ФорумКазинаBetador Casino - обща дискусия

Betador Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от Lidij
|
2359 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Anonymized655
преди 3 месеца

Наистина съжалявам за резултата от вашата жалба. За съжаление имаме вързани ръце, когато става дума за това.

Опитахте ли вече да се свържете с техния регулатор? Надяваме се, че ще имате повече късмет там.🤞

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Да, подадох жалба до лицензиращия орган за казино.


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 3 месеца

Благодарим ви, че ни информирахте. Моля, продължавайте да го правите, бихме искали да научим резултата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вярвам, че това казино или е затворено, или не приема нови играчи. И без повече чат на живо.


Моля те, провери.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 3 месеца

Ще видим, засега казиното е свежо според нашия преглед, така че всичко може да се случи. Но не е най-доброто начало, ако ни пренебрегнат и не се опитат да решат нищо.

Надяваме се, че ще имате успех с лицензиращия орган.

Освен това, благодаря за информацията за чата на живо, ще я предам на екипа за данни, за да разгледат.

Стискам палци да получите отговор и то да е положителен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Чудя се как този вид казина имат лиценз и правят такива неща и не ги е грижа за репутацията.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 3 месеца

Ако мога да добавя моята гледна точка, това е доста лесно. Лицензът все още работи по същия начин като закупен продукт. Някои компании дори предлагат готово казино, така че получаването на лиценз не е толкова сложно. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Разбира се, но лицензиращият орган трябва да се увери, че казиното е надеждно. Така че казиното не трябва просто да създаде уебсайт и да се възползва от играчите или просто да вземе парите им. Това е наистина лошо, защото много казина правят това с техните много ниски RTP или проблеми с проверката или проблеми с тегленето, а най-важното е възможностите за отговорност и сериозността на хазарта.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 3 месеца

Въпреки че съм съгласен, че трябва да бъде така, както казвате, и да подходим сериозно в онлайн света, можем да видим, че нещата се променят от време на време и не всеки иска да бъде честен и ориентиран към играча.

Има много измамни казина, които работят от около няколко месеца, така че винаги трябва да проверявате къде депозирате. Потърсете възможно най-много информация, опит на играча, за да избегнете всякакви неприятности. Не казвам, че дори в най-доброто казино нищо не може да се случи, но със сигурност е по-малко вероятно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравейте,


След моята жалба до лицензиращия орган, казиното възстанови всичките ми депозити.


Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 2 месеца

Радвам се, че се получи така. Получихте ли цялата сума, както е посочено в жалбата ви?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Да, получих пълната сума.


Благодаря ви за последващите действия.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 2 месеца

Никакъв проблем. Ние сме тук за вас. Остани добре.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не знам защо жалбата ми тук в guru сега се показва разрешена. Не трябва да се маркира като разрешено, защото е направено от лицензиращия орган. Така че другите членове на Гуру трябва да знаят, че проблемът не е разрешен от жалбата тук. Тъй като казиното дори не отговаряше на жалбата или имейлите.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 2 месеца

Здрасти! Радвам се да те видя отново 🙂

Все пак това е по-скоро технически въпрос. Тъй като пряко засяга индекса на безопасност, трябва да направим неговите видове възможно най-основни. Вашият случай беше решен. Има още две подварианти: отхвърлен и неразрешен. Според мен нито едно от тях не отговаря на резултата.

Честно казано, въпреки че органът трябваше да чуе за вашите опасения, екипът отдели известно време, за да ги отговори. Тъй като не можем да направим това от името на който и да е играч, вие трябваше да направите стъпката сами. Въпреки това, като се справи с процедурата за оплакване, според мен екипът ви помогна.

Тъй като обаче се грижим да бъдем прозрачни, това е резюмето на жалбата:

„Скъпи всички,

Тази жалба е разрешена, след като проблемът е ескалиран до Органа за игри на Кюрасао, съгласно тази тема на нашия форум: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432

Затова маркираме тази жалба като разрешена."

Мисля, че има смисъл.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още