Страхотно, радвам се, че успяхте колко време чакахте общо? Надявам се трудностите да са по-малко и всичко да е по-добре.
Мислиш ли, че ще останеш тук да играеш?
Great, so I'm glad you made it how long did you wait in total? I hope the difficulties will be less and everything will be better.
Do you think you will stay here to play?
Първо теглене. 2 дни. Второ. 18 дни. 3-ти и 4-ти бяха платени на ден 3. Изглежда, че са се подобрили.
First withdrawal. 2 days. Second. 18 days. 3rd and 4th were paid on day 3. They seem to have improved.
На място 🙂 Моят беше на 15-ти. Така че стискайте палци следващите няколко дни.
Spot on 🙂 Mine was on 15th. So fingers crossed next couple of days then.
Точно това, което казах. Преди бяха 100 безплатни завъртания при залог от £1 и без залог. Отведени сме на чистачи с него хаха.
Exactly what I said. It used to be 100 free spins at £1stake and wagerless. We’re taken to cleaners with it lol.
Имах същото. Безсмислено е с 500 минути теглене.
I had same. Pointless tho with 500 min withdrawal.
Това е доста положителна новина и се надявам, че други играчи ще получат парите си възможно най-скоро.
Съжалявам, ако попитах, но какъв метод на плащане използвахте? 😉
This is quite positive news and I hope other players will get their money as soon as possible.
Sorry if I asked, but what payment method did you use? 😉
Депозит с банков превод. Теглене на дебитна карта
Depsoit with bank transfer. Withdraw onto debit card
Изобщо проблем ли станаха 250% при първи депозит?
Did the 250% on first deposit become an issue at all?
Благодаря за отговора, надявам се да е полезен и за други играчи. Имам още един въпрос, смятате ли, че ще играете тук отново или сте страдали достатъчно и предпочитате да отидете в друго казино или да си вземете почивка? 🙂
Thanks for the answer, I hope it will be useful for other players as well. I have one more question, do you think you will play here again or have you suffered enough and would you rather go to another casino or take a break? 🙂
Не знам за какво точно говориш, знам, че е бонус, но ти отговори нещо, което не е за теб. Но ако ми обясните, ще се опитам да отговоря възможно най-добре. Какъв беше проблемът с бонуса? Това ли е причината, поради която казиното не иска да ви изплати? Или смятате, че може да се забави, защото сте играли с бонуса?
I don't know exactly what you're talking about, I know it's a bonus, but you answered something that wasn't for you. But if you explain it to me, I'll try to answer as best as I can. What was the problem with the bonus? Is it the reason why the casino doesn't want to pay you out? Or do you feel that it might be delayed because you played with the bonus?
Бих играл отново тук. Докато тегленията продължават да идват бързо.
I’d play here again. As long as withdrawals keep coming fast.
разбирам го Но ти каза, че някои са дошли рано, а други са дошли късно. Колко време си готов да чакаш? 😀
I get it. But you said some came early and some came late. How long are you willing to wait? 😀
Здравейте, имах обичайното дълго чакане за пари, но ми изпратиха имейл, за да кажат, че банката ми е отхвърлила транзакцията (Natwest), опитах с Monzo и те също отказаха транзакцията, така че не мога да получа плащане, някой имал ли е този проблем? благодаря
Hi I’ve had the usual long wait for money however they’ve emailed to say my bank declined the transaction (Natwest) tried with Monzo and they’ve also declined the transaction so can’t get paid, anyone had this issue? Thanks
И има ли друг метод на плащане, който можете да използвате, за да изтеглите печалбите си?
Това казино не е много надеждно, тъй като можете да видите цялата информация в неговия преглед, но можете да видите в потребителските отзиви , че играчите са успели да изтеглят парите си.
Моля, информирайте ни за вашата ситуация възможно най-скоро.
And is there any other payment method you can use to withdraw your winnings?
This casino is not very reliable, as you can see all the information in its review, but you can see in the user reviews that players were able to withdraw their money.
Please update us about your situation as soon as possible.
здрасти
просто актуализация на моя оригинален пост..
Чаках теглене от септември.. след продължително чакане получих отговор, Netflix не можа да обработи заявката ми, тъй като не отговарях на такава, ако критериите, които са
максималната обща сума, която всеки играч може да изтегли от портфейла си, не може да надвишава 250% от общата депозирана сума. T&C 9.11.2
Тъй като заявената сума надвишава този лимит, вашата заявка за теглене е отхвърлена.
минималната и максималната сума за Нова Зеландия е $800
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
здравейте, казаха ми, че са изпратили до моя акаунт в barclays преди почти 1 месец? все още не са получили средствата, когато ги питам те казват, че всичко е наред от тяхна страна. твоята изчисти ли се на тяхна страна? те ми дадоха някаква информация, но всеки път, когато попитам barclays, те казват, че нямате начин да го проследите .... на загуба
hi they have told me they sent to my barclays account nearly 1 month ago now? still not received the funds, when i ask them they say everything went ok their side. did yours clear on their side? they gave me some information but everytime i ask barclays they say thy have no way of tracking it....at a loss
хора, които са получили вашите пари....базирани в Обединеното кралство,,, от коя банка също сте теглили? не ми дава опция за банков превод само на карта
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
здрасти
просто актуализация на моя оригинален пост..
Чаках теглене от септември.. след продължително чакане получих отговор, Netflix не можа да обработи заявката ми, тъй като не отговарях на такава, ако критериите, които са
максималната обща сума, която всеки играч може да изтегли от портфейла си, не може да надвишава 250% от общата депозирана сума. T&C 9.11.2
Тъй като заявената сума надвишава този лимит, вашата заявка за теглене е отхвърлена.
минималната и максималната сума за Нова Зеландия е $800
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
Е, вероятно можеха да ви уведомят по-рано от 2 месеца, че това е проблем. Въведохте ли ново теглене, което също отговаря на това изискване? Чудя се дали ще мине, когато тегленето е по-малко.
Well, they probably could have let you know sooner than after 2 months that this is a problem. So did you enter a new withdrawal that also meets this requirement? I wonder if it will pass when the withdrawal is smaller.
хора, които са получили вашите пари....базирани в Обединеното кралство,,, от коя банка също сте теглили? не ми дава опция за банков превод само на карта
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
Играчът преди вас, wengy7187, също се оттегли, както описвате. Освен това, ако си спомням правилно, той имаше само тази опция, а не друга.
Както и да е, няма алтернатива за вас как да изтеглите иначе, ако това не успее? Питахте ли ги?
Що се отнася до това казино обаче, определено бих помислил два пъти дали да играя тук. Има нисък индекс на безопасност и има много проблеми с тегленията от това, което видях напоследък.
Надявам се, че ще можете да направите теглене и ако се интересувате, можете същода подадете жалба при нас. Не казвам, че ще ви помогне на 100%, но поне можем да опитаме.
The player before you, wengy7187, also withdrew as you describe. Also if I remember correctly he had only this option and not another.
Anyway, there is no alternative for you how to withdraw otherwise if this failed? Did you ask them?
Regarding this casino though, I would definitely think twice about playing here. It has a low safety index, and there are a lot of problems with withdrawals from what I've seen lately.
I hope you will be able to make a withdrawal and if you are interested you can also file a complaint with us. I'm not saying it will help you 100%, but at least we could try.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.