НачалоФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 20)

85 089 преглеждания 475 отговора |
преди 2 години
|
1...19 20 21...24
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте, мога да помогна с това, ако нямате нищо против.

https://casino.guru/betplays-casino-player-believes-that-their-withdrawment-2

Можете ли да получите достъп до него, моля?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Радка


Примерът с жалбата, която показахте, е абсурден, казиното върна на играча 45 евро от депозита, играчът не получи печалбите, а само някакви странни стотинки, които е депозирал по-рано, какво се предполага, че доказва това? Със сигурност не става дума за честността на betplays, вижте стотици хиляди конфискувани печалби от стотици играчи.

Автоматичен превод:
tyraxx
преди 7 месеца

Тиракс.



Трябваше да направя повече проучване на betplays, за щастие депозитът ми не беше толкова висок и не съм редовен играч там. Взех 500% бонус. Взех този бонус добросъвестно и ми отне 4 дни игра, като винаги спазвах условията. Знаех какъв е максималният залог, защото бях виждал условията преди, но те нямат изскачащо предупреждение и опцията за закупуване на бонуса винаги е налична. Това е истински капан, от който успях да избегна, но те все пак организираха 3 завъртания по средата на 1250 страници със залози, за да конфискуват печалбите. 😂

Невероятно.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей,

Не те помня, така че наистина не ме интересува дали си бил лош с мен. Честно казано, подобно мислене не би било подходящо за моята работа.

Въз основа на последните няколко публикации, които прочетох, изглежда, че не сте доволни от оценката на казиното и сте имали анулиран баланс. Добре, разбирам това.

Честно казано, не знам дали сме водили някакъв разговор в миналото, но има ли някаква причина, поради която нямате нито едно оплакване срещу това казино? Защото се опасявам, че това е основното нещо.

Ако можете да докажете, че казиното не се е отнасяло с вас справедливо, ще коригираме акаунта ви съответно. Първо обаче трябва да предоставите доказателства.

Това е почти същото, което обяснявахме на всички играчи, които идват тук само да се оплакват във форума, а напоследък обвиняваме администраторите на форума – което е доста глупаво, че „не обръщат внимание". Знаете, че форумът не е предназначен да разследва каквото и да било; ние просто се опитваме да осигурим неутрално пространство за всички играчи и да пазим справедливите принципи по отношение на поведението, да предлагаме стъпки или да даваме насоки в съответната ситуация.

Само се надявам това да не е поредният проблем, свързан със спортните залози, защото предполагам, че това би било много разочароващо за теб.


Нямам проблем обаче да ви забраня от форума, ако нямате какво повече да кажете и продължавате да проповядвате, че Casino Guru не прави нищо, въпреки че ви е било обяснено как работи със SB и свързаните с това проблеми. Честно казано, нямаме причина да се сблъскваме със същите ваши публикации отново и отново. Просто съм откровен с вас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

„Не те помня, така че наистина не ме интересува дали си бил лош с мен. Честно казано, подобно мислене не би било подходящо за моята работа."


„Честно казано, нямаме причина да се изправяме пред същите твои публикации отново и отново. Просто сме откровени с теб."


И така, кое е от двете, спомняте ли си или не? „същите публикации"


Да, става въпрос за спортни залози. Затова не подадох оплакване.

И просто не разбирате смисъла, който се опитвам да обясня на вашата платформа, поради което предпочитам да не говоря с вас и някой друг човек, който е по-способен да си върши работата.


„Надявам се само, че това не е поредният проблем, свързан със спортните залози, защото предполагам, че това би било много разочароващо за вас."


Радка. О, мила Радка... Не би трябвало да има значение за какво става въпрос. Опитвам се да предупредя хората, че това не е легитимно казино. Явно не си в крак със ситуацията, така че нека някой друг поеме контрола. Добре?



Измамническото казино си е измамническо казино, няма значение дали е за слотове или спортни залози... Как е толкова трудно да се осъзнае това... Нямате НИТО ЕДИН положителен отзив за това казино през последните 2+ години от ИСТИНСКИ човек. Знаете ли защо? Защото всички публикации са за хора, които са били измамени в това казино.


Наистина не разбирам как е толкова трудно да се свържат точките и да се осъзнае, че това не е казино с рейтинг 7.0. Това е казино с рейтинг 0.0.

Кого го е грижа, ако е за спортни залози. Ако беше за слотове, резултатът щеше да е абсолютно същият - акаунтът изтрит, парите анулирани.


Наистина, наистина ми се иска да можех да говоря с някой друг освен с теб.



Честно казано, подобно мислене не би било подходящо за моята работа.

Да... може би да слушаш? Да четеш? Не става въпрос за теб. Изключи себе си от уравнението. Нека някой друг се намеси и прочете 15-те страници с истории за това казино.


Няма нито едно оплакване в полза на играчите за това казино.

Боже мой. Трябва да редактирам това сега. 45 евро бяха върнати на ernestmus.. Невероятните 45 евро.. Каква победа.

Умопомрачително.


Редактирано
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, какво става?


Спортните залози са пълни с корупция. Вижте само случая в България, където VAR залагаше онлайн в BET365. Разгледайте YOUTUBE, вижте колко корумпиран е футболът в Южна Америка. Ако се прехранвате от спортни залози, поздравления. Каква е тайната? 😅


Ще видите, че ще спечеля делото срещу betplays, но дали ще платят е друга история.

Не казвам, че не си прав, но няма смисъл да обиждаш хората. Светът е пълен с несправедливости и не защото губиш делото или не получаваш парите, ще се отнасяш зле с някого. Става въпрос за това да продължиш напред. Както каза, прехранваш се от спортни залози, така че това беше просто отваряне на очите за теб и животът продължава.


Представете си, че в Португалия правителството забрани на онлайн казината да имат опцията да купуват бонуси, налични на слот машини. Толкова е контролът върху онлайн платформите в Португалия.

Невъзможно е казино с валиден лиценз да манипулира завъртане на слот машина при който и да е доставчик.


Пази се....

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Човече... за какво говориш... Значи казваш, че съм част от корупцията? Залаганията на VAR имат нещо общо с това, което правя? О, сега предполагам, че залагам на южноамерикански футбол? Какво?

Значи казвате, че понеже има история на корупция в спортните залози, залозите ми вече не са легитимни? Уау... готина история.


Каква е тайната? Не е футболен приятел. Определено не е това...

Да бъдеш много, много заинтересован от спорта и да не слушаш чуждите мнения, вярваш или не... може да те отведе много, много далеч.


Betplays няма да ти плати. Скоро ще кажат, че никога не си бил техен клиент, въпреки че вероятно имаш над 50 имейла от тях.


Разбирам, че целта ти е да разшириш осведомеността сега. За съжаление не си първият човек... Върни се 15 страници назад по темата и виж как всички останали са попаднали в задънена улица... Заради почти един човек. Ще те оставя да познаеш кой е той.

Да обидиш този човек за неговата небрежност е почти единственото нещо, което може да се направи в този момент. Сериозно, човече... Прочети колко пари е „конфискувало" това казино тук и в Trustpilot...


„Невъзможно е казино с валиден лиценз да манипулира завъртане на слот машина на който и да е доставчик."

О, ще разбереш колко легендарен е betplays, приятел.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, мога да помогна с това, ако нямате нищо против.

https://casino.guru/betplays-casino-player-believes-that-their-withdrawment-2

Можете ли да получите достъп до него, моля?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уау, Ернестмус си получи обратно 45 евро... Уау... Колко е невероятно.

Цели 45 евро... уау...

Автоматичен превод:
Публикация на thisisascamcasino бе скрита
Причина: Оскърбително съдържание
преди 7 месеца

Ромсилва


Мога да ви уверя още сега, че няма да получите никакви пари от betplays, няма значение какво прави casino.guru, защото betplays е измама, която не плаща на почти никого, особено ако сте нарушили условията за максимален залог дори в едно завъртане, betplays ще го използва и няма да получите нищо, вероятно дори възстановяване на депозита ви.


Ревютата за betplays онлайн са толкова ужасни, че правенето на депозит там е лудост. (не обръщайте внимание на класацията в casino.guru, за съжаление те грешат, като дават такава оценка на betplays.)


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Този човек знае. Защото и той е жертва.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Леле... 7500 евро нова история в Trustpilot 1 звезда...

Леле... Всяка седмица... Нов човек... Защото сайтове като този го класират като безопасно с 7.0.


Автоматичен превод:
thisisascamcasino
преди 7 месеца

Въпреки всичко, което казахме и обяснихме, вие продължавате да тормозите не само администраторите, но и другите членове. Това вече е неприемливо.

Намери си друг форум; бъди здрав. Затварям ти акаунта.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Радка


Примерът с жалбата, която показахте, е абсурден, казиното върна на играча 45 евро от депозита, играчът не получи печалбите, а само някакви странни стотинки, които е депозирал по-рано, какво се предполага, че доказва това? Със сигурност не става дума за честността на betplays, вижте стотици хиляди конфискувани печалби от стотици играчи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми tyraxx, прочети темата още веднъж - не показах оплакването като някакво доказателство, както брилянтно предложи. Един играч попита друг за резултата, така че просто му изпратих съответния линк, защото другият не е бил тук от доста време. Моля те, спри да си въобразяваш нещата и започни да търсиш друг форум.


Ако предпочитате да ходите по този начин, скоро може да ви потрябва такъв.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, забелязах също, че повечето оплаквания са относно спортни залози и че всички останали оплаквания са били успешно разрешени.


Благодаря ти за силата. Ще чакам отговора на колегата ти Матей и заедно ще се опитаме да обясним моята гледна точка на betplays. 🤝

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, както виждате, темата относно спортните залози и лошите чувства е все още много актуална. 🙁

Във всеки случай, разгледах оплакването ви и според мен правилата на казиното не описват конкретно бонус покупките като начин за преминаване на правилото за максимален залог. По-важното е, че въз основа на времевата линия дори моите колеги не са видели признаци на нелоялно поведение от ваша страна. Също така не съм убеден, че получавате някакво предимство; ако не се лъжа, всички проблемни рундове изобщо не са били печеливши рундове.

Само се надявам, че ръководството на казиното ще бъде готово да приеме нашето предложение. Както спомена Томас, твърде много компании все още предпочитат да се придържат към индустриалните стандарти, без да обмислят контекста много... Е, да видим!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, Радка,


Благодаря ви много за думите и справедливия анализ. Чувствам се много по-добре, че успяхте да разберете и моята гледна точка. Сега просто трябва да се надяваме, че казиното ще види нещата също толкова ясно.


Сърдечните ми благодарности на целия екип на Casino Guru за тяхната подкрепа!

Автоматичен превод:
Romsilva
преди 7 месеца

Здравей, Ромсилва,

Смея да твърдя, че разбирането е една от силните ни страни, макар че съм сигурен, че шепа играчи не биха се съгласили. 😀 Затова милите ви думи са много ценени.

Ако мога да бъда честен с вас, най-сложната част предстои сега. Въпреки силните и справедливи аргументи, намирането на взаимно приемливо решение с казината не винаги е лесно. Томас обаче е много умел решавач на спорове и винаги прави всичко възможно.

Само да ви забележа, че утре няма да работя, но не се колебайте да поддържате връзка; със сигурност ще се свържа с вас в понеделник.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, Радка,

Продължавай да си вършиш работата. На отличен път си. Хиляди играчи оценяват представянето ти. Не можеш да угодиш на всички. Според мен правиш много за една напълно безплатна услуга. Това е похвално. Без теб дори нямаше да е възможно да поддържаме връзка с казината.

Благодаря отново.


П.с. Няма проблем, Радка! Приятно прекарване и хубав ден. Ще се чуем в понеделник.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми tyraxx, прочети темата още веднъж - не показах оплакването като някакво доказателство, както брилянтно предложи. Един играч попита друг за резултата, така че просто му изпратих съответния линк, защото другият не е бил тук от доста време. Моля те, спри да си въобразяваш нещата и започни да търсиш друг форум.


Ако предпочитате да ходите по този начин, скоро може да ви потрябва такъв.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би мамят всички спортни залагащи и плащат на казино играчи, въпреки че съотношението на отрицателните към положителните отзиви е огромно


Между другото, съжалявам, но ти, Радка, не си човек, който е по-запознат с темата за спортните залози.

Чувал съм за много хора, на които печалбите са били конфискувани от betplays.

Във всеки случай е същото и важи за спортните залози.



и не обвинявам Casino.Guru в нечестни действия или нещо подобно, смятам Casino.Guru за много добро място за справяне с оплаквания, информация за казина и т.н.


Това не променя факта, че betplays е 100% измамен проект, което вече е доказано на няколко места, кой стои зад него, връзки с други измамни казина и т.н.

Ако погледнете положителните им отзиви тук и в Trustpilot, абсолютно всички са написани по един и същи начин, наистина виждате, че са фалшиви.


и аз 100% разбирам, че ако няма доказани нерешени оплаквания и т.н., Casino.Guru няма основания да понижи рейтинга на това казино, може би ако се занимавахте и със спортни залози, ситуацията щеше да е различна.





Автоматичен превод:
Romsilva
преди 7 месеца

Трябваше да покажа това на членовете на екипа за жалби 🙂.

И на теб желая прекрасен ден или дни. Ще се видим по-късно!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей отново, Радка.


Имаше подобно оплакване на моето в 24casino, което беше разрешено в полза на играча. 🙏

Редактирано
Автоматичен превод:
Romsilva
преди 7 месеца

Добра забележка!


Томас сега трябва да обясни това на казиното и да убеди представителя да види ситуацията от нашата взаимна гледна точка. 🤞🤞

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би мамят всички спортни залагащи и плащат на казино играчи, въпреки че съотношението на отрицателните към положителните отзиви е огромно


Между другото, съжалявам, но ти, Радка, не си човек, който е по-запознат с темата за спортните залози.

Чувал съм за много хора, на които печалбите са били конфискувани от betplays.

Във всеки случай е същото и важи за спортните залози.



и не обвинявам Casino.Guru в нечестни действия или нещо подобно, смятам Casino.Guru за много добро място за справяне с оплаквания, информация за казина и т.н.


Това не променя факта, че betplays е 100% измамен проект, което вече е доказано на няколко места, кой стои зад него, връзки с други измамни казина и т.н.

Ако погледнете положителните им отзиви тук и в Trustpilot, абсолютно всички са написани по един и същи начин, наистина виждате, че са фалшиви.


и аз 100% разбирам, че ако няма доказани нерешени оплаквания и т.н., Casino.Guru няма основания да понижи рейтинга на това казино, може би ако се занимавахте и със спортни залози, ситуацията щеше да е различна.





Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Описахте го доста добре в някои пасажи и особено в последния. Ако се занимавахме със спортни залози, Индексът за безопасност със сигурност щеше да промени подобни случаи. Може би един ден това ще се случи и ще имаме клон и за спортни залози. За съжаление, все още нямаме такъв и следователно няма да е възможно.

Що се отнася до потребителските отзиви, ние винаги се опитваме да обръщаме внимание на това, което преглеждаме, и когато се появи закономерност, се справяме с нея.

Съжалявам, че са възникнали подобни проблеми, но ако някога съм имал мнение, че едно казино не е честно по отношение на спортните залози, вече нямаше да играя там.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей, Радка,


Исках само да задам един малък въпрос. Нормално ли е едно казино да отнема толкова много дни, за да изпрати нещо толкова основно като историята на игрите, особено когато имат отворена само тази жалба?


Интересното е, че когато ставаше дума за конфискация на печалби, им отне само 4 дни, за да вземат това решение. Да се ​​надяваме, че същият ангажимент ще важи и сега за справедливо разрешаване на ситуацията.


С най-добри пожелания.

Редактирано
Автоматичен превод:
1...19 20 21...24
Отидете на страницаот 24 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини