ФорумКазинаBetMartini Casino - обща дискусия

BetMartini Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от simplyme
|
7374 преглеждания 55 отговора |
|
12 3
Jaro
преди 7 месеца

Чаках повече от седмица. Не знам какъв е проблемът. Питах няколко пъти в чата и всеки път получавам един и същ отговор. За плащането ще бъда информиран по имейл. Акаунтът не е потвърден, защото не са поискали да бъде потвърден.

Автоматичен превод:
Azael
преди 7 месеца

Добре, благодаря ви за отговора. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че ако казиното не се свърже с вас с актуализация, не забравяйте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Виждам, че казиното все още не се нуждае от вас, за да потвърдите акаунта си, така че сега вероятно ще трябва да изчакаме и да видим дали ще ви дадат някаква информация за тегленето, както казаха, или не. Какъв метод на плащане се опитвате да изтеглите?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Използвам криптовалути за плащания

Автоматичен превод:
Azael
преди 7 месеца

Добре. Така че, както казах, ще трябва да сме по-търпеливи и ако нищо не се промени междувременно, можете да подадете жалба при нас.

Разбира се, ще се опитам да бъда информиран за оттеглянето и се надявам, че ще се развие добре.

Ще бъда тук, когато имате актуализация.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Чакам плащането повече от три седмици. Акаунтът е потвърден. Обслужването на клиенти винаги отговаря, че ще бъда информиран за извършеното плащане по имейл. ИЗМАМА.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Мислили ли сте да подадете жалба може би? Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Изтриха цялата ми история на игри и транзакции. Те вярват, че никога не съм използвал услугите на тяхното казино.

Предупреждавам другите да не си играят с тези измамници.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Наистина съжалявам за това, но ако нямаме никакви доказателства за това, няма да можем да ви помогнем. Така че, моля, преразгледайте жалбата, ние сме тук, за да помогнем, когато е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

поздрави,

Разглеждате ли и случаи на спортни печалби?

Изпратих заявка за теглене миналия понеделник (депозирах 150 евро, получих 150 бонус и спечелих почти 680 евро, но с истински пари, никога не съм губил депозита си, така че получените печалби НЕ са от бонуса), изминаха 5 работни дни, няма движение в секцията за чакащи тегления. Чатът не работи и по имейл могат да ми отговорят само, че KYC отделът се грижи за тегленето. Понеже ми е първо теглене дори поне не ми поискаха документите за верификация на сметка... Започвам да се притеснявам.

Имам екранни снимки на списъка с транзакции, мога ли да направя нещо друго?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
davidem85
преди 1 месец

здравей

За съжаление тук нямаме отдел, който да разглежда случаи, свързани със спорта.

Моля, имайте предвид, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането и не винаги е необходимо да верифицирате акаунта си.

Информирайте ни за това, за да можем да предложим някои уебсайтове, които обикновено обработват свързани със спорта случаи, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

14 календарни дни или работни дни? Какви са тези сайтове за спортни оплаквания?

благодаря

Автоматичен превод:
davidem85
преди 1 месец

Повечето от казината не извършват тегления през почивните дни, така че 14 пълни дни означава работни дни в този случай.

Мога да ви публикувам връзките тук, за да ги разгледате. Това са сайтове, където можете да подадете жалба, свързана със спортни залагания:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако случайно имате опит с тях в бъдеще, със сигурност ни уведомете за това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

поискаха проверка само на постоянните ми въпроси за забавеното теглене и сега, след като изпратих всички документи, никой не ми отговаря, заради печалбата от 40$. Изпратих документ за самоличност/банково извлечение/селфи.

Автоматичен превод:
Miroslaw666
преди 1 месец

Здравейте, това е класически казино процес, който играчите трябва да проверят сами. Важното е колко време чакате и се опитвате да преминете тази процедура? Виждам, че документите, които искат, също са общи.

Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни, за да проверят играч и да му изпратят пари. Ако не знаете нищо ново през това време и ситуацията не се е променила, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да разгледаме ситуацията.

Надявам се, че това няма да се наложи и ще бъде решен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Минаха повече от 2 седмици, след дълго време сметката ми беше потвърдена, средствата бяха кредитирани по сметката.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Miroslaw666
преди 2 седмици

Благодаря ви за отговора, всичко е наред, както се казва, всичко е наред, нали? Колко време отне целият процес и колко време ви отне да получите парите, откакто потвърдихте?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини