ФорумКазинаBetano Casino - обща дискусия

Betano Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от danilolopes5959
|
4752 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 3 месеца

Вече се свързах с тях и в чата ми казват, че информацията ми е вярна и документите ми са верни. Какво ще ги въвлече в това? И аз им изпращам данните си отново и те ги отхвърлят. И в съобщението, което ми изпращат, ми казват, че ако нямам нито един от документите, които искат, е достатъчно писмо за пребиваване и лична карта.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Там ясно пишеше, че с писмо за жителство. Искам да ви изпратя документ, но той не ми позволява

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Искам да ви изпратя документ, но той не ми позволява


Автоматичен превод:
marioalealh59
преди 3 месеца

Съжалявам, не разбирам какъв документ искате да ми изпратите. 🤷‍♀️

Бихте ли искали случайно да подадете жалба тук до нашия екип, за да можем да разгледаме по-добре този проблем и може би да ви помогнем? Какво казваш? Просто го изпратете тук , моля.

Уведомете ни, ако има нужда от друга помощ, ние ще бъдем готови да помогнем.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Върнаха парите, които поисках да изтегля, но в сметката на казиното, за да мога да ги използвам в казиното, защото не искаха да ми дадат доказателство за адрес, приеха само идентификацията, но не искаха да приемат доказателството за адрес и затова ми върнаха печалбите в сметката в казиното, за да мога да играя.

Автоматичен превод:
marioalealh59
преди 3 месеца

Бих казал, че нашият екип за жалби би могъл да разгледа този проблем и да се опита да открие причината, ако желаете. Какво казваш?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

И как мога да направя рекламация?

Автоматичен превод:
marioalealh59
преди 3 месеца

Вече пуснах линка по-горе. Така че за всеки случай, ето го отново . Моля, уведомете ни дали всичко е наред с изпращането.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Вече им изпратих сметка за вода с актуална дата и актуално местожителство, а те пак ми казаха, че не са валидни. Тук оставям това, което ми дадоха и там ясно пише, че 1 писмо за пребиваване е достатъчно за проверка, а те ми казват, че не е валидно file

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не ми позволява да подам жалбата, приложението ме изхвърля, когато се опитвам да завърша създаването на жалбата

Автоматичен превод:
marioalealh59
преди 3 месеца

Моля, опитайте да изчистите бисквитките и рестартирайте компютъра си и ако проблемът продължава, изпратете имейл до complaints@casino.guru да подадете жалба. Уведомете ни дали се справяте добре с всичко.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вече им изпратих сметка за вода с актуална дата и актуално местожителство, а те пак ми казаха, че не са валидни. Тук оставям това, което ми дадоха и там ясно пише, че 1 писмо за пребиваване е достатъчно за проверка, а те ми казват, че не е валидно file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, бих искал да кажа, че правилата са само една част, но другото нещо е дали казиното се нуждае от допълнителни документи, за да потвърди адреса ви, за това обикновено се изисква друго официално изявление, съдържащо пълното ви име и адрес. Ако можете да предоставите някои, моля, направете го. Уверете се, че следвате инструкциите: „Всички документи трябва да са ясни и напълно четливи".

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Да, разбирам го прекрасно, но да видим дали нямам касова бележка на мое име, защото къщата, в която живея, не е моя и за да им дам доказателство за адрес на мое име, трябва да имам договор, който нямам, защо не? Къщата е моя, но им изпратих и разписки за плащане от държавното управление на мое име и адрес и единственото, което казват е, че тези разписки са безполезни или не се броят.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Знаете ли колко разписки съм ви изпратил за вода, за плащания към държавното управление, за телефон, дори писмо за местоживеене, където адресът ми перфектно и прозрачно потвърждава годините, през които живея там, моята снимка, моя подпис, има всички необходими данни, че Те се грижат за мен и знаете ли какво ми казаха, същото нещо не е валидно. Така ми казаха.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Този тип казино, само за да запази парите, които печелите, за съжаление има казина, които нагло крадат от вас, както и това бета казино, днес влязох в акаунта си отново и той не ме пуска, докато не приема неговите актуализации и промени, които са били, и искам първо да ги прочета, преди да ги приема, и не ми позволява да ги прочета, първо трябва да ги приема

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, разбирам го прекрасно, но да видим дали нямам касова бележка на мое име, защото къщата, в която живея, не е моя и за да им дам доказателство за адрес на мое име, трябва да имам договор, който нямам, защо не? Къщата е моя, но им изпратих и разписки за плащане от държавното управление на мое име и адрес и единственото, което казват е, че тези разписки са безполезни или не се броят.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, благодаря. Поне можем да изгоним обичайните грешки. Това, което остава, може да даде подсказки. Една стъпка по-близо може би?

И така, изглежда, че казиното все още търси подходяща документация, за да потвърди вашия адрес и пълно име със 100% съвпадение. Въпреки че сте използвали и двете версии в отговора, не е ясно дали домът, в който живеете, е ваш или на някой друг.

Въпреки че потвърждението е стандартен процес, най-вероятно нещо не е правилно. Трудно е да се каже на кой сайт.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Знаете ли колко разписки съм ви изпратил за вода, за плащания към държавното управление, за телефон, дори писмо за местоживеене, където адресът ми перфектно и прозрачно потвърждава годините, през които живея там, моята снимка, моя подпис, има всички необходими данни, че Те се грижат за мен и знаете ли какво ми казаха, същото нещо не е валидно. Така ми казаха.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Знам, че вероятно сте опитвали, но бих попитал казиното какво конкретно не е валидно.

През цялото време имах впечатлението, че ще се опитате да предоставите нещо полезно, така че не разбирам напълно липсата на обяснение от казиното. Когато последният документ беше отхвърлен, как поддръжката обяви това, моля? Получихте ли автоматично генериран имейл или персонализиран? Може би се вижда в акаунта?

Би било хубаво да знаете, че има действителен човек, когото можете да попитате как да се отървете от този проблем.

Между другото, някой предложил ли е обаждане за проверка? Мисля, че бавно се превърна в прилично решение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Този тип казино, само за да запази парите, които печелите, за съжаление има казина, които нагло крадат от вас, както и това бета казино, днес влязох в акаунта си отново и той не ме пуска, докато не приема неговите актуализации и промени, които са били, и искам първо да ги прочета, преди да ги приема, и не ми позволява да ги прочета, първо трябва да ги приема

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм сигурен от колко време се опитвате да преминете това изпитание на търпението, но исках да ви напомня, че когато всичко се провали, винаги можете да подадете жалба. Просто помислете за тази възможност, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Изпращах им моята документация 20 пъти, в pdf, на снимка, на екранна снимка, и те винаги я отхвърлят, ето някои откази file

Автоматичен превод:
marioalealh59
преди 3 месеца

Затова, ако не знаете какво се случва и какво още трябва да направите, за да ви приемат документите, имате възможност да подадете жалба, както Радка обяви. Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, защото виждам, че се въртите в кръг.

Не мислиш ли, че това би било най-доброто нещо, което можеш да направиш?

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини