ФорумКазинаBetBeast Casino - обща дискусия

BetBeast Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от SCATT3R
|
3928 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 5 месеца

Актуализация на случая с Тобиас:


Играчът беше помолен да предостави потвърждение на своя IBAN и депозит. Прегледах изпратените от него документи и намерих един конкретен документ, който според мен трябваше да бъде одобрен. Изпратих заявка до служителя по плащанията за повторна проверка. Също така информирах играча, че тъй като има приложение за онлайн банка, за да поиска извлечение за конкретното плащане. Той твърди, че не може и трябва да изчака до юли, за да получи изявлението през юни. Никога не съм срещал такъв случай, тъй като при всички банкови приложения и случаи, които имах с играчи, те винаги предоставяха извлечението, което сме поискали, като просто изтеглихме извлечението за това плащане, което винаги се предоставя безплатно. Той твърди, че ще му струва 20 евро, за да получи такова извлечение.


Извлечението, което той качи, не изброява депозитите, направени в конкретния ден, а IBAN също не съвпада, така че въпреки че твърди, че е изпратил извлечение за тези плащания, той не го е направил. Ръчно проверих и сравних IBAN за двете сметки и те не съвпадат, което е ясен знак, че предоставеното извлечение принадлежи на друга сметка, която той се опита да премине, за да върне проверката, която се изисква от закона.


По отношение на изявленията му, в които се твърди, че плащанията са незаконни или под фалшиво име, аз го поканих да потърси субекта на плащането, който показва, че обработваните плащания са законни, а не както той твърди.


Като казах това, аз съм напълно ангажиран да обработя тегленето му от 45 евро. След разрешаване на въпроса има голяма вероятност акаунтът му да бъде закрит поради агресивния му тон и обвиненията, отправени към нас. Това ще бъде прегледано лично от мен, обсъдено с моите началници и вероятно също с Casino Guru, преди да взема решение.


Надявам се, че тази актуализация предоставя кристално ясен образ на текущата ситуация. Въпреки че екипът за обслужване на клиенти не се справи с въпроса по най-добрия начин, това беше адресирано до тях, аз съм напълно ангажиран да обработя верификацията му възможно най-бързо и тегленето му да бъде направено в неговата сметка, тъй като тези пари принадлежат на него.


Ще поддържам темата актуализирана, щом имам повече новини.

Автоматичен превод:
BetBeast Casino
преди 5 месеца

Това още веднъж показва, че ВИП услугата е напълно неуместна и за съжаление не подлежи на критика. Отдавна съм отменил гореспоменатото теглене на 45 евро. Нямам проблем да чакам до юли, за да направя тегленето си, за да мога да предоставя на казиното банковото извлечение. Обслужването на клиенти беше особено чувствително към моето мнение, че предлагането на техните услуги на германския пазар е незаконно. Казиното няма лиценз за немския пазар и затова услугите им са незаконни. Веднага заплашиха със затваряне на акаунта ми, което отново показва, че обслужването на клиенти иска да избегне обективна дискусия.

Не очаквам да получа нито цент от печалбите си от този доставчик.

Автоматичен превод:
tobiassss
преди 5 месеца

Скъпи Тобиас,


Нямам проблем да покажа имейлите, в които казах същото, което споменах тук. Също така имам достъп до вашите чатове с агенти за обслужване на клиенти, където сте използвали вулгарни думи, за да обидите агента.


Ще получите парите, както обещах, ние се стремим да осигурим справедливо отношение към всички наши играчи. Дали сметката ви ще остане отворена или не е без значение за тази жалба. Арогантният и груб начин, по който се обърнахте към мен в имейлите си, а също и в чата, вече носи достатъчно основание за закриване на акаунт.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Актуализация 3:


Всички документи са проверени. Току-що помолих Тобиас да постави WL, за да може да получи парите си.


Освен това, след като обсъдихме другия въпрос, Тобиас се извини и докато разбирам, че нравите могат да се развихрят, когато се сблъскат с подобни ситуации, аз се съгласих да приема извинението му и го препратих и на въпросния агент.


Надявам се, че Тобиас също може да предостави актуализация от своя страна, за да разреши тази ситуация. Още веднъж изпращам най-дълбоките си извинения, че подобна ситуация излезе извън контрол. Акаунтът му също няма да бъде затворен след развитието на нещата. Тобиас е повече от добре дошъл да продължи да бъде част от нашата общност и за бъдещи проблеми може да се свърже директно с мен, за да му помогна.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, мога да го потвърдя. Жалко, че ситуацията толкова се нажежи. Но всичко е подредено, сметката е верифицирана и мога да правя тегления.

Автоматичен превод:
tobiassss
преди 5 месеца

Радвам се да помогна. Имате имейла ми. Чувствайте се свободни да се свържете, когато имате нужда.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, мога да го потвърдя. Жалко, че ситуацията толкова се нажежи. Но всичко е подредено, сметката е верифицирана и мога да правя тегления.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Радвам се, че в крайна сметка беше решен и със сигурност съм доволен, че казиното се изправи пред него и не ви пренебрегна. Важно е да можете да правите тегления и да сте потвърдени, така че отсега нататък твърдо вярвам, че ще се подобрява само.

Пожелавам ви късмет и когато имате още опит, не се колебайте да го споделите с нас. 🙂

Също така уведомих Томас в жалбата , че може да я затвори и всичко е решено.

Автоматичен превод:
BetBeast Casino
преди 5 месеца

Здравейте BetBeast,


Не знам предисторията и просто чета. Мога обаче да кажа с абсолютна сигурност, че казината Dama NV наистина са много стриктни, когато става въпрос за проверка, и бих искал да споделя своя опит.


Имах подобни проблеми с проверката в други казина на Dama NV, както е описано тук. Веднъж дори трябваше да пусна жалба в друга добре позната платформа, едва тогава казино Dama NV реагира в моя полза. Преди това ми искаха документи, каквито няма в тази форма в моята страна.


Банковите извлечения не са еднакви, в зависимост от банката! И моите банкови извлечения също ми се предоставят в обобщена форма всеки месец. Не мога да преглеждам и изтеглям банковите си извлечения всеки ден. В моята страна (Германия) можете да изберете дали искате извлеченията онлайн или да ги отпечатате на терминал. Ако изберете онлайн версията, винаги трябва да изчакате до следващия месец, за да получите банковите извлечения и след това не можете да ги разпечатате на терминала, защото е възможна само една опция.


Dama NV Casino искаше PDF файл от мен с превода, моето име, адрес и точния час на превода. Моята банка не издава такъв тип файл. След това казиното иска сертификат от моята банка, че сметката е моя, въпреки банковите извлечения и банковата карта, които ясно показват данните ми, съхранявани в казиното.


Но казиното настоя за този сертификат и да, клиентът на банката трябва да плати такси за специални заявки - това не е лъжа, а истина.

За щастие, казиното се поддаде, след като подадох оплакването си и прие документите ми, както ги бях изпратил. Защо не го направиш така? И имах този опит досега в 3 казина на доставчика, който представлявате тук.


Така че скъпи представител на BetBeast, не търсете винаги вината и грешката в играча, погледнете и себе си 🙂 поздрави

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини