ФорумКазинаBetMartini Casino - обща дискусия

BetMartini Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от simplyme
|
7396 преглеждания 55 отговора |
|
1 2 3
преди 1 година

Ако не греша, изпратих екранна снимка на бонусите по имейл

Автоматичен превод:
Felicefg
преди 1 година

Е, жалко е, ако трябва да съм честен, че нямате достъп до тази информация, защото сте били блокирани. Но от друга страна е хубаво, ако сте успели да изпратите екранна снимка на Petronella по имейл. Разбира се, всичко, което имате по този случай, мисля, че ще бъде полезно, въпреки че не знам дали имате други доказателства. Както и да е, засега трябва да изчакаме и да видим накъде ще тръгне ситуацията от тук нататък.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро на Петронела, преди няколко дни изпратих всичко, което имах между имейли и екрани

Автоматичен превод:
Felicefg
преди 1 година

Точно това трябваше да се направи. Сега е ред на нашия екип да разгледа всичко. Ще видим къде ще стигнат нашите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Дори аз депозирах 5 000 инри и се опитвах да изтегля 38 000 инри. Изчаква се от 48 часа. Те дори не поискаха документи и чатът на живо не работи.

Автоматичен превод:
kiran1463
преди 8 месеца

Това първото ви теглене в това казино ли е или може би сте правили преди това? Какъв метод на плащане използвахте тук? Просто се опитайте да бъдете малко по-търпеливи и може би изпратете имейл до тяхната поддръжка, ако видите, че нищо не се случва. Можете ли да влезете в акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, първи депозит и теглене. Но играх в подобно казино (същата компания собственик, но те ми платиха, но затвориха акаунта ми там 😂)

Тук това е дори най-лошият сайт, на който дори не отговарят

Автоматичен превод:
kiran1463
преди 8 месеца

Разочароващо и не много приятно е, когато казиното не ви отговори. Въпреки това, ако сте получили малко пари от дъщерни казина, надявам се, че случаят ще бъде такъв и тук.

Какъв метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Депозирах чрез upi (индийски) и като upi теглене не е там. Използвам биткойн (крипто) за теглене. Минаха 3 дни и ми отговарят веднъж на 24 часа, че ще ме уведомят, след като е успешно. Но вижте, видях много лоши отзиви за този сайт. Само когато casinoguru или askgamblers ги помолят за актуализация, те ускоряват процеса.

Автоматичен превод:
kiran1463
преди 8 месеца

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да извършат плащането, преди да се намесим, както Ник ви е обяснил и във вашата жалба . Така че, за съжаление, в момента не можем да направим нищо, за да ви помогнем. Опитахте ли да попитате поддръжката на клиенти за какво е това забавяне, може би? Моля, уведомете ни, когато има някаква актуализация, ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, моля, те дори не отговарят по пощата от 4 дни. Моля, попитайте директно казиното.

Автоматичен превод:
kiran1463
преди 8 месеца

Определено разбирам, че не е хубаво, ако казиното не реагира, но както споменахме по-рано, имаме времева рамка, която даваме на казината да направят всичко необходимо, за да направят теглене. Така че, когато отмине, нашият екип ще се намеси, но дотогава и вие ще трябва да имате търпение.

Видях също, че казиното ви каза, че ще ви даде актуална информация за вашето теглене, така че очевидно ще трябва да запазите хладнокръвие и се надяваме, че това ще стане възможно най-скоро.

Ако имате актуализация, уведомете ме. 👍☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ИЗМАМА. Те не изплащат средства

Автоматичен превод:
Azael
преди 7 месеца

Здравейте, можете ли да кажете повече за вашата ситуация? Колко време чакате и защо казиното не иска да ви плати парите? Имат ли причина? Имате ли вече верифициран акаунт в казиното?

Разкажи ми малко повече, моля те.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имах същия проблем с печалба от 4500 евро след много имейли и след известно време ми платиха само 500 и се оказа, че е бонус и не можех да изтегля сума по-висока от 500 евро

Поисках правилата и условията на бонуса и те никога не ми го изпратиха, но нямаше правила и условия на сайта им


Според мен трябва всички да се съберем и да разпространим добро изобличение и да направим така, че да блокират сайта си

Никога повече с платформи като тази

Стой настрана

Автоматичен превод:
Felicefg
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за това предупреждение!

Изглежда има още един момент, който играчите трябва да знаят. Виждали ли сте неговия индекс на безопасност, преди да решите да играете там?

Добре, вижте го тук 👈 , ако се интересувате.

Относно бонуса, възможно ли е да видите историята на бонусите си или активен бонус някъде в акаунта в казиното? Според мен би било доста удобно, особено в това казино.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Да забравим, че е по-добре

Съвет към всички играчи като мен

Оставете тези сайтове, не си пилейте парите

Стига да излеем всичко ок

В момента, в който спечелите, започват проблемите, но аз не отговарям на имейли, но чат операторите отговарят по един и същи начин, не намерих хиляди извинения за неплащане, ако започнете да се ядосвате, затварят Вашата сметка.

Абсурд, да не харчим пари


Автоматичен превод:
Felicefg
преди 7 месеца

Определено съжалявам да чуя за изживяването в казиното, което сте имали.

Но това важи ли за вашето оплакване, което сте имали преди шест месеца? Ако е така, видях, че сте спечелили от бонус, който е бил безплатен и не мисля, че 500 изобщо са малко. Нямате никакви правила и условия, които да ви кажат предварително как работи бонусът?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не, затова се ядосах

Освен това, защото на този сайт платих повече от 5000 евро за по-малко от 10 дни

Когато този бонус пристигна, трябваше да достигна, ако не греша, x 40, което направих и автоматично всичките ми пари бяха взети, оставяйки 300 евро. Продължих да играя, докато достигна цифра от 4500 евро


Играх и в други казина и при теглене ми каза, че не мога да изтегля повече от 500 евро

Както и да е, важното сега е другите играчи да не се поддават на това като мен и да пилеят пари по този начин в ненадеждни казина.

Автоматичен превод:
Felicefg
преди 7 месеца

Хм, мисля, че едно казино винаги трябва да споменава някъде такива неща. Максимално теглене на бонуси със сигурност и също така дали таванът се извършва веднага след залагане на бонуса или при теглене. Ако не е в случай на единичен бонус, който ви е изпратен по имейл, трябва поне да присъства в Правилата и условията.

Ако обаче не можете да намерите такива неща никъде, в такъв случай винаги бих се свързал с поддръжката или чат на живо, за да разбера тази информация.

Ако не можеха да ми кажат, тогава нямаше да играя в казино с бонус. 🙁

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини