преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Bet2U Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Казвам се Сам, представлявам компания за борба с измамите. Измамите в областта на онлайн транзакциите в Индия само се увеличават. Този проблем ни накара да създадем отделен отдел, чиято цел е да обработва и решава проблемите на клиенти, станали жертви. Всеки ден получаваме огромен брой оплаквания за нашата поща и се опитваме да отговорим навреме и да инструктираме човека какво да прави и къде да отиде в този случай.
Мога да ви помогна да разрешите проблема!! Моля, пишете подробности на пощата: support@fntcyber.com
Hello. My name is Sam I represent an anti-scam company. Fraud in the field of online transactions in India is only increasing. This problem prompted us to create a separate department, the purpose of which is to process and solve the problems of clients who have become victims. Every day we receive a huge number of complaints about our Mail, and we try to respond in time and instruct the person what to do and where to go in this case.
I can help you solve the problem !! Please write details to the mail: support@fntcyber.com
Здравей.
Изглежда не успях да разбера за какви проблеми трябва да помогнете. Свързано ли е с казино Bet2U?
Страхувам се, че не е така.
Hello there.
It seems I failed to understand what issues you are supposed to help with. Is it related to the Bet2U Casino?
I fear it does not.
Как бих могъл да направя
Сега над 8 дни
Bet2u не плаща моите теглени 700 us
Сега имам много проблеми в живота си, защото bet2u не плаща моето теглене
How could I do
Now it over 8day
Bet2u not pay my withdrawal 700us
Now i have many problems in my life because bet2u not pay my withdrawal
Здравейте, съжалявам да чуя за тази ситуация. Виждам обаче, че сте подали жалба срещу това конкретно казино, което според мен е правилното нещо. Бих искал да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран? Ако разбирам правилно, имали ли сте успешни тегления от казиното?
Забелязах също, че сте се опитали да разберете причината, поради която вашите тегления са били отменени, но без успех. Не мисля, че е професионално, ако казиното не може да даде разумен отговор на такъв въпрос. Освен това видях, че казиното обикновено не отговаря на оплаквания от други играчи, така че мисля, че и в този случай ще бъде трудно.
Що се отнася до самото казино, виждали ли сте неговия индекс на безопасност ? Това е доста ниско и мисля, че ще променя решението си да вложа парите си там. Ако някога възнамерявате да депозирате в бъдеще, определено го разгледайте и също така препоръчвам да разгледате потребителските отзиви , които могат да бъдат полезни и можете да научите много информация от тях.
Въпреки това, нашият екип ще се опита да направи всичко възможно, за да ви помогне в момент на нужда. Надявам се, че ситуацията ви може да бъде решена и че ще получите парите си обратно. Стискаме палци 🤞
Hi, I'm sorry to hear about this situation. However, I see that you have filed a complaint against this particular casino, which I think is the right thing to do. I would like to ask if your account is fully verified? If I understand correctly, have you had any successful withdrawals from the casino ?
I also noticed that you tried to find out the reason why your withdrawals were cancelled, but without success. I don't think it's professional if the casino can't provide a reasonable answer to a question like that. However, I've also seen that the casino usually doesn't respond to complaints from other players, so I think it's going to be difficult in this case as well.
As for the casino itself, have you seen its safety index? It's pretty low, and I think I'd change my mind about putting my money there. If you're ever going to deposit in the future, definitely check it out and I also recommend to look at the user reviews, which can be useful and you can learn a lot of information from them.
Nevertheless, our team will try to do everything possible to try to help you in your time of need. I hope that your situation can be resolved and that you will get your money back. Fingers crossed 🤞
Аз съм член на bet2u от много години, обикновено плащам пари напоследък, плащам доста късно, но този път плащам, чувствам, че той ще мами пари. Изпратих имейл, не отговорих. Чувствам, че вероятно е измамил парите ми. Този път тегленето ми все още не е обработено, все едно не прави нищо. Вече минаха 10 дни, никога не съм мислил, че един ден това ще ми се случи. Редовно играя в казина тук, никога не съм мислил, че той ще изневери на моята честност към казиното.
I have been a bet2u member for many years, usually pay money lately, paid quite late but paid this time, I feel that he will cheat money. Sent an email, didn't reply. I feel that he probably cheated my money. This time my withdrawal has not yet been processed, it's like he's doing nothing. It's now 10 days I never thought that one day this would happen to me. I regularly play casinos here, never thought that he would be unfaithful to my honesty towards the casino.
Разбирам. И така, когато казвате, че са ви плащали пари, колко време са отнели предишните ви тегления?
Както споменах преди, в рецензиите на потребителите, играчите са имали подобни проблеми с тегленията като вас. Те също се опитаха да получат отговор, но не успяха. Надявам се, че вашата ситуация ще се развие добре и ще има положителен край, но не съм сигурен дали това ще бъде сценарият.
Засега можем само да изчакаме да видим дали нашият екип може да разреши ситуацията или дали ще получите нова информация от казиното.
Ако получите отговор от казиното, моля, не се колебайте да ни информирате.
I understand. So when you say that they used to pay you money, how long did your previous withdrawals take ?
As I mentioned before, in the user reviews, players had similar problems with withdrawals as you have. They also tried to get an answer but were unsuccessful. I hope that your situation will turn out well and have a positive ending, but I am not sure if that will be the scenario.
For now, we can only wait to see if our team can resolve the situation or if you get any new information from the casino.
If you receive a reply from casino, please don't hesitate to update us.
Обикновено 3_5 дни, но този път 10 дни и все още не сме влезли в движението, но не съм сигурен къде се оплакваме от казиното. ще работи ли Искам да знам защо още не е платил. Можеше да има отговор или щеше да ме успокои, но той просто не направи нищо и не отговори на никакви въпроси. Сякаш възнамерява да ме измами
Usually 3_5 days, but this time 10 days and still haven't entered the movement yet I'm not sure where we complaint the casino. Will it work? I want to know why he hasn't paid yet. It might have an answer or it would have reassured me, but he just didn't do anything and didn't answer any questions. It's like he intends to scam me
Мога да си представя, че тази ситуация трябва да е разочароваща, тъй като сте имали опит, че повечето пъти тегленето е направено в рамките на няколко дни.
Нашият екип ще се опита да разбере защо се е стигнало до тази ситуация, но им трябва известно време, за да го направят.
Що се отнася до това, че казиното не отговаря, съжалявам, защото не мисля, че е трудно да се каже какво се случва, но с ниския индекс на безопасност, споменат по-горе, не съм изненадан, че казиното се държи по този начин.
Така или иначе, както казах, ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие делото. Опитайте се да останете малко търпеливи в тази ситуация, въпреки че знам, че е трудно.
I can imagine that this situation must be frustrating, as you have had the experience that most of the time the withdrawal was made within a couple of days.
Our team will try to find out why this situation has happened, but they need some time to do so.
As for the casino not responding, I'm sorry, because I don't think it's hard to tell what's going on, but with the low safety index mentioned above, I'm not surprised that the casino is behaving like this.
Anyway, as I said, we will have to wait and see how the case progresses. Try to remain a little patient in this situation, even though I know it is difficult.
Бих казал, че е по-добре тегленето да остане недокоснато. Ако казиното не ви отговори, бих предпочел да бъда много внимателен. Като анулирате заявката за изплащане, можете да удължите решението.
Придържайте се към оплакването, желая ви успех.
Говорейки за късмет, може би трябва да обмислите намирането на казино с по-добър индекс на безопасност ?
I would say it is better to keep the withdrawal untouched. If the casino does not respond to you, I would prefer to be very careful. By canceling the payout request, you may prolong the solution.
Stick with the complaint, I wish you luck.
Speaking about luck, should you consider finding a casino with a better safety index, perhaps?
Е, дръжте под око доверието в казиното, когато искате да изпробвате ново казино. Отделете време и направете малко проучване, от вас зависи да сте в безопасност на първо място.
Ще направим всичко възможно, но лошият избор не може да бъде върнат.
Освен това не разчитайте на печалбите си, това е опасен навик. Играйте само с пари, които можете да си позволите да загубите, моля.
За сега ти пожелавам добър край!
Well, keep an eye on the casino's credibility when you want to try out a new casino. Take your time, and do some research, it is up to you to stay safe in the first place.
We will do everything we can, but the poor choice can't be taken back.
Furthermore, do not rely on your winnings, it is a dangerous habit. Play only with money you can afford to lose, please.
For now, I wish you a good ending!
Bet2U Casino предлага удобен за потребителя дизайн на уебсайта, което улеснява играчите да навигират в различните секции за игри. По отношение на промоциите и бонусите, Bet2U Casino е известно, че предлага примамливи пакети за добре дошли, бонуси за депозит, награди за връщане на пари и безплатни завъртания както на нови, така и на съществуващи играчи. Играчите могат да се ангажират с професионални дилъри в реално време, докато играят класически настолни игри като рулетка, блекджек и бакара. Добро изживяване 🙂
Bet2U Casino offers a user-friendly website design, making it easy for players to navigate through the various gaming sections. Regarding promotions and bonuses, Bet2U Casino has been known to offer enticing welcome packages, deposit bonuses, cashback rewards, and free spins to both new and existing players. Players can engage with professional dealers in real-time while playing classic table games like roulette, blackjack, and baccarat. Good Experience 🙂
Наистина се надявам, че нямате предвид това, спрете да популяризирате казина и да вмъквате копирани или изфабрикувани „статии":
https://casino.guru/Bet2U-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I really hope you don't mean that, stop promoting casinos and inserting copied or fabricated "articles":
https://casino.guru/Bet2U-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Сега bet2u блокира имейла ми
Мога да изпращам имейл, но bet2u блокира
Обикновено, когато изпращам имейл до казиното, ще получа имейл с автоматичен отговор, но преди 2 години не получих
Now bet2u block my email
I can send mail but bet2u block
Usually when i send mail to casino i will receive automatic response mail but 2ago i did not receive
Искате ли да помогнете на играча в нужда, може би?
Когато кажете „Добро изживяване", освен рекламирането на лошо казино...
Care to help out the player in need, perhaps?
When you say "Good experience" aside from promoting a bad casino...
Сега bet2u блокира имейла ми
Мога да изпращам имейл, но bet2u блокира
Обикновено, когато изпращам имейл до казиното, ще получа имейл с автоматичен отговор, но преди 2 години не получих
Now bet2u block my email
I can send mail but bet2u block
Usually when i send mail to casino i will receive automatic response mail but 2ago i did not receive
Не бих казал, че това означава, че имейлът ви е бил блокиран. Но съм съгласен, че това не е добър знак, когато разгледаме ситуацията като цяло, ужасната оценка отговаря на вашия опит. Съжалявам за това.
Само изчакайте, следете развитието на оплакването - още не е приключило! 🙏
I would not say this means your email was blocked. But I agree it is not a good sign, when we consider the situation as a whole, the terrible rating fits your experience. I'm sorry for that.
Just hold on, on keep an eye on the complaint's development - it's not over yet! 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.