НачалоФорумКазинаBet2U Casino - обща дискусия

Bet2U Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Radka
|
8 220 преглеждания 62 отговора |
|
12 3 4
atheodorou92
преди 2 месеца

Много съм любопитен какво ще се случи по-нататък, защото от дълго време никой не се е свързвал с нас, за да получи парите или не съм виждал разрешени случаи и казиното не ни е отговорило.

Ако имате нещо ново, бихте ли ме актуализирали, моля? Поне за мен би било голяма изненада, ако се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не знаят какво ще ти отговорят! особено в чата на живо ти казват едни и същи неща отново и отново! Трябва да чакам и се извиняваме за закъснението! те искат да загубите парите си! Ще ви информирам, когато имам новини! Благодаря ви за отговора!

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Това е доста класически отговор, ще ви пожелая успех, въпреки че не му давам голям шанс. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Мисля, че имат чат бот! същите отговори

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Какво мислите да направите? Да отмените тегленето и да го направите отново?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е доста класически отговор, ще ви пожелая успех, въпреки че не му давам голям шанс. 😕

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И другата мисъл е, че когато направих депозит, ми дават имейл, за да изпратя парите там! Толкова ли е законно?

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Със сигурност не бих дал анулиране на теглене, защото това изобщо няма да помогне. Може просто да го удължи, но тъй като не съм виждал играч да получава плащане от казиното от дълго време и доста от тях имаха същия проблем като вас, предполагам, че съм реалист в този случай, че е доста възможно е да не видите парите.

Що се отнася до въпроса, казиното ви изпрати имейл, казвайки ви да изпратите депозита къде? С каква цел трябва да го направите?

Със сигурност не бих депозирал нищо друго в казиното и вероятно ще забравя за това възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

За депозит от Skrill ми дават имейл, за да изпратя парите там! Добре беше депозитът! Тегленето е проблемът!😅

все още не са предприели нищо поради технически проблем!

имам имейла

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Но наистина не разбирам къде трябва да изпратите депозита, в казиното или къде?

Що се отнася до тегленето, разбирам, че това е проблемът, само времето ще покаже дали ще ви платят парите или не.

Освен това не се колебайте да споделите имейла, може би ще разбера повече.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изпратих парите тук и след 2 минути те бяха нормално депозирани в моята сметка file

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Добре, доколкото разбрах, депозитът е бил добър според думите ти и бърз. Тегленето е проблем, но ако продължават да ви говорят за технически проблеми, както вече споменах, не го виждам като проблем, също като се има предвид, че казиното има нисък рейтинг и не решава нищо. Сигурно би било чудо, ако ви платят, но не искам да ви карам да мислите, че не могат да ви платят. Просто ми изглежда нереалистично.

Със сигурност вече не бих депозирал нищо в казино и да играя там.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Да, депозитът беше наред! Изпращам ги на станислав мануиловит в акаунт в Skrill! Опитах се да говоря с paymentpro2u, но нищо!

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Определено не изпращайте нищо повече, защото ми изглежда като измама. Ако изпратите плащане към казино, там вероятно няма да се появи конкретно име. Освен това, ако нещо иска информация от вас, не я споделяйте с никого. 

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Не, няма да направя нищо подобно! но братле, наистина съм уморен! Изпращам няколко имейла до поддръжката и те не отговарят! В чата на живо (?) всеки път ми казаха едно и също нещо! Не знам какво да направя! Изпращам имейл и на доставчика прагматична игра, защото спечелих там, може би ще направя нещо

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Съчувствам ти и бих се почувствал като теб, ако бях на твоето място. Бих могъл да подам жалба срещу вас, но това само ще помогне на казиното да намали още повече индекса за безопасност, но вероятно не повече, тъй като те не комуникират с нас и не ни отговарят.

Мислите ли, че бихте направили това или не си струва? Мисля, че в такива случаи, ако индексът на безопасност се намали още повече, дори ако вече е достатъчно нисък, други играчи вероятно ще бъдат отблъснати и няма да играят в такова казино.

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ще изчакам още няколко дни! може би нямат пари? ще затворят ли как така имат толкова много доставчици за казиното? Ще ви уведомя, благодаря ви много! може би ще анулирам транзакцията и ще го направя с малки суми

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

Само времето ще покаже дали това ще помогне, но е важно да запомните, че всеки път, когато отмените теглене и въведете ново, времето отново се брои от нововъведеното теглене, така че теоретично ще дадете известно време на казиното да ви каже пак същото.

Така че опитайте да изчакате няколко дни и ако нищо не се случи, тогава ще подам жалба, въпреки че единственият ефект, който ще има, е както споменах преди и това е намаляването на индекса на безопасност.

Дали казиното няма пари или ще затвори не съм сигурен и нямам такава информация, така или иначе изобщо не бих се учудил.

Иска ми се да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто погледнете! От сутринта се опитвам да говоря с тях file Т filefile

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

7 дни братле

Автоматичен превод:
atheodorou92
преди 2 месеца

И те ми казаха това вчера

„Уверяваме ви, че зад нито едно от нашите действия не стои злонамерено намерение."

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини