ФорумКазинаBet2U Casino - обща дискусия

Bet2U Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
3610 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца

Чатя на живо

Той ме посъветва да изтегля 100 us наведнъж, след получаване на парите, след което тегленето отново трябва да е по-добро, отколкото еднократното теглене на 700 us.

Как смятате

Автоматичен превод:
kamenrider
преди 9 месеца

Бих искал да кажа, че това все още е част от напредъка и също така изглежда, че парите ще бъдат във вашата сметка.

Съгласен съм, че тази граница е доста ниска.

Специално за вас ли е зададено, или е общо за всички?


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Опитах го. Той не се интересуваше да ми плати. Доскоро пак говорих с него. Той призна на Лаве, че не планира да ми плати. Сега, ако внезапно изтегля пари, трябва да изчакам още малко, без да знам кога ще получа парите. Ако ви направя рекламация, трябва да изчакам още 2 седмици, за да се погрижите за това. Мисля, че е измама да ме подмамите да отменя тегленето си и само да попреча на вашата намеса. Наистина оценявам, че ми помагате.

Автоматичен превод:
kamenrider
преди 8 месеца

Съжалявам, че го казвам, но казиното не се интересува от разрешаване на оплаквания на играчи. Наричаме това „Правила за липса на реакция". Вярвам, че не трябва да отменяте активно теглене, но честно казано, не можем да направим нищо, за да ви помогнем да получите парите. Трябва да започнете да играете в по-прилични казина, за да сте по-добре защитени.

Засега не мога да добавя много - наистина съжалявам!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, bet2u почти не обработи тегленето ми от една седмица, имам нужда от помощ с това, имам снимки и съобщения от разговори, които показват, че нямат решение.

Автоматичен превод:
patrickr123
преди 2 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам, каква е причината да не се обработи тегленето, имате ли обяснение от поддръжката, може би? Бихте ли ни дали повече подробности, за да разберем по-добре какъв е проблемът? За съжаление, когато става въпрос за това казино, тъй като те не желаят да ни сътрудничат, което можете да видите и в други случаи (публикации по-горе), тук имаме вързани ръце. Нашият екип винаги се опитва да помогне с всеки случай, но, и съжалявам да ви го кажа, моля, не се надявайте много този път.

Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, спечелих 2181 € в този сайт на bet2u за игри на маса и изпратих заявка за теглене и до момента печалбите ми не са достигнали моя портфейл Skrill. Те са много закъснели.

Автоматичен превод:
abdo1234s
преди 1 месец

Здравейте, колко време чакахте тегленето? Казиното даде ли ви причина? Даваме на казината 14 дни да решат това, затова питам.

Също така, имате ли вече потвърдена казино сметка?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Не, изпратих заявка за теглене преди 3 дни. Не спечелих със собствени пари

Автоматичен превод:
abdo1234s
преди 1 месец

Това означава, че сте спечелили бонуса, нали? На какъв етап тегленето ви все още е в процес на изтегляне или е изпратено успешно от казиното? Изпълнихте ли всички условия на бонуса? Верифицирахте ли акаунта си в казиното?

Съжалявам, че задавам толкова много въпроси, но те са важни, така че би било хубаво да можете да отговорите на всички.

Бих казал също, че ще остана търпелив за момента, ако всичко е наред от ваша страна, тогава ще видим как ще се държи казиното.

Ако имате някаква нова информация, уведомете ме и ако нищо не се промени през споменатите 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, не разбираш какво имам предвид. Спечелих кредита си, а не бонус. Депозирах €100, заложих на казино игри и спечелих 2181 €

Автоматичен превод:
abdo1234s
преди 1 месец

Съжалявам, исках да знам дали сте спечелили от някакъв бонус, но го написах грешно. Попитах, защото ти го каза. „Не съм спечелил със собствените си пари". Тогава с какви пари си играл?

Както и да е, що се отнася до оттеглянето ви, все още не сте стигнали доникъде и нямате нова информация? Също така би било полезно, ако можете да отговорите на другите ми въпроси. Имате ли вече потвърдена казино сметка?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Първо заложих 5 евро на игрите в казиното и след това отидох на рулетка и заложих 15 евро. След известно време играх на рулетка и заложих 50 евро и спечелих. Да, акаунтът ми е верифициран от дълго време.

Автоматичен превод:
abdo1234s
преди 1 месец

Добре, тъй като не сте играли с бонуса и сте заредили малко пари в игри на маса, колко време чакате тегленето, моля?

Все още няма нова информация от казиното? Питате ли ги за състоянието на вашето оттегляне? Вече споменах, че даваме на казината 14 дни да уредят процеса на изпращане на парите и ако не го направят, имате възможност да подадете жалба при нас.

Така че ни уведомете къде се намирате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вие подадохте заявка за теглене на 13/03/2024

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам, че играх в това казино, защото те са група крадци

Автоматичен превод:
abdo1234s
преди 1 месец

Добре, тогава опитайте да проверите с поддръжката, за да сте сигурни, че сте въвели всичко правилно и на какъв етап е вашето теглене. И аз бих станал малко нервен, защото повече от седмица не е най-малкото.

Ако нищо не се промени през следващите няколко дни, можете да се свържете с нас и, както казах, да подадете жалба.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини