преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betano Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
НАПРАВИХ ДВА ЗАЛОГА ДНЕС ID 3518116323 И ID 3518139886
ЗАЛОЗИТЕ СА НАПРАВЕНИ СЪОТВЕТНО В 17:12 И 17:16.
ПАЗАРЪТ БЕШЕ ПОБЕДИТЕЛ В МАЧА КОЕФИЦИЕНТЪТ БЕШЕ 1.42 И ЗАЛОГЪТ БЕШЕ ПЕЧЕЛИВШ, НО КЪЩАТА ЗА РЕЗЕРВАЦИИ ОТКАЗВА ДА ИЗПЛАТИ ТЕ АНУЛИРАХА ЗАЛОГА И ВЪРНАХА ПАРИТЕ В СМЕТКАТА, ЧЕ МАЧЪТ ВЕЧЕ Е ЗАПОЧНАЛ
АБСУРД АКО БЯХ ЗАГУБИЛ ЩЕХ ДА ВЪЗСТАНОВЯ ПАРИТЕ?
I PLACED TWO BETS TODAY ID 3518116323 AND ID 3518139886
THE BETS WERE PLACED AT 5:12 PM AND 5:16 PM RESPECTIVELY.
THE MARKET WAS THE WINNER OF THE MATCH THE ODD WERE AT 1.42 AND THE BET WAS A WINNER BUT THE BOOKING HOUSE REFUSES TO PAY THEY CANCELLED THE BET AND RETURNED THE MONEY IN THE ACCOUNT SAYING THAT THE MATCH HAD ALREADY STARTED
ABSURD IF I HAD LOST WOULD HAVE REFUNDED THE MONEY?
FIZ DUAS APOSTAS HOJE ID 3518116323 E ID 3518139886
AS APOSTAS FORAM FEITAS AS 17H12 E 17H16 RESPECTIVAMENTE.
O MERCADO ERA O VENCEDOR DA PARTIDA AS ODD ESTAVAM EM 1.42 E A APOSTA FOI VENCEDORA POREM A CASA DE APOSTA SE RECUSA A PAGAR ELES ANULARAM A APOSTA E DEVOLVERAM O DINHEIRO NA CONTA ALEGANDO QUE A PARTIDA JA HAVIA COMEÇADO
UM ABSURDO SE EU TIVESSE PERDIDO TERIAM DEVOLVIDO O DINHEIRO ?
Предполагам, че пазарът, на който сте направили залозите, не позволява залози на живо, но ако сте успели да направите тези залози, вината не е ваша, собствените грешки на букмейкъра не са ваша отговорност, те трябваше да затворят пазара в крайна сметка време. За съжаление, когато букмейкър анулира залог, няма какво да направите, всичко, което можете да направите, е да изтеглите парите си, да не правите нито един залог отново в техния сайт и да затворите акаунта си, бих ви посъветвал да използвате вместо това борси за залагане, вие винаги залагате на ужасна стойност в букмейкърите
I will suppose the market in which you placed the bets didn't allow live bets, but if you were able to place said bets it's not your fault, the bookmaker's own errors are not your responsibility, they should have closed the market in the mean time. Sadly, when a bookie voids a bet there is nothing to do, all you can do is withdraw your money, not place a single bet again in their site and close your account, I would advise using betting exchanges instead, you are always betting at horrid value in bookies
Те твърдят, че мачът е започнал предсрочно (30 минути по-рано) и поради това е анулиран
They claimed that the game started ahead of schedule (30 minutes earlier) and therefore annulled
Eles alegaram que o jogo começou antes do previsto ( 30 minutos antes) e por isso anularam
Но наистина ли беше така? Освен това всички пазари на тази конкретна игра ли бяха анулирани/отменени или само пазарът, на който залагахте? Ако целият мач бъде отменен честно, няма какво да се направи. Освен това в guru не можете да подадете жалба за това, защото не е свързано с казино и все пак, както казах, няма много какво да се направи, опитайте да се свържете с техния регулатор (предполагам, че е MGA) или https://thepogg.com / (не съм сигурен дали обработват оплаквания, свързани със спорта)
But was that truly the case? Also, do the all the markets of this specific game were voided/cancelled or just the market you were betting on? If the whole match got cancelled honestly there is absolutely nothing to do. Also, in guru you can't file a complaint about this because it's not casino related, and still like I said, there is not much to do, try contacting their regulator (I suppose it's MGA) or https://thepogg.com/ (not sure if they handle sports-related complaints)
Опасявам се, че регулаторът не се занимава със случаи, свързани със спортни залагания. 🙁
I fear the regulator doesn't handle sports betting-related cases. 🙁
Здравей.
Опитайте един от тези сайтове, трябва да се фокусирате върху спортни залагания:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Hello there.
Try one of those sites, should be focused on sports betting:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Казиното Betano отказва да ми изплати печалбите от истински пари, въпреки че вече съм качил цялата си документация, те измислят едно и друго извинение да не ми изплатят печалбите. Сега с това, което измислиха, че трябва да имам собствена къща и разписките на мое име, за да могат да ми изплащат приходите, вече представям доказателство за адрес, писмо за пребиваване, идентификация, и сега те излизат с това глупости. Наистина, това казино е най-лошото казино, което някога съм познавал, изискванията му са абсурдни.
The Betano casino refuses to pay me my real money winnings, even though I have already uploaded all my documentation, they come up with one and another excuse not to pay me my winnings. Now with what they came up with, that I have to have my own house and the receipts in my name so that they can pay me my earnings, already present proof of address, letter of residence, identification, and now they come out with this nonsense. Truly, this casino is the worst casino I have ever known, its requirements are absurd.
El casino betano se niega a pagarme mis ganancias de dinero real, a pesar de que ya subí toda mi documentación, me salen con una y otra escusa para no pagarme mis ganancias. Ahora con lo que me salieron, que tengo que tener casa propia y los recibos a mi nombre para que me puedan pagar mis ganancias, ya precente comprobante de domicilio, carta de residencia, identificación, y ahora me salen con esta tontería. De verdad que este casino es el peor casino que he conocido, son absurdos sus requisitos.
Съжалявам за тази ситуация. Мога ли да попитам дали има някакво развитие по отношение на вашата проверка досега?
Кога точно сте поискали оттеглянето си, моля?
Ако има нужда от някаква намеса от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни със сигурност. Ще се опитаме да помогнем по всякакъв възможен начин.
I am sorry about this situation. May I ask if there's any developments regarding your verification by now?
When exactly have you requested your withdrawal, please?
If there is a need of some intervention from our complaint team, please let us know for sure. We will try to help in every way possible.
Поискаха ми 1 писмо за пребиваване, което вече им изпратих заедно с доказателство за идентификация на текущия адрес, curp, RFC, и сега ми казват, че писмото за пребиваване не е валидно, ако е предоставено от правителството на щата и е снимано, с всички данни. доказва, че това е официален документ и ми помага да извърша всяка процедура. Но сега ми казаха, че не важи.
They asked me for 1 residence letter which I already sent them along with proof of current address identification, curp, RFC, and now they tell me that the residence letter is not valid, if it is granted by the state government and is photographed, with all the data. proving that it is an official document and helps me carry out any procedure. But now they told me that it is not valid.
Me pidieron 1 carta de residencia la cual ya se las envié junto con comprobante de domicilio vigente identificación, curp, RFC, Y ahora me salen que no es válida la carta de residencia, si la otorga el gobierno del estado y esta fotografíada, con todos los datos. comprobandoles que es un documento oficial y me sirve para realizar cualquier trámite. Pero ahora me salieron con que no es válida.
Ако можете да ми помогнете, би било чудесно, благодаря ви
If you could help me that would be great, thank you
Si me podrían ayudar estaría muy bien gracias
Няма новини и ми дават само 26 дни да се уверя, че съм човекът, ако вече съм им изпратил всичко, което са искали, а те просто ми казват, че не са валидни
There is no news and they only give me 26 days to verify that I am the person if I have already sent them everything they asked for and they just tell me that they are not valid
No hay novedad y solo me dan 26 días para comprobar que soy yo la persona si ya les envié todo lo que me pidieron y nomas me dicen que no son válidos
Поискаха ми 1 писмо за пребиваване, което вече им изпратих заедно с доказателство за идентификация на текущия адрес, curp, RFC, и сега ми казват, че писмото за пребиваване не е валидно, ако е предоставено от правителството на щата и е снимано, с всички данни. доказва, че това е официален документ и ми помага да извърша всяка процедура. Но сега ми казаха, че не важи.
They asked me for 1 residence letter which I already sent them along with proof of current address identification, curp, RFC, and now they tell me that the residence letter is not valid, if it is granted by the state government and is photographed, with all the data. proving that it is an official document and helps me carry out any procedure. But now they told me that it is not valid.
Me pidieron 1 carta de residencia la cual ya se las envié junto con comprobante de domicilio vigente identificación, curp, RFC, Y ahora me salen que no es válida la carta de residencia, si la otorga el gobierno del estado y esta fotografíada, con todos los datos. comprobandoles que es un documento oficial y me sirve para realizar cualquier trámite. Pero ahora me salieron con que no es válida.
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането. Предлагам да попитате в какъв формат трябва да бъдат всички документи, за да сте сигурни, че изпращате правилния.
Ако все пак видите, че не води до никъде, нашият екип за оплаквания ще се намеси. Моля, дръжте ни в течение.
We usually give casinos 14 full days to process the payment. I would suggest you ask in what format all the documents should be, so you can be sure you send the right one.
If, after all, you'll see that it is going nowhere, our complaint team will intervene. Please keep us updated.
Пробвах и в pdf формат и там не го приемат и проблема е че знам че дните ми изтичат остават ми 26 дни
I also tried it in pdf format and they don't accept it either and the problem is that I know my days are running out, I have 26 days left
Ya lo intente también en formato pdf y tampoco los aseptan y el problema es que sé me están terminando los días me quedan 26 días
Може ли да се опитате да се свържете с тях и да попитате какъв е проблемът? Те трябва да ви дадат някои ясни отговори, за да знаете какво да правите по-нататък.
Could you try to get in touch with them and ask what the issue is? They should give you some clear answers so you know what to do next.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.