ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 19)

преди 3 години от Blazin9s
|
47251 преглеждания 367 отговора |
|
1...18 19
Добавете пост
преди 1 седмица

За информация - BC.Game все още не са отговорили на правни документи. Те отговарят на Trustpilot и също се опитват да премахнат отзивите ми всеки ден. За щастие Trustpilot ме подкрепяше на всяка стъпка досега. Това са лъжите, които не мога да понасям – относно отговорите на Trustpilot, които казват, че са „изпуснали топката" и че обикновено имат „безупречно обслужване на клиентите". Да не отговаряте на някого в продължение на 4 МЕСЕЦА и да продължавате да не отговаряте, след като сте казали, че всичко това НЕ е добро обслужване, всъщност е по-лошо дори от местата за измама! filefilefilefilefile

Имам предвид някой преживявал ли е нещо подобно? Всичко, което правят, е да изпращат общ имейл с искане за същата информация веднъж месечно - истински човек никога не отговаря в нито един момент.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

Дори не знам какво да ти кажа честно. Тъжно е, когато едно казино отдели време да коментира неща в Trustpilot, но не и важни неща. От тази гледна точка мисля, че те вероятно нямат какво да кажат и затова не отписват нищо.

Както и да е, какъв имейл ти изпращат с какъв отговор веднъж месечно, какво искат от теб?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Дори не знам какво да ти кажа честно. Тъжно е, когато едно казино отдели време да коментира неща в Trustpilot, но не и важни неща. От тази гледна точка мисля, че те вероятно нямат какво да кажат и затова не отписват нищо.

Както и да е, какъв имейл ти изпращат с какъв отговор веднъж месечно, какво искат от теб?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Същият общ имейл за копиране и поставяне, както по-долу.


„Уважаеми клиенте,


Благодарим ви, че се свързахте с нас.


Ние ценим вашите отзиви и се ангажираме да разрешим всички проблеми, които може да имате. За да ви помогнем ефективно, любезно молим за изчерпателно описание на проблема, който срещате в момента.


Колкото повече подробности можете да предоставите за естеството на проблема, всички съобщения за грешка, които сте получили, или конкретни обстоятелства около проблема, толкова по-добре ще бъдем подготвени да анализираме и да отговорим точно на вашите притеснения.


Вашето сътрудничество при предоставянето на допълнителна информация е от решаващо значение за осигуряване на бързо и точно разрешаване на вашето запитване. Оценяваме вашето разбиране и сътрудничество по този въпрос.


най-добри пожелания"


Наистина получих този имейл поне 6 пъти в отговор на имейл, в който се описва ВСИЧКО, включително прикачени файлове и т.н. Те трябва да отговорят официално до 31-ви е всичко, което мога да кажа сега. Гледайте това пространство.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
преди 4 дни

Много ми хареса да съм в bcgames, но ми откраднаха акаунта и никога не ми го върнаха, въпреки че имам доказателство, че е мой, тъй като имам всички съобщения, откакто започнах играта, и някой знае ли дали мога да съдя BC games за вземане на сметката ми, тъй като имам всички разписки за направените от мен депозити, които са повече от $

100 000,00 мексикански песо, всичко това инвестирано в сметката ми, отнемат ми го без причина

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Същият общ имейл за копиране и поставяне, както по-долу.


„Уважаеми клиенте,


Благодарим ви, че се свързахте с нас.


Ние ценим вашите отзиви и се ангажираме да разрешим всички проблеми, които може да имате. За да ви помогнем ефективно, любезно молим за изчерпателно описание на проблема, който срещате в момента.


Колкото повече подробности можете да предоставите за естеството на проблема, всички съобщения за грешка, които сте получили, или конкретни обстоятелства около проблема, толкова по-добре ще бъдем подготвени да анализираме и да отговорим точно на вашите притеснения.


Вашето сътрудничество при предоставянето на допълнителна информация е от решаващо значение за осигуряване на бързо и точно разрешаване на вашето запитване. Оценяваме вашето разбиране и сътрудничество по този въпрос.


най-добри пожелания"


Наистина получих този имейл поне 6 пъти в отговор на имейл, в който се описва ВСИЧКО, включително прикачени файлове и т.н. Те трябва да отговорят официално до 31-ви е всичко, което мога да кажа сега. Гледайте това пространство.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Само ще ме ядоса повече, ако кажеш, че си им описал всичко и винаги завършва с един и същи имейл.

Но по твоите думи трябва да отговорят до 31-ви, така че ще следя и непременно ще пиша ако нещо се промени, макар че се съмнявам да стане след същите имейли, които са ти изпратили.

Аз ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Много ми хареса да съм в bcgames, но ми откраднаха акаунта и никога не ми го върнаха, въпреки че имам доказателство, че е мой, тъй като имам всички съобщения, откакто започнах играта, и някой знае ли дали мога да съдя BC games за вземане на сметката ми, тъй като имам всички разписки за направените от мен депозити, които са повече от $

100 000,00 мексикански песо, всичко това инвестирано в сметката ми, отнемат ми го без причина

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Здравейте, оплакването, което имахте преди няколко месеца, свързано ли е с проблема, който описвате? Видях, че най-накрая беше затворено и за съжаление казината имат властта да затварят сметките на играчите, когато нямат пари там. Доста тъжно е, но е истина и те също могат да решат кой искат за свой играч.

Струва ми се обаче странно, че са направили това, ако сте депозирали там редовно, но предполагам, че трябва да са имали причина за това. Жалко, че не са ти го казали.

Както и да е, аз също си мислех защо искате да ги съдите, ако нямате пари там, вероятно ще ви струва повече.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Само ще ме ядоса повече, ако кажеш, че си им описал всичко и винаги завършва с един и същи имейл.

Но по твоите думи трябва да отговорят до 31-ви, така че ще следя и непременно ще пиша ако нещо се промени, макар че се съмнявам да стане след същите имейли, които са ти изпратили.

Аз ще бъда тук.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Те са изпратили горния C&P отговор 3 пъти преди и никога не са го последвали. Ако не отговорят до 31-ви, с удоволствие ще публикувам ЦЯЛОТО съдебно дело срещу тях на 1-ви, тъй като то вече ще е заведено в съда.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 4 дни

И аз си мислех, че става нещо такова и ще го занесеш някъде по-високо при други органи. Имат още няколко дни, но тъй като все още не са успели да отговорят, се съмнявам, че ще го направят след 3 дни. Любопитно ми е и ще видя дали ще разбера нещо ново от вас.

Автоматичен превод:
1...18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини