Здрасти! Радвам се да те видя отново 🙂
Все пак това е по-скоро технически въпрос. Тъй като пряко засяга индекса на безопасност, трябва да направим неговите видове възможно най-основни. Вашият случай беше решен. Има още две подварианти: отхвърлен и неразрешен. Според мен нито едно от тях не отговаря на резултата.
Честно казано, въпреки че органът трябваше да чуе за вашите опасения, екипът отдели известно време, за да ги отговори. Тъй като не можем да направим това от името на който и да е играч, вие трябваше да направите стъпката сами. Въпреки това, като се справи с процедурата за оплакване, според мен екипът ви помогна.
Тъй като обаче се грижим да бъдем прозрачни, това е резюмето на жалбата:
„Скъпи всички,
Тази жалба е разрешена, след като проблемът е ескалиран до Органа за игри на Кюрасао, съгласно тази тема на нашия форум: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432
Затова маркираме тази жалба като разрешена."
Мисля, че има смисъл.
Hi there! Nice to see you again 🙂
It's anyway more of a technical matter. As it directly affects the Safety Index, we must make its types as basic as feasible. Your case was thus settled. There are two more sub-options: rejected and unresolved. None of these, in my opinion, fit the result.
To be honest, even though the authority needed to hear about your concerns, the Team took some time to address them. Since we can't do that on any player's behalf, you had to take the step on your own. Nevertheless, by handling the complaint procedure, the team helped you, in my opinion.
Because we care to be transparent though, this is the complaint's summary:
"Dear everyone,
This complaint has been resolved after the issue has been escalated to the Curacao Gaming Authority, as per this thread on our forum: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post-118432
Therefore, we are marking this complaint as resolved."
I think it makes sense.
Автоматичен превод: