преди 3 седмици
Имах 2 тегления досега, така че да, колко сте имали?
I've had 2 withdrawals so fare so yeah how many have u had ?
0
Имах 2 тегления досега, така че да, колко сте имали?
I've had 2 withdrawals so fare so yeah how many have u had ?
15 работни дни ли е за вас? Коя дата изтеглихте?
Is it 15 working days for u? What date did you withdraw?
Имах едно теглене, което отне 2 дни. След това 500 чакащи от 11 октомври и още 1000 чакащи от преди 2 дни
I’ve had one withdrawal which took 2 days. Then 500 pending since 11th October and a further 1000 pending since 2 days ago
Също като мен трябва да я получим тази седмица, те работят през нощта, екипът за теглене ми изпрати имейл миналата седмица и ме помоли да изпратя снимка на картата си, за да получа плащането си, трябва да сме наред 👍
Same as myself we should get it this week they work at night the withdrawal team they emailed me last week and asked me to send a picture of my card in order to get my payment we should be All good 👍
Само за да бъде ясно, те също ми изпратиха имейл в петък с искане за същите подробности, но тегленията ми не бяха обработени (заявено на 9 октомври) / Наистина смятам, че това е измама и те плащат само за първото теглене, за да „покажат", че е прилично казино.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
Все още няма актуализации за моите тегления. Сега продължават да казват, че трябва да изпратя имейл и имах няколко пъти, но не получих отговор...
Still no updates on my withdrawals. They now keep saying I should email hello@betfoxx.com and I have multiple times but received no replies back…
Изплащане, което чакам от края на септември...
Payout I’ve been waiting since the end of sept…
Чувал ли си се изобщо с тях по имейл? Изпратих имейл няколко пъти и не се върнаха при мен...
ако е така, какво поставяте в имейла, може би има формулировка 😄
Чудя се дали ви плащат два пъти, защото сте депозирали повече… изглежда, че съм възстановил повечето от депозитите си като част от първото ми теглене на £500. Но изключителните от 09/10 и 15/10 все още нямат късмет!
Have you hear from them via email at all? I’ve emailed hello@betfoxx.com a few times and they’ve not come back to me…
if so what are you putting in the email, maybe there’s a wording 😄
I wonder if they pay you twice because you deposited more… i seemed to have recovered most of my deposits as part of my first withdrawal of £500. But outstanding ones from 09/10 and 15/10 still no luck!
Здравейте 👋 Изпратих 50 имейла, хаха, на някои отговориха, на някои не на всички, бомбардирах ги Имам 2 тегления от 500, дължим 1000 тази седмица, не съм слагал пари оттогава
Hi 👋 I've sent 50 emails lol some they answered some not all I bombarded them I've had 2 withdrawals of 500 Im due 1000 this week I've not put any money on since
Мисля, че това може да е така. Жалко обаче, защото като изключим процеса на теглене, това е прилично казино. Те биха направили много повече, ако имаха по-бързи тегления и без минимално теглене. Имах едно плащане от £500, което отне 2 дни. Чакам от 12-ти за £500 и имам още £1000 в очакване. Вече без надежда.
I think this may be the case. It’s a shame though because barring the withdrawal process it’s a decent casino. They’d make so much more if they had faster withdrawals and no minimum withdrawal. I’ve had one payment of £500 that took 2 days. I’ve been waiting since 12th for £500 and I’ve got a further £1000 pending. Not hopeful anymore.
здравей
Изпратих им много имейли също (изгубих броя) - за мен те изобщо не отговориха странно!
Ако преброя правилно, вече съм на ден 15 или 16 и не съм получил плащане 🙁
Hi,
I’ve sent them many emails too (lost count) - to me they haven’t replied at all weirdly!
If I count correctly I’m on day 15 or 16 already and didn’t get paid 🙁
Лудостта не е ли. Имах 11-то изплатено. 12-ти чакащ плюс 2 по-нови чакащи. Продължих да играя, мислейки, че е законно глупаво. 🤦🏻♂️
Madness isn’t it. I had 11th paid out. 12th pending plus 2 more recent ones pending. I carried on playing thinking it was legit stupidly. 🤦🏻♂️
Да, би било интересно да видим дали има някой, на когото са изплатени всички тегления. Изглежда, че е тема, те обработват първото теглене достатъчно бързо, за да изглежда като прилично казино и да получават парите от хората, които продължават да плащат, след което ви игнорират...
Yeh, it would be interesting to see if there’s anyone who got all of their withdrawals paid. Seems to be a theme, they process first withdrawal fast enough to make it look like a decent casino and get the money from people continuing to pay then they ignore you…
Мисля, че това може да е така. Жалко обаче, защото като изключим процеса на теглене, това е прилично казино. Те биха направили много повече, ако имаха по-бързи тегления и без минимално теглене. Имах едно плащане от £500, което отне 2 дни. Чакам от 12-ти за £500 и имам още £1000 в очакване. Вече без надежда.
I think this may be the case. It’s a shame though because barring the withdrawal process it’s a decent casino. They’d make so much more if they had faster withdrawals and no minimum withdrawal. I’ve had one payment of £500 that took 2 days. I’ve been waiting since 12th for £500 and I’ve got a further £1000 pending. Not hopeful anymore.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.