Nick, he seems to me to be trying to benefit the Abudantia B.V. group, eMoore N.V. and Antillephone.
Disgraceful behavior... let me make it clear for everyone to read, that Nick from CasinoGuru, did not give any importance to my case, did not want to help me and closed the complaint twice by force. I will write a complaint about what happened here on Trustpilot. Shame on all addicted gamblers, they're supposed to be trying to help us... I think Petronela needs to teach Nick better!
O vosso colega Nick rejeitou a reabertura da queixa! Mesmo com todas as provas… mesmo estando escrito nos termos e condições do site, está nas próprias regras de auto-exclusão do site da BETTILT que ao pedir exclusão o jogador reconhece que está automaticamente excluído de todos os Casinos da Abudantia B.V. Fico muito triste porque pensava que o casinoguru era um site diferente e imparcial. Afinal parece-me que também estão juntos com o Casino e com Antillephone. Se quisessem mesmo ajudar não faziam estas coisas! O vosso colega que fechou a reclamação da BetTilt não foi nada profissional durante todo o processo da reclamação, foi rude, não ajudou em nada e só me fez desesperar mais! Se o intuito é ajudar, fez tudo menos isso! Por outro lado a Petronela com a mesma queixa, está a ser extremamente profissional… a analisar o caso ao fundo. E de facto descobriu que eu tenho razão e o Casino está a mentir desde o início! Acho que deveriam fazer uma investigação ao vosso colega Nick, parece-me estar a tentar beneficiar o grupo Abudantia B.V. a eMoore N.V. e a Antillephone.
Comportamento vergonhoso… que fique aqui bem explícito para todos lerem, que o Nick do CasinoGuru, não deu importância nenhuma ao meu caso, não me quis ajudar e fechou a reclamação 2 vezes á força. Irei escrever uma reclamação sobre o que aconteceu aqui no Trustpilot. Vergonhoso para todos os jogadores viciados, é suposto tentarem nos ajudar… acho que a Petronela tem que ensinar melhor o Nick!
Вашият колега Ник отхвърли повторното отваряне на жалбата! Дори и с всички доказателства... въпреки че е записано в правилата и условията на сайта, в правилата за самоизключване на сайта BETTILT е, че с искане за изключване играчът потвърждава, че автоматично е изключен от всички казина на Abudantia BV Много съм тъжен, защото мислех, че casinoguru е различен и безпристрастен сайт. Все пак ми се струва, че и те са в съюз с Казино и Антилфон. Ако наистина искаха да помогнат, нямаше да правят тези неща! Вашият колега, който приключи жалбата на BetTilt, беше непрофесионален през целия процес на жалба, груб, безполезен и само ме отчая още повече! Ако намерението е да помогне, той направи всичко друго, но не и това! От друга страна, Петронела със същото оплакване се държи изключително професионално... анализирайки случая задълбочено. И всъщност тя откри, че съм прав, а Казиното е лъгало през цялото време! Мисля, че трябва да разследвате колегата си Ник, той изглежда се опитва да облагодетелства групата Abudantia BV, eMoore NV и Antillephone.
Позорно поведение... нека изясня, че всеки може да прочете, че Ник от CasinoGuru не придаде никакво значение на моя случай, не пожела да ми помогне и затвори жалбата два пъти насила. Ще напиша жалба за случилото се тук в Trustpilot. Срам за всички пристрастени комарджии, предполага се, че се опитват да ни помогнат... Мисля, че Петронела трябва да научи Ник по-добре!
Your colleague Nick rejected the reopening of the complaint! Even with all the evidence... even though it is written in the terms and conditions of the site, it is in the self-exclusion rules of the BETTILT site that by requesting exclusion the player acknowledges that he is automatically excluded from all Casinos of Abudantia B.V. I am very sad because I thought casinoguru was a different and impartial site. After all, it seems to me that they are also in league with Casino and Antillephone. If they really wanted to help, they wouldn't do these things! Your colleague who closed the BetTilt complaint was unprofessional throughout the complaint process, rude, unhelpful and only made me despair more! If the intention is to help, he did anything but that! On the other hand, Petronela, with the same complaint, is being extremely professional... analyzing the case thoroughly. And in fact she's discovered that I'm right and Casino has been lying all along! I think you should investigate your colleague Nick, he seems to me to be trying to benefit the Abudantia B.V. group, eMoore N.V. and Antillephone.
Disgraceful behavior... let me make it clear for everyone to read, that Nick from CasinoGuru, did not give any importance to my case, did not want to help me and closed the complaint twice by force. I will write a complaint about what happened here on Trustpilot. Shame on all addicted gamblers, they're supposed to be trying to help us... I think Petronela needs to teach Nick better!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.