НачалоФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 21)

85 137 преглеждания 475 отговора |
преди 2 години
|
1...20 21 22...24
Добавете пост
Romsilva
преди 7 месеца

Здравей!

Е, както виждате, така е. 🙁 И понякога представителят на казиното не се възползва от първата възможност да се присъедини към жалбата. Що се отнася до тази, само се надявам, че са готови да обяснят ясно позицията си - скоро.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей, Радка.


Виждал ли си решението на казиното?

Не знам дали да се смея или да плача.

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 7 месеца

Здравей,

Не, нямам - нека проверя това...

О, разбирам. Прилага се обичайният общ подход, без да се взема предвид конкретният случай или дори играчът.

Между другото, изискванията за „честни и безопасни казина":

За да бъде едно казино класифицирано като „честно и безопасно" от нашия екип за преглед, то трябва да прилага правилото за максимален залог за бонус игра. Това означава, че системата на казиното трябва да предотвратява от играчите да правят залози, по-високи от лимита.


В момента съм разочарован и мога да разбера защо толкова много играчи не харесват решенията на казиното. Да загубиш един честен играч заради толкова тривиална задача, само за да представиш силната позиция и да предпочетеш условията, приложени буквално, е според мен късогледо решение. Предвид обстоятелствата, вече не бих избрал да играя там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей, Радка,


Оценявам коментара ви и разбирам важността на запазването на целостта на правилата. Като играч, който винаги е действал добросъвестно, обаче съм разочарован да видя, че едно-единствено неволно нарушение - и без никакво предимство - е достатъчно, за да загубите статута си на „честен и безопасен играч" на платформата.


Бих искал само да подчертая, че тези залози над лимита са възникнали поради прости неправилни тълкувания на интерфейса и еднократен тест. Във всички останали хиляди залози стриктно се придържах към максималния залог от €5. Липсата на автоматично блокиране в самата казино система допринесе за тази грешка.


Оценявам цялата ви подкрепа, но се страхувам, че не знам как ще се развие тази история. Само се надявам, че казиното може да бъде понижено, за да не правят други грешката да играят на тази платформа, наречена Betplays.

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 7 месеца

Здравей,

Това е тъжна ситуация и за двама ни, защото, както се опитвах да изразя, не открихме никакви силни аргументи за анулиране на печалбите. От позицията на казиното изглежда, че те нямат нищо против да губят честни играчи просто така.

Правилата обаче са нарушени и казиното не се счита за честно и безопасно по отношение на нашия Кодекс; то се счита за над средното ниво. Както виждате, казиното предпочита да прилага тези правила стриктно, без да ги налага на софтуерно ниво. Иска ми се един ден това проактивно прилагане да стане бизнес стандарт...

Все пак не очаквам значително понижение; все пак правилото е нарушено. 🙁

Да видим как ще завърши всичко.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що получих този имейл от тях относно двугодишен случай, с който Casino Guru отказаха да помогнат.

---------

Уважаеми XXXXX

Надяваме се, че това съобщение ви завари добре.

Свързваме се с Вас относно предишния Ви случай с BetPlays. Наскоро разгледахме оплакването Ви и свързаните с него обстоятелства.

BetPlays е под ново ръководство и един от нашите приоритети е да преоценим миналите проблеми и да предприемем стъпки за отстраняване на проблемите, където е възможно. След като внимателно разгледахме Вашия случай, ние признаваме, че повторното отваряне на самоизключения от Вас акаунт не е трябвало да се случва и разбираме евентуалните проблеми, които това може да е причинило.

В опит да разрешим този въпрос справедливо, бихме искали да Ви възстановим сумата от 80 щатски долара, която сте депозирали и загубили на нашата платформа през това време.

Моля, предоставете ни следните данни, за да можем да изпратим средствата по банковата Ви сметка:

Име на получателя:

Адрес на получателя:

IBAN:

Благодарим Ви за отделеното време и още веднъж искрено се извиняваме за причиненото неудобство.

---------

Може ли това да е повратната точка?

Да се ​​надяваме 🙂

Автоматичен превод:
flowplowlow
преди 7 месеца

Моля, изразявайте се правилно. Не отрекохме, че сме ви помогнали; просто нямахме достатъчно доказателства, за да направим кой знае какво.

И наистина, добре, че си получи парите обратно от тях. Надявам се това да те предпази от игра, за да нямаш проблеми. 🙏

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 6 месеца

Ромсилва


Както ви писах по-рано, нямаше шанс да получите средствата, във вашия случай вие нарушихте правилата, така че casino.guru трябва да прекрати жалбата като неоснователна така или иначе, такива слаби и измамни казина никога няма да застанат на страната на играча, за тях всяка подобна ситуация е шанс за печалба и със сигурност компания с такава репутация има малко играчи, след известно време тя вероятно ще изчезне напълно и ще бъде създадена под друго име на казино, така че вече не ги интересува добрата репутация, това е краткотраен проект.


Тази измамна организация е откраднала стотици хиляди или дори милиони от спортни залагащи, за съжаление няма начин за разрешаване на спорове, компанията няма лиценз, лицензът на Коморските острови не означава нищо, струва по-малко от листчето хартия, на което е написан, така че могат да правят каквото си искат и никой няма да ги принуждава.







Автоматичен превод:
tyraxx
преди 6 месеца

Тиракс.


За съжаление, започвам да осъзнавам, че си прав по много въпроси. Въпреки че следвах всички стъпки и представих прозрачно моята позиция, решението в крайна сметка беше в полза само на казиното, въпреки че беше признато, че не е имало недобросъвестност от моя страна.


Разочароващо е да се види, че дори с екип като този на Casino Guru, който на теория е на страната на играчите, заключението винаги сякаш клони към интересите на букмейкърите. В крайна сметка, ако казиното не желае да сътрудничи, просто няма практически последици за тях.


Тъжно е, но това преживяване ми послужи за урок.

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 6 месеца

Casino.Guru или този тип медиатори са способни да помогнат при оплаквания срещу по-добри казина, които се грижат за репутацията си. В случай на компании, на които не им пука, те не могат да направят нищо, защото нямат никакви инструменти, а само могат да понижат репутацията. Ако обаче казиното не се интересува от това, медиаторите са безпомощни.



Във вашия случай правилото за максимален залог беше нарушено, за съжаление casino.guru не може да направи нищо, това беше очевидно от самото начало, това е казино регламент, в който Casino.Guru не може да се намесва.

Дори и да сте го направили случайно и да не сте спечелили нищо от това, за съжаление казината винаги ще се възползват...

Автоматичен превод:
tyraxx
преди 6 месеца

Моят случай е пример за това: наистина имаше техническо нарушение на правилото, но без никаква реална полза за мен и с правдоподобни обяснения за всяка ситуация. И все пак както казиното, така и медиаторът избраха твърдо тълкуване, напълно игнорирайки контекста и добросъвестността на играча.


Уважавам работата на Casino Guru, но е ясно, че когато казиното не сътрудничи, малко или нищо не може да се направи. Това е урок за мен и други играчи относно рисковете от доверие към платформи, които не показват нито гъвкавост, нито уважение към клиента.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей, хора. Прав бяхте. Още една жертва на BETPLAYS. Но не мога да не кажа това. Оценявам заключението на жалбата, но бих искал да изразя дълбокото си недоволство, не само от самия резултат, но и от селективния начин, по който Casino Guru изглежда действа в подобни случаи.

Любопитно или тревожно е да се види, че има и други оплаквания, почти идентични с моите, свързани със същото нарушение на лимита за залагане на бонуси, с казина със същата репутация като BetPlays, и които са били разрешени по благоприятен за играча начин. Какво се променя? Играчът? Медиаторът? Интересът за защита или незащита на определена марка?

Това поражда сериозни съмнения относно последователността и прозрачността на процеса на медиация. Освен това, както самото Casino Guru призна, имаше място за жест на добра воля. BetPlays реши да игнорира това и в крайна сметка платформата пасивно го прие.

Твърдението, че „нарушението е в условията", не оправдава всичко. Ако случаят беше такъв, всяко казино би могло да скрие клаузи в някой скрит ъгъл на сайта и след това да ги използва за избирателно конфискуване на средства.

Призовавам играчите да си направят собствени заключения, но нека поясня: преживяването не беше положително. Усещането е, че Casino Guru служи като витрина за легитимност за казината, които работят с очевидно съмнителни практики.

Нещо повече: разговорът с казиното е скрит от обществеността, което премахва прозрачността от процес, който би трябвало да бъде точно обратното: ясен, неутрален и справедлив.


Довиждане.

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 6 месеца

Добре го казахте, всеки случай, дори и да е подобен или да е бил, не е непременно абсолютно същият. В някои случаи, както и в този, мисля, че видяхте, че Матей се опита да договори жест на добра воля, но не успя. Ако сте нарушили максималния залог и може би несъзнателно, с факта, че не сте спечелили нищо от това, тогава той се е опитвал да ви помогне. Но ние не решаваме как ще се развият нещата. Казиното застана зад факта, че сте нарушили правилата и следователно не сте попаднали на това, което вероятно ние и вие бихме искали.

Съжалявам.

Както и да е, каквото и да е било, трябва да бъдете внимателни в бъдеще, защото това не е единственото казино, където това може да се случи. Нямаме влиянието да караме казино да прави нещо, което не иска, но ако смятаме, че не е било умишлено, както във вашия случай, се опитваме да помогнем.

Въпреки че не винаги се получава така, както играчите искат, както се случи сега, ние винаги се опитваме. В края на краищата, някои казина ще се съгласят с жеста, а други не. Но ако правилата са били нарушени, всяко едно може да ги обжалва, мисля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички,


Бих искал да знам защо моят преглед на betplays беше отхвърлен? Не можете да скриете сайта на вашата платформа. Те трябва да бъдат докладвани.

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 6 месеца

Опитах се да ти кажа в началото.

Нищо няма да се случи.

Нищо не се случи.


Прочетох случая ви и честно казано, едно легитимно казино не позволява на хората да натискат бутона за максимален залог.

Откъде знам? Може би от опита ми в над 250 казина, включително тези, които напълно ме ограничиха от букмейкърските къщи и ме принудиха да играя в казиното, за да завърша залагането си и да изтегля парите си.

През онези времена, когато играех в казиното, ако лимитът беше 5 евро за завъртане, никога не ми позволяваше да завъртя над 5 евро и всъщност завършваше с „грешка". Така работи едно честно казино. Да прочета как са се отнесли с теб и отговорите на казиногурутата. Смешно е. Но какво друго знам аз освен... 250 казина...


Betplays? Казино гуру? Човече. Пропиляна енергия. Не ги интересува. Ще ти забранят и акаунта.

Нека повторя обобщението си, за да разберете какви гангстерски залози са.

6193 евро.


Това не е легитимно казино и тази версия 7.0 е пълна шега. Легитимните казина не изпращат служителите си в askgamblers, trustpilot и casinoguru, за да пишат фалшиви отзиви за сайта им.

Стига да е гуру на казино 7.0, това е шега.

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 6 месеца

Фактът, че предупреждението ми трябва да минава през администратори, е абсурден.

Вероятно никога няма да чуете истинската истина тук, тъй като те сякаш четат и изтриват всичко, което е критика.


Написах ти дълъг параграф, който трябва да мине през модератори... страхотен сайт... страхотен сайт за предупреждение на хората.


Опитах се да ти кажа от първия ден. Бях баннат.

Редактирано
Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Истинските/легитимните казина не ви позволяват да завъртате над максималния лимит. Завъртането завършва с грешка, която казва, че максималният залог е нарушен.

Този лимит може да бъде дори 5 евро.

Betplays е нелоялно казино



Редактирано
Автоматичен превод:
Romsilva
преди 6 месеца

Сега прочетете 5-звездните отзиви в Trustpilot и положителните отзиви в Askgamblers.

Всички betplays имат свои собствени работници, които ги пишат.


Сега прочетете еднозвездните отзиви на Trustpilot.

Това са истинските отзиви/жертви.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички,


Бих искал да знам защо моят преглед на betplays беше отхвърлен? Не можете да скриете сайта на вашата платформа. Те трябва да бъдат докладвани.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление, не успяхме да одобрим потребителския Ви отзив, тъй като той е написан за същия проблем, за който сте подали оплакването си, а оплакването беше отхвърлено като „неоснователно", тъй като сте нарушили максималния лимит за залог.

Всъщност не е нужно да крием нищо; ако играчите нарушат правилата, ние, разбира се, сме на страната на казиното. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Истинските/легитимните казина не ви позволяват да завъртате над максималния лимит. Завъртането завършва с грешка, която казва, че максималният залог е нарушен.

Този лимит може да бъде дори 5 евро.

Betplays е нелоялно казино



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Винаги насърчаваме онлайн казината да внедряват този вид предупреждение в системите си, за да не се случва нарушаване на максималния залог.

Но също така винаги казваме на нашите потребители, че е много важно да прочетат условията и да не ги нарушават, за да не се случи и нарушение.

Автоматичен превод:
1...20 21 22...24
Отидете на страницаот 24 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини