НачалоФорумКазинаBetiBet Casino - обща дискусия

BetiBet Casino - обща дискусия

 от schittko91
|
7 994 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetiBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Изчакване на изплащане 45 дни. Не знам

Автоматичен превод:
schittko91

За съжаление, това е друго оплакване , свързано със спортни залагания, поради което не можем да ви помогнем. Съжалявам.

Автоматичен превод:
schittko91

Брат аз имам същия проблем. Какво си направил ?

Автоматичен превод:

Все още те чакам вече 2 месеца. имате ли вече парите и какво правим...

Автоматичен превод:
faweanbi199

здравей


Мисля, че и двамата трябва да проверите връзките, които изпратих на друг играч в същата ситуация.

Вижте разговора тук .


Автоматичен превод:
schittko91

Здравей,

и един съвет за правилните места за оплаквания, свързани със спортни залагания, и за вас.

Вижте тук

Кажете ни дали помага, моля.

Автоматичен превод:

Хей, спечелих 55 000 в казиното на betibet и чакам от векове. Получавам само стандартни съобщения.

Автоматичен превод:
FischmitI93

Здравейте, виждам, че сте изпратили жалбата , което е чудесно. Сега жалбата чака разглеждане. Кога поискахте оттеглянето? Вашият акаунт напълно потвърден ли е, моля?

Edited
Автоматичен превод:

Здравейте. Разбира се, подлагам се на такива големи суми. Вече кандидатствах за първите изплащания на 31 декември, но те бяха отхвърлени по лицемерни причини. Сега подадох ранна жалба през интернет (много оплаквания и абсолютно скапани отзиви) с надеждата, че ще помогне. Напълно съм проверен и също така получих потвърждението по имейл.

Автоматичен превод:
FischmitI93

Мога ли да знам какви лицемерни причини могат да бъдат това? Не можах да го намеря дори в жалбата .

Имам предвид при по-високи суми - както е във вашия случай, нормално е да се направят някакви допълнителни проверки. Казиното просто трябва да се увери, че всичко е правилно и точно. Даваме на казината 14 пълни дни за обработка на проверката и изплащането, така че предполагам, че трябва да изчакате малко и да спрете да играете с баланса си.

Автоматичен превод:

Когато говоря с други играчи, те също пишат, че след седмици (6-10) все още нямат пари. Това те плаши, особено след като в момента пак е 83k. Не знам колко висока е сумата, че чаках повече от 48 часа за частично изплащане! Luckydays беше най-добрият пример тук.. най-доброто изплащане!

Автоматичен превод:
Radka

Днес, както всеки ден, попитах дали най-накрая се обработва изплащане. В края на краищата сега отново е 80k.. Имам екранни снимки, където доказвам, че съм платил на 1 януари! И 2 имейла! Днес в чата ми пише, че още не съм питал.. толкова много, че не е шега!

Автоматичен превод:
FischmitI93

Съжаляваме, чат операторът каза, че все още не сте изпратили теглене, нали? Е, можете ли да видите тегленето в касата си?

Както и да е, какво "изплатихте на 1 януари"? Вероятно проблем с преводача предполагам. Изпратихте ли тегленето на 1 януари, моля?

Автоматичен превод:

Вчера вечерта, когато попитах как е изплащането ми, отговорът дойде от поддръжката, нямаше! Но имам 2 имейла, потвърждаващи теглене, и в профила ми пише, че чака.

Автоматичен превод:
FischmitI93

И предполагам, че не сте получили обяснение какво се е случило с тегленето междувременно, нали?

Добре е да подадете жалба , само имайте предвид, че даваме на казиното 14 пълни дни, за да изпълни проверката на акаунта (разбирам от жалбата, че финансовият отдел проверява нещо) и да продължи с изплащането.

Не успях обаче да намеря кога акаунтът ви беше първоначално потвърден.

Надявам се, че няма да загубите баланса, моля, не играйте, докато въпросът не бъде решен. 🙏

Автоматичен превод:

в игри на живо с по-висок rtp като бакара или зарове, залози над 100 евро не се приемат, дори и с реални пари, рулетка и други работят нормално, не разбирам причината! "www.bingobonga.com", на същата администрация, също има тази особеност, чудя се дали не отговаря на условията на бонуса!

Автоматичен превод:
denilson781

Здравейте,

опитахте ли да попитате казиното за това? Предполагам, че ще е най-добре.

Кажете ни какво казват със сигурност.

Автоматичен превод:
Radka

да, и винаги съобщава за някакъв проблем с браузъра и преминава някои процедури като изчистване на бисквитки! както в чат, така и по имейл, странно, че се случва само с тези игри на всички доставчици, много съмнително.

Автоматичен превод:
denilson781

Здравейте,

Смея да кажа, че това очевидно е технически проблем и бих опитал да осъществя достъп до казино - игрите и с друг браузър, имам много забавни "бъгове" в късната си памет, причинени от бисквитки, така че има смисъл, тъй като добре. 🤔


Знаете, че поддръжката на казиното или операторите за чат на живо не са специалисти, затова разбирам, че първоначално са предложили тези решения. Всеки път, когато имам проблем дори с нашия уебсайт, предприемам същите стъпки, изтриването на бисквитките обикновено решава проблема.


Ако получавате някаква грешка за браузъра, би било добре да знаете какво точно пише и да се опитате да действате съответно. Забравих да ви попитам, изпитвате ли тези проблеми, докато използвате мобилно или друго устройство?


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини