преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetBoom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
чакам теглене 2 дни и ги попитах колко време може да отнеме и отговорът беше "" Благодаря ви за предоставените данни! Бързам да ви информирам, че молбата ви за тегления се разглежда от отдела за финансова сигурност. Бих искал да обърна внимание, че според правилата и условията на нашия уебсайт максималният период за проверка на заявлението е 180 дни, но този процес може да бъде завършен по-рано. Моля, очаквайте да се свържем с вас веднага щом има информация. Благодаря за разбирането. "Този вид правила има в сайт за измама, който няма да ви изтегли пари... ще изчакате 180 дни и ще забравите за акаунта си и т.н. Този вид правила са забранени в сайт за измама... така че не депозирайте пари на този сайт ... Много бърз ограничен акаунт... и ако получите ограничение, те ще ви държат пари до края на думата :) ще актуализирам прегледа си, ако нещо се промени.
Те имат злоупотребяващи правила... не депозирайте пари на този сайт! ако те ограничат акаунта ви, можете да чакате парите си 180 дни... това е злоупотреба с правила
" Злоупотреба с власт и контрол (също контролиращо поведение и принудителен контрол ) [1] е поведение, използвано от насилник, за да придобие и/или поддържа контрол над друго лице."
Злоупотребяващите правила са забранени в нормалния законов ред, букмейкърите често използват този вид злоупотребяващи правила, за да не ви плащат пари. И bet-boom е един от тях
waiting for withdraw 2 days and ask them how long it can take and answer was "" Thank you for the data provided! I hasten to inform you that your application for withdrawals is under review by the financial security department. I would like to draw your attention that according to the terms and conditions of our website, the maximum period of verification of the application is 180 days, however, this process may be completed earlier. Please expect us to contact you as soon as information is available. Thank you for your understanding. " This kind of rules is in scam site that will not withdraw you money... you will wait 180 days and forget about you account etc. This kind of rules are forbinden in nodmal site... so do not deposit money on this site... Very fast limited account... and if you get limited they will hold you money till end of the word :) i will update my review if something will change.
They have abusive rules... do not deposit money on this site! if they will limit your account you can wait for you money 180days... this is abusive rules
"Abusive power and control (also controlling behavior and coercive control)[1] is behavior used by an abusive person to gain and/or maintain control over another person. "
Abusive rules are forbidden in normal law order, bookies often use this kind abusive rules to not pay you money. And bet-boom is one of them
Здравейте,
Разбирам, че вероятно се чувствате измамени, но е съвсем нормално проверката да отнеме дори няколко седмици. Не сте публикували отговора на казиното в оригиналната му форма, но смятам, че тези 180 дни са общ максимум.
Предоставихте ли вече всички необходими документи, моля? Ако е така, любезно дайте малко време на казиното.
Честно казано смятам, че частта за злоупотребата с власт и контрол е изключена в момента. 🙂
Hello,
I can understand that you probably feel tricked, but it's quite normal that verification took even a few weeks. You did not post the casino reply in its original form, but I feel that those 180 days is a total maximum.
Have you already provided all the necessary documents, please? If so, kindly give the casino some time.
I honestly think that the part about abusive power and control is out of the question at the moment. 🙂
да, направих... и ми теглят парите досега... знаете ли какво е злоупотреба? 🙂 Правилата за злоупотреба не са законни... аз мога да загубя парите си, не ме интересува, но може би други хора се замислят преди да депозират пари 🙂 Познавам закона много добре 😉 сега всички знаят за правилата за злоупотреба, използвани от bet-boom, за да не плащат пари в нормален период от време 🙂
yes i did... and they withdraw my money until now... you know what is abusive rules? 🙂 Abusive rules are not legal... i can lost my money i dont care but maybe other people think twice before they will deposit money 🙂 i know law very good 😉 now everybody know about abuse rules used by bet-boom to not pay money in normal period time 🙂
Здравейте,
Все още смятам, че е нормално всеки път, когато повдигнете някакъв проблем или заявка, да получавате известно време до получаване на резултат или следваща актуализация.
Това не е злоупотреба, това е стандартна процедура 🙂. Друго нещо би било, ако казината се опитат да спрат процеса, но в момента няма доказателства, че това наистина се случва.
Ще научим повече чрез жалбата . Надявам се, че ще отнеме по-малко време, разбира се.
Hello,
I still think that it's normal that every time you raise some issue or ticket, you'll get some estimated time until the result or further update should be made.
This is not abuse, this is standard procedure 🙂. Another thing would be if the casinos tried to stall the process, but at the moment there is no evidence that this is actually happening.
We will learn more through the complaint. I hope it will take less time of course.
Злоупотреба 100%... моля няколко адвокати да се уверят... и не... не е вярно... не всички казина имат този вид правила... само подозрително казино от Кюрасао, където законът не съществува... и след 180 дни без активност в акаунта те могат да направят повече...
освен това нарушават собствените си правила...
9. ИЗПЛАЩАНИЯ
9.1. Можете да подадете заявка за теглене по всяко време, при условие че всички плащания, направени към вашата сметка, са проверени за неприемлива дейност и никакви плащания не са били анулирани или отменени по друг начин.
9.2. Съгласяваме се за плащания до 24 часа, но се стараем да го направим възможно най-бързо. Ако доставчикът изисква допълнителна проверка, срокът за плащане може да бъде удължен до 30 дни.
нямам никаква информация за допълнителна проверка, така че те се забавят с 24 часа теглене... 😉 те удължиха моето теглене без причина... питам само за максимално време за теглене... те не казват, че имам специална проверка...
Abuse 100%... i aske few lawyers to make sure... and no... not true... not all casino have this kind of rules... only suspect casino from curacao where law does not exist... and after 180days without activy on account they can do more...
plus they break they own rules...
9. PAYOUTS
9.1. You may submit a withdrawal request at any time, provided that all payments made to your account have been checked for unacceptable activity and no payments have been canceled or otherwise reversed.
9.2. We agree on payments up to 24 hours, but we try to do it as soon as possible. If additional verification is required by the provider, the payment period can be extended up to 30 days.
i dont have any info about additional verification so they are delayed with 24h withdrawal... 😉 they extended my withdrawal without reason... i only ask about maximum withdrawal time... they dont say that i have special verification...
Е, няма да споря с вас, предполагам, че вече се опитах да обясня моята гледна точка. 🙂
Доколкото разбирам, вашият акаунт е под някаква проверка
(„Благодаря ви за предоставените данни! Бързам да ви информирам, че вашето заявление за тегления се разглежда от отдела за финансова сигурност"), следователно отговаряте на условията за теглене, когато преминете успешно проверката.
Моля, изчакайте резултата.
Well, I will not argue with you, I guess that I have already tried to explain my point of view. 🙂
As far as I understand your account is under some sort of verification
("Thank you for the data provided! I hasten to inform you that your application for withdrawals is under review by the financial security department"), hence you are eligible for the withdrawal when you successfully pass the verification.
Kindly wait for the result.
Да се надяваме, че няма да отнеме векове 🤞.
Ще чакам актуализация.
Let's just hope that it will not take ages 🤞.
I'll wait for an update.
без причина точно като мен и другите 🙂 ако казиното има правила за злоупотреба, внимавайте с тях 😉 и казино гуру се опитват да ме убедят, че всички казина имат тези правила, хубава социална техника, използвана от всички търговци 🙂 бъдете внимателни, hathongtin, защото може да отнеме 180 дни и за казино гуру, това правило е добре 😉 сега имам 2-ро казино с перфектна репутация, дадена от гуру на казиното и те забавят тегленето ми със същия сценарий 🙂 трябва да променим това, защото може да се случи на децата ни в бъдеще 🙂
without reason just like me and others 🙂 if casino have abuse rules beware them 😉 and casino guru try to convince me that all casino have these rules, nice socio technique used by all marketers 🙂 be careful hathongtin because it can take 180 days and for casino guru this rule is ok to 😉 now i have 2nd casino with perfect reputation given by casino guru and they delay my withdraw with these same scenario 🙂 we need to change this because it can happen to our children in future 🙂
Искрено се надявам вашите деца да не играят в казина 🙂.
Проверих жалбата и нямам представа какво е причинило забавянето, тъй като казиното заяви, че няма да обясни, но съм напълно сигурен, че забавянето е причинено от допълнителна проверка, представителят на казиното спомена правило № 11.3 „В случай на откриване на измамна схема на игра или неправилни действия, извършени с цел получаване на печалба чрез измамни средства..."
Предполагам, че известно забавяне може да бъде приемливо за такава проверка, въпреки че разбирам как може да изглежда. 🙂
I honestly hope that your children would not play in casinos 🙂.
I checked the complaint, and have no clue what caused the delay, as the casino stated they would not explain, but I'm quite sure that the delay was caused by some additional check, the casino representative mentioned rule no 11.3 "In case of detection of a fraudulent game scheme or incorrect actions that were committed in order to receive a win by fraudulent means..."
I guess that some sort of delay can be acceptable for such a check, though I understand how it may seem. 🙂
уау, толкова си умен с твоята социална техника (нищо ново в маркетинга 😉 )🙂 за мен е дори по-добре 🙂 не ме интересуват парите, искам да покажа как наистина работи казино гуру (фалшива перфектна репутация) и този казино гуру приема този тип правила 🙂 Все още не всички знаят това 😉 и сега прочетете оплакването ми за бум на залагане отново... 🙂 Бум на залагане искат да удължат това време до 180 дни xD и какво се случи? 🙂 Имам интернет, знам, че мислите, че съм от Полша и не мога да направя нищо... но не съм нормален потребител на интернет... проучвам интернет... чета във Washington Post и CBS, защото за мен интернет е възможност да промените света 🙂 "правете правилните неща на правилното място и в точното време" 😉 през 2020 г. хазартът беше признат за болест на цивилизацията 🙂 имам синдром на Аспергер... и социалните техники не ми действат 😉 това е дар и проклятие, но не и за мен 😉 сега чакам отговор в друг случай, в който имам същия патент, използван от казино срещу потребител 🙂
пс. в моя случай срещу bet-boom не беше открита измамна схема на игра или неправилни действия и bet-boom искат да удължат времето до 180 дни, като използват правила за злоупотреба 🙂
wow you are so smart with you socio technique (nothing new in marketing 😉 )🙂 for me is even better 🙂 i dont care about money i want to show how really casino guru works (fake perfect reputation) and that casino guru accept this kind rules 🙂 not everybody know that yet 😉 and now read my complain about bet-boom again... 🙂 bet-boom want to extend this time to 180 days xD and what happened? 🙂 i have internet i know that you think that i am from Poland and i cannot do nothing... but i am not normal user of internet... i explore internet... i read in washington post and cbs because for me internet is a opportunity to change world 🙂 "do the right things in the right place and in the right time" 😉 in 2020 gambling was recognized as civilization disease 🙂 i have asperger syndrom... and socio technique those not work on me 😉 this is a gift and curse but not for me 😉 now i am waiting for answer in other case where i have those same patent used by casino against user 🙂
ps. in my case against bet-boom was not detected any fraudulent game scheme or incorrect actions and bet-boom want to extend time to 180 days using abuse rules 🙂
Уважаеми играчи, попаднахме на потенциално фалшиво създадено казино. Целта му изглежда е да фалшифицира прилично казино и да накара играчите да плащат такси за шанса за успешно теглене!
Цитатът от жалбата е следният:
„Бих искал да подчертая , че връзката, която предоставихте, няма нищо общо с официалното казино BetBoom .
Ще публикувам и двете връзки тук, за да могат другите играчи да видят разликата.
Официалното казино BetBoom:
Казиното, което ви е поискало да платите изкуствени такси:
Ще добавим това ново казино към нашата база данни и впоследствие ще прехвърлим тази жалба към правилната къща, но не можем, тъй като този друг уебсайт предлага само спортни залагания, което не е нашият фокус. Междувременно силно препоръчвам да не плащате никакви допълнителни такси, тъй като изглежда, че сте попаднали на измамно казино. "
Dear players, we've come across a potentially falsely made casino. Its purpose seems to fake a decent casino and make players pay fees for the chance of successful withdrawal!
Quoted from the complaint goes like this:
"I'd like to emphasize that the link that you provided has nothing to do with the official BetBoom Casino.
I will post both links here for other players to see the difference.
The official BetBoom Casino:
The casino that asked you to pay artificial fees:
We would add this new casino to our database and subsequently switch this complaint to the correct house, but we can't as this other website offers sports betting only which is not our focus. Meanwhile, I strongly recommend not to pay any additional fees as it seems that you fell for a scam casino."
Много се притеснявам от забавянето на тегленията, винаги има извинение 🫤', акаунтът ми е потвърден и всичко, минах през анализ на измами, всичко беше ясно и правилно, но все още имам проблеми с тегленията, това ме кара много нервен и разочарован от платформата.. elisonsoares287@gmail.com
I'm very worried about the delay in withdrawals, there's always an excuse 🫤', my account is verified and everything , I went through a fraud analysis , everything was clear and correct, but I'm still having problems with withdrawals it makes me very nervous , and disappointed with the platform.. elisonsoares287@gmail.com
Estou muito preocupado com a demora dos saques sempre tem uma desculpa 🫤’, minha conta e verificada e tudo , passei por uma análise de fraude , tudo ficou bem esclarecido é correto, mas ainda estou com problemas nos saques isso me deixa muito nervoso , e decepcionado com a plataforma .. elisonsoares287@gmail.com
Здравей, трудно е да ти дадем правилен съвет, когато дори не знаем къде си верифициран. Какво е името на казиното, за което говорите?
Hi, it's difficult to give you any proper advice when we don't even know where you're verified. What's the casino's name you're talking about?
Благодаря ти! Преместих публикациите ви тук, това е общата тема на казиното - най-доброто място за публикуване за BetBoom.
Към тегленето: Каква е последната актуализация, която сте получили от казиното и откога сте напълно потвърдени, моля? Знаете, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят напълно сметката и да изпратят парите. Затова нямам търпение да намеря повече подробности скоро, когато направя някакви предложения.
Уведомете ме, моля.
Thank you! I moved your posts here, this is the casino's general thread - the best place to post about BetBoom.
To the withdrawal: What is the latest update you got from the casino and since when are you fully verified, please? You know, we allow casinos 14 full days to check the account completely and send the money. Hence I'm eager to find more details soon as I make any suggestions.
Let me know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.