ФорумКазинаBetfoxx измами с теглене и поддръжка

Betfoxx измами с теглене и поддръжка (страница 25)

преди 3 месеца от marvinrossififa
|
13340 преглеждания 508 отговора |
|
1...24 25 26
преди 1 седмица

съжалявам, че трябваше да го изпиташ. Използвах R2p залог точно сега и ми беше изплатено в рамките на един ден и ми беше платено няколко пъти оттогава, добри бонуси също. Преди имах проблем с предстоящите тегления, но сега, защото чаках повече от 20 дни с Bettfoxx. Ден-два чакане е нищо сега.

Надяваме се, че имате по-добър опит и вземете печалби следващия път 👍

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Изглежда не ми се зарежда в UK

Автоматичен превод:
преди 4 дни

file за момчетата, които са били изплатени от betfoxx, това означава ли, че парите ми са на път? Обикновено се казва в очакване? Но не съм получил.


благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте, така че ако пише, че е чакащо и сега го имате като потвърдено, очевидно има пари на път. Беше уикенд, така че може би това е причината да не получиш парите, така че бих ги очаквал сега в близко бъдеще. Така че можеш ли да ми кажеш дали си го получил или не? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 дни

платени ли сте напълно?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, всичко е платено, вече не влизам в сайта

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, всичко е платено, вече не влизам в сайта

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Отново имам чакащи 1500 🤦🏻‍♂️. Но за да бъда честен, имах всяко теглене досега

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 3 дни

Направих приятел. Този път отне само 6 работни дни. Включих се отново и получих още £500 в очакване.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Да, всичко е платено, вече не влизам в сайта

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Имам 1500 чакащи 😂

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 3 дни

🤣 хубава. Правя го само за £500

Изглежда, че работи добре последния път.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте на всички, следях някои от вашите публикации, тъй като като много от вас имах проблеми с тегленето от betfoxx. Моят обаче е малко по-различен. Предполага се, че парите ми бяха обработени много бързо и получих имейл няколко дни след моите 2 x500 тегления (4-ти и 7-ми ноември), за да кажа, че парите са на път. Но сега те казват, че парите са напуснали сметката им, но не се показват в моята, те ми дадоха някои номера на транзакции, които да използвам, за да преследвам с моята банка, но моите Barclays нямат представа каква е тази информация и ми казаха няма начин да проследите/проследите плащанията, които са направени по дебитна карта? някой преживявал ли е нещо подобно. радвам се да чуя, че някои от вас са получили парите си ... губят надежда tbh

Автоматичен превод:
monop123p
преди 3 дни

Имали ли сте теглене преди? Изтеглихте ли същия метод като вашия депозит? И всички подробности правилни ли са?

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 3 дни

Здравейте, благодаря за отговора, никога не съм теглил от тях преди - същият метод като депозита и данните са правилни, доколкото знам, имаха всичките ми данни и преминаха проверки за сигурност

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Получено днес

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Здравей Джаро,


Те изпращат този имейл днес, но отново не виждам никакви доказателства за правилата и условията, които споменаха. Искам да кажа, че не можете да пишете обвинения, че съм ги нарушил, ако не можете да го докажете, лесно е да пишете неща. Поисках доказателства няколко пъти, но те продължават да подхвърлят тези правила и условия като папагал.


Бихме искали да подчертаем, че нашето решение е взето въз основа на бизнес съображения и е окончателно.

 

За справка, моля, прегледайте първоначалния ни имейл, който очертава конкретните Правила и условия, които са били нарушени.

 

Моля, обърнете внимание, че това са условията, с които сте се съгласили, когато сте се регистрирали .


Те са просто измамници, измислящи лъжи, за да не плащат. Ако имам конкретни доказателства за нещо, лесно ще му го покажа и случаят ще бъде приключен, но те продължават да казват, че съм нарушил условията и нищо повече. Сега явно по бизнес причини, но това не означава нищо.

Автоматичен превод:
perch081184
преди 2 дни

Платиха тегленето ми от 14-ти снощи. Изглежда, че са разрешили проблемите

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 2 дни

Не мога да заредя няколко уебсайта през телефона си. Betfoxx е един от тях. Може да е подобен проблем. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравейте на всички, следях някои от вашите публикации, тъй като като много от вас имах проблеми с тегленето от betfoxx. Моят обаче е малко по-различен. Предполага се, че парите ми бяха обработени много бързо и получих имейл няколко дни след моите 2 x500 тегления (4-ти и 7-ми ноември), за да кажа, че парите са на път. Но сега те казват, че парите са напуснали сметката им, но не се показват в моята, те ми дадоха някои номера на транзакции, които да използвам, за да преследвам с моята банка, но моите Barclays нямат представа каква е тази информация и ми казаха няма начин да проследите/проследите плащанията, които са направени по дебитна карта? някой преживявал ли е нещо подобно. радвам се да чуя, че някои от вас са получили парите си ... губят надежда tbh

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Срещнахте ли казиното с отговора от доставчика на плащания? Бих искал да знам какво казват, наистина.🤔

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Получено днес

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Това е страхотно!

И така, колко време отне в крайна сметка?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Здравей Джаро,


Те изпращат този имейл днес, но отново не виждам никакви доказателства за правилата и условията, които споменаха. Искам да кажа, че не можете да пишете обвинения, че съм ги нарушил, ако не можете да го докажете, лесно е да пишете неща. Поисках доказателства няколко пъти, но те продължават да подхвърлят тези правила и условия като папагал.


Бихме искали да подчертаем, че нашето решение е взето въз основа на бизнес съображения и е окончателно.

 

За справка, моля, прегледайте първоначалния ни имейл, който очертава конкретните Правила и условия, които са били нарушени.

 

Моля, обърнете внимание, че това са условията, с които сте се съгласили, когато сте се регистрирали .


Те са просто измамници, измислящи лъжи, за да не плащат. Ако имам конкретни доказателства за нещо, лесно ще му го покажа и случаят ще бъде приключен, но те продължават да казват, че съм нарушил условията и нищо повече. Сега явно по бизнес причини, но това не означава нищо.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Ако смятате, че не сте счупили нищо, тогава ще видим какво пише в лиценза.

Що се отнася до доказателствата, през повечето време казината се позовават на основните условия, които имат, защото в много случаи, ако споделят какво е счупил играчът и му покажат всичко, това може да се обърне срещу тях и те могат да намерят начин да получат около него и така нататък.

Така че, докато разбирам чувствата ви и ви съчувствам, сега просто ще трябва да изчакате и да видите как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Платиха тегленето ми от 14-ти снощи. Изглежда, че са разрешили проблемите

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Страхотно, радвам се, че успяхте колко време чакахте общо? Надявам се трудностите да са по-малко и всичко да е по-добре.

Мислиш ли, че ще останеш тук да играеш?

Автоматичен превод:
wengy7187
преди 2 дни

14 ноември, приятел? Ако е така, това е окуражаващо

Автоматичен превод:
perch081184
преди 2 дни

Да приятелю

Автоматичен превод:
1...24 25 26
Отидете на страницаот 26 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини