ФорумКазинаBETSSEN Casino - обща дискусия

BETSSEN Casino - обща дискусия

преди 2 години от Mutuhai
|
3575 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BETSSEN Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Какъв вид данъчно облагане има Betssen във Финландия?

Автоматичен превод:
Mutuhai
преди 2 години

Здравейте,

може би би си струвало времето да попитате казиното и да се консултирате с неговите правила и условия.

Опитайте и този раздел:

https://casino.guru/betssen-casino-review#tab=js-tab-payment-providers

Автоматичен превод:
Mutuhai
преди 2 години

В казината извън икономическата зона на ЕС (на практика Кюрасао) това е около 20-30% от печалбите, разбира се, не бих отчел непременно по-малки печалби

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, депозирах €10 чрез JetonWallet за бонуса за добре дошли в Betssen Casino на 03/06/23, но той не беше кредитиран, така че се свързах директно с чат услугата и им обясних проблема с бонуса, без да започна да играя с моите €10 истински пари ... въпреки че тя е на мнение, че трябва да натисна съответния бутон за бонус, преди да депозирам, въпреки че вече научих от CasinoGuru, че нито бонус кодът, нито опцията за депозит трябва да бъдат потвърдени преди депозиране. Имаше само 10% опция за връщане на пари преди депозита за потвърждение, но тогава само за вложителите на Sticpay и Netteler. Направих екранна снимка на това в акаунта си на играч и го изпратих на услугата за чат, но получавам глупав отговор, че е трябвало да щракна върху него за бонуса за добре дошли... и че ретроспективно вече нищо не е възможно. Преди да подам жалба, исках да следвам този път filefile

Автоматичен превод:
Slider38
преди 1 година

Знам, че е само 10 евро, но те разбирам. Казината могат да добавят всичко, което искат. Най-общо казано, те не искат да го правят ръчно, защото е времеемко. Както и да е, ако искат да загубят нов клиент само защото не могат да му кредитират бонус (бонус, който така или иначе получават всички останали), това е техен избор. Не започвайте да играете с депозита си, докато проблемът не бъде решен. Предлагам ви също да се свържете с тях по имейл, да добавите екранни снимки и т.н. Може да имате повече късмет.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

10 юли - достъпно казино за украински играчи. Спечелих ~1,4k USDT от ~270 USD депозит чрез CRYPTO.

11 юли - казиното блокира акаунта ми и реши да възстанови само депозит (техният екип за УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА)

12 юли - казиното казва, че не позволява на украински играчи да играят в тяхното казино.


Представете си какво би се случило с човек, който спечели 10 пъти повече. Не препоръчвайте на никого. Те просто изтръгват играчите си. Особено от бедните страни.

Автоматичен превод:
silverhank77
преди 1 година

Това е интересно!

И освен това, сега те твърдят, че единственото нещо, което всъщност могат да направят, е да възстановят депозита (или депозитите), защото играчи от вашата страна вече не се приемат. Междувременно няма шанс да преминете KYC за вас...

Пропуснах ли нещо? Прочетох накратко жалбата ви .

Това е доста нелепо, бих казал.

Ако ръководството планира да ограничи дадена държава, първо трябва да се вземат някои мерки. Бих започнал с проверка на играчите, засегнати от ограничението, за да се уверя, че ще получат баланса, спечелен преди това от действително приложимите условия...


Автоматичен превод:
Slider38
преди 1 година

И аз не получих бонуса, уж съм го изтрил, което е лъжа! Свързах се с поддръжката преди да започна да играя и ми разказаха историята за самоизтриването и те не можаха да ми дадат бонуса.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното е толкова хубаво, готино и прекрасно ...

Автоматичен превод:
ellicas90
преди 1 година

Звучи страхотно. Как успяхте да дойдете тук, ако мога да попитам? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Betssen е добра платформа за игра. Депозитът също е бърз, но там проверката на клиента е доста странна, предоставих всички необходими документи, необходими за казино за проверка. Предоставих селфи на лична карта, както те поискаха, както и банково извлечение и adhar OTP по време на депозит (adhar OTP е доста поверително нещо и дава всички подробности за лицето), но те не ме проверяват и искат отново и отново допълнителни документи, моля casinoguru да ми помогне Дори казах, че можете да поискате всякакви документи, но все пак те са просто казвам дай това дай онова

Автоматичен превод:
pingtorahul69
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че основният проблем е проверката. Тъй като трябва да предоставяте някакви документи през цялото време, казиното винаги ли иска нещо друго или ви иска определен документ няколко пъти? Какви други документи трябва да предоставите на казиното?

Както и да е, видях, че сте пуснали жалба , така че ако продължава така, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини