ФорумКазинаBets Amigo Casino - обща дискусия

Bets Amigo Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от yoyeli
|
17967 преглеждания 112 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
koVVal92
преди 1 година

Това е интересно прозрение!

Какво направи 2017-2020 г. най-добрите времена за казино - според вас?

Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Ще бъде там и също мисля, че нещата се движат в положителна посока. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Все още чакам проверка на източника на богатство.. това става много досадно.

Всичко става толкова бавно.. когато депозирате, никой не пита, когато губите, никой не пита, но когато печелите, трябва да докажете всичко

Автоматичен превод:
преди 1 година

Дори успях да ми се обади директорът на тази казино група. Когато не получих реакция, потърсих в мрежата всеки човек, който работи или е свързан там, и намерих един човек, регистриран като директор и който живее в Швейцария.. Опитах се да му се обадя миналия уикенд, но не вдигнах, но в сряда той ми се обади, обясних му ситуацията и той се опита да ме убеди, че всичко трябва да бъде платено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те са толкова щастливи, че са базирани в Малта, ако бяха тук в Белгия, щеше да е много лесно да се срещнеш с тях очи в очи.. нещата щяха да са толкова различни.. добър урок отсега нататък играя само в белгийски казина, няма повече глупости в Малта

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още нищо не се е променило.. теглене предстои от 20/6/23 aks за доказателство за богатство, което беше изпратено на 20/6/23 директно, когато получих пощата. Оттогава няма реакция от обслужването на клиенти


Разочароващо

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Здравейте,

Опитахте ли да се свържете отново с мениджъра по телефона? Ако да, какъв беше отговорът?

Автоматичен превод:
Hiros
преди 1 година

Изпратих му съобщение.. ще се обадя утре, това става много досадно.

Чувствайте се отчаяни сега. Най-лошото е, че не мога да пропусна парите, в които съм в период, в който имам големи разходи, сега съжалявам за цялата работа с хазарта. Все още никаква реакция

Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Здравейте.

Надявах се на положителна обратна връзка относно обаждането. Трябва да кажа, че индексът за безопасност на казиното ме кара да се притеснявам, така че как мина? 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не вдига.. Ще проучвам и ще се опитам да намеря някакъв адрес, Швейцария не е на дълъг път от Белгия, струва си да опитам.. Чудя се, ако намеря някакви адреси на хора, свързани с това казино, как ще го направят реагират, когато се появя пред вратата им.


Звучи малко налудничаво, но няма да оставя парите си, депозирах 20 000 e и получих 26 000 e в сметката или като върна моите 20 000 депозита, или имах над 26 000


Наистина се разболявам от тази ситуация

Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Виждам!

Вероятно нямам стомах за това, позволете ми да кажа, че ви желая безопасно завръщане по всякакъв начин. От моя опит с местни ситуации (не с казина) такива адреси бяха предимно част от гаражни комплекси или някои складове, напълно празни. Изгубена следа

Ако наистина предприемете пътуването, уведомете ме как върви! 🤞🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Още чакам, давам си време до 14 юли и тогава отивам там.

Погледнах и в Google Maps и изглежда подозрителна стара сграда, но все пак ще отида и ще отида до полицията и адвокат и ще почукам на вратата им, и ще почукам на вратата на регулаторите и ще започна да правя няколко видеоклипа в YouTube и ще започна да разкривам тези измамници


Благодаря Радка и ще ви уведомя, ако нещо се промени или когато отида там

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Днес получих имейл от тях, че процесът е завършен и моята сметка и източник на богатство са приети.. но когато се свържа с livechat, те казват, че все още се преглежда..

Сега просто чакам отново

Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Боже мой...

Нека бъдем позитивни, поне изпратиха имейла. Лошо извинение, знам.

Е, ще бъда тук за следващата актуализация. Почти ме боли да го кажа, но бих изчакал само няколко работни дни. Докато полудея, предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, получих имейл, че тегленето на 1000 евро е обработено. Но в същото време блокираха акаунта ми поради бизнес решение, стават луди неща

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нещата станаха от лошо до най-лошото. Сега затвориха акаунта ми завинаги. Заради поведението ми към работодателите.


Днес играх още по сметката си, загубих малко пари и те затвориха сметката, много подло това, което направиха сега


Това, което остава в сметката, ще бъде преведено на вноски в моята сметка в следващите дни, казаха те.


Единственото нещо, което направих, беше да изпращам имейли без лоши разговори или нещо подобно и директорът, на когото му изпращам, изпраща съобщение, че ще започна процес в съда във всички съответни държави, в които работят и живеят. Като Гърция, Малта, Швейцария. Сега съм мотивиран да продължа с това и наистина да започна да си губя времето с тях, за да започна процедурите

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Всичко това е грешно... Искам да кажа, разбирам, че играчът не трябва да изпада в сляпо обиждане, това е добре. Но въз основа на цялата тази ситуация, разбирам напълно, че може да се почувствате доста отчаяни. Не е моето място да се ровя в тази тема, знам.

За момента се радвам, че жалбата е в процес и доколкото виждам е актуализирана! Това е добре.

Надявам се да намерим път!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е измама, хората в казиното трябва да бъдат предупредени да не играят там, няма да получите плащане.


Но тази история още не е завършена

Автоматичен превод:
Upheavel
преди 1 година

Виждам.

Би било чудесно да прехвърлите други казина с такъв нисък индекс на сигурност . Човек никога не знае дали дори ще обърнат внимание на евентуални проблеми със заслужената грижа. 🙁

Вашето споделяне се оценява и се надявам краят да е справедлив, щом дойде!

Автоматичен превод:
преди 1 година
Жалко, че не прочетох рецензиите, потърсих го бързо в гугъл и в повечето сайтове за оценка получи добър рейтинг.
Знам, че отиването в Малта ще ми струва пари, но изоставянето на парите или приходите ми е по-лошо за мен.
Сега имам белгийски адвокат, който има колеги от работа в Малта, той казва, че има някои неща за вършене, можем да ги опитаме тук в Белгия, а също и в Малта, в най-лошия случай, първо той ще се опита да ги заплаши със съд, ако не го направят Не плащам, иначе ще бъде дълго пътуване от 6 месеца, но има лиценз на MGA, така че трябва да се подчиняват нормално. Той казва, че дори в Белгия, където казината са уязвими от съд и KSY, понякога се случват тези неща, те полагат много усилия, за да не плащат!
Проблемът е, че сега са блокирали сметката за 3 месеца, депозирал съм повече от 15 000 евро, просто искам плащането си. Дори и да плащат само 1000e на ден и 7000e на месец най-много, започни да плащаш. Правилата на GMA гласят, че ако играч закрие сметката си, казиното не трябва да пречи на играча да тегли. повече от 3 месеца, когато не платите сега. За мен те изглеждат като гангстери сега, когато управляват казина

Съжалявам да науча за сложната ви ситуация с казиното. Звучи сякаш сте направили бързо проучване и сте се доверили на положителните оценки в сайтовете за рецензии. За съжаление, тези оценки не винаги отразяват действителния опит на играчите. Разочароващо е, когато депозирате значителна сума пари и се сблъскате с проблеми при изтеглянето на печалбите си.


Чудесно е, че сте наели белгийски адвокат да ви помогне със случая. Подходът на заплашване със съдебни действия може да бъде ефективен при оказване на натиск върху казиното да плати това, което ви се дължи. Наличието на адвокат с връзки в Малта също е предимство, като се има предвид, че казиното е лицензирано от MGA и трябва да спазва разпоредбите.



Редактиран от Radka преди 1 година
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини