преди 3 седмици
0
Бях, докато не видях горния плакат, чаках от 09/10. Сега не толкова
I was until I seen above poster has been waiting since 09/10. Now not so much
Да, чакам от септември... струва 5 хиляди. И аз имам над 10 000 в баланса си идентификационен номер, любовта към процеса на теглене също идва.
Yup ive been waiting since Sept... 5k worth. And i have over 10k in my balance id love for a withdraw process too come my way.
Били ли сте в чат на живо и изпращали ли сте имейл? Какво казаха
Have you been on live chat and emailed ? What have they said
Само за да бъде ясно, те също ми изпратиха имейл в петък с искане за същите подробности, но тегленията ми не бяха обработени (заявено на 9 октомври) / Наистина смятам, че това е измама и те плащат само за първото теглене, за да „покажат", че е прилично казино.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
хей
Всеки път, когато видите, че не води до никъде, моля, не се колебайте да подадете жалба относно оттеглянето и нашият екип ще се заеме с това и ще се опита да ви помогне.
Ето линка , където можете да подадете жалбата, за всеки случай.
Моля, уведомете ни за всички актуализации.
Hey.
Whenever you see that it is going nowhere, please feel free to file a complaint regarding the withdrawal and our team will get into it and will try to help you out.
Here is the link where you can submit the complaint, just in case.
Let us know, please, any updates.
Мисля, че говорих твърде рано 9 дни по-късно и все още чакам друго теглене, което намирам за много странно, особено след като и двете тегления бяха заявени в рамките на минути едно от друго... Освен това тяхната поддръжка на клиенти изобщо не помага, единственото нещо, което казват е, че държавните плащания на T&C обикновено се одобряват в рамките на 72 часа, но може да отнеме 15 работни дни
Think I spoke too soon 9 days later and I’m still waiting on other withdrawal which I find very strange especially as both withdrawals were requested within minutes of each other…. Also their customer support is no help at all the only thing they say is the T&Cs state payments are usually approved within 72 hours but can take up 15 working days
здрасти
Благодаря, че се отзовахте. Да, вчера получих имейл от тях, че все още се обработва. Фактът, че все още съм в видимата времева рамка, това е просто банкомат за игра на изчакване. Вече минаха десет дни, така че ще го преследвам още веднъж по-късно тази вечер.
Уебсайтът все още работи и работи, просто вече не мога да осъществя достъп до него през телефона си, но все още мога да отворя акаунт, когато опитах с друго устройство.
Един оператор казва 1-10 дни, а друг ми каза 72 часа -15 дни.
Може би трябва да изчакам цели 15 🤷♂️
Hi
Thanks for responding. Yeah I received a email yesterday from them saying it’s still being processed. The fact I’m still within the apparent time frame, it’s just a waiting game atm. Its now been ten days tho, so I’ll chase up once more later this evening.
Website still up and running I just can’t access it through my phone anymore, but I can still open account when I tried with another device .
One operator states 1-10 days and another one told me72hrs -15 days.
Maybe I need to wait the full 15 🤷♂️
Все още чакам. Но моите 15 дни включително работни дни приключват този петък. Така че ще ги дам дотогава..
Still waiting. But it’s my 15 days incl working days ends this Friday. So I’ll give em till then..
Ако си спомням правилно, казахте, че ще подадете жалбата, когато времето изтече; така ли е
If I recall correctly, you said you would submit the complaint when the time runs off; is that so?
Някой имал ли е само едно чакащо теглене (не 2 наведнъж) и да е получил одобрение? изглежда, че има много хора, които се опитаха да изтеглят 2 наведнъж, просто единият е одобрен, а другият все още чака. Моят е висящ от 24-ти и съм толкова загубен по отношение на очакваното време за изчакване. Изтеглих чрез BTC, има ли някой?
Has anyone had just one pending withdrawl (not 2 at once) and had it approved? seems like theres loads of people who tried to withdraw 2 at once just have one approved and the other still pending. Mine is pending since the 24th and im so lost in terms of esitmate wait time. I withdrew via BTC, has anyone els?
Когато първото ми теглене беше одобрено на 8 октомври, по това време имах само едно. Беше ми платено в рамките на 72 часа. Плащане с моята карта.
When my first withdrawal was approved 8th of October, at that time I only had one. It was paid to me within 72hrs. Payment to my card.
Изгубих надежда и що се отнася до мен, няма да дойде. Ако стане това е бонус
I’ve lost hope and as far as I’m concerned it’s not coming. If it does it’s a bonus
Да наистина е срамота. Не знам как все още могат да действат така… Иска ми се да знаех по-рано! Но както казахте... ако дойде, това е бонус. И аз загубих надежда! Не съм получил нито една актуализация, така че предполагам, че няма да дойде
Yeh it’s really shame. I don’t know how they can still operate like that… I wish I knew earlier! But like you say… if it comes it’s a bonus. Me too lost hope! I haven’t received a single update so guess it’s not coming
здрасти
Току-що ме помолиха да изпратя доказателство за картата си. Последният път, когато го направих, ми беше платено веднага след това. Ще ви държа в течение
Hi.
I’ve just been asked to send proof of my card. Last time I did that I was paid out straight after. Ill keep you posted
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.