ФорумКазинаBetOnRed Casino - обща дискусия

BetOnRed Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
25254 преглеждания 180 отговора |
|
12 3 4...10
Добавете пост
Jesus1312
преди 10 месеца

Така че може да бъде доста приятен бонус. Как го намерихте?

Успяхте ли да изтеглите пари от този бонус или продължихте да играете с парите?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравейте, не мога да пиша оплакване за тях

И те спряха да общуват напълно! Не искам да оставя 20 000 на крадците. Търся какво може да се направи с такива мръсници.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Изпратих им всички необходими документи. И продължаваха да казват, че има проблем с доставчика на плащания. 2 месеца. А сега тотално ме игнорират.

Можете ли да ме посъветвате какво да направя?

Автоматичен превод:
Michal4433
преди 10 месеца

Мога ли да знам какъв е проблемът, че не можете да напишете жалба на реда, който публикувах? Нещо техническо ли е?

Колкото до парите, със сигурност също не бих ги оставил, освен ако не си на мнение, че не е грешка от твоя страна. Когато едно казино повтаря едно и също нещо отново и отново в продължение на два месеца, определено не е приятно, особено когато започнат да ви игнорират.

Бихте ли ми казали защо не може да се подаде жалба? Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добре...

Как да анулирам акаунт в red on bet?

Комплименти

Автоматичен превод:
bmbaptista21
преди 9 месеца

Здравейте, мисля, че това би бил най-добрият въпрос, който да зададете на поддръжката на казиното, когато искате да закриете акаунта си. Като алтернатива, няма ли нещо за закриване на акаунт, написано в Условията?

Обикновено трябва да изпратите имейл, че искате да го затворите, но казината може да имат различни начини да направят това, така че бих препоръчал да се свържете с тях.

Но защо искате да направите това? Разбира се, не е нужно да отговаряш, ако не искаш, просто питам от любопитство.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Остават ми повече от 6 дни от тегленето на 50 евро, а те винаги казват едно и също

Qjw Трябва да изчакам.. казаха 72 часа, а сега минаха 6 дни….

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Остават ми повече от 6 дни от тегленето на 50 евро, а те винаги казват едно и също

Qjw Трябва да изчакам.. казаха 72 часа, а сега минаха 6 дни….

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей. Мога ли да попитам дали вашата сметка е напълно потвърдена в това казино? Тегленето на парите може да отнеме малко повече време, особено ако е първото теглене. Казиното всъщност трябва да провери всички документи, необходими за извършване на проверката. Имали ли сте успешно теглене преди или това е първият ви опит?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Как може такава компания да "работи" предвид всички оплаквания относно тактиката на забавяне при тегления?!

Не само, че това казино очевидно опитва всичко, за да предотврати изплащания, то също така купува прегледи - всеки сляп човек може да разпознае това, например. на Trustpilot (особено поляците очевидно са много възприемчиви към подобни действия)!

Аз самият наскоро имах много лош опит по отношение на изплащанията и ще направя ВСИЧКО, за да гарантирам, че незаконните дейности на това казино ще станат публични!!!

BetOnRed много ще съжалява, че в крайна сметка ме измами с повече от 60 хиляди......

Автоматичен превод:
Anonymized540
преди 9 месеца

Чувствам, че е съвсем естествено да попитам какво се е случило.

Не само това, ние може да ви помогнем, ако причината е справедлива. Нека да опитаме.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Какъв е смисълът от (основателна) жалба, ако BetOnRed вече са постигнали това, което са възнамерявали с техните измамни тактики - а именно, че целият кредит вече е бил загубен - отчасти поради гнева от тази тактика? Тук не говорим за фъстъци, но в моя случай очевидно над 60k!!!

Нещо подобно не бива да се допуска и Casino Guru всъщност трябва да е там, за да го спре и да търси отговорност от такива казина!

Автоматичен превод:
Anonymized540
преди 9 месеца

Ако подадете жалба в този случай, нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация. Със сигурност би било за предпочитане, отколкото просто да разказвате как казиното ви е измамило с много пари. Разбира се, не можем да принудим казината да правят каквото и да било, така че не знам дали така гледате на нещата. Също така би било най-добре да бъдете търпеливи по време на целия процес и да изчакате да бъде решен и със сигурност да не залагате и да губите пари.

Така че защо не продължите и не подадете жалба? Можете да направите това тук .

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей,

Някой има ли контакти за това казино?


Искам да ги дам на съд, въпреки че се самозабраних от тяхната група и от всички италиански сайтове, те не искаха да ми върнат всичките ми депозирани пари, но ме накараха да приема 20% възстановяване, защото имах нужда от парите .

те си поиграха с моята депресия... само фактът, че приеха възстановяването на 20% предполага ясна вина и признание за това.


Благодаря за помощта


Поздравления

Автоматичен превод:
Messi992
преди 8 месеца

Здравейте,

Проверихте ли индекса на безопасност ? Казва:

СОБСТВЕНИК: Uno Digital Media BV

Надявам се да ви помогне по някакъв начин.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Направих депозит от 50 евро в казино betonred и получих бонус за втори депозит от 27 евро.

Общо 77 евро

Започнах и залагах на слот машина и парите паднаха до около 23 евро.

Оттам започнах да печеля, но не можах да изтегля, защото трябваше да осребря бонуса, който получих 40 пъти, така че трябваше да осребря сумата от 966 евро.

продължих да печеля Завърших завъртането и спечелих около 2500 евро или нещо такова.

За съжаление, обаче, в момента, в който изпълних лимита за теглене, ми беше приспадната сумата от 2300 евро на основание на казиното, че максималната печалба от бонуси е x10 сумата, която получих като бонус, т.е. 10x27=270 euroς .Прочетете правилата и условията на бонуса на страницата на казиното и не видях нищо подобно за максимална сума на бонус печалбите.

Трябва да отбележа, че бонусът, който получих, беше бонус за втори депозит. Какво ме съветвате да направя?



Казиното настоява, че е валидна максималната печалба


.


Автоматичен превод:
makelios6
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с бонуса. Според това, което видях на уебсайта, казиното го има записано в техните правила и условия, така че се страхувам, че е там.

Въпреки това, казиното ви е оставило €270 за теглене?

file

Автоматичен превод:
Messi992
преди 8 месеца

Определено заведете дело, защото както споменах много пъти, BetOnRed опитва абсолютно ВСИЧКО, за да избегне изплащания - или във вашия конкретен случай, възстановяване на средства!!!


И както правилно споменахте: Фактът, че BetOnRed се съгласи на възстановяване на 20 процента, също е признание за вина!

Автоматичен превод:
makelios6
преди 8 месеца

Жалко за вашите печалби, защото дори BetOnRed да не е бил достатъчно „късметлия" да може да се позове на правилата и условията, казиното е щяло да използва други извинения или лицемерни причини, за да избегне изплащането на всичките ви печалби. .

Това не е абсолютно нищо ново в BetOnRed, защото и аз съм потърпевш, но слава Богу мога да докажа всичко и затова ще има дело!


Абсурдна подробност отстрани е, че BetOnRed не се придържа към собствените си условия, но в случая се позовава на тях! Точно как подхожда на казиното.........

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Ако ми кажете каква е целта на рекламация в този случай, ще се радвам да го направя!

Въпреки това нямам никакво желание да си върна сумата на депозита - която е малка в сравнение с много големите ми печалби - и затова единствената възможност е да предприема правни действия!

Ако виждате това по различен начин, уведомете ме веднага щом адвокатът ми вземе мерки, всичко ще си тръгне!

Между другото, "търпението" не е подходящо тук или всъщност не е необходимо, защото ако BetOnRed не се придържа към собствените си правила и условия (в този случай по отношение на изплащанията), това е нарушение на договора и нищо друго!


Първо и най-важно, настоявам за моите печалби, но също така е много важно за мен обществеността или всички заинтересовани страни, които искат да играят в BetOnRed, да бъдат предупредени за това, в противен случай те ще претърпят същата съдба като мен (в случай, че имат достатъчно късмет да спечелят)!

Автоматичен превод:
Anonymized540
преди 8 месеца

Според това, което прочетох и следователно на публикацията ми, на която отговорихте, видях по това време, че казахте, че казиното ви е измамило за пари, но също така казахте, че сте загубили целия си кредит.

Това, което исках да кажа с жалбата, която предложих, е, че ако имате проблем с казиното, имате възможност да опитате да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем. Защото ако само вие казвате, че казиното ви мами за пари и вие не правите нищо по въпроса, не мисля, че това е най-умното нещо.

Както и да е, не знаех, че си се свързал с адвокат. Ето защо се опитах да препоръчам нашата помощ, но ако случаят е, че сте загубили парите, тогава ще бъде трудно и не мисля, че ще бъде възможно да помогнете от наша страна.

Въпреки това, ако нещо подобно се случи отново в бъдеще, не се колебайте да се свържете с нас и ако имате пари в акаунта си на играч и имате проблеми, можете най-малкото да се опитате да го разрешите с нас.

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини