Е, жалко е, ако трябва да съм честен, че нямате достъп до тази информация, защото сте били блокирани. Но от друга страна е хубаво, ако сте успели да изпратите екранна снимка на Petronella по имейл. Разбира се, всичко, което имате по този случай, мисля, че ще бъде полезно, въпреки че не знам дали имате други доказателства. Както и да е, засега трябва да изчакаме и да видим накъде ще тръгне ситуацията от тук нататък.
Well, it's a shame if I'm honest that you can't access this information because you've been blocked. But on the other hand, it's nice if you managed to send a screenshot to Petronella via email. Of course, anything you have on this case I think will be useful, although I don't know if you have any other evidence. Anyway, for now we have to wait and see where the situation goes from here.
Добро утро на Петронела, преди няколко дни изпратих всичко, което имах между имейли и екрани
Good morning to Petronella, a few days ago I sent everything I had between emails and screens
Buongiorno a Petronella ho mandato un po' di giorni fa tutto quello che avevo tra email e screen
Точно това трябваше да се направи. Сега е ред на нашия екип да разгледа всичко. Ще видим къде ще стигнат нашите.
That's exactly what needed to be done. Now it's our team's turn to look at everything. We'll see where our they end up.
Дори аз депозирах 5 000 инри и се опитвах да изтегля 38 000 инри. Изчаква се от 48 часа. Те дори не поискаха документи и чатът на живо не работи.
Even i deposited 5,000 inr and trying to withdraw 38,000 inr. It's pending since 48 hours. They didn't even ask any documents and live chat not working .
Това първото ви теглене в това казино ли е или може би сте правили преди това? Какъв метод на плащане използвахте тук? Просто се опитайте да бъдете малко по-търпеливи и може би изпратете имейл до тяхната поддръжка, ако видите, че нищо не се случва. Можете ли да влезете в акаунта си?
Is this your first withdrawal at this casino, or did you have any before, perhaps? What payment method did you used here? Just try to be little more patient, and maybe send an email to their support, if you see, that nothing is happening. Are you able to log in to your account?
Да, първи депозит и теглене. Но играх в подобно казино (същата компания собственик, но те ми платиха, но затвориха акаунта ми там 😂)
Тук това е дори най-лошият сайт, на който дори не отговарят
Yes first deposit and withdraw. But I played in a similar casino( same owner company but they paid me but closed my account there 😂)
Here it's an even worst site they're not even replying
Разочароващо и не много приятно е, когато казиното не ви отговори. Въпреки това, ако сте получили малко пари от дъщерни казина, надявам се, че случаят ще бъде такъв и тук.
Какъв метод на плащане използвахте?
It's frustrating and not very pleasant when the casino doesn't answer you. However, if you have received some money from sister casinos, I hope that will be the case here as well.
What payment method did you use ?
Депозирах чрез upi (индийски) и като upi теглене не е там. Използвам биткойн (крипто) за теглене. Минаха 3 дни и ми отговарят веднъж на 24 часа, че ще ме уведомят, след като е успешно. Но вижте, видях много лоши отзиви за този сайт. Само когато casinoguru или askgamblers ги помолят за актуализация, те ускоряват процеса.
I deposited via upi( Indian) and as upi withdraw is not there. I'm using bitcoin(crypto) to withdraw. It's been 3 days and they're replying once per 24 hours that they'll let me know once it's successful. But see I saw many bad reviews for this site . Only when casinoguru or askgamblers ask them for update they fasten up the process.
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, преди да се намесим, както Ник ви е обяснил и във вашата жалба . Така че, за съжаление, в момента не можем да направим нищо, за да ви помогнем. Опитахте ли да попитате поддръжката на клиенти за какво е това забавяне, може би? Моля, уведомете ни, когато има някаква актуализация, ще чакаме вашия отговор.
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment, before we intervene, as Nick has explained to you in your complaint as well. So unfortunately there is nothing much we can do right now to help you out. Have you tried to ask the customer support what is this delay about, perhaps? Please let us know whenever there is any update, we'll wait for your reply.
Определено разбирам, че не е хубаво, ако казиното не реагира, но както споменахме по-рано, имаме времева рамка, която даваме на казината да направят всичко необходимо, за да направят теглене. Така че, когато отмине, нашият екип ще се намеси, но дотогава и вие ще трябва да имате търпение.
Видях също, че казиното ви каза, че ще ви даде актуална информация за вашето теглене, така че очевидно ще трябва да запазите хладнокръвие и се надяваме, че това ще стане възможно най-скоро.
Ако имате актуализация, уведомете ме. 👍☘️
I definitely understand that it's not nice if the casino doesn't respond, but as mentioned before, we have a time frame that we give the casinos to do everything they need to do in order to make a withdrawal. So when it passes then our team will intervene, but until then you will have to be patient too.
I also saw that the casino told you that they will give you an update on your withdrawal, so obviously you will have to keep a cool head and hopefully it will be as soon as possible.
If you have an update, let me know. 👍☘️
Здравейте, можете ли да кажете повече за вашата ситуация? Колко време чакате и защо казиното не иска да ви плати парите? Имат ли причина? Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?
Разкажи ми малко повече, моля те.
Hello, could you say more about your situation ? How long have you been waiting and why the casino doesn't want to pay your money ? Do they have a reason ? Do you already have a verified account with the casino ?
Tell me a little more please.
Имах същия проблем с печалба от 4500 евро след много имейли и след известно време ми платиха само 500 и се оказа, че е бонус и не можех да изтегля сума по-висока от 500 евро
Поисках правилата и условията на бонуса и те никога не ми го изпратиха, но нямаше правила и условия на сайта им
Според мен трябва всички да се съберем и да разпространим добро изобличение и да направим така, че да блокират сайта си
Никога повече с платформи като тази
Стой настрана
I had the same problem with a win of 4500 euros after many emails and after a while they only paid me 500 and it turned out that it was a bonus and I couldn't withdraw an amount higher than 500 euros
I asked for the terms and conditions of the bonus and they never sent it to me, but there were no terms and conditions on their site
In my opinion we should all get together and spread a good denunciation and make sure that they block their site
Never again with platforms like this
Stay away
Ho avuto lo stesso problema con una vincita di 4500 euro dopo tante email dopo un po' is tempo mi hanno pagato solo 500 uscendo fuori che era un bonus e non potevo ritirare una cifra piu alta di 500 euro
Ho chiesto termini e condizioni del bonus e non me l hanno mai inviato, ma sul loro sito non esisteva nessun termini e condizioni
Secondo me ci dobbiamo riunire tutti e spargere una bella denuncia far in modo che oscurano il loro sito
Mai più con piattaforme così
State alla larga
Здравейте и благодаря за това предупреждение!
Изглежда има още един момент, който играчите трябва да знаят. Виждали ли сте неговия индекс на безопасност, преди да решите да играете там?
Добре, вижте го тук 👈 , ако се интересувате.
Относно бонуса, възможно ли е да видите историята на бонусите си или активен бонус някъде в акаунта в казиното? Според мен би било доста удобно, особено в това казино.
Hello, and thank you for this warning!
It seems like there is another point players should be aware of. Have you seen its safety index before you decided to play there?
Well, check it out here 👈, if you're interested.
Regarding the bonus, is it possible to see your bonus history or an active bonus somewhere in the casino account? In my opinion, it would be pretty handy, especially in this casino.
Да забравим, че е по-добре
Съвет към всички играчи като мен
Оставете тези сайтове, не си пилейте парите
Стига да излеем всичко ок
В момента, в който спечелите, започват проблемите, но аз не отговарям на имейли, но чат операторите отговарят по един и същи начин, не намерих хиляди извинения за неплащане, ако започнете да се ядосвате, затварят Вашата сметка.
Абсурд, да не харчим пари
Let's forget that it's better
Advice to all players like me
Leave these sites alone, don't waste your money
As long as we pour everything ok
The moment you win, the problems start, but I don't respond to emails, but the chat operators all respond the same way, I haven't found a thousand excuses for not paying, if you start to get angry they'll close your account.
Absurd, let's not waste money
Lasciamo perdere che è meglio
Un consiglio a tutti i giocatori come me
Lasciate perdere questi siti non buttate soldi
Fino a quando versiamo tutto ok
Nel momento di un eventuale vincita iniziano i problemi, ma non rispondo alle email, ma gli operatori in chat rispondono tutti allo stesso modo, non trovato mille scuse pur di non pagare, se inizi ad incazzarti ti chiudono il conto.
Assurdo non buttiamo soldi
Определено съжалявам да чуя за изживяването в казиното, което сте имали.
Но това важи ли за вашето оплакване, което сте имали преди шест месеца? Ако е така, видях, че сте спечелили от бонус, който е бил безплатен и не мисля, че 500 изобщо са малко. Нямате никакви правила и условия, които да ви кажат предварително как работи бонусът?
I'm definitely sorry to hear about the casino experience you had.
But does this apply to your complaint that you had six months ago ? If so, I saw that you won from a bonus that was free, and I don't think 500 is a small amount at all. You didn't have any Terms and Conditions to tell you in advance how the bonus works ?
Не, затова се ядосах
Освен това, защото на този сайт платих повече от 5000 евро за по-малко от 10 дни
Когато този бонус пристигна, трябваше да достигна, ако не греша, x 40, което направих и автоматично всичките ми пари бяха взети, оставяйки 300 евро. Продължих да играя, докато достигна цифра от 4500 евро
Играх и в други казина и при теглене ми каза, че не мога да изтегля повече от 500 евро
Както и да е, важното сега е другите играчи да не се поддават на това като мен и да пилеят пари по този начин в ненадеждни казина.
No, that's why I got pissed off
Also because on this site I paid more than 5000 euros in less than 10 days
When this bonus arrived I had to reach, if I'm not mistaken, x 40 which I did and automatically all the money I had was taken away leaving 300 euros I continued playing until I reached a figure of 4500 euros
I also played on other casinos and when making withdrawals it said that I could not withdraw more than 500 euros
Anyway, the important thing is now that other players don't fall for it like I did and waste money like this on unreliable casinos.
No per quello mi sono incazzato
Anche perché su questo sito ho versato più di 5000 euro in meno di 10 giorni
Quqndo mi è arrivato questo bonus bisognava raggiungere se non sbaglio x 40 cosa che ho fatto e in automatico si sono tolti tutti i soldi che avevo lasciando 300 euro ho continuato a giocare fino ad arrivare ad una cifra di 4500 euro
Ho giocato anche su altri casino e nel momento del prelievi mi usciva scritto che non potevo prelevare più di 500 euro
Cmq ormai è andata la cosa importante che altri giocatori non cascano come ho fatto io e buttano soldi così su casino inaffidabili.
Хм, мисля, че едно казино винаги трябва да споменава някъде такива неща. Максимално теглене на бонуси със сигурност и също така дали таванът се извършва веднага след залагане на бонуса или при теглене. Ако не е в случай на единичен бонус, който ви е изпратен по имейл, трябва поне да присъства в Правилата и условията.
Ако обаче не можете да намерите такива неща никъде, в такъв случай винаги бих се свързал с поддръжката или чат на живо, за да разбера тази информация.
Ако не можеха да ми кажат, тогава нямаше да играя в казино с бонус. 🙁
Hm, I think a casino should always have such things mentioned somewhere. Max cashout on bonuses for sure and also whether the cap is done right after wagering the bonus or upon withdrawal. If it's not in the case of a single bonus that is sent to you via email, it should at least be in the Terms and Conditions.
However, if you can't find such things anywhere, in that case I would always contact support or live chat to find out this information.
If they couldn't tell me, then I wouldn't play in a casino with a bonus. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.