ФорумКазинаBetBeast Casino - обща дискусия

BetBeast Casino - обща дискусия

преди 1 година от SCATT3R
|
3914 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с BetBeast Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Изпробвах това току-що отворено казино снощи и тази сутрин, със 100% бонус за първи депозит, което ме накара да имам около 1000 пъти повече от моя залог за завъртане, с който да играя. Слотовете бяха мъртви, доколкото може би, и аз излязох само 36% от залагането. Едва ли мога да виня казиното за това, предполагам, но все пак лош опит.


Сайтът изглежда и се чувства забързан и неполиран и му липсва правилно сортиране на игрите. Не можете да сортирате по доставчик и също не можете да добавяте към любими. Имаше и някои бъгове и неизправности, като че ли продължавах да получавам изскачащи съобщения, че нивото ми на лоялност се е повишило, но когато го проверих, не бях получил нито една точка към нито една програма за лоялност. Играта също беше прекъсвана на няколко пъти, принуждавайки до няколко презареждания.


Пакетът за добре дошли е доста под това, което получавате в повечето казина. Разбира се, 100% винаги е хубаво, но това идва с максимален лимит за теглене, който играчите с по-високи залози биха могли лесно да достигнат и обикновено получавате около 50-100 FS заедно с бонуса за мача, но нито едно допълнително завъртане тук.

Те провеждат някои вътрешни турнири, но повечето изглежда са на етап „очаквайте скоро". Освен това, докато играех на слотове Pragmatic, символът на турнира с трофеи беше горе в левия ъгъл на екрана на играта, но каза, че е неактивен.

Едно страхотно нещо е, че те предлагат по-високата RTP версия на слотовете. Например Big Bass Splash (Pragmatic/Reel Kingdom) е на 96,7%, Oktoberfest (NLC) на 96,75%., и Lucky Crew (BGaming) на 96%. Моят собствен действителен RTP на тези 3 обаче, след около 2k завъртания, което наистина е малък размер на извадката, беше 47%, 30% и 35%. Но отново, не обвинявам казиното за това.


MC депозитът мина наистина гладко и също нямаше такси, свързани с него. Депозитът и бонусът бяха в моята сметка незабавно.


Очаквах малко повече от едно чисто ново казино Dama tbh и се съмнявам, че скоро ще ги посетя отново.


За разбирането,


Мариус Хансен

Норвегия

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 1 година

Скъпи Мариус.


Обръщам се към вас като част от VIP поддръжката на Betbeast. Първо и преди всичко бих искал да ви благодаря за задълбочения преглед и сме много благодарни, че отделихте време, за да изпробвате нашата марка.


За да изясним няколко точки, ние сме наясно с избора на игри и доставчици. Вече отбелязахме и ще коригираме промените, за да улесним играчите да могат да категоризират по доставчик и да избират любимите си игри.


Както правилно посочихте, да, ние предлагаме 97% RTP на нашите играчи. Искаме да дадем най-доброто изживяване на нашите играчи.


Бих искал да ви поканя да обсъдим по-подробно бъговете и неизправностите, а също така ще разгледам изкачването, тъй като бонусите се присъждат с всяко покачване на ниво. Моля, изпратете ни имейл на vip@betbeast.com и нека го прегледаме заедно. Ще бъде предложена и награда за лоялност от наше име.


Току-що стартирахме, така че колкото и да работихме по изчистването на проблеми, някои все пак ще преминат през тях за съжаление.



Автоматичен превод:
Betbeast
преди 1 година

Здравей!

Обзалагам се, че не сте попадали на нашата специална сметка, разработена за представители на казино, нали?

Проверете условията, след което се свържете с нас, за да финализираме процеса на синхронизиране, моля.

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Мисля, че трябва да имаш един. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Питах, но още не са ми отговорили. Не исках да оставя рецензията на Мариус без отговор. Ще следвам стъпките, благодаря много 🙂


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Финландия трябва да е одобрена страна, в която можете да се регистрирате. Но когато се опитах да се регистрирам, не мога да намеря регионалния код на Финландия и не мога да избера Финландия, когато се опитате да въведете къде живеете. И така, може ли финландец да се регистрира във вашето казино?

Автоматичен превод:
Mij83
преди 11 месеца

здравей


Да, имаме финландски играчи в нашето казино.


Нека да проверя какъв може да е проблемът.


Можете също да се свържете директно с мен на vip@betbeast.com

Автоматичен превод:
BetBeast Casino
преди 11 месеца

Току що проверих. Когато изберете държава, тя е посочена 5-та.


Що се отнася до кода, просто го пишете на втората страница от процеса на регистрация.


Моля, уведомете ме, ако успявате или все още имате затруднения да се регистрирате.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Финландия трябва да е одобрена страна, в която можете да се регистрирате. Но когато се опитах да се регистрирам, не мога да намеря регионалния код на Финландия и не мога да избера Финландия, когато се опитате да въведете къде живеете. И така, може ли финландец да се регистрира във вашето казино?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че казиното вече се опитва да ви посъветва и да ви помогне във вашата ситуация. Бихте ли ни уведомили дали всичко е наред и сте успели да се регистрирате? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравей

Имах проблеми, свързани с проверката. За самоличност подадох паспорта си, но ми отказаха. Твърди се, че не е задължително. За адресната част подадох банковото си извлечение, за да докажа, че в момента живея там, но въведох грешен адрес при регистрацията. Мога ли да го променя на правилния, тъй като е минал само защото адресът не съвпада? Това е целият ми проблем; Съжалявам, че ви отделих време и ви благодаря за търпението. Имейл адресът ми е 1533318668@qq.com .

За разбирането,

Jiaheng

Австралия

Автоматичен превод:
JiahengWang
преди 7 месеца

здравей


Виждам, че вече сте се свързали по имейл. Можем да решим проблема, не се притеснявайте. Ще се свържа по имейл и ще реша проблема вместо вас.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здравей

Имах проблеми, свързани с проверката. За самоличност подадох паспорта си, но ми отказаха. Твърди се, че не е задължително. За адресната част подадох банковото си извлечение, за да докажа, че в момента живея там, но въведох грешен адрес при регистрацията. Мога ли да го променя на правилния, тъй като е минал само защото адресът не съвпада? Това е целият ми проблем; Съжалявам, че ви отделих време и ви благодаря за търпението. Имейл адресът ми е 1533318668@qq.com .

За разбирането,

Jiaheng

Австралия

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че казиното е било подканено да ви помогне във вашата ситуация, така че ако успеете да разрешите проблема чрез комуникация по имейл, не се колебайте да ни уведомите. Не мисля, че ще е трудно, тъй като казиното също писа, че можете да коригирате проблема.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Сега потвърдих акаунта си с помощта на Betbeast Casino. Благодаря ви момчета🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Здравей Джаро,


Всичко подредено. Беше трудно, но успяхме да подредим всичко 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Сега потвърдих акаунта си с помощта на Betbeast Casino. Благодаря ви момчета🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това е, което обичаме да чуваме, особено в петък! 😉

Благодаря за обратната връзка и се пазете!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Джаро,


Всичко подредено. Беше трудно, но успяхме да подредим всичко 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей! Оценяваме вашата активна подкрепа и отдаденост към играчите. 🐱‍🏍

Много добре!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дами и господа


Определено бих посъветвал да не използвате това казино!!! Печалбите не се изплащат. Постоянно се искат нови документи, което си е чист тормоз и показва престъпния характер на това казино. Лична карта, банкови извлечения, банкови карти, всичко вече е там.

Обслужването на клиенти е безполезно и грубо. Вероятно ще трябва да наема адвокат, който да поеме възстановяването на парите ми. Играя от 10 години, но никога не съм преживявал такава каша.

Автоматичен превод:
tobiassss
преди 5 месеца

Скъпи Тобиас,


Моля, изпратете ми вашия потребителски имейл, за да мога да разгледам въпроса и да видя какъв е проблемът.


С Най-Добри Пожелания

BetBeast VIP

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Проблемът е тяхната престъпна енергия. Изключително некомпетентното им обслужване на клиенти иска потвърждение от моята банка, че банковата карта е моя. Името ми е на картата!!!

Те също така не искат да обработват моите тегления, като казват, че „името на казиното не е в банковото извлечение". Не съм виновен, че дебитират сметката ми под фалшиво име. Изглежда, че са наясно с незаконността на дейността си на германския пазар. Писах ви имейл, но не искам да споделям имейла си публично тук.



Автоматичен превод:
tobiassss
преди 5 месеца

Както казах, моля, дайте ми вашето потребителско име, за да мога да разгледам въпроса. Тогава ще мога да видя какъв е проблемът и да го разреша.


Моля, изпратете ми имейл на vip@betbeast.com

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини