НачалоФорумКазинаBetPlays Casino - обща дискусия

BetPlays Casino - обща дискусия (страница 16)

 от Darian
|
36 728 преглеждания 327 отговора |
|
1...15 16 17
Ernestmus

Здравей приятелю, много съжалявам, изглежда, че преживявам отново лошото си преживяване. Ако сте харесали интерфейса на сайта, играйте на Winspirit.com, това е надеждно, честно казино. Те изплащат печалби след няколко часа. Преди да се регистрирате в която и да е платформа, препоръчвам ви да прочетете потребителските отзиви на trustpilot.com

Автоматичен превод:

Понастоящем AskGamblers приключи оплакването ми, заявявайки, че след преглед на доказателствата (предоставени от BetPlays; не видях такива, въпреки че поисках достъп или поисках те да бъдат публикувани, така че всеки да може да види какво означават тези доказателства), те са застанали на страната на BetPlays. Следователно всякакви оплаквания на портала AskGamblers са безсмислени. Сега нека изчакаме присъдата от Casino.guru; може би тук ще видим дали споделят доказателствата. Разочарован съм, че дори не ми бяха представени доказателствата, на които се позовава казиното; това е абсурдно и просто неприятно. След толкова години игра на различни платформи, за първи път се сблъсквам с нещо подобно.


filefilefilefilefile

Edited
Автоматичен превод:

Най-новите екранни снимки, като максимумът на публикация е 5, плюс чат с поддръжка:


21:23 ч


Вече подадох 2 жалби на askgamblers и на казино гуру


09:27 вечерта


просто кажи ще ми изпратиш ли парите или не, това е всичко


09:28 вечерта


09:28 вечерта


просто не ми губете времето


09:29 вечерта


09:29 вечерта


Архивирах всички наши чатове и т.н


21:30 ч


21:30 ч


Хей, това е Джеси!


21:30 ч


Джеси =E2=80=A2 21:30 ч


здравей Джеси


21:30 ч


21:30 ч


Искрени извинения за това забавяне


Страхувам се, че нямам точна информация, но бих ви посъветвал да проверите

утре при нас, тъй като е банков работен ден и трябва да получим повече

информация


21:32 ч


Джеси =E2=80=A2 21:32


но Джеси, ти работиш там, просто ми кажи, ще ми платиш ли или не?

Това е въпросът,


21:32 ч


21:32 ч


блокирахте моя Bp лагер, спряхте да ми изпращате промоционални оферти


21:34 ч


Вече нямам налични пормо оферти в раздела за промоции


21:34 ч


какво става


21:34 ч


Не съм нарушил нито едно от правилата, заложих всяко нещо, което трябваше да залагам

бонус раздел


21:35 ч


Просто си чакам парите


21:35 ч


21:35 ч


И така, изглежда, че наскоро сте използвали доста от нашите автоматични бонуси.

Нашата система е открила, че сте използвали повече бонуси от предвиденото и го е направила

постави автоматично ограничение на офертите, които можете да заявите за момента. съжалявам

за това, но не е нещо, което мога да премахна сам. Все още ще

имате право да получавате лични оферти от нас за вашите депозити, разбира се,

но от автоматичните може да не са ви достъпни. Това може да включва

BP лагер.


Това не би трябвало да повлияе на тегленето, което имате, но тъй като е ескалирало до

висш отдел, който трябва да бъде прегледан, той трябва да бъде разгледан утре по време на

работно време


09:37 вечерта


Джеси =E2=80=A2 21:37 ч


добре, Джеси, но моля те, не ми казвай накрая, че съм направил нещо

грешно, тъй като играя навсякъде дори в казина с нисък ранг и никой не го е правил

дръж парите ми толкова дълго, просто погледни отзивите ми в казино гуру.


21:39 ч


21:39 ч


Аз съм честен човек, моля, направете нещо с него утре, отивам да спя сега

и имам нужда от пари, както ти казах преди 2 дни, сега съм навън, както те докоснах

ще ми плати както каза!


21:41 ч


21:41 ч


Разбирам, искрено съжалявам, че сте се сблъскали с това. Току-що проверих

и трябва да получим окончателно разкритие относно прегледа утре


21:44 ч


Джеси =E2=80=A2 21:44


добре, Джеси, но виж бонусите, които получих, бяха от лагера на Bp, така че

аз ли съм виновен, че спечелих нещо с бонус? Вие предоставихте тези бонуси на

аз и аз имах късмета да спечеля, а сега е мой проблем, че имах късмет?


21:46 ч


добре, Джеси, спокойна смяна и лека нощ


21:46 ч


21:46 ч


Благодаря ви за разбирането, желая ви на добър час. И недей

поколебайте се да се регистрирате при нас утре


21:48 ч


Джеси =E2=80=A2 21:48


добре, чао Джеси


21:48 ч


21:48 ч

Ърнест Музиал

+32 491 125 999


filefilefilefilefile

Автоматичен превод:

Момчета, бяхте прави, тези измамници току-що затвориха сметката ми и конфискуваха печалбите ми. Получих този имейл, след като добавих оплакване тук и Casino.guru.


Написаха ми това:


Насърчаваме ви да прегледате нашите правила, по-специално Правило за залагане 3, Правило 9. и Правило 16., което е подробно описано в нашите Общи условия. Можете да получите достъп до тях, като използвате връзката по-долу:

https://betplays.com/rules/en/general-terms-and-conditions


Правило 3 е няколко акаунта хаха. (Нямам повече от един акаунт, това е просто стандартен текст, който публикуват на всички, за да конфискуват печалбите им)

Правило 9 е ​​Престъпна дейност, тайно споразумение и измама (как можете да мамите на слотове? XD Сега станах дори престъпник)

Правило ​​​​16 Промоции: Правила и условия (първо ми дават големи бонуси и хиляди точки в BP Camp, но ако спечелите и заложите, никога не виждате печалбите си)


Това казино трябва да бъде забранено завинаги от всички партньорски сайтове.





Автоматичен превод:

Добре, че актуализирахте своя инструмент за разрешаване на жалби по отношение на това увеличение.

Със сигурност ще проучим въпроса възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

както писах по-рано, получаването на 3300e от тях е малко вероятно, BETPLAYS е известна измама, всички вече знаят за нея.


те наистина не изплащат печалби, има стотици измамени играчи, историята на всички е абсолютно същата и същите точки от правилата, дори крадат депозити.



Оценката на casino.guru за това казино е най-голямата грешка, това казино отдавна трябваше да бъде в черния списък навсякъде.

Как успяват да мамят сайтове като Casino.Guru показва, че са наистина добри измамници.

Автоматичен превод:

Но пак няма отговор на въпроса, който Радка е задала тук. 🤔

Автоматичен превод:

И сега чакаме следващото извинение от екипа на Casino Guru.


Чудя се колко потребители тук са се доверили на индекса за безопасност на Casino Guru и впоследствие са били измамени от едно от най-големите измамни казина в мрежата, Betplays.


Екипът на Casino Guru последователно обръща гръб на своите потребители във всички случаи срещу Betplays. Те са приели всички повече или по-малко неясни извинения на Betplay за това, че не плащат на потребителите техните печалби.


Свалете това скапано измамно казино в класацията - или още по-добре... премахнете го от сайта си, така че повече потребители да не попаднат в капана.

Автоматичен превод:

хм Наистина не знам за какво трябва да се извиняваме в този случай.

Че не сте могли да предоставите достатъчно доказателства в жалбата си?

Наистина не разбирам смисъла на публикацията ти.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Ernestmus

Писах ви във форума askgamblers. Моля, напишете историята си там, за да се събудят и да осъзнаят какво рекламират.

Отхвърлиха и жалбата ми за 6193 евро.


Askgamblers и casinoguru ни провалиха. Опитах с моите отзиви от 50+ 1 звезда на trustpilot. Дори накарах trustpilot да премахне всяка една рецензия с 5 звезди, написана през 2025 г.


За съжаление casinoguru, нито askgamblers бяха толкова продуктивни.

Автоматичен превод:

Ако сте били измамени от betplays, моля, отидете на askgamblers и напишете история за това във форума. Ако все повече и повече хора напишат историята, може би ще се събудят.


https://forum.askgamblers.com/topic/26324-betplays-if-youve-been-scammed-by-this-casino-tell-your-story-here/


Удивително е, че толкова много хора излязоха тук със същата точна история, същата точна причина...


Поне оценката е паднала, но 7.0? наистина?

Дори след като друг човек се е присъединил към семейството? Историята на Ърнестмус не означава нищо в големия мащаб на нещата, точно като нашата, ако този 7.0 продължава.

Автоматичен превод:
Публикация на nothingyoucando was hidden
Причина: Оскърбително съдържание

Писах ви във форума askgamblers. Моля, напишете историята си там, за да се събудят и да осъзнаят какво рекламират.

Отхвърлиха и жалбата ми за 6193 евро.


Askgamblers и casinoguru ни провалиха. Опитах с моите отзиви от 50+ 1 звезда на trustpilot. Дори накарах trustpilot да премахне всяка една рецензия с 5 звезди, написана през 2025 г.


За съжаление casinoguru, нито askgamblers бяха толкова продуктивни.

Автоматичен превод:

Здравейте, да, получих вашето съобщение, но не мога да вляза в темата, просто е забранена за мен, проверете това:


filefile

Edited
Автоматичен превод:

Няма да ми повярвате... Но това пише Dinos.. Dino е главата на измамата.. Но хей, не ми вярвайте, какво знам.. Аз съм просто глупак, който беше измамен за 6193 евро от Dino. Точно както другите, които премахнахте, за които казах, че са фалшиви, трябва да премахнете и този.



Джоузеф Томпсън

Потребител на LCB


преди 2 месеца

Като цяло сайтът е много приятелски настроен и има широка гама от игри, от които да избирате, трябва да дам палец нагоре за обслужването на клиенти специално на Дино, той беше търпелив и разреши проблема ми по възможно най-бързия начин и получих 50$ бонус допълнително





Войчех Млеко

LCB-käyttäjä


2 kuukautta sittenAlkuperäinen

Käännös

Харесва ми да играя в това казино и бонус чиповете се събират лесно и ако сте достатъчно добър, за да изпълните изискванията, тегленето е лесно, вижте още усложненията. Силен 4





Дейвид Гибсън

LCB-käyttäjä


3 месеца

Бях изненадан колко бързо дойде моето оттегляне. Хубаво е поне веднъж да играеш на надеждно място!




име + фамилия - 50% шанс за фалшив преглед. Вероятно по-висока.


Защо ми пука толкова много?

Защото вие помагате на тези измамници да забогатеят с този 7.0.

Те дрънкат чаши с шампанско за вашата небрежност.

Живеят на меки дюшеци заради откраднатите от тук пари. Смее се на оплакванията ни..

Честно казано, и аз щях да се смея на тяхно място. Кара ме да обмисля промяна в избора на кариера.

Управляването на измамно казино изглежда лесно.. Особено когато трябва да се съсредоточите върху 4k уебсайтове.

Автоматичен превод:

Но пак няма отговор на въпроса, който Радка е задала тук. 🤔

Автоматичен превод:

Можете просто да прочетете старите истории, да се върнете 3+ месеца назад и ще разберете.


Звучя злобно, когато казвам това:

Моля някой друг освен Радка. моля моля

Автоматичен превод:

Здравейте, да, получих вашето съобщение, но не мога да вляза в темата, просто е забранена за мен, проверете това:


filefile

Автоматичен превод:

Вероятно първо трябва да приемат публикацията във форума. Askgamblers не изглежда твърде склонен да сътрудничи по отношение на залаганията.


https://forum.askgamblers.com/topic/26324-betplays-if-youve-been-scammed-by-this-casino-tell-your-story-here/


Вероятно трябва да изчакате 1 ден +.

Колкото повече истории се натрупват там, толкова по-вероятно е да се събудят.

За съжаление НИКОЙ от нас не получава парите си обратно.

Edited
Автоматичен превод:

Позволява на всеки, който е бил измамен, да напише потребителско мнение с 1 звезда в горната част на страницата и да гледа как casinoguru го изтрива.


Чудя се защо да защитавам измамно казино. Наистина се чудя защо

Автоматичен превод:

Stardacasino, dripcasino, 1gocasino, fresh.casino, dexterbet, jetcasino, legzo, slottica, pledoo, sol.casino.

Същият софтуер. Не се регистрирайте за няколко наведнъж, в крайна сметка ще получите ограничение на всичките си сметки. Един по един. Насладете се.


НО КАКВОТО И ДА ПРАВИТЕ, НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ BETPLAYS. защо защото ще ви ограбят и casinoguru няма да ви повярва.

Автоматичен превод:

Следващата:


file

Автоматичен превод:
nothingyoucando

Уважаеми потребител,

От доста време следя действията ви във форума. Бих искал да вярвам, че намеренията ви остават добри, но начинът, по който продължавате да се връщате само за да ни клеветите в собствения ни форум, не е най-добрата форма на сътрудничество.

Досега не сте подали нито една жалба, но винаги сте готови да критикувате всичко, което Gasino Guru прави, без дори да имате волята да научите как всъщност работим.

Форумът на Casino Guru не е вашето лично пространство за тролинг, където можете да идвате и да си отивате, за да ни обидите с постоянното си невежество към всичко, което вече сме ви обяснили и търпеливо – по всяко време.

Всеки играч, който смята, че някое казино извършва нечестни действия срещу него, ще бъде изслушан чрез жалбата. Потребителските рецензии не са част от индекса за безопасност - както ви казах вече поне 5 пъти, както и публикациите във форума, между другото.

Ако не сте готови да приемете това и да промените начина, по който си взаимодействате тук, ще реша това, като ви изключа от форума. Чувствайте се свободни да подавате жалби, след като сте готови да подкрепите постоянните си обвинения с доказателства.

Съжалявам, че си тръгваш — затварям достъпа ти сега.

Автоматичен превод:

Можете просто да прочетете старите истории, да се върнете 3+ месеца назад и ще разберете.


Звучя злобно, когато казвам това:

Моля някой друг освен Радка. моля моля

Автоматичен превод:

Това за съжаление винаги е било целта. Такава страст да се пишат публикации във форума, но няма воля да се изпрати нито една жалба. Надявам се, че другите играчи ще разберат, че форумът не е мястото, където Casino Guru изчислява рейтинги и се нуждаем от вашето сътрудничество, за да проучим всеки случай чрез процеса на оплакване.

Edited
Автоматичен превод:
Romi

Хей, Роми, имам няколко сценария с екранни снимки, които противоречат на това, което BetPlays препраща по отношение на двойни акаунти и т.н., както и доказателства защо може да грешат. Добавих ги към темата за оплаквания. Благодаря ви за съдействието.

Edited
Автоматичен превод:
Ernestmus

Чудесно е, че го актуализирахте. Ако е нещо важно, винаги е добре да се направи.

Нашият екип за жалби със сигурност ще се заеме със жалбата ви скоро.

Автоматичен превод:
1...15 16 17
Отидете на страницаот 17 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини