преди 1 година
Това е интересно прозрение!
Какво направи 2017-2020 г. най-добрите времена за казино - според вас?
That's an interesting insight!
What made 2017-2020 the best casino times - in your opinion?
0
Това е интересно прозрение!
Какво направи 2017-2020 г. най-добрите времена за казино - според вас?
That's an interesting insight!
What made 2017-2020 the best casino times - in your opinion?
Ще бъде там и също мисля, че нещата се движат в положителна посока. 🤞
Will be there, and I also think things are moving in a positive direction. 🤞
Все още чакам проверка на източника на богатство.. това става много досадно.
Всичко става толкова бавно.. когато депозирате, никой не пита, когато губите, никой не пита, но когато печелите, трябва да докажете всичко
Still waiting for verification source of wealth.. this is getting very annoying.
Everything is taking so slow.. when you deposit nobody asks when you loose nobody asks but when you win you need to proof everything
Дори успях да ми се обади директорът на тази казино група. Когато не получих реакция, потърсих в мрежата всеки човек, който работи или е свързан там, и намерих един човек, регистриран като директор и който живее в Швейцария.. Опитах се да му се обадя миналия уикенд, но не вдигнах, но в сряда той ми се обади, обясних му ситуацията и той се опита да ме убеди, че всичко трябва да бъде платено.
I even managed to be called back by the director of those casino group. When I didn't get a reaction I searched the net for every person who works or is affiliated there and found one guy registered as director and who lives in Switzerland.. I tried to call him last weekend but didn't pick up but Wednesday he called me back I explained the situation and he tried to convince me that everything shall be paid.
Те са толкова щастливи, че са базирани в Малта, ако бяха тук в Белгия, щеше да е много лесно да се срещнеш с тях очи в очи.. нещата щяха да са толкова различни.. добър урок отсега нататък играя само в белгийски казина, няма повече глупости в Малта
They are so lucky they are based in Malta if they where here in Belgium it would be very easy to go to them face to face.. things would be so different.. good lesson from now on I play only Belgium casinos no more malta shit
Все още нищо не се е променило.. теглене предстои от 20/6/23 aks за доказателство за богатство, което беше изпратено на 20/6/23 директно, когато получих пощата. Оттогава няма реакция от обслужването на клиенти
Разочароващо
Still nothing changed.. withdrawal is pending since 20/6/23 aks for proof of wealth wich was send all on 20/6/23 directly when I received the mail. Since then no reaction from customer service
Frustratingly
Здравейте,
Опитахте ли да се свържете отново с мениджъра по телефона? Ако да, какъв беше отговорът?
Hello,
Have you tried contacting the manager again over the phone? If so, what was the response?
Изпратих му съобщение.. ще се обадя утре, това става много досадно.
Чувствайте се отчаяни сега. Най-лошото е, че не мога да пропусна парите, в които съм в период, в който имам големи разходи, сега съжалявам за цялата работа с хазарта. Все още никаква реакция
I texted him.. am going to call tomorrow, this is getting very annoying.
Feel desperate now. Worst thing is I can't miss the money I'm in a period where I have big costs now I regret the whole gambling thing. Still no reaction at all
Здравейте.
Надявах се на положителна обратна връзка относно обаждането. Трябва да кажа, че индексът за безопасност на казиното ме кара да се притеснявам, така че как мина? 🤞🤞🤞
Hello.
I was hoping for positive feedback regarding the call. I must say the casino's safety index makes me a bit worried, so how did it go? 🤞🤞🤞
Не вдига.. Ще проучвам и ще се опитам да намеря някакъв адрес, Швейцария не е на дълъг път от Белгия, струва си да опитам.. Чудя се, ако намеря някакви адреси на хора, свързани с това казино, как ще го направят реагират, когато се появя пред вратата им.
Звучи малко налудничаво, но няма да оставя парите си, депозирах 20 000 e и получих 26 000 e в сметката или като върна моите 20 000 депозита, или имах над 26 000
Наистина се разболявам от тази ситуация
Is not picking up.. I'm gonna do rechearch and try to find out some adress, Switzerland is not a long drive from Belgium its worth to try.. I wonder if I find any addresses of people involved with this casino how they gonna react when I show up in front of their door.
It's sounds a bit crazy but I m not gonna leave my money I deposited 20.000e and got 26.000e in account either the return my 20.000 deposits or had over the 26.000
Im really getting sick from this situation
Виждам!
Вероятно нямам стомах за това, позволете ми да кажа, че ви желая безопасно завръщане по всякакъв начин. От моя опит с местни ситуации (не с казина) такива адреси бяха предимно част от гаражни комплекси или някои складове, напълно празни. Изгубена следа
Ако наистина предприемете пътуването, уведомете ме как върви! 🤞🤞🤞🤞
I see!
I probably don't possess a stomach for that, allow me to say I wish you a safe return by all means. From my experiences with local situations (not with casinos) such addresses were mostly part of garage complexes or some storage houses, completely empty. Lost trail
If you truly take the trip, let me know how it goes! 🤞🤞🤞🤞
Още чакам, давам си време до 14 юли и тогава отивам там.
Погледнах и в Google Maps и изглежда подозрителна стара сграда, но все пак ще отида и ще отида до полицията и адвокат и ще почукам на вратата им, и ще почукам на вратата на регулаторите и ще започна да правя няколко видеоклипа в YouTube и ще започна да разкривам тези измамници
Благодаря Радка и ще ви уведомя, ако нещо се промени или когато отида там
I'm still waiting I give myself until 14 July and then I will go there.
I also looked in Google maps and it looks suspicious old building but I will still go and go to police and a lawyer and knock on their door, and knock on the door of the regulators and start making some youtube videos and start exposing these Con's
Thanks Radka and I will let you know if anything changes or when I go there
Днес получих имейл от тях, че процесът е завършен и моята сметка и източник на богатство са приети.. но когато се свържа с livechat, те казват, че все още се преглежда..
Сега просто чакам отново
Today I got mail from them that the process is finished and my account and source of wealth is accepted.. but when I contact livechat they say it is still under review..
Now I just wait again
Боже мой...
Нека бъдем позитивни, поне изпратиха имейла. Лошо извинение, знам.
Е, ще бъда тук за следващата актуализация. Почти ме боли да го кажа, но бих изчакал само няколко работни дни. Докато полудея, предполагам.
Oh my God...
Let's be positive, at least they sent the email. Poor excuse, I know.
Well, I'll be here for the next update. It almost hurts me to say it, but I would wait just a few working days. Untill I go mad, I guess.
Да, получих имейл, че тегленето на 1000 евро е обработено. Но в същото време блокираха акаунта ми поради бизнес решение, стават луди неща
Yes I got mail that the withdrawal of 1000euro is processed. But at the same time they blocked my account because of a bussiness decision crazy shit is going on
Нещата станаха от лошо до най-лошото. Сега затвориха акаунта ми завинаги. Заради поведението ми към работодателите.
Днес играх още по сметката си, загубих малко пари и те затвориха сметката, много подло това, което направиха сега
Това, което остава в сметката, ще бъде преведено на вноски в моята сметка в следващите дни, казаха те.
Единственото нещо, което направих, беше да изпращам имейли без лоши разговори или нещо подобно и директорът, на когото му изпращам, изпраща съобщение, че ще започна процес в съда във всички съответни държави, в които работят и живеят. Като Гърция, Малта, Швейцария. Сега съм мотивиран да продължа с това и наистина да започна да си губя времето с тях, за да започна процедурите
Things got from bad to worst. Now they closed my account for always. Because of my behavior towards the employers.
I played further today on my account lost some money and they closed the account, very very sneaky what they did now
What's remaining in the account shall be transferred in installments to my account in the following days they said.
Only thingi did was sending mails without bad talks or something and the director I send him text that I'm going to start a proces in court in all all relevant country's they are working and living. Like Greece, Malta Switzerland. Now I'm motivated to contineu with this and really start wasting my time on them an start procedures
Всичко това е грешно... Искам да кажа, разбирам, че играчът не трябва да изпада в сляпо обиждане, това е добре. Но въз основа на цялата тази ситуация, разбирам напълно, че може да се почувствате доста отчаяни. Не е моето място да се ровя в тази тема, знам.
За момента се радвам, че жалбата е в процес и доколкото виждам е актуализирана! Това е добре.
Надявам се да намерим път!
This is all wrong... I mean, I understand the player must not fall into blind insulting, that's ok. But based on this whole situation, I can perfectly understand you might feel quite desperate. It's not my place to dig into this topic, I know.
For this moment, I'm glad the complaint is in process, and as far as I see, it has been updated! That's good.
I hope we can find a way through!
Това е измама, хората в казиното трябва да бъдат предупредени да не играят там, няма да получите плащане.
Но тази история още не е завършена
It's a scam casino people should be warned not to play there you won't get paid.
But this story isn't finished yet
Виждам.
Би било чудесно да прехвърлите други казина с такъв нисък индекс на сигурност . Човек никога не знае дали дори ще обърнат внимание на евентуални проблеми със заслужената грижа. 🙁
Вашето споделяне се оценява и се надявам краят да е справедлив, щом дойде!
I see.
Would be great to pass along other casinos with such a low security index. One never knows whether they will even address possible issues with care deserved. 🙁
Your sharing is appreciated, and I hope the end is fair once it comes!
Жалко, че не прочетох рецензиите, потърсих го бързо в гугъл и в повечето сайтове за оценка получи добър рейтинг.
Знам, че отиването в Малта ще ми струва пари, но изоставянето на парите или приходите ми е по-лошо за мен.
Сега имам белгийски адвокат, който има колеги от работа в Малта, той казва, че има някои неща за вършене, можем да ги опитаме тук в Белгия, а също и в Малта, в най-лошия случай, първо той ще се опита да ги заплаши със съд, ако не го направят Не плащам, иначе ще бъде дълго пътуване от 6 месеца, но има лиценз на MGA, така че трябва да се подчиняват нормално. Той казва, че дори в Белгия, където казината са уязвими от съд и KSY, понякога се случват тези неща, те полагат много усилия, за да не плащат!
Проблемът е, че сега са блокирали сметката за 3 месеца, депозирал съм повече от 15 000 евро, просто искам плащането си. Дори и да плащат само 1000e на ден и 7000e на месец най-много, започни да плащаш. Правилата на GMA гласят, че ако играч закрие сметката си, казиното не трябва да пречи на играча да тегли. повече от 3 месеца, когато не платите сега. За мен те изглеждат като гангстери сега, когато управляват казина
Съжалявам да науча за сложната ви ситуация с казиното. Звучи сякаш сте направили бързо проучване и сте се доверили на положителните оценки в сайтовете за рецензии. За съжаление, тези оценки не винаги отразяват действителния опит на играчите. Разочароващо е, когато депозирате значителна сума пари и се сблъскате с проблеми при изтеглянето на печалбите си.
Чудесно е, че сте наели белгийски адвокат да ви помогне със случая. Подходът на заплашване със съдебни действия може да бъде ефективен при оказване на натиск върху казиното да плати това, което ви се дължи. Наличието на адвокат с връзки в Малта също е предимство, като се има предвид, че казиното е лицензирано от MGA и трябва да спазва разпоредбите.
Too bad I didn't read the reviews, I googled it fast and on most rating sites it got a good rating.
Well i know going to malta will cost me money but abandoning my money or earnings is worse for me.
Now I got a Belgian lawyer who got work colleagues in Malta, he says there are some things to do, we can try them here in Belgium and also in Malta, worst case scenario, first he will try to threaten them with court if they don't pay otherwise it will be a long journey of 6 months said but it has MGA license so they must obey normally. He says that even in Belgium where casinos are vulnerable to court and KSY these things happen sometimes they go to great lengths not to pay!
The problem is that they have now blocked the account for 3 months, I have deposited more than 15,000 euros, I just want my payment. Even if they only pay 1000e per day and 7000e per month at most, start paying. GMA rules say that if a player closes their account, the casino must not prevent the player from withdrawing. more than 3 months when not pay now. To me they look like gangsters now that they run casinos
I'm sorry to hear about your complicated situation with the casino. Sounds like you did some quick research and trusted the positive ratings on review sites. Unfortunately, these ratings don't always reflect the actual experience of players. It is frustrating when you deposit a significant amount of money and face problems withdrawing your winnings.
It's great that you hired a Belgian lawyer to help with the case. The approach of threatening legal action can be effective in putting pressure on the casino to pay what is owed to you. Having a lawyer with connections in Malta is also an advantage, considering the casino is MGA licensed and must follow regulations.
Pena que não li as resenhas, pesquisei rápido e na maioria dos sites de classificação obteve uma boa classificação.
Bem, eu sei que ir para malta vai me custar dinheiro, mas abandonar meu dinheiro ou ganhos é pior para mim.
Agora peguei um advogado belga que conseguiu colegas de trabalho em Malta, ele diz que há algumas coisas a fazer, podemos julgá-los aqui na Bélgica e também em Malta, no pior dos casos, primeiro ele tentará ameaçá-los com tribunal se não pagarem caso contrário será uma viagem longa de 6 meses disse mas tem licença MGA pelo que devem obedecer normalmente. Ele diz que mesmo na Bélgica onde os cassinos são vulneráveis ao tribunal e KSY essas coisas acontecem às vezes eles fazem de tudo para não pagar!
O problema é que eles agora bloquearam a conta por 3 meses, depositei mais de 15.000 euros, só quero meu pagamento. Mesmo que paguem apenas 1000e por dia e 7000e por mês, no máximo, comece a pagar. As regras do GMA dizem que se um jogador fechar sua conta, o cassino não deve impedir que o jogador faça saques.por lo que aconsejo oferta de sites online para jogar E é isso que eles fazem agora, agora eu penso por que eles deveriam pagar mais de 3 meses quando não pagam agora. Para mim, eles parecem gangsters agora que dirigem cassinos
Sinto muito ouvir sobre a sua situação complicada com o cassino. Parece que você fez uma pesquisa rápida e confiou nas classificações positivas dos sites de avaliação. Infelizmente, nem sempre essas classificações refletem a experiência real dos jogadores. É frustrante quando você deposita uma quantia significativa de dinheiro e enfrenta problemas para retirar seus ganhos.
É ótimo que você tenha contratado um advogado belga para ajudar com o caso. A abordagem de ameaçar com um processo legal pode ser eficaz para pressionar o cassino a pagar o que é devido a você. Ter um advogado com conexões em Malta também é uma vantagem, considerando que o cassino possui licença MGA e deve seguir as regulamentações.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.