ФорумКазинаBetfoxx измами с теглене и поддръжка

Betfoxx измами с теглене и поддръжка (страница 8)

преди 3 месеца от marvinrossififa
|
2803 преглеждания 168 отговора |
|
1...7 8 9
Добавете пост
wengy7187
преди 15 часове

Вече изпратих това съобщение, но 08/10 (платено), 09/10 и 15/10 и двете чакат

Автоматичен превод:
perch081184
преди 15 часове

О, уау! Вие трябва да сте късметлията!

Автоматичен превод:
Публикация на perch081184 е изтрит
преди 15 часове
Публикация на perch081184 е изтрит
преди 15 часове

08/10 платени, 09/10 и 15/10 и двете неизплатени

Автоматичен превод:
Lulule
преди 15 часове

Чаках от 13-ти, но току-що изтеглих още 500 днес. Така че може би затова не знам 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
perch081184
преди 15 часове

Това е толкова странно. Изпратиха ли ви имейл? Изпращах им имейли толкова много пъти и нито един отговор...

търсиш ли актуализация? Или първо са ви изпратили имейл?

Автоматичен превод:
Lulule
преди 15 часове

Преследвах ежедневни разговори с Кристина или Лина и току-що получих този имейл през последния час.

обикновено използвам S

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Преследвах ежедневни разговори с Кристина или Лина и току-що получих този имейл през последния час.

обикновено използвам S

Автоматичен превод:
преди 15 часове

Да, чатя, те просто ми казват, че трябва да изчакам и да изпратя имейл и не получих нито един отговор. Чудя се дали да изпратя имейл вместо това също...

Автоматичен превод:
Lulule
преди 15 часове

Е, този имейл дойде от отдела за плащания от support@Betfoxx и получих няколко отговора от тях за други проблеми и т.н.


Автоматичен превод:
преди 15 часове

Е, този имейл дойде от отдела за плащания от support@Betfoxx и получих няколко отговора от тях за други проблеми и т.н.


Автоматичен превод:
преди 15 часове

Може би не използват тогава изобщо 😂 значи ти е изпратено директно от поддръжката? Изглежда противоречи на това, което казват! Както и да е, надявам се да ти платят, поне на един от нас! Успех и ни уведомете

Автоматичен превод:
Lulule
преди 14 часове

Да, изпратено директно от поддръжката. Успех и на теб. Ще ви държа в течение 👍

Автоматичен превод:
perch081184
преди 5 часове

Имате ли късмет снощи след заявката? 🙂

Автоматичен превод:
perch081184
преди 5 часове

Здравейте от коя дата беше, все още чакам плащането си от 11 благодаря

Автоматичен превод:
Lulule
преди 4 часове

Все още не, беше доста късно и не отварят до 5 днес

но се надявам да е някъде днес 🤞

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 4 часове

Така че трябва да е днес.

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 4 часове

Това за датата 13 октомври ли е

Автоматичен превод:
perch081184
преди 4 часове

Все още чакам моята за 11-ти от коя дата е вашата?

Автоматичен превод:
Caz7890
преди 4 часове

13-ти

Автоматичен превод:
perch081184
преди 4 часове

Добре, надявам се моят да е довечера 😁 това второто ви плащане ли е? X

Автоматичен превод:
преди 4 часове

Добре, надявам се моят да е довечера 😁 това второто ви плащане ли е? X

Автоматичен превод:
преди 3 часове

Надяваме се, че го разбирате! Все още чакам от 9-ти, но… 😅 Те също ме попитаха за информация за кредитната ми карта в петък миналата седмица, но не платиха!

Автоматичен превод:
1...7 8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини