здравей
Съжалявам да видя, че стигнахме до момента, в който трябва да ви отговорим по същия начин. Същината на въпроса, както обясниха нашите специалисти, остава същата:
„Потвърждението на KYC обикновено се извършва преди първоначалното ви теглене. Тъй като не сте направили заявки за теглене от нито един от вашите акаунти , не сте преминали проверка . Освен това, тъй като постоянно сте използвали различен имейл адрес за регистрация в казиното и не сте предоставяли каквато и да е лична информация, казиното не успя да ви идентифицира и маркира като самоизключил се потребител .
Освен това вие нарушихте Общите условия, като влезете в казиното от ограничена юрисдикция и използвате VPN, което е забранено .
За съжаление не сме в състояние да ви помогнем да получите възстановяването на средствата си. Тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "
Предполагам, че сте повече от убедени, че казиното също е нарушило някои правила, но вие не успяхте да изиграете своята роля.
Открихте ли няколко акаунта?
Опитахте ли се да прикриете намеренията си, като използвате VPN и различни имейл адреси?
Съжалявам, че го казвам, но когато става дума за проблеми с хазарта, ние вярваме, че дори при такива обстоятелства играчът трябва да понесе някакъв отговор, за да се защити. Това не е самостоятелна отговорност на казиното.
Така че не, вашата неоправдана жалба няма нищо общо с оценки или нещо друго. Моля, опитайте се да се предпазите от по-нататъшни вреди и стойте далеч от казина, предоставящи такава бърза регистрация. Освен това винаги спазвайте правилата.
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Ние не се опитваме да ви се противопоставим, но се страхувам, че няма да променим мнението си.
Hello,
I'm sorry to see we've reached the point where it is necessary to respond in the same manner to you. The crux of the matter, as our specialists have explained, remains the same:
"KYC verification is typically completed before your initial withdrawal. Since you have not made any withdrawal requests from any of your accounts, you have not undergone verification. Additionally, as you consistently used a different email address for registering at the casino and did not provide any personal information, the casino was unable to identify and flag you as a self-excluded user.
Furthermore, you violated the Terms and Conditions by accessing the casino from a restricted jurisdiction and using a VPN, which is prohibited.
Unfortunately, we are unable to assist you in receiving your refunds. This complaint will now be rejected. "
I imagine you are more than convinced the casino also violated some rules, yet it was you who failed to play your part.
Did you open multiple accounts?
Did you try to mask your intentions by using the VPN and various email addresses?
I'm sorry to say that, but when it comes to gambling problems, we believe that even under such circumstances the player has to bear some response to protect himself. It is not a stand-alone casino responsibility.
So no, your unjustified complaint has nothing to do with ratings or anything else. Please try to protect yourself from further harm and stay away from casinos providing such a quick registration. Also, always follow the rules.
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
We are not trying to oppose you, but we won't change our view, I'm afraid.
Автоматичен превод: