ФорумКазинаBetfoxx измами с теглене и поддръжка

Betfoxx измами с теглене и поддръжка (страница 7)

преди 3 месеца от marvinrossififa
|
2728 преглеждания 158 отговора |
|
1...6 7 89
Добавете пост
Caz7890
вчера

Кюрасао, с когото имат там лиценз.

Автоматичен превод:
Caz7890
вчера

Бях, докато не видях горния плакат, чаках от 09/10. Сега не толкова

Автоматичен превод:
вчера

Да, чакам от септември... струва 5 хиляди. И аз имам над 10 000 в баланса си идентификационен номер, любовта към процеса на теглене също идва.

Автоматичен превод:
вчера

Има ли играчи извън Обединеното кралство, които са имали обработено теглене?

Автоматичен превод:
herberthinemoa
вчера

Били ли сте в чат на живо и изпращали ли сте имейл? Какво казаха

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Само за да бъде ясно, те също ми изпратиха имейл в петък с искане за същите подробности, но тегленията ми не бяха обработени (заявено на 9 октомври) / Наистина смятам, че това е измама и те плащат само за първото теглене, за да „покажат", че е прилично казино.

Автоматичен превод:
вчера

хей

Всеки път, когато видите, че не води до никъде, моля, не се колебайте да подадете жалба относно оттеглянето и нашият екип ще се заеме с това и ще се опита да ви помогне.

Ето линка , където можете да подадете жалбата, за всеки случай.

Моля, уведомете ни за всички актуализации.

Автоматичен превод:
jzgf6m7796
вчера

Изплатихте ли ви?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Мисля, че говорих твърде рано 9 дни по-късно и все още чакам друго теглене, което намирам за много странно, особено след като и двете тегления бяха заявени в рамките на минути едно от друго... Освен това тяхната поддръжка на клиенти изобщо не помага, единственото нещо, което казват е, че държавните плащания на T&C обикновено се одобряват в рамките на 72 часа, но може да отнеме 15 работни дни

Автоматичен превод:
вчера

Получихте ли останалото?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здрасти

Благодаря, че се отзовахте. Да, вчера получих имейл от тях, че все още се обработва. Фактът, че все още съм в видимата времева рамка, това е просто банкомат за игра на изчакване. Вече минаха десет дни, така че ще го преследвам още веднъж по-късно тази вечер.

Уебсайтът все още работи и работи, просто вече не мога да осъществя достъп до него през телефона си, но все още мога да отворя акаунт, когато опитах с друго устройство.


Един оператор казва 1-10 дни, а друг ми каза 72 часа -15 дни.

Може би трябва да изчакам цели 15 🤷‍♂️


Автоматичен превод:
вчера

Получихте ли плащането си.

Автоматичен превод:
wengy7187
вчера

Все още чакам. Но моите 15 дни включително работни дни приключват този петък. Така че ще ги дам дотогава..

Автоматичен превод:
perch081184
преди 23 часове

Ако си спомням правилно, казахте, че ще подадете жалбата, когато времето изтече; така ли е

Автоматичен превод:
преди 18 часове

Все още няма актуализация от моя страна, в очакване както на 09/10, така и на 15/10

Автоматичен превод:
преди 18 часове

Някой имал ли е само едно чакащо теглене (не 2 наведнъж) и да е получил одобрение? изглежда, че има много хора, които се опитаха да изтеглят 2 наведнъж, просто единият е одобрен, а другият все още чака. Моят е висящ от 24-ти и съм толкова загубен по отношение на очакваното време за изчакване. Изтеглих чрез BTC, има ли някой?

Автоматичен превод:
Reardo1
преди 17 часове

Когато първото ми теглене беше одобрено на 8 октомври, по това време имах само едно. Беше ми платено в рамките на 72 часа. Плащане с моята карта.

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Има ли някой късмет? Губя надежда 🙁

Автоматичен превод:
Lulule
преди 15 часове

idk какво да мисля atm

Автоматичен превод:
Lulule
преди 14 часове

Изгубих надежда и що се отнася до мен, няма да дойде. Ако стане това е бонус

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 14 часове

Да наистина е срамота. Не знам как все още могат да действат така… Иска ми се да знаех по-рано! Но както казахте... ако дойде, това е бонус. И аз загубих надежда! Не съм получил нито една актуализация, така че предполагам, че няма да дойде

Автоматичен превод:
Lulule
преди 13 часове

Колко време чакаш

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 13 часове

здрасти

Току-що ме помолиха да изпратя доказателство за картата си. Последният път, когато го направих, ми беше платено веднага след това. Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
1...6 7 89
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини