преди 3 седмици
Вече изпратих това съобщение, но 08/10 (платено), 09/10 и 15/10 и двете чакат
i messaged this already but 08/10 (paid), 09/10 and 15/10 both pending
0
Вече изпратих това съобщение, но 08/10 (платено), 09/10 и 15/10 и двете чакат
i messaged this already but 08/10 (paid), 09/10 and 15/10 both pending
Чаках от 13-ти, но току-що изтеглих още 500 днес. Така че може би затова не знам 🤷♂️
I’ve been waiting since 13th, but just withdrawn another 500 today. So maybe that’s why I don’t know 🤷♂️
Това е толкова странно. Изпратиха ли ви имейл? Изпращах им имейли толкова много пъти и нито един отговор...
търсиш ли актуализация? Или първо са ви изпратили имейл?
That’s so strange. Did they send you an email? I emailed them so many times on hello@betfoxx.com and not a single reply…
dod you chase for an update? Or they emailed you first?
Преследвах ежедневни разговори с Кристина или Лина и току-що получих този имейл през последния час.
обикновено използвам S
I’ve been chasing daily tbh on chat with either Cristina or Lina and then just received this email in last hr.
i usually use Support@betfoxx.com
Да, чатя, те просто ми казват, че трябва да изчакам и да изпратя имейл и не получих нито един отговор. Чудя се дали да изпратя имейл вместо това също...
Yeh I’m chat they just say me that I need to wait and email hello@betfoxx.com and I haven’t received a single reply back. I wonder if I should just email support@betfoxx.com instead too…
Е, този имейл дойде от отдела за плащания от support@Betfoxx и получих няколко отговора от тях за други проблеми и т.н.
Well that email has come from payment department from support@Betfoxx and I’ve had a few replies back off them for other issues etc…
Може би не използват тогава изобщо 😂 значи ти е изпратено директно от поддръжката? Изглежда противоречи на това, което казват! Както и да е, надявам се да ти платят, поне на един от нас! Успех и ни уведомете
Maybe they don’t use hello@betfoxx.com at all then 😂 so it was sent to you directly from support? Seems contradicting to what they say! Anyways I hope you get paid, at least one of us! Good luck and let us know
Да, изпратено директно от поддръжката. Успех и на теб. Ще ви държа в течение 👍
Yeah sent directly from Support. Good luck to you too. I’ll keep you posted 👍
Здравейте от коя дата беше, все още чакам плащането си от 11 благодаря
Hi what date was it from I'm still waiting for my payment from the 11 thanks
Все още не, беше доста късно и не отварят до 5 днес
но се надявам да е някъде днес 🤞
Not yet, it was fairly late on tho and don’t open till 5 today
but I would hope it’s sometime today 🤞
Все още чакам моята за 11-ти от коя дата е вашата?
Still waiting for mine for the 11th what date is yours from?
Добре, надявам се моят да е довечера 😁 това второто ви плащане ли е? X
Ok hopefully mine should be tonight 😁 is this your second payment? X
Надяваме се, че го разбирате! Все още чакам от 9-ти, но… 😅 Те също ме попитаха за информация за кредитната ми карта в петък миналата седмица, но не платиха!
Hopefully you guys get it! I’m still waiting from the 9th though… 😅 they also asked me my credit card detail info on Friday last week but didn’t pay!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.