НачалоФорумКазинаBetriot Casino - обща дискусия

Betriot Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 1 година от quartasalvatore748
|
18 907 преглеждания 179 отговора |
|
1...8 9 10
преди 1 месец

Хората ни се подиграват. Имам 3 тегления по €500 и нищо. Днес отидох да вляза в акаунта си и ми казва грешни пароли и т.н. Говоря в чат на живо, а вие също ми се подигравате. Не ми пращат имейл дори да си сменя паролата. Вероятно сме загубили парите си, момчета, за съжаление

Автоматичен превод:
Jolos92
преди 1 месец

Е, тогава, ако не можете да се движите никъде и поддръжката наистина не ви помага, определено бих препоръчал да подадете жалба тук, за да може нашият екип да проучи въпроса.

Всичко, което трябва да направите, е да следвате тази връзка и да опишете добре проблема.

Имали ли сте някога успешно теглене там преди?🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравейте всички! Имам проблем с betriot.

Направих добра печалба и за няколко седмици успях да изтегля 9 €500 на теглене.

от близо две седмици обаче не мога. Обикновено тегленията отнемаха 3 дни.

вместо това сега вече не приема първоначалния метод на плащане (поисках отговор по имейл, защото от чата ми казват, че трябва да пиша на поддръжката по имейл) и въведох друг. Но минаха 3 дни и сега ме молят да изчакам поне до следващия вторник. Попитах защо не са приели другия метод и те не могат да ми кажат.

какво мога да направя, ако тегленията не пристигат и на тази карта? Тези пари наистина ми трябват и не искам да ги давам.

можеш ли да ми помогнеш благодаря

Автоматичен превод:
Gal73
преди 3 седмици

Хей, винаги даваме на казиното 14 дни да плати на играча. Ако продължавате да имате проблеми и нищо не идва, тогава можете да подадете жалба при нас.

Въпреки това, от една страна бих казал, че досега винаги сте получавали пари според това, което пишете, от друга страна, ако има проблем с метода на плащане, казиното трябва да ви навигира и да ви посъветва какво трябва да направите и да не ти кажа нищо.

Така че, ако имате друго теглене, ще имам търпение и ще изчакам и ако нищо не се промени през споменатото време и не знаете нищо подходящо, тогава се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

можеш ли да се справиш

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Добре! благодаря ви аз ще чакам

тази сутрин изпратих имейл, питайки защо нямам отговор или обяснение.

надявайки се, че няма да изтрият отново оттеглянето ми.

приятен ден!


Автоматичен превод:
Gal73
преди 2 седмици

Разбира се, опитайте се да се интересувате от време на време как върви тегленето.

Ще чакам да чуя нещо полезно от вас.😉

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Отново чакам теглене, минаха 48 часа... всеки път, когато си падам да играя в това ужасно казино... кой знае колко ще чакам този път

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Green Chilli 2 в Betriot Casino е забавна и вълнуваща игра с цветна графика и страхотни бонус функции, които поддържат нещата оживени. Плавният геймплей и страхотните награди го правят приятно както за начинаещи, така и за опитни играчи. Силно препоръчително за всеки, който търси вълнуващ и лесен за игра слот, който ви кара да се връщате за още.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Отново чакам теглене, минаха 48 часа... всеки път, когато си падам да играя в това ужасно казино... кой знае колко ще чакам този път

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Е, два дни още не са бедствие, ще е по-зле, ако се проточат. Сега поне имате представа колко време е отнело преди и бих очаквал да отнеме същото време този път. Не искам да кажа, че трябва да мислите за най-лошото, но не трябва да очаквате нищо, когато вече знаете как работи процесът на теглене в това казино.

Бихте ли ме уведомили, когато имате новини за парите? Ще бъда благодарен. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Да, разбира се, няма проблем, да, очаквам минимум 10 работни дни, като ги познавам. После ще видим, може и да ме изненадат този път хахаха

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 2 седмици

Тогава мислиш доста добре, бих казал. Е, нека изчакаме и да видим дали ще ви изненадат.😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Сега тегленето върви добре. Те плащат. Надявам се да има повече изненади. благодаря ви

Автоматичен превод:
Gal73
преди 2 седмици

След колко дни от заявката приеха оттеглянето ви?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Сега тегленето върви добре. Те плащат. Надявам се да има повече изненади. благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Добра новина, за която определено се радвам. И аз се надявам да няма изненади, но ако случайно е имало, можете да се свържете с нас.

Всичко най-хубаво на теб. ☘️🤞

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 2 седмици

за първите 3 тегления, 3 дни. След това имаше "стоп" от около десет дни. Поискаха да сменя начина на плащане и минаха 5 дни за първите две тегления. Последното обаче отне 3 дни

Автоматичен превод:
Gal73
преди 2 седмици

Мислили ли сте да напишете потребителско мнение за вашия опит, може би?

Както и да е, ето връзката, която можете да направите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

да Ще прегледам. Но дори плащанията да вървят, смятам, че начинът им на поведение е твърде нечестен. Знаем, че пристрастяването към хазарта съществува и създавайки този тип проблеми, като внезапна невъзможност за теглене в продължение на две седмици или дори да имате лимит от €500 теглене на ден. Или €7000 на месец банков превод, който все още не успях да завърша, защото винаги дава грешка; и от поддръжката не получих никаква помощ... всичко това може много просто да доведе до това играчът да залага всичко отново.

те разчитат на това. И намирам това за несправедливо и много отвратително, честно казано. Наистина не мисля, че ще играя на този сайт отново.

Автоматичен превод:
Gal73
преди 1 седмица

Със сигурност разбирам позицията ви тук.

Пристрастяването към хазарта е сериозен проблем и ние вярваме, че всички казина трябва да действат незабавно, когато се стигне до него и да не опитват нито една от тактиките, които описвате в публикацията си.

Ето защо всеки път, когато нашите потребители описват преживяванията си от казината, които играят в нашия форум или като пишат своите потребителски отзиви, това е добър източник на информация за другите.

И, разбира се, ако не се чувствате сигурни в някое казино, винаги е по-добре да се преместите на друго място и да спрете да играете там, както казахте.

Автоматичен превод:
преди 22 часове

Имам сериозни затруднения с получаването на плащания в betriot casino. След като получи първо плащане от €200, сега след 5 дни е отменил следващото от €500.

Все още имам €1400 за теглене и не знам какво да правя. Благодаря на всеки, който може да ми помогне!

Автоматичен превод:
pierein83
преди 22 часове

Хей, казиното каза ли ви причината, поради която следващото ви теглене беше отменено? Това вероятно би било най-важното нещо в момента.

Трябваше ли да проверявате? Играхте ли с неговия бонус?

Опитайте се да ми кажете малко повече, моля.🙂

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини