ФорумКазинаBettilt Casino - обща дискусия

Bettilt Casino - обща дискусия

преди 2 години от Ari_barreira
|
4380 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bettilt Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

И най-лошото КАЗИНО, което съм виждал.

честно много зле

един и същ ! Само и добре до победа!

когато спечелите, по-добре затворете акаунта,


преди да го направят вместо вас! 😅

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 2 години

Здравейте, значи акаунтът ви е затворен, прав ли съм? Сигурни ли сте, че нямаше друга причина, освен това, че печалбата ви беше затварянето? Можете ли да споделите повече подробности, моля?

Предполагам, че вече знаете, че можете да подадете жалба, в случай че смятате, че имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-лошото казино, което някога съм посещавал и играл, не плати нито една рупия от 450 000 инри и току-що ми изпратиха имейл, че съм играл фал, когато просто правех залагания и спечелих

Автоматичен превод:
Sarfarazshah
преди 1 година

Бихте ли споделили обяснението, дадено в имейла, моля? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Сметката ми не беше затворена, но печалбите ми просто бяха анулирани само защото този път бях спечелил голяма сума с малък депозит

Автоматичен превод:
Sarfarazshah
преди 1 година

Мога ли да повторя молбата си? Все още виждам това като решаваща част.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях депозирал само 4000inr и успях да спечеля около 500000 за около 3 часа и те ми изпратиха имейл, че съм направил залагания срещу правилата, които не бяха посочени, и дори и да беше така, аз играех от ден 1 по този начин единственият начин, в този случай всичките ми загуби също трябва да ми бъдат върнати

Автоматичен превод:
Sarfarazshah
преди 1 година

Така че технически сте нарушили правилото за максимален залог, нали? Колко пъти направи това, моля? Можеш ли да кажеш?

Позволете ми да ви напомня, че с регистрацията на акаунта вие също потвърждавате, че сте прочели и се запознавате с всички правила. Така че, ако това ограничение е посочено в правилата, вие сте били информирани.

Само няколко казина действително прилагат това правило на техническо ниво - което означава, че играта няма да ви позволи да залагате по-високо от разрешеното. В повечето случаи трябва да обърнете внимание на заложената сума.

Звучи ли разумно?

Защо вашите загуби трябва да бъдат върнати, чудя се?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Бил съм в други казина по същия начин и никога не съм намирал този тип произволно правило. Да предположим, че правя залагания срещу правилата и условията, в този случай печалбата е анулирана, загубите също трябва да бъдат анулирани за равни условия на игра. Защо само печалбата трябва да бъде отменена, И ако дадено казино позволява определен модел на залагане, това автоматично означава, че е разрешено, И казиното не дава облекчаване на всяко число или при всяко завъртане, то поставя играча в ситуация къде има най-голяма вероятност да загуби ,, Защо защитаваш измамата, практикувана от bettilt casino над моите печалби

Автоматичен превод:
Sarfarazshah
преди 1 година

Мисля, че сте объркали образователното ми обяснение със защитаваща се държава. Не защитавам казиното, обясних най-честата ситуация, за да ви дам шанс да избегнете същата грешка в бъдеще.

Трябва да смятате това за урок, бих казал.

Както и да е, играхте ли с бонус, моля? Или проблемът е в моделите на вата. Това е огромна разлика:

Чрез поставянето на по-висок залог от позволеното от правилата, вие може или не можете да спечелите нечестно предимство пред казиното, което ме тласка обратно към въпросите, на които не успяхте да отговорите:

Колко пъти направи това, моля? Можеш ли да кажеш?

Спечелихте ли или загубихте, докато надхвърлихте правилата, моля?

Имайте предвид, че имам за цел само да ви помогна да повишите осведомеността си относно стандартите, прилагани в казината. Умишлено сте избрали лошо казино, в което да играете, и освен това сте нарушили правилата - Успех с жалбата .



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Това казино не изплаща високи печалби! наистина справедлива оценка "3". мой приятел току-що беше измамен, защото спечели 3000 евро!

Автоматичен превод:
Brunkozoroski
преди 8 месеца

Здравей, ти също имаш ли проблеми в казиното или е само твой приятел? Какво точно се е случило и защо е бил измамен? Можете ли да ни кажете повече и ще видим дали можем да помогнем?

Що се отнася до самото казино, то не е най-добрият избор, тъй като има нисък индекс на безопасност , както посочихте. Така че определено бих внимавал, преди да депозирам тук.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това казино и други казина на Abudantia BV изглежда са защитени от всички, иначе CasinoGuru се страхува от тях! Не разбирам защо вашият агент "Ник" затвори жалбата ми, твърдейки, че казиното не споделя система за самоизключване, споделяна от двете казина на компанията! Нещо, което е напълно невярно и дори беше опровергано от вашия колега "Petronela", който откри на уебсайта на BetTilt и Roku, част от самоизключването, че играч, когато бъде изключен от BetTilt, автоматично се изключва от всички казина на Abudantia BV! Имам спор от 4500€ срещу това казино... nick затвори жалбата и сега никой не ми отговаря. Как е това? Ще бъдем ли професионалисти или не? Понякога изглежда, че групата Абудантия и Антилефон плащат добре за мълчанието на всички! Бих искал да видя моята ситуация разрешена! В името на всички играчи! Abudantia BV винаги мами хората и твърди неща, които просто не са верни!

filefile

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

Съжалявам за цялата ситуация и моля, не се колебайте да отворите отново жалбата с нашия екип, ако желаете. Опитайте се да обясните добре ситуацията, когато я отваряте отново, така че нашият екип да може да определи проблема и ще направим всичко възможно да го разрешим.

Моля, уведомете ни как върви всичко; ще чакаме актуализации от вас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече се опитах да подам отново жалбата, но все още нямам отговор... Не мисля, че някой иска да ми помогне с този случай 😔 Започвам да губя надежда

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

По-вероятно е членът на екипа да е зает с други дела. Дори повторното отваряне на жалбата понякога отнема малко повече време. Откога чакаш? Може би мога да го разгледам по-отблизо.



Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 3 месеца

това казино не е добро. трябва да проучите добрите казина и да проверите техния трафик. казината с по-малко от 2 милиона посещения на месец обикновено не са добри.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Вашият колега Ник отхвърли повторното отваряне на жалбата! Дори с всички доказателства... въпреки че е записано в правилата и условията на сайта, в правилата за самоизключване на сайта BETTILT е, че с искане за изключване играчът потвърждава, че автоматично е изключен от всички казина на Abudantia BV Много съм тъжен, защото мислех, че casinoguru е различен и безпристрастен сайт. Все пак ми се струва, че и те са в съюз с Казино и Антилфон. Ако наистина искаха да помогнат, нямаше да правят тези неща! Вашият колега, който приключи жалбата на BetTilt, беше непрофесионален през целия процес на жалба, груб, безполезен и само ме отчая още повече! Ако намерението е да помогне, той направи всичко друго, но не и това! От друга страна, Петронела със същото оплакване се държи изключително професионално... анализирайки случая задълбочено. И всъщност тя откри, че съм прав, а Казиното е лъгало през цялото време! Мисля, че трябва да разследвате колегата си Ник, той изглежда се опитва да облагодетелства групата Abudantia BV, eMoore NV и Antillephone.

Позорно поведение... нека изясня, че всеки може да прочете, че Ник от CasinoGuru не придаде никакво значение на моя случай, не пожела да ми помогне и затвори жалбата два пъти насила. Ще напиша жалба за случилото се тук в Trustpilot. Срам за всички пристрастени комарджии, предполага се, че се опитват да ни помогнат... Мисля, че Петронела трябва да научи Ник по-добре!

filefilefilefile

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Вашият колега Ник отхвърли повторното отваряне на жалбата! Дори и с всички доказателства... въпреки че е записано в правилата и условията на сайта, в правилата за самоизключване на сайта BETTILT е, че с искане за изключване играчът потвърждава, че автоматично е изключен от всички казина на Abudantia BV Много съм тъжен, защото мислех, че casinoguru е различен и безпристрастен сайт. Все пак ми се струва, че и те са в съюз с Казино и Антилфон. Ако наистина искаха да помогнат, нямаше да правят тези неща! Вашият колега, който приключи жалбата на BetTilt, беше непрофесионален през целия процес на жалба, груб, безполезен и само ме отчая още повече! Ако намерението е да помогне, той направи всичко друго, но не и това! От друга страна, Петронела със същото оплакване се държи изключително професионално... анализирайки случая задълбочено. И всъщност тя откри, че съм прав, а Казиното е лъгало през цялото време! Мисля, че трябва да разследвате колегата си Ник, той изглежда се опитва да облагодетелства групата Abudantia BV, eMoore NV и Antillephone.

Позорно поведение... нека изясня, че всеки може да прочете, че Ник от CasinoGuru не придаде никакво значение на моя случай, не пожела да ми помогне и затвори жалбата два пъти насила. Ще напиша жалба за случилото се тук в Trustpilot. Срам за всички пристрастени комарджии, предполага се, че се опитват да ни помогнат... Мисля, че Петронела трябва да научи Ник по-добре!

filefile

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини