ФорумКазинаBetador Casino - обща дискусия

Betador Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от Lidij
|
2348 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Betador Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Как да намерите бонуси

Автоматичен превод:
Lidij
преди 8 месеца

Здравейте, ако имате предвид бонусите за това конкретно казино, можете да ги намерите тук на този линк .

Ще опиташ ли малко? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те не приемат играчи от Канада или САЩ според техните T&C.

3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: САЩ, КАНАДА, ХОНГ КОНГ, ЯПОНИЯ, САР, ФИЛИПИНИ, НОРВЕГИЯ, ИРЛАНДИЯ, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ, ХОЛАНДИЯ, КАЗАХСТАН и ИСПАНИЯ.


Редактиране:

Бях депозирал от ограничена държава и сега изпитвам затруднения да извадя парите си

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
altrine
преди 7 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам, че сте се озовали в тази ситуация. Мога ли да започна с въпроса дали сте посочили правилно държавата си на пребиваване във формуляра за регистрация?

„Много казина посочват само ограничените държави в своите T&C, така че е отговорност на играчите да проверят дали им е позволено да играят в тях или не.

Всеки път, когато някой от ограничена държава се регистрира, тези казина му позволяват да създаде акаунт, но го уведомяват за ограничението само когато искат да направят теглене. Докато играчът губи, казиното е добре с това, но веднага щом играчът спечели и иска да изтегли пари, те използват правилото за „ограничени държави", за да откажат тегленето и да блокират акаунта на играча.

Това, разбира се, е изключително несправедливо, тъй като играчите могат да се регистрират, без да знаят за ограниченията, а казината се възползват от грешката им, често съзнателно и умишлено.

Вярваме, че не е приемливо да позволим на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Бих искал да ви препоръчам да подадете жалба, тя е безплатна и нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да ви помогне с този проблем. Просто щракнете/докоснете тази връзка , ако искате да направите това. Ако имате нужда от помощ с него, не се колебайте да се свържете с нас. Тук 👈 имате и полезна информация за процеса. Кажете ни как сте, моля.

Автоматичен превод:
altrine
преди 7 месеца

Здравейте. Благодарение на вас актуализирахме правилно списъка с ограничени държави на нашия сайт. Вярваме, че не е приемливо да позволим на играчите да залагат, ако дадено казино знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна. Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не го смятаме за толкова трудно на технологично ниво.

В тази бележка бихте ли могли да отговорите на нашия екип за оплаквания? Можете да го направите лесно тук 👈. Благодаря Ви за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те не приемат играчи от Канада или САЩ според техните T&C.

3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: САЩ, КАНАДА, ХОНГ КОНГ, ЯПОНИЯ, САР, ФИЛИПИНИ, НОРВЕГИЯ, ИРЛАНДИЯ, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ, ХОЛАНДИЯ, КАЗАХСТАН и ИСПАНИЯ.


Редактиране:

Бях депозирал от ограничена държава и сега изпитвам затруднения да извадя парите си

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми господине/госпожо,


По отношение на клиента с потребителско име alttttttrine, забелязахме, че той е участвал в нашата платформа без потвърден акаунт, използвал е VPN и е правил депозити, използвайки криптовалути. В резултат на това не можем да установим местоположението им.


Надлежно уведомихме клиента, че нашият екип активно проучва техния случай и ще даде отговор в рамките на определен срок. Въпреки че се свързахме с клиента преди това, за да уредим възстановяване на сумата, се натъкнахме на липса на отговор както по имейл, така и по телефона многократно.


Благодаря ви за вниманието към този въпрос.


На Ваше разположение,

Екипът на Betador

Автоматичен превод:
Публикация на altrine е изтрит
преди 7 месеца

Бих искал да предоставя актуализация. От днес, 20 февруари, след значителна актуализация и ревизии, Betador Casino вече посреща клиенти от следните страни: Канада, Хонконг, Япония, SAR, Филипините, Норвегия, Ирландия, Бразилия, Унгария и Испания.

Следователно единствените страни, на които е забранено да играят на Betador от днес, са Камбоджа, Северна Корея, Грузия, Шри Ланка, Франция, Панама, Холандия и Кюрасао.


Благодарим ви за вниманието към тази актуализация. Надявам се да помогне!


Тук ще оставя T&C:

3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: Камбоджа, Северна Корея, Грузия, Шри Ланка, Франция, Панама, Холандия и Кюрасао.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те не приемат играчи от Канада или САЩ според техните T&C.

3.5 Нямаме намерение никой да използва онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта, когато такова използване е незаконно. Наличието на онлайн казиното/спортната борса и/или уебсайта не представлява оферта или покана от наша страна за използване на онлайн казиното/спортната борса на всяко място, където такава употреба е незаконна. Ние не предлагаме нашите услуги на жители от следната държава или територия: САЩ, КАНАДА, ХОНГ КОНГ, ЯПОНИЯ, САР, ФИЛИПИНИ, НОРВЕГИЯ, ИРЛАНДИЯ, БРАЗИЛИЯ, УНГАРИЯ, ХОЛАНДИЯ, КАЗАХСТАН и ИСПАНИЯ.


Редактиране:

Бях депозирал от ограничена държава и сега изпитвам затруднения да извадя парите си

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бих искал да предоставя актуализация. От днес, 20 февруари, след значителна актуализация и ревизии, Betador Casino вече посреща клиенти от следните държави: Канада, Хонконг, Япония, SAR, Филипините, Норвегия, Ирландия, Бразилия, Унгария и Испания.

Следователно единствените страни, на които е забранено да играят на Betador от днес, са Камбоджа, Северна Корея, Грузия, Шри Ланка, Франция, Русия, Панама, Холандия и Кюрасао.


Благодарим ви за вниманието към тази актуализация. Надявам се да помогне!


Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми господине/госпожо,


По отношение на клиента с потребителско име alttttttrine, забелязахме, че той е участвал в нашата платформа без потвърден акаунт, използвал е VPN и е правил депозити, използвайки криптовалути. В резултат на това не можем да установим местоположението им.


Надлежно уведомихме клиента, че нашият екип активно проучва техния случай и ще даде отговор в рамките на определен срок. Въпреки че се свързахме с клиента преди това, за да уредим възстановяване на сумата, се натъкнахме на липса на отговор както по имейл, така и по телефона многократно.


Благодаря ви за вниманието към този въпрос.


На Ваше разположение,

Екипът на Betador

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Уважаеми екип,

Благодаря ви, че се свързахте. За да бъда правилно разпознат като представител на казино, бих искал да ви помоля да следвате следните стъпки:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино.

Благодаря много предварително!

Автоматичен превод:
sweetkc
преди 7 месеца

Оценявам го!

Такива актуализации винаги са добре дошли, затова бих искал да ви благодаря за усилията.


Автоматичен превод:
altrine
преди 6 месеца

Скъпи играч,

Моля, не споделяйте последните актуализации, като актуализирате по-стара публикация. Има доста голям шанс никой да не забележи. И това би било жалко.

Вместо това не се колебайте да напишете нова публикация. ✔

Благодаря ви за разбирането. 🙏


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Екипът на betador се свърза с мен и ми върна сумата

Автоматичен превод:
altrine
преди 6 месеца

Това е перфектна новина и поздравления. 🎉🎉

На какво основание казиното ви е върнало средства?

Също така ви поздравявам, че го споменахте в жалбата си.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Акаунтът ми беше закрит на 5 май 2024 г. поради пристрастеността ми към хазарта. Сметката обаче беше отворена отново на 6 май 2024 г., което доведе до загуба от 4572,10 CAD. След като акаунтът беше повторно отворен, незабавно изпратих имейл с искане за окончателното му затваряне по същата причина, но имейлът ми беше игнориран и акаунтът остана отворен. Днес изпратих друго съобщение с искане за затварянето му. Казиното се възползва от пристрастеността ми към хазарта, което доведе до тази значителна загуба. Ако се бяха придържали към правилата за пристрастяването към хазарта и работеха като надлежно лицензирано казино, те нямаше да отворят отново акаунта ми въпреки молбата ми, в която ясно се споменаваше пристрастяването ми към хазарта. Сега сметката все още е отворена и те блокираха чата на живо само за мен, те не отговарят на имейлите дори когато поисках история на депозитите, въпреки че няколко пъти поискаха закриване поради пристрастяване към хазарта.


Между другото, отворих акаунт в betador casino, след като получих промоционален имейл от Guru за това казино. Мислех, че е добро казино.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 3 месеца

Съжалявам за цялата тази ситуация в казиното. Имате ли представа кой е инициирал и отворил отново вашия акаунт? Питали ли сте поддръжката как случайно може да се случи това?🤔

Добре е, че подадохте жалба тук с нашия екип и наистина се надявам, че те ще успеят да открият причината и да разрешат вашия случай по най-добрия възможен начин. Сега просто трябва да изчакаме казиното да реагира и да ни получи някои отговори.

Междувременно бих ви препоръчал да се отпишете от нашия бюлетин, за да не получавате никакви промоции относно онлайн казината. За съжаление не можем да знаем дали даден играч се бори с пристрастяването към хазарта и изпращаме промоциите като някои безплатни завъртания или бонуси без депозит на всички наши абонирани потребители. Със сигурност не бихме искали някой да се забърква в такива проблеми и да ги насърчава да играят.

Ако имате нужда от съдействие или помощ, моля, не се колебайте да ни пишете, ние ще се радваме да го направим.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Благодаря ви за отговора и подкрепата. Моят акаунт все още е активен до днес. Исках да го затворя за постоянно поради пристрастяване към хазарта много пъти чрез имейли и чат на живо, но нищо не се случи. Акаунтът беше отворен отново, след като ми изпрати промоции и поисках да го отворя отново, тъй като трябваше да има връщане на пари в сметката ми. Но затварянето се дължи на пристрастяване към хазарта на 5 май преди повторното отваряне. Искам да кажа, че дори играч, който е помолен за повторно отваряне на казино, не трябва да го отваря отново и това е правилният начин, който правят другите казина, но вероятно на някои няма да им хареса да следват политиките и правилата или лицензът им не е истински. Наистина не съм сигурен защо са направили това и са се възползвали от пристрастяването към хазарта. И определено бяха доволни, защото депозирам все повече и повече.

Автоматичен превод:
Anonymized655
преди 3 месеца

Те със сигурност не трябва да отварят отново акаунт, затворен поради пристрастяване към хазарта. Ти си прав. Всъщност е тъжно да се види, когато някои казина правят това и играчите губят парите си. Това не би трябвало да се случи и се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с този проблем. Ще чакаме резултата тук.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление, казиното не отговори на екипа на Guru относно моята жалба и тя е маркирана като неразрешена.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още