Актуализация на случая с Тобиас:
Играчът беше помолен да предостави потвърждение на своя IBAN и депозит. Прегледах изпратените от него документи и намерих един конкретен документ, който според мен трябваше да бъде одобрен. Изпратих заявка до служителя по плащанията за повторна проверка. Също така информирах играча, че тъй като има приложение за онлайн банка, за да поиска извлечение за конкретното плащане. Той твърди, че не може и трябва да изчака до юли, за да получи изявлението през юни. Никога не съм срещал такъв случай, тъй като при всички банкови приложения и случаи, които имах с играчи, те винаги предоставяха извлечението, което сме поискали, като просто изтеглихме извлечението за това плащане, което винаги се предоставя безплатно. Той твърди, че ще му струва 20 евро, за да получи такова извлечение.
Извлечението, което той качи, не изброява депозитите, направени в конкретния ден, а IBAN също не съвпада, така че въпреки че твърди, че е изпратил извлечение за тези плащания, той не го е направил. Ръчно проверих и сравних IBAN за двете сметки и те не съвпадат, което е ясен знак, че предоставеното извлечение принадлежи на друга сметка, която той се опита да премине, за да върне проверката, която се изисква от закона.
По отношение на изявленията му, в които се твърди, че плащанията са незаконни или под фалшиво име, аз го поканих да потърси субекта на плащането, който показва, че обработваните плащания са законни, а не както той твърди.
Като казах това, аз съм напълно ангажиран да обработя тегленето му от 45 евро. След разрешаване на въпроса има голяма вероятност акаунтът му да бъде закрит поради агресивния му тон и обвиненията, отправени към нас. Това ще бъде прегледано лично от мен, обсъдено с моите началници и вероятно също с Casino Guru, преди да взема решение.
Надявам се, че тази актуализация предоставя кристално ясен образ на текущата ситуация. Въпреки че екипът за обслужване на клиенти не се справи с въпроса по най-добрия начин, това беше адресирано до тях, аз съм напълно ангажиран да обработя верификацията му възможно най-бързо и тегленето му да бъде направено в неговата сметка, тъй като тези пари принадлежат на него.
Ще поддържам темата актуализирана, щом имам повече новини.
Update on the case with Tobias:
The player was asked to provide confirmation of his IBAN and deposit. I reviewed the docs he sent and I found one particular document that in my opinion should have been approved. I have sent a request to the payment officer to double check. I also informed the player that since he has an online bank app to request a statement for the particular payment. He claims he can't and has to wait till July to get the June statement. I never met such a case as with all banking apps and cases I had with players they always provided the statement we had requested by simply downloading the statement for that payment which is always provided free of charge. He claims it will cost him 20 Eur to get such a statement.
The statement he uploaded doesn't list the deposits made on the particular day and the IBAN doesn't match either so even though he claims he sent a statement for those payments, he didn't. I manually checked and compared the IBANs for both accounts and they don't match, which is a clear sign that the statement provided belongs to a different account that he tried to pass to turn around verification that is required by law.
With regards to his statements claiming that the payments are not legal or under a false name, I invited him to look up the payment entity which shows that the payments being processed are legal and not as he claims.
Having said that, I'm fully committed to get his 45 Euro withdrawal processed. After the matter is resolved, there is a strong possibility that his account will be closed due to his aggressive tone and accusations thrown at us. This will be reviewed personally by me, discussed with my superiors and probably also with Casino Guru before I make the decision.
I hope this update provides a crystal clear image of the current situation. Even though the customer service team didn't handle the matter in the best manner, this has been addressed to them, I'm fully committed to get his verification processed as fast as possible and his withdrawal done to his account as that money belongs to him.
I will keep the thread updated once I have more news.