преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с bCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
На 4 януари направих депозит от 20 евро с 250% бонус, който получих по имейл от казиното. Спечелих 600 евро, играейки само 2 евро в 2 игри. . Публикувах документите в платформата на сайта им. Поръчах плащането и чакам. плащане и теглене по банков път. Ще ви уведомя какъв е напредъкът на изплащането. и какъв резултат.
On January 4th, I made a deposit of € 20 with a 250% bonus that I received by email from the casino. I won 600 euros playing only 2 euros on 2 games. . I posted the documents on the platform on their site. I ordered the payment and I'm waiting. payment and withdrawal made by bank transfer. I will let you know what the payout progress is. and what result.
Здравейте и благодаря, че сподели с нас 🙂.
Споменахте 2 игри, можете ли да ги назовете, моля?
Hello and thank you for sharing with us 🙂.
You mentioned 2 games, can you name them, please?
Първо изиграх Fruit Zen 2euro peer spin, а след това легендарната cleopatra 2euro.
днес е 6.01.2022г
Състоянието на cashaut предстои.
достъпно за анулиране 🙁
I played Fruit Zen 2euro peer spin first, and next cleopatra legendary 2euro.
today is 6.01.2022
cashaut status is pending.
avaiable to cancel 🙁
Прочетохте ли условията на бонуса? Не знам подробности, но бонусите обикновено имат макс. оттеглянето, приложено към него. Макс. тегленето обикновено е по-ниско от 600 евро, така че ако сте играли с бонуса, тогава е възможно част от печалбите ви да бъдат анулирани. Но това е само моето предположение.
Have you read the terms and conditions of the bonus? I don't know the details, but bonuses have usually max. withdrawal applied to it. The max. withdrawal is usually lower than 600 eur so if you played with the bonus, then it's possible that part of your winnings might be voided. But that's just my guess.
Бях информиран, че печалбите ще бъдат намалени до 500 евро, но статусът на изплащане вече е одобрен. Забравих да напиша в началото, че е намален и бонусът. обобщаване: депозит 20 бонус 50 всички 70euro.когато завърших залог бонус спечелих 650.когато и теглих. система намалява 50 бонус и. Остават 600 евро. чакам два дни, тегленето беше в изчакване. Днес намалете d до 500 евро (максимум теглене с бонус) i статусът е одобрен. Сега чакам да видя дали парите ще отидат в банковата сметка.
I was informed that the winnings will be reduced to 500 euros but the payout status is now Approved. I forgot to write at the beginning that the bonus was also reduced. summing up: deposit 20 bonus 50 all 70euro.when I finished wager bonus I won 650.when and cash out. system reduce 50 bonus and. 600euro left. waiting two days withdraw was pendinng status.Today reduce d to 500euro (max cashoutwith bonus) i status is approved.Now I am waiting to see if the money will go to the bank account.
Здравейте, сега изглежда добре. Очаквайте с нетърпение окончателно потвърждение - че сте получили печалбите си 🙂
Hello, it seems alright now. Waiting eagerly for final confirmation - that you received your winnings 🙂
Това е, което си мислех. Всъщност макс. тегленето на 500 от бонус е много добро. Когато погледнете други бонуси в други казина, макс. тегленето от бонус обикновено е само 100. Уведомете ни, когато най-накрая получите парите 🙂
That's what I thought. Actually, max. withdrawal of 500 from a bonus is very good. When you look at other bonuses in other casinos, the max. withdrawal from a bonus is usually only 100. Let us know when you finally receive the money 🙂
Печалбата от 500 евро беше преведена по банковата сметка преди момента
Много добро казино.
Препоръчвам на всички
The win of 500 euros was transferred to the bank account before the moment
Very good casino.
I recommend to everyone
Здравейте и благодаря за информацията. Имате ли вече наличните пари в банковата си сметка, моля?
Hello and thank you for your information. Do you already have the money available on your bank account, please?
Това е страхотно. Тогава ще продължиш ли да играеш там? 🙂
That's great. Will you continue to play there, then? 🙂
Говорите за 200% бонус за депозит, нали? Ще внимавам относно изискванията за залагане, както и специфичните T&C. Бонусите за депозит могат да бъдат трудни.
Както и да е, уведомете ни кое казино ви интересува, може да е полезно и за други.
You're talking about a 200% deposit bonus, aren't you? I'd be careful about wagering requirements as well as specific T&C. Deposit bonuses can be tricky.
Anyway, let us know which casino catches your interest, it may be useful for others as well.
ВНИМАНИЕ❗️Настоятелно се препоръчва на потребителите да избягват да поставят средствата си в Bcasino или неговите сестри казина. Bcasino, Galaxyno casino и Boo Casino (всички притежавани от Green Feather Online Ltd) са сенчести казина, които разчитат на изключително нереалистични бонусни условия, за да анулират вашите печалби и да запазят средствата за себе си.
BEWARE❗️It is strongly recommended that users avoid placing their funds with Bcasino or its sister casinos. Bcasino, Galaxyno casino, and Boo Casino, (all owned by Green Feather Online Ltd) are shady casinos that rely on extremely unrealistic bonus terms and conditions to void your winnings and keep the funds for themselves.
Здравейте, имате ли примери и за това казино?
Hello, do you have some examples for this casino as well?
Опитвам се да получа от bcasino Вече изпратих всички документи, които поискаха, и те продължават да искат документи, опитват се да ми попречат изобщо да изтегля печалбите си. превърнаха се в пари това не съм го виждал през живота си и първия път когато ми се случи пуснах жалби да видим дали ще ми платят
I am trying to receive from bcasino I have already sent all the documents they asked for and they continue to ask for documents they are trying to prevent me from withdrawing my winnings at all. it turned into money I've never seen this in my life and the first time this has happened to me I filed complaints let's see if they pay me
Estou tentando receber do bcasino já enviei todos os documentos que pediram e continuam a pedir documentos estão tentando que eu não consiga tirar meus ganhos de jeito nenhum.e tem uotra coisa me deram 400%de bônus e completei o rolover e meu bônus me dado não se transformou em dinheiro nunca vi isto na minha vida ea primeira vez que me acontece isto entrei com reclamações vamos ver se eles me pagam
Здравейте
Сигурен ли си, че си предоставил всички документи точно по начина, по който трябваше? Знаете, сътрудничеството е ключът към преминаването на проверката. Получихте ли актуализация относно това, което изглежда не е наред с изпратената от вас партида? Ако е така, уверете се, че изпращате или качвате документи в правилния формат и качество.
Кажи ми как върви.
Hey there.
Are you sure you provided all documents precisely the way you were supposed to? You know, cooperation is the key to passing verification. Did you receive an update concerning what seems to be wrong with the batch you sent? If so, make sure to send or upload documents in the correct format and quality.
Let me know how it goes.
Направих депозит в bekassino Получих бонус за този депозит Играх Спечелих Заложих бонусите Изпълних необходимото изискване за бонусите, но те отмениха печалбите ми. те изпратиха имейл сега, че всичките ми печалби са анулирани 2500 реала просто изчезнаха от акаунта ми.
I made a deposit at bekassino I got a bonus for that deposit I played I won I bet the bonuses I fulfilled the necessary requirement of the bonuses but they canceled my winnings. they sent an email now saying that all my winnings were canceled 2,500 reais simply disappeared from my account.
Fiz um depósito no bekassino ganhei um bônus mediante esse depósito joguei ganhei apostei os bônus cumpri o requisito necessário dos bônus porém anularam os meus ganhos. enviaram um e-mail agora falando que todos os meus ganhos foram anulados 2.500 reais simplesmente sumiu da minha conta.
Съжалявам да го чуя.
Казиното обясни ли точната причина? Само например, нарушено правило за максимален залог, играни ограничени игри, нещо подобно?
Попитайте казиното, ако не сте сигурни и ме уведомете, моля.
I'm sorry to hear that.
Did the casino explain the precise reason? Just for instance, the max bet rule violated, restricted games played, anything like that?
Ask the casino if you're unsure and let me know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.