преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betador Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, ако имате предвид бонусите за това конкретно казино, можете да ги намерите тук на този линк .
Ще опиташ ли малко? 🙂
Hi, if you mean the bonuses for this particular casino, you can find them here on this link.
Are you going to try some ? 🙂
Те не приемат играчи от Канада или САЩ според техните T&C.
3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: САЩ, КАНАДА, ХОНГ КОНГ, ЯПОНИЯ, САР, ФИЛИПИНИ, НОРВЕГИЯ, ИРЛАНДИЯ, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ, ХОЛАНДИЯ, КАЗАХСТАН и ИСПАНИЯ.
Редактиране:
Бях депозирал от ограничена държава и сега изпитвам затруднения да извадя парите си
They don't accept players from Canada or US as per their T&C.
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: U.S.A., CANADA, HONG KONG, JAPAN, S.A.R., PHILIPPINES, NORWAY, IRELAND, BRAZIL, HUNGARY, NETHERLANDS, KAZAKHSTAN and SPAIN.
Edit:
I had deposited from a restricted country and now I'm having difficulties getting my money out
Здравейте. Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Мога ли да започна с въпроса дали сте посочили правилно държавата си на пребиваване във формуляра за регистрация?
„Много казина посочват само ограничените държави в своите T&C, така че е отговорност на играчите да проверят дали им е позволено да играят в тях или не.
Всеки път, когато някой от ограничена държава се регистрира, тези казина му позволяват да създаде акаунт, но го уведомяват за ограничението само когато искат да направят теглене. Докато играчът губи, казиното е добре с това, но веднага щом играчът спечели и иска да изтегли пари, те използват правилото за „ограничени държави", за да откажат тегленето и да блокират акаунта на играча.
Това, разбира се, е изключително несправедливо, тъй като играчите могат да се регистрират, без да знаят за ограниченията, а казината се възползват от грешката им, често съзнателно и умишлено.
Вярваме, че не е приемливо да позволим на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.
Бих искал да ви препоръчам да подадете жалба, тя е безплатна и нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да ви помогне с този проблем. Просто щракнете/докоснете тази връзка , ако искате да направите това. Ако имате нужда от помощ с него, не се колебайте да се свържете с нас. Тук 👈 имате и полезна информация за процеса. Кажете ни как сте, моля.
Hello. I am really sorry you have found yourself in this situation. May I start by asking if you have stated correctly your country of residence in the registration form?
"Many casinos only state the restricted countries in their T&Cs, so it's the responsibility of players to check whether they are allowed to play at them or not.
Whenever someone from a restricted country registers, these casinos allow them to create an account, but only let them know about the restriction when they want to make a withdrawal. As long as a player is losing, the casino is OK with it, but as soon as the player wins and wants to withdraw money, they use the 'restricted countries' rule to decline the withdrawal and block the player's account.
This is, of course, extremely unfair, as players might register without knowing about the restrictions, and casinos are taking advantage of their mistake, often knowingly and intentionally."
We believe that it is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
I would like to recommend you to submit a complaint, it is free of charge and our team will try to do their best to help you with this issue. Just click/tap on this link, if you like to do that. If you need some help with it, do not hesitate to contact us. Here 👈 you have some useful information about the process as well. Let us know how did you go, please.
Здравейте. Благодарение на вас актуализирахме правилно списъка с ограничени държави на нашия сайт. Вярваме, че не е приемливо да позволим на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна. Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не го смятаме за толкова трудно на технологично ниво.
В тази бележка бихте ли могли да отговорите на нашия екип за оплаквания? Можете да го направите лесно тук 👈. Благодаря Ви за съдействието.
Hello. Thanks to you, we have correctly updated the list of restricted countries on our site. We believe that it is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return. Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
In that note, could you please respond to our complaint team? You can do so easily over here 👈. Thank you for your cooperation.
Те не приемат играчи от Канада или САЩ според техните T&C.
3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: САЩ, КАНАДА, ХОНГ КОНГ, ЯПОНИЯ, САР, ФИЛИПИНИ, НОРВЕГИЯ, ИРЛАНДИЯ, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ, ХОЛАНДИЯ, КАЗАХСТАН и ИСПАНИЯ.
Редактиране:
Бях депозирал от ограничена държава и сега изпитвам затруднения да извадя парите си
They don't accept players from Canada or US as per their T&C.
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: U.S.A., CANADA, HONG KONG, JAPAN, S.A.R., PHILIPPINES, NORWAY, IRELAND, BRAZIL, HUNGARY, NETHERLANDS, KAZAKHSTAN and SPAIN.
Edit:
I had deposited from a restricted country and now I'm having difficulties getting my money out
Уважаеми господине/госпожо,
По отношение на клиента с потребителско име alttttttrine, забелязахме, че той е участвал в нашата платформа без потвърден акаунт, използвал е VPN и е правил депозити, използвайки криптовалути. В резултат на това не можем да установим местоположението им.
Надлежно уведомихме клиента, че нашият екип активно проучва техния случай и ще даде отговор в рамките на определен срок. Въпреки че се свързахме с клиента преди това, за да уредим възстановяване на сумата, се натъкнахме на липса на отговор както по имейл, така и по телефона многократно.
Благодаря ви за вниманието към този въпрос.
На Ваше разположение,
Екипът на Betador
Dear Sir/Madam,
Regarding the customer with the username alttttttrine, it has come to our attention that they have been participating in our platform without a verified account, utilizing a VPN, and making deposits using cryptocurrencies. As a result, we are unable to ascertain their location.
We have duly notified the customer that our team is actively investigating their case and will provide a response within a specific timeframe. Despite reaching out to the customer previously to arrange a refund, we have encountered unresponsiveness via both email and phone, multiple times.
Thank you for your attention to this matter.
Sincerely,
The Betador Team
Бих искал да предоставя актуализация. От днес, 20 февруари, след значителна актуализация и ревизии, Betador Casino вече посреща клиенти от следните страни: Канада, Хонконг, Япония, SAR, Филипините, Норвегия, Ирландия, Бразилия, Унгария и Испания.
Следователно единствените страни, на които е забранено да играят на Betador от днес, са Камбоджа, Северна Корея, Грузия, Шри Ланка, Франция, Панама, Холандия и Кюрасао.
Благодарим ви за вниманието към тази актуализация. Надявам се да помогне!
Тук ще оставя T&C:
3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: Камбоджа, Северна Корея, Грузия, Шри Ланка, Франция, Панама, Холандия и Кюрасао.
I would like to provide an update. As of today, the 20th of February, following a significant update and revisions , Betador Casino is now welcoming clients from the following countries: Canada, Hong Kong, Japan, S.A.R., Philippines, Norway, Ireland, Brazil, Hungary, and Spain.
Consequently, the only countries restricted from playing on Betador as of today are Cambodia, North Korea, Georgia, Sri Lanka, France, Panama, Netherlands, and Curacao.
Thank you for your attention to this update. I hope it helps!
Here i will leave the T&C:
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: Cambodia, North Korea, Georgia, Sri Lanka, France, Panama, Netherlands, and Curacao.
Те не приемат играчи от Канада или САЩ според техните T&C.
3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: САЩ, КАНАДА, ХОНГ КОНГ, ЯПОНИЯ, САР, ФИЛИПИНИ, НОРВЕГИЯ, ИРЛАНДИЯ, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ, ХОЛАНДИЯ, КАЗАХСТАН и ИСПАНИЯ.
Редактиране:
Бях депозирал от ограничена държава и сега изпитвам затруднения да извадя парите си
They don't accept players from Canada or US as per their T&C.
3.5 We do not intend for anyone to use the Online Casino/Sportsbook and/or the Website where such use is illegal. The availability of the Online Casino/Sportsbook and/or the Website does not constitute an offer or invitation by us to use the Online Casino/Sportsbook in any place in which such use is illegal. We don’t offer our services to residents from following country or territory: U.S.A., CANADA, HONG KONG, JAPAN, S.A.R., PHILIPPINES, NORWAY, IRELAND, BRAZIL, HUNGARY, NETHERLANDS, KAZAKHSTAN and SPAIN.
Edit:
I had deposited from a restricted country and now I'm having difficulties getting my money out
Бих искал да предоставя актуализация. От днес, 20 февруари, след значителна актуализация и ревизии, Betador Casino вече посреща клиенти от следните държави: Канада, Хонконг, Япония, SAR, Филипините, Норвегия, Ирландия, Бразилия, Унгария и Испания.
Следователно единствените страни, на които е забранено да играят на Betador от днес, са Камбоджа, Северна Корея, Грузия, Шри Ланка, Франция, Русия, Панама, Холандия и Кюрасао.
Благодарим ви за вниманието към тази актуализация. Надявам се да помогне!
I would like to provide an update. As of today, the 20th of February, following a significant update and revisions , Betador Casino is now welcoming clients from the following countries: Canada, Hong Kong, Japan, S.A.R., Philippines, Norway, Ireland, Brazil, Hungary, and Spain.
Consequently, the only countries restricted from playing on Betador as of today are Cambodia, North Korea, Georgia, Sri Lanka, France, Russia, Panama, Netherlands, and Curacao.
Thank you for your attention to this update. I hope it helps!
Уважаеми господине/госпожо,
По отношение на клиента с потребителско име alttttttrine, забелязахме, че той е участвал в нашата платформа без потвърден акаунт, използвал е VPN и е правил депозити, използвайки криптовалути. В резултат на това не можем да установим местоположението им.
Надлежно уведомихме клиента, че нашият екип активно проучва техния случай и ще даде отговор в рамките на определен срок. Въпреки че се свързахме с клиента преди това, за да уредим възстановяване на сумата, се натъкнахме на липса на отговор както по имейл, така и по телефона многократно.
Благодаря ви за вниманието към този въпрос.
На Ваше разположение,
Екипът на Betador
Dear Sir/Madam,
Regarding the customer with the username alttttttrine, it has come to our attention that they have been participating in our platform without a verified account, utilizing a VPN, and making deposits using cryptocurrencies. As a result, we are unable to ascertain their location.
We have duly notified the customer that our team is actively investigating their case and will provide a response within a specific timeframe. Despite reaching out to the customer previously to arrange a refund, we have encountered unresponsiveness via both email and phone, multiple times.
Thank you for your attention to this matter.
Sincerely,
The Betador Team
Уважаеми екип,
Благодаря ви, че се свързахте. За да бъда правилно разпознат като представител на казино, бих искал да ви помоля да следвате следните стъпки:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино.
Благодаря много предварително!
Dear Team,
Thank you for getting in touch. In order to be properly recognized as a casino representative, I'd like to ask you to follow these steps:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to community(at)casino.guru (community@casino.guru). Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Thank you very much in advance!
Оценявам го!
Такива актуализации винаги са добре дошли, затова бих искал да ви благодаря за усилията.
Much appreciated!
Such updates are always very welcomed, hence, I'd like to thank you for your efforts.
Скъпи играч,
Моля, не споделяйте последните актуализации, като актуализирате по-стара публикация. Има доста голям шанс никой да не забележи. И това би било жалко.
Вместо това не се колебайте да напишете нова публикация. ✔
Благодаря ви за разбирането. 🙏
Dear player,
Please do not share the latest updates by updating an older post. There is a pretty good chance no one will notice. And that would be a shame.
Don't hesitate to write a fresh new post instead. ✔
Thank you kindly for your understanding. 🙏
Това е перфектна новина и поздравления. 🎉🎉
На какво основание казиното ви е върнало средства?
Също така ви поздравявам, че го споменахте в жалбата си.
That's perfect news and congratulations. 🎉🎉
On what basis did the casino give you refunds ?
I also commend you for mentioning it in your complaint.
Акаунтът ми беше закрит на 5 май 2024 г. поради пристрастеността ми към хазарта. Сметката обаче беше отворена отново на 6 май 2024 г., което доведе до загуба от 4572,10 CAD. След като акаунтът беше повторно отворен, незабавно изпратих имейл с искане за окончателното му затваряне по същата причина, но имейлът ми беше игнориран и акаунтът остана отворен. Днес изпратих друго съобщение с искане за затварянето му. Казиното се възползва от пристрастеността ми към хазарта, което доведе до тази значителна загуба. Ако се бяха придържали към правилата за пристрастяването към хазарта и работеха като надлежно лицензирано казино, те нямаше да отворят отново акаунта ми въпреки молбата ми, в която ясно се споменаваше пристрастяването ми към хазарта. Сега сметката все още е отворена и те блокираха чата на живо само за мен, те не отговарят на имейлите дори когато поисках история на депозитите, въпреки че няколко пъти поискаха закриване поради пристрастяване към хазарта.
Между другото, отворих акаунт в betador casino, след като получих промоционален имейл от Guru за това казино. Мислех, че е добро казино.
My account was closed on May 5, 2024, due to my gambling addiction. However, the account was reopened on May 6, 2024, which led to a loss of 4572.10 CAD. After the account was reopened, I immediately sent an email requesting its permanent closure for the same reason, but my email was ignored and the account remained open. Today, I have sent another message requesting its closure.The casino has taken advantage of my gambling addiction, resulting in this significant loss. If they had adhered to the gambling addiction rules and operated as a properly licensed casino, they would not have reopened my account despite my request, which clearly mentioned my gambling addiction. Now the account still open and they blocked the live chat on me only, they don't reply to the emails even when I asked for deposits history, despite requesting closure due to gambling addiction several times.
By the way I opened an account with betador casino after receiving promotion email from Guru about this casino I thought it is good casino.
Съжалявам за цялата тази ситуация в казиното. Имате ли представа кой е инициирал и отворил отново вашия акаунт? Питали ли сте поддръжката как случайно може да се случи това?🤔
Добре е, че подадохте жалба тук с нашия екип и наистина се надявам, че те ще успеят да открият причината и да разрешат вашия случай по най-добрия възможен начин. Сега просто трябва да изчакаме казиното да реагира и да ни получи някои отговори.
Междувременно бих ви препоръчал да се отпишете от нашия бюлетин, за да не получавате никакви промоции относно онлайн казината. За съжаление не можем да знаем дали даден играч се бори с пристрастяването към хазарта и изпращаме промоциите като някои безплатни завъртания или бонуси без депозит на всички наши абонирани потребители. Със сигурност не бихме искали някой да се забърква в такива проблеми и да ги насърчава да играят.
Ако имате нужда от съдействие или помощ, моля, не се колебайте да ни пишете, ние ще се радваме да го направим.
Sorry about this whole situation at the casino. Do you have any idea who initiated and reopened your account? Have you asked the support about how this could happen, by any chance?🤔
It is good that you have submitted a complaint here with our team and I really hope that they will be able to find out the reason and get your case solved in the best way possible. Now we just need to wait until the casino will react and get some answers to us.
In the meantime, I would recommend to you to unsubscribe from our newsletter in order to not get any kind of promotions regarding online casinos. Unfortunately we are unable to know if a player is struggling with the gambling addiction and we send the promotions, as some free spins, or no deposit bonuses to all our subscribed users. We surely wouldn't like to see anyone to get into this kind of troubles and encourage them to play.
If you need any assistance or help please do not hesitate to write to us, we will be glad to do it.
Благодаря ви за отговора и подкрепата. Моят акаунт все още е активен до днес. Исках да го затворя за постоянно поради пристрастяване към хазарта много пъти чрез имейли и чат на живо, но нищо не се случи. Акаунтът беше отворен отново, след като ми изпрати промоции и поисках да го отворя отново, тъй като трябваше да има връщане на пари в сметката ми. Но затварянето се дължи на пристрастяване към хазарта на 5 май преди повторното отваряне. Искам да кажа, че дори играч, който е помолен за повторно отваряне на казино, не трябва да го отваря отново и това е правилният начин, който правят другите казина, но вероятно на някои няма да им хареса да следват политиките и правилата или лицензът им не е истински. Наистина не съм сигурен защо са направили това и са се възползвали от пристрастяването към хазарта. И определено бяха доволни, защото депозирам все повече и повече.
Thank you for your reply and support. My account still active till today. I have requested to close it permanently due to gambling addiction many time through emails and live chat but nothing happened. The account was reopened after send promotions to me and I asked to reopen as a cash back supposed to be on my account. But the closure was due to gambling addiction on May 5 before the reopening. I mean even of a player asked for reopening casino should not reopen it and that's the right way what other casinos doing, but probably some won't like to follow the policies and rules or their license not real. Really not sure why they did this and took advantage of the gambling addiction. And definitely they were happy because I'm depositing more and more.
Те със сигурност не трябва да отварят отново акаунт, затворен поради пристрастяване към хазарта. Ти си прав. Всъщност е тъжно да се види, когато някои казина правят това и играчите губят парите си. Това не би трябвало да се случи и се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем. Ще чакаме резултата тук.
They surely are not supposed to reopen any account closed due to gambling addiction. You are right. It is actually sad to see when some casinos do that and players lose their money. It should not happen, and I hope that our complaint team will be able to help you out with this issue. We'll wait for the outcome here.
Наистина съжалявам за резултата от вашата жалба. За съжаление имаме вързани ръце, когато става дума за това.
Опитахте ли вече да се свържете с техния регулатор? Надяваме се, че ще имате повече късмет там.🤞
Моля, дръжте ни в течение.
I am really sorry for the outcome of your complaint. Unfortunately, we have our hands tied when it comes to this.
Have you tried to contact their regulator already? Hopefully, you will have more luck there.🤞
Please keep us informed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.