НачалоФорумКазинаBet2U Casino - обща дискусия

Bet2U Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Radka
|
10 861 преглеждания 66 отговора |
|
1 2 34

Чатя на живо

Той ме посъветва да изтегля 100 us наведнъж, след получаване на парите, след което тегленето отново трябва да е по-добро, отколкото еднократното теглене на 700 us.

Как смятате

Автоматичен превод:
kamenrider

Бих искал да кажа, че това все още е част от напредъка и също така изглежда, че парите ще бъдат във вашата сметка.

Съгласен съм, че тази граница е доста ниска.

Специално за вас ли е зададено, или е общо за всички?


Автоматичен превод:

Опитах го. Той не се интересуваше да ми плати. Доскоро пак говорих с него. Той призна на Лаве, че не планира да ми плати. Сега, ако внезапно изтегля пари, трябва да изчакам още малко, без да знам кога ще получа парите. Ако ви направя рекламация, трябва да изчакам още 2 седмици, за да се погрижите за това. Мисля, че е измама да ме подмамите да отменя тегленето си и само да попреча на вашата намеса. Наистина оценявам, че ми помагате.

Автоматичен превод:
kamenrider

Съжалявам, че го казвам, но казиното не се интересува от разрешаване на оплаквания на играчи. Наричаме това „Правила за липса на реакция". Вярвам, че не трябва да отменяте активно теглене, но честно казано, не можем да направим нищо, за да ви помогнем да получите парите. Трябва да започнете да играете в по-прилични казина, за да сте по-добре защитени.

Засега не мога да добавя много - наистина съжалявам!

Edited
Автоматичен превод:

Здравейте, bet2u почти не обработи тегленето ми от една седмица, имам нужда от помощ с това, имам снимки и съобщения от разговори, които показват, че нямат решение.

Автоматичен превод:
patrickr123

Здравейте. Мога ли да попитам, каква е причината да не се обработи тегленето, имате ли обяснение от поддръжката, може би? Бихте ли ни дали повече подробности, за да разберем по-добре какъв е проблемът? За съжаление, когато става въпрос за това казино, тъй като те не желаят да ни сътрудничат, което можете да видите и в други случаи (публикации по-горе), тук имаме вързани ръце. Нашият екип винаги се опитва да помогне с всеки случай, но, и съжалявам да ви го кажа, моля, не се надявайте много този път.

Ще чака вашия отговор.

Автоматичен превод:

Здравейте, спечелих 2181 € в този сайт на bet2u за игри на маса и изпратих заявка за теглене и до момента печалбите ми не са достигнали моя портфейл Skrill. Те са много закъснели.

Автоматичен превод:
abdo1234s

Здравейте, колко време чакахте тегленето? Казиното даде ли ви причина? Даваме на казината 14 дни да решат това, затова питам.

Също така, имате ли вече потвърдена казино сметка?

Автоматичен превод:
Jaro

Не, изпратих заявка за теглене преди 3 дни. Не спечелих със собствени пари

Автоматичен превод:
abdo1234s

Това означава, че сте спечелили бонуса, нали? На какъв етап тегленето ви все още е в процес на изтегляне или е изпратено успешно от казиното? Изпълнихте ли всички условия на бонуса? Верифицирахте ли акаунта си в казиното?

Съжалявам, че задавам толкова много въпроси, но те са важни, така че би било хубаво да можете да отговорите на всички.

Бих казал също, че ще остана търпелив за момента, ако всичко е наред от ваша страна, тогава ще видим как ще се държи казиното.

Ако имате някаква нова информация, уведомете ме и ако нищо не се промени през споменатите 14 дни, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Не, не разбираш какво имам предвид. Спечелих кредита си, а не бонус. Депозирах €100, заложих на казино игри и спечелих 2181 €

Автоматичен превод:
abdo1234s

Съжалявам, исках да знам дали сте спечелили от някакъв бонус, но го написах грешно. Попитах, защото ти го каза. „Не съм спечелил със собствените си пари". Тогава с какви пари си играл?

Както и да е, що се отнася до оттеглянето ви, все още не сте стигнали доникъде и нямате нова информация? Също така би било полезно, ако можете да отговорите на другите ми въпроси. Имате ли вече потвърдена казино сметка?

Автоматичен превод:

Първо заложих 5 евро на игрите в казиното и след това отидох на рулетка и заложих 15 евро. След известно време играх на рулетка и заложих 50 евро и спечелих. Да, акаунтът ми е верифициран от дълго време.

Автоматичен превод:
abdo1234s

Добре, тъй като не сте играли с бонуса и сте заредили малко пари в игри на маса, колко време чакате тегленето, моля?

Все още няма нова информация от казиното? Питате ли ги за състоянието на вашето оттегляне? Вече споменах, че даваме на казината 14 дни да уредят процеса на изпращане на парите и ако не го направят, имате възможност да подадете жалба при нас.

Така че ни уведомете къде се намирате.

Автоматичен превод:

Вие подадохте заявка за теглене на 13/03/2024

Автоматичен превод:

Съжалявам, че играх в това казино, защото те са група крадци

Автоматичен превод:
abdo1234s

Добре, тогава опитайте да проверите с поддръжката, за да сте сигурни, че сте въвели всичко правилно и на какъв етап е вашето теглене. И аз бих станал малко нервен, защото повече от седмица не е най-малкото.

Ако нищо не се промени през следващите няколко дни, можете да се свържете с нас и, както казах, да подадете жалба.

Автоматичен превод:

добро утро момчета

Някой теглил ли е от bet2u?

Автоматичен превод:
atheodorou92

Здравейте, не искам да ви разочаровам в началото, но видях индекса за безопасност на това казино. Доста е зле и според оплакванията, които също видях, очевидно играчите не са получили парите си и казиното не ни сътрудничи и не отговаря.

Имате ли парите си там? Не можеш да теглиш?

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте! Чакам да продължа плащането! Вече чакам 4 дни! Изтеглих от Skrill и днес ми изпратиха имейл и казаха, че имат технически проблем

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини