НачалоФорумКазинаBetiBet Casino - обща дискусия

BetiBet Casino - обща дискусия (страница 2)

 от schittko91
|
8 044 преглеждания 37 отговора |
|
1 2

Не играйте слотове в това казино е манипулирано Играх за 7000 норвежки крони и не спечелих нищо и правя това на различни видове слотове повярвайте ми е манипулирано и понякога, когато получа замразяването на Joker на замразяването на Joker слотовете, просто започвам да играя нов кръг, без да давам аз замразяването Joker бонус завъртане повярвай ми имам това на vscreen рекордер добре телефона ми по-нов игра на слотове на betibet.com

Автоматичен превод:
ramazankoruk7

Здравейте, ако имате това записано, бих казал, че можете да го качите в YouTube или някъде другаде и може би да го покажете на доставчика на играта? Ако доставчикът потвърди, че нещо не е наред с играта, можете просто да предоставите информацията на казиното.

Автоматичен превод:

От 20.3. Не ми се изплащат суми от 5x1000,-€.

Винаги само се утешавам и спирам.

Друга по-голяма сума също предстои да бъде изплатена. Как да получа парите си?

Автоматичен превод:
kaaschaffrath

Въз основа на вашата история с казиното , бих казал, че плащанията са просто забавени. Не мога да кажа защо, казиното трябва да обясни по-добре. Въпреки това, изглежда, че е само въпрос на време.

Мога ли да знам коя опция за плащане сте избрали? Същият ли е, който използвахте обикновено?


Автоматичен превод:
Radka

Днес получих възстановяване на дължимите суми


Автоматичен превод:
kaaschaffrath

Това е една прекрасна новина! Благодаря за споделянето. Надявам се, че се чувствате облекчени сега.

Ще останете ли с BetiBet или приключихте с тях? 🙂

Автоматичен превод:

остани с bebet

Автоматичен превод:

Здравейте,

Спечелих определена сума в BetiBet.

Сега попрочетох малко.

Играта на сайта незаконна ли е или не?

Защото не искам проблеми с властите.

Автоматичен превод:
HerrLaube

В нашия преглед на това казино се казва, че приемат играчи от вашата страна. Има ли някакво законодателство, което не ви позволява да играете там?🤷‍♀️ Винаги е най-добре да проверявате този вид информация предварително, за да избегнете бъдещи проблеми.

Автоматичен превод:

Чакам изплащането си от 1000€ от 4 дни


Когато получа изплащането си, ще ви уведомя.


Автоматичен превод:
Mebest

Здравей, тогава ще изчакам и ще видя как ще се развие. Имахте ли нужда от проверка или не? Това първото ви теглене ли е?

Ще очаквам с нетърпение вашия отговор. 🙂

Автоматичен превод:

Много съм доволен от Betibet Casino, страхотен избор от игри, много добро обслужване на клиентите, Вито винаги е много мил и приятелски настроен, страхотно.

Автоматичен превод:

Много съм доволен от Betibet Casino, страхотен избор от игри, много добро обслужване на клиентите, Вито винаги е много мил и приятелски настроен, страхотно.

Автоматичен превод:

Можете да напишете за опита си в това казино в потребителски преглед, ако желаете. Опишете всичко там, за да помогнете на другите да разберат как работи това казино.

Ето връзката , където можете да го изпратите.

Автоматичен превод:

Тук мога само да посъветвам против това, ще ми е интересно да знам как това Casio получава 8.9.-


Първо, депозитът просто се дебитира два пъти от сметката. Тогава не се кредитира, това ще отнеме 3-5 дни! За ТРАНСФЕР В РЕАЛНО ВРЕМЕ!!!


След това чакате като пълен идиот най-накрая да вкарат парите в сметката ви, което отнема 1 1/2 дни!!!!!!! Имайте предвид, че това е ТРАНСФЕР В РЕАЛНО ВРЕМЕ.


тогава просто искат половината от двойния депозит обратно... не, трябва да го заложите 3 пъти, така че се радвам, че не депозирах 1000, тогава 2000 щяха да изчезнат. Невероятно!!


и за проверка трябва да си направите селфи с листчето в ръката си, на което пише „Hello Betibet". Първо си помислих, че се опитва да ме заблуди!!


Ако загубите парите, НИКОГА не правете депозит отново!!! Тегленията със сигурност ще работят по същия начин, така че дори не е нужно да печелите

Автоматичен превод:
bluezoo

Хубав ден и на теб!

Това очевидно беше ужасно преживяване и ситуацията от самото начало изглеждаше необичайна, така че мога частично да разбера забавянето. Предполагам, че казиното не управлява транзакциите директно, така че забавянето обикновено се причинява от доставчика на плащания трета страна, който управлява всички входящи или изходящи транзакции от името на казиното. И все пак вярвам, че обикновен играч не се интересува много от фона.

Бихте ли казали например, че поддръжката се е погрижила добре за вас по време на разрешаването на проблема?

Когато става въпрос за правене на снимка, докато държите лист хартия, това е вид допълнителна практика за проверка и въпреки обичайната гледна точка е много често срещана.

Бих казал, че е много по-добре да изпратите няколко снимки, отколкото да не бъдете потвърдени, защото казиното не е сигурно относно вашите лични данни - което е най-честата причина за този вид искане.

Добре, че накрая всичко мина добре. Може да ви е интересно да знаете, че това може да се случи дори в най-добрите казина и трудно може да се измери. Следователно индексът на безопасност се основава на различни аспекти? Чувствайте се свободни да видите подробностите, включени в раздела, наречен „ Обяснен индекс на безопасност. " 👈


Напълно разбирам, че е странно да видиш такъв висок резултат, но след като разбереш как се изчислява, мисля, че ще има много повече смисъл. Искате ли да знаете повече? С удоволствие ще отговоря на вашите въпроси!



Edited
Автоматичен превод:
Radka

нищо не мина добре, просто искат 20 документа за изплащане, поддръжката е НАПЪЛНО некомпетентна, снимката е СМЕШНА или мога да надвия сметката? НЕ


17 селфита бяха отхвърлени, сега се отказвам


8,9 за този магазин за боклуци, дори не е 0,9

Edited
Автоматичен превод:

Коригирам 45 отхвърлени снимки

Автоматичен превод:
bluezoo

здравей Представям си, че си изтощен. И все пак, ако сте толкова сигурни, че казиното се е справило с проблема неправилно, имате ли нещо против да подадете нова жалба?

Въпреки че оценявам усилията ви, бих казал, че количеството снимки не е единственият фактор, който установява безполезността на едно казино. Всички снимки еднакви ли бяха? Имаха ли всички еднакъв формат и качество?


Какво ще кажете вместо това да подадете жалба и да представите всички снимки на посредника? Може би тези снимки не са единственият проблем, така че жалбата е добър начин. Нека специалистите ви помогнат.

какво мислиш

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини