преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BETSSEN Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
може би би си струвало времето да попитате казиното и да се консултирате с неговите правила и условия.
Опитайте и този раздел:
https://casino.guru/betssen-casino-review#tab=js-tab-payment-providers
Hello,
maybe it would be worth the time to ask the casino and consult its terms and conditions.
Try this tab as well:
https://casino.guru/betssen-casino-review#tab=js-tab-payment-providers
В казината извън икономическата зона на ЕС (на практика Кюрасао) това е около 20-30% от печалбите, разбира се, не бих отчел непременно по-малки печалби
In casinos outside the EU economic zone (practically Curacao) it is about 20-30% of the winnings, of course I wouldn't necessarily report any smaller winnings
EU talousalueen ulkopuolisilla kasinoilla (käytännössä curacao) se on joku about 20-30% voitoista, toki en lähtisi mitään pienempiä voittoja välttämättä ilmoittelemaan
Здравейте, депозирах €10 чрез JetonWallet за бонуса за добре дошли в Betssen Casino на 03/06/23, но той не беше кредитиран, така че се свързах директно с чат услугата и им обясних проблема с бонуса, без да започна да играя с моите €10 истински пари ... въпреки че тя е на мнение, че трябва да натисна съответния бутон за бонус, преди да депозирам, въпреки че вече научих от CasinoGuru, че нито бонус кодът, нито опцията за депозит трябва да бъдат потвърдени преди депозиране. Имаше само 10% опция за връщане на пари преди депозита за потвърждение, но тогава само за вложителите на Sticpay и Netteler. Направих екранна снимка на това в акаунта си на играч и го изпратих на услугата за чат, но получавам глупав отговор, че е трябвало да щракна върху него за бонуса за добре дошли... и че ретроспективно вече нищо не е възможно. Преди да подам жалба, исках да следвам този път
Hi, I deposited €10 via JetonWallet for the welcome bonus at Betssen Casino on 03/06/23 but it was not credited, so I contacted the chat service directly and explained the bonus problem to them without starting to play with my €10 real money ... although she is of the opinion that I had to press the appropriate bonus button before depositing, although I have already learned from CasinoGuru that neither the bonus code nor the deposit option has to be confirmed before depositing. There was only a 10% cashback option before the deposit to confirm, but then only for the Sticpay and Netteler depositors. I made a screenshot of it in my player account and sent it to the chat service, but I get a stupid answer that I should have clicked on it for the welcome bonus.. and that retrospectively nothing is possible anymore. Before I file a complaint, wanted to follow up this path
Hi, ich habe bei Betssen Casino am 06.03.23 10€ über JetonWallet für den Willkommensbonus eingezahlt, aber es wurde nicht gutgeschrieben, worauf ich direkt den Chatservice kontaktiert und dem das Bonus Problem beschildert habe, ohne mit meinem 10€ Echtgeld anzufangen hab zu spielen... wobei sie der Meinung ist, das ich vor der Einzahlung noch den zutreffenden BonusButton betätigen musste, obwohl ich von CasinoGuru aus schon in Erfahrung gebracht habe das weder Bonuscode noch Einzahlungsoption vor der Einzahlung bestätigt werden muss.Es gab nur 10% Cashback Option vor der Einzahlung zum bestätigen, aber dann auch nur für die Sticpay und Netteler einzahler. Ich habe in meinem Spielerkonto davon Screenshot gemacht und dem Chatservice abgeschickt aber kriege blöde Antwort das ich das anklicken hätte müssen für den Willkommensbonus.. und das rückwirkend nichts mehr möglich sei. Bevor ich eine Beschwerde einreiche, wollte auf diesem Wege nachhaken
Знам, че е само 10 евро, но те разбирам. Казината могат да добавят всичко, което искат. Най-общо казано, те не искат да го правят ръчно, защото е времеемко. Както и да е, ако искат да загубят нов клиент само защото не могат да му кредитират бонус (бонус, който така или иначе получават всички останали), това е техен избор. Не започвайте да играете с депозита си, докато проблемът не бъде решен. Предлагам ви също да се свържете с тях по имейл, да добавите екранни снимки и т.н. Може да имате повече късмет.
I know it's just 10 eur, but I understand your point. Casinos can add anything they want. Generally speaking, they don't want to do it manually, because it's time consuming. Anyway, if they want to lose a new customer only because they can't credit him a bonus (a bonus that everyone else gets anyway), it's their choice. Don't start playing with your deposit until it gets resolved. I also suggest you to contact them via email, add screenshots etc. You might be more lucky.
10 юли - достъпно казино за украински играчи. Спечелих ~1,4k USDT от ~270 USD депозит чрез CRYPTO.
11 юли - казиното блокира акаунта ми и реши да възстанови само депозит (техният екип за УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА)
12 юли - казиното казва, че не позволява на украински играчи да играят в тяхното казино.
Представете си какво би се случило с човек, който спечели 10 пъти повече. Не препоръчвайте на никого. Те просто изтръгват играчите си. Особено от бедните страни.
10th July - casino available for ukrainian players. Won there ~1,4k USDT out of ~270 USD deposit through CRYPTO.
11th July - casino blocked my account and decided to refund deposit only (their RISK MANAGEMENT team)
12th July - casino says that they don't allow ukrainian players to play in their casino.
Imagine what would happen with guy, who won in 10 times more. Do not recommend to anyone. They are just ripping of their players. Especially from poor countries.
Това е интересно!
И освен това, сега те твърдят, че единственото нещо, което всъщност могат да направят, е да възстановят депозита (или депозитите), защото играчи от вашата страна вече не се приемат. Междувременно няма шанс да преминете KYC за вас...
Пропуснах ли нещо? Прочетох накратко жалбата ви .
Това е доста нелепо, бих казал.
Ако ръководството планира да ограничи дадена държава, първо трябва да се вземат някои мерки. Бих започнал с проверка на играчите, засегнати от ограничението, за да се уверя, че ще получат баланса, спечелен преди това от действително приложимите условия...
This is interesting!
And additionally, now they claim the only thing they can actually do is to refund the deposit (or deposits) because players from your country are not accepted anymore. In the meantime, no chance to pass the KYC for you...
Did I miss anything? I read your complaint just briefly.
That's quite ridiculous, I'd say.
If the management plans to restrict a certain country, some measures need to be taken first. I would start with verifying players affected by the restriction to ensure they will get the balance previously gained by actually applicable conditions...
И аз не получих бонуса, уж съм го изтрил, което е лъжа! Свързах се с поддръжката преди да започна да играя и ми разказаха историята за самоизтриването и те не можаха да ми дадат бонуса.
I didn't get the bonus either, supposedly I deleted it which is a lie! I contacted support before I started playing and I was told the tale of self deleting and they couldn't give me the bonus.
Ich habe den Bonus auch nicht bekommen, angeblich habe ich den gelöscht, was eine Lüge ist! Ich habe bevor ich angefangen habe zu spielen den Support kontaktiert , und mir wurde das Märchen vom selber löschen erzählt und man könnte mir den Bonus nicht geben.
Звучи страхотно. Как успяхте да дойдете тук, ако мога да попитам? 🙂
Sounds great. How did you manage to come here, if I may ask? 🙂
Betssen е добра платформа за игра. Депозитът също е бърз, но там проверката на клиента е доста странна, предоставих всички необходими документи, необходими за казино за проверка. Предоставих селфи на лична карта, както те поискаха, както и банково извлечение и adhar OTP по време на депозит (adhar OTP е доста поверително нещо и дава всички подробности за лицето), но те не ме проверяват и искат отново и отново допълнителни документи, моля casinoguru да ми помогне Дори казах, че можете да поискате всякакви документи, но все пак те са просто казвам дай това дай онова
Betssen is Good platform to play Deposit are also fast but there verification Of customer is quite odd , I have provided all necessary documents required for a casino to verify I provided Id card selfie as they demanded as well as bank statement and adhar OTP during time of deposit (adhar OTP is quite a confidential thing and it gave all details of individual )but they are not verifying me and asking again and again for Additional Documents , Please casinoguru help me Even I said that you can ask for any documents but still they are just saying give this give that
Здравейте, виждам, че основният проблем е проверката. Тъй като трябва да предоставяте някакви документи през цялото време, казиното винаги ли иска нещо друго или ви иска определен документ няколко пъти? Какви други документи трябва да предоставите на казиното?
Както и да е, видях, че сте пуснали жалба , така че ако продължава така, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Hi, I see that the main problem is verification. Since you have to give some documents all the time, does the casino always ask for something else or does it ask you for a specific document several times ? What other documents should you provide to the casino ?
Anyway, I saw that you have opened a complaint, so if it continues like this, our team will try to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.