Благодарим ви, че ни информирахте. Моля, продължавайте да го правите, бихме искали да научим резултата.
Thank you for informing us. Please continue to do so, we would like to learn the outcome.
Ще видим, засега казиното е свежо според нашия преглед, така че всичко може да се случи. Но не е най-доброто начало, ако ни пренебрегнат и не се опитат да решат нищо.
Надяваме се, че ще имате успех с лицензиращия орган.
Освен това, благодаря за информацията за чата на живо, ще я предам на екипа за данни, за да разгледат.
Стискам палци да получите отговор и то да е положителен.
We'll see, so far the casino is fresh according to our review so anything can happen. But it's not the best start if they ignored us and didn't try to solve anything.
Hopefully you'll be successful with the licensing authority.
Also, thanks for the info about the live chat, I'll pass it on to the data team to take a look.
I'll keep my fingers crossed that you get a response and that the answer will be a positive one.
Чудя се как този вид казина имат лиценз и правят такива неща и не ги е грижа за репутацията.
I wonder how these kind of casinos have license and they do such thing and they don't care about the reputation.
Ако мога да добавя моята гледна точка, това е доста лесно. Лицензът все още работи по същия начин като закупен продукт. Някои компании дори предлагат готово казино, така че получаването на лиценз не е толкова сложно. 🙁
If I may add my point of view, it is quite easy. A license still works the same way as a purchaseable product. Some companies even offer a ready-to-go casino, so getting the license is not so complicated. 🙁
Разбира се, но лицензиращият орган трябва да се увери, че казиното е надеждно. Така че казиното не трябва просто да създаде уебсайт и да се възползва от играчите или просто да вземе парите им. Това е наистина лошо, защото много казина правят това с техните много ниски RTP или проблеми с проверката или проблеми с тегленето, а най-важното е възможностите за отговорност и сериозността на хазарта.
Sure, but the licensing authority should make sure that the casino is reliable. So casino shouldn't just create a website and takes advantage of players or just take their money. That's really bad because lots of casinos are doing this with their very low RTP or verification issues or withdrawal issues, and the most important is the gambling responsibility options and seriousness.
Въпреки че съм съгласен, че трябва да бъде така, както казвате, и да подходим сериозно в онлайн света, можем да видим, че нещата се променят от време на време и не всеки иска да бъде честен и ориентиран към играча.
Има много измамни казина, които работят от около няколко месеца, така че винаги трябва да проверявате къде депозирате. Потърсете възможно най-много информация, опит на играча, за да избегнете всякакви неприятности. Не казвам, че дори в най-доброто казино нищо не може да се случи, но със сигурност е по-малко вероятно.
Even though I agree that it should be as you say and approach it seriously in the online world we can see that things change from time to time and not everyone is about being honest and player-oriented.
There are a lot of scam casinos that have been running for maybe a couple of months or so, so you always have to check where you are depositing. Seek as much information as possible, player experience, to avoid any unpleasantness. I'm not saying that even in the best casino nothing can happen, but it's certainly less likely.
Здравейте,
След моята жалба до лицензиращия орган, казиното възстанови всичките ми депозити.
Hello,
After my complaint to the licensing authority, the casino has refunded all my deposits back.
Да, получих пълната сума.
Благодаря ви за последващите действия.
Yes, I got full amount.
Thank you for following up.
Никакъв проблем. Ние сме тук за вас. Остани добре.
No problem at all. We're here for you. Stay well.
Не знам защо жалбата ми тук в guru сега се показва разрешена. Не трябва да се маркира като разрешено, защото е направено от лицензиращия орган. Така че другите членове на Гуру трябва да знаят, че проблемът не е разрешен от жалбата тук. Тъй като казиното дори не отговаряше на жалбата или имейлите.
I don't know why my complaint here at guru now shows solved. Should not be marked resolved, because it was done by the licensing authority. So other Guru members should know the issue was not resolved by the complaint here. As the casino was not even replying to the complaint or emails.
Здрасти! Радвам се да те видя отново 🙂
Все пак това е по-скоро технически въпрос. Тъй като пряко засяга индекса на безопасност, трябва да направим неговите видове възможно най-основни. Вашият случай беше решен. Има още две подварианти: отхвърлен и неразрешен. Според мен нито едно от тях не отговаря на резултата.
Честно казано, въпреки че органът трябваше да чуе за вашите опасения, екипът отдели известно време, за да ги отговори. Тъй като не можем да направим това от името на който и да е играч, вие трябваше да направите стъпката сами. Въпреки това, като се справи с процедурата за оплакване, според мен екипът ви помогна.
Тъй като обаче се грижим да бъдем прозрачни, това е резюмето на жалбата:
„Скъпи всички,
Тази жалба е разрешена, след като проблемът е ескалиран до Органа за игри на Кюрасао, съгласно тази тема на нашия форум: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post -118432
Затова маркираме тази жалба като разрешена."
Мисля, че има смисъл.
Hi there! Nice to see you again 🙂
It's anyway more of a technical matter. As it directly affects the Safety Index, we must make its types as basic as feasible. Your case was thus settled. There are two more sub-options: rejected and unresolved. None of these, in my opinion, fit the result.
To be honest, even though the authority needed to hear about your concerns, the Team took some time to address them. Since we can't do that on any player's behalf, you had to take the step on your own. Nevertheless, by handling the complaint procedure, the team helped you, in my opinion.
Because we care to be transparent though, this is the complaint's summary:
"Dear everyone,
This complaint has been resolved after the issue has been escalated to the Curacao Gaming Authority, as per this thread on our forum: https://casino.guru/forum/casinos/betador-casino---general-discussion/2#post-118432
Therefore, we are marking this complaint as resolved."
I think it makes sense.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.