Страхотно, радвам се, че успяхте колко време чакахте общо? Надявам се трудностите да са по-малко и всичко да е по-добре.
Мислиш ли, че ще останеш тук да играеш?
Great, so I'm glad you made it how long did you wait in total? I hope the difficulties will be less and everything will be better.
Do you think you will stay here to play?
Първо теглене. 2 дни. Второ. 18 дни. 3-ти и 4-ти бяха платени на ден 3. Изглежда, че са се подобрили.
First withdrawal. 2 days. Second. 18 days. 3rd and 4th were paid on day 3. They seem to have improved.
На място 🙂 Моят беше на 15-ти. Така че стискайте палци следващите няколко дни.
Spot on 🙂 Mine was on 15th. So fingers crossed next couple of days then.
Точно това, което казах. Преди бяха 100 безплатни завъртания при залог от £1 и без залог. Отведени сме на чистачи с него хаха.
Exactly what I said. It used to be 100 free spins at £1stake and wagerless. We’re taken to cleaners with it lol.
Имах същото. Безсмислено е с 500 минути теглене.
I had same. Pointless tho with 500 min withdrawal.
Това е доста положителна новина и се надявам, че други играчи ще получат парите си възможно най-скоро.
Съжалявам, ако попитах, но какъв метод на плащане използвахте? 😉
This is quite positive news and I hope other players will get their money as soon as possible.
Sorry if I asked, but what payment method did you use? 😉
Депозит с банков превод. Теглене на дебитна карта
Depsoit with bank transfer. Withdraw onto debit card
Изобщо проблем ли станаха 250% при първи депозит?
Did the 250% on first deposit become an issue at all?
Благодаря за отговора, надявам се да е полезен и за други играчи. Имам още един въпрос, смятате ли, че ще играете тук отново или сте страдали достатъчно и предпочитате да отидете в друго казино или да си вземете почивка? 🙂
Thanks for the answer, I hope it will be useful for other players as well. I have one more question, do you think you will play here again or have you suffered enough and would you rather go to another casino or take a break? 🙂
Не знам за какво точно говориш, знам, че е бонус, но ти отговори нещо, което не е за теб. Но ако ми обясните, ще се опитам да отговоря възможно най-добре. Какъв беше проблемът с бонуса? Това ли е причината, поради която казиното не иска да ви изплати? Или смятате, че може да се забави, защото сте играли с бонуса?
I don't know exactly what you're talking about, I know it's a bonus, but you answered something that wasn't for you. But if you explain it to me, I'll try to answer as best as I can. What was the problem with the bonus? Is it the reason why the casino doesn't want to pay you out? Or do you feel that it might be delayed because you played with the bonus?
Бих играл отново тук. Докато тегленията продължават да идват бързо.
I’d play here again. As long as withdrawals keep coming fast.
разбирам го Но ти каза, че някои са дошли рано, а други са дошли късно. Колко време си готов да чакаш? 😀
I get it. But you said some came early and some came late. How long are you willing to wait? 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.