ФорумКазинаBetriot Casino - обща дискусия

Betriot Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от quartasalvatore748
|
15999 преглеждания 159 отговора |
|
1...7 8
Добавете пост
преди 3 месеца

Вчера следобед получих имейл, че тегленето ми е прието, но парите все още не са се появили в сметката ми! Как е възможно?

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 3 месеца

Нищо чудно обаче.

Пожелавам ви само бързи тегления и подкрепяща подкрепа при следващото ви казино пътуване. ✨

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чакам девет дни и се оттеглям, момчета

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Радвам се да видя, че и вие сте успели! Все пак може да е по-малко сложно, не мислите ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вчера следобед получих имейл, че тегленето ми е прието, но парите все още не са се появили в сметката ми! Как е възможно?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Може би защото заявката за теглене току-що е одобрена, но все още не е изпълнена. За какъв вариант на плащане говорим, моля? Банковите преводи за Istance все още са сред най-бавните.


Поне искането успя; въз основа на актуализациите на другите играчи, бих искал да вярвам, че е просто въпрос на време.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Прието е преди 12 часа и парите не са се появили в сметката ми! Това никога не ми се е случвало!

Тегленето е извършено по банков път

Автоматичен превод:
vasileior
преди 3 месеца

Както казах, банковите преводи са най-бавни - понякога отнема няколко дни, докато парите стигнат до вашата сметка. Чакате повече от седмица, ако не се лъжа, дайте още няколко; Мисля, че почти стигнахте.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Така логично от другата седмица

Автоматичен превод:
Brylliant88
преди 3 месеца

Извинявай, че те безпокоя! Имам въпрос! Веднага след като тегленето ви беше прието, парите веднага ли се появиха в сметката ви? Защото ме приеха вчера, но парите не са се появили в банката ми

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така логично от другата седмица

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моя грешка.

Опитвах се да кажа "дай му още няколко дни", но думата "дни" изчезна. Съжалявам. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих теглене и досега не е изплатено в сметката ми. Искам да знам дали тази платформа наистина се изплаща.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бетриот от Платформа!

Автоматичен превод:
therryalmeida98
преди 1 месец

Хей, колко време чакаш парите си? Нищо не се е променило през уикенда и все още го нямате? Трябваше ли да изпратите документи до казиното или не?

Моля, уведомете ме и ще видим дали можем да помогнем. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих теглене на определена сума от платформата betriot.com и до момента тя не е постъпила в сметката ми.

Автоматичен превод:
therryalmeida98
преди 1 месец

Може би ще е добре да отговорите на въпросите ми, за да продължим напред.

Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би ще е добре да отговорите на въпросите ми, за да продължим напред.

Можете ли да го направите, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да разбира се

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не трябваше да изпращам документи. Не, те просто ме помолиха да проверя моя CPF и изминаха 4 дни, а тегленето ми все още се анализира.

И досега нищо.


Автоматичен превод:
therryalmeida98
преди 1 месец

Значи процесът ви на теглене е 4 дни? Ако трябва да потвърдя нещо, ще се опитам да бъда търпелив и да изчакам тази проверка да премине и да видя докъде ще стигнете. Даваме на казината 14 дни за теглене и проверка на играча. Ако нищо не се случи и не сте получили нови новини, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Срокът, който дадоха, беше максимум пет дни и вече минаха пет дни от заявката за теглене и имам нужда от тези пари!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не мога да се справя с това!!! 🥺

Автоматичен превод:
therryalmeida98
преди 1 месец

Разбирам, че не е хубаво, ако някое казино ви даде краен срок и не го спази, аз със сигурност също ще бъда разочарован.

Въпреки това, както споменах преди, 14 дни са разумен период от време, за да дадете на казиното да ви изплати. След това време щяхме да се свържем с тях, затова го споменавам. Но тогава ще трябва да подадете жалба.

Както и да е, свързахте ли се с казиното и попитахте ли ги какво става и защо все още нямате парите, когато ви дадоха крайния срок?

Автоматичен превод:
1...7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини