ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от Blazin9s
|
51250 преглеждания 378 отговора |
|
1...17 18 19
Tawanalc13
преди 2 месеца

хей Това е така, защото не се занимаваме със спорт в нашия сайт. Така че тук няма да намерите никакъв бонус, който да е свързан със спорта.

Винаги питайте поддръжката, ако не сте сигурни в нещо. Те са обучени за този тип въпроси.

Автоматичен превод:
Публикация на nccrepairs Скрит от Romi
Причина: Неприемлив език
nccrepairs
преди 1 месец

За съжаление не разбрахте предупреждението, което ви отправих и продължихте да ни обиждате тук във форума. Вашият акаунт ще бъде забранен сега.

Автоматичен превод:
Emil789
преди 1 месец

Да, акаунтът ми беше блокиран, след като спечелих $45 000, официалните представители ми писаха на имейла, че съм използвал бонусите неправилно, а след това представителят ми отговори, че има техническа грешка и няма да получите парите

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да накарате тази компания да отговори изглежда напълно невъзможно - прегледи на Trustpilot, имейли, заявки чрез стриймъри, Linkedin...нищо...никой никога не отговаря! Какъв позорен начин да се води това, което те твърдят, че е законен бизнес....3 месеца абсолютна нула. Дори адвокатите не могат да получат отговор!!!

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Няма да ви хареса това, което ще кажа, и се извинявам, но ако се опитате да погледнете цялата тази ситуация (включително жалбата) от гледна точка на казиното, няма ли да кажете, че те не отговарят, защото нямат нищо още какво да кажа? Може би са сигурни, че проблемът е приключен и няма да го разглеждат повече?

Логиката би ме накарала да кажа това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Няма да ви хареса това, което ще кажа, и се извинявам, но ако се опитате да погледнете цялата тази ситуация (включително жалбата) от гледна точка на казиното, няма ли да кажете, че те не отговарят, защото нямат нищо още какво да кажа? Може би са сигурни, че проблемът е приключен и няма да го разглеждат повече?

Логиката би ме накарала да кажа това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Радка.. Мисля, че наличието на информация, поискана от адвокати и изпращането на правни документи до тях, изисква отговор от всеки бизнес. Те се ядосат за съжаление... те всъщност отговарят на Trustpilot и се опитват да накарат Trustpilot да премахне отрицателните отзиви - те искат информация за контакт и никога не изпращат нищо, веднъж предоставено. Тази компания може лесно да даде окончателен отговор - те просто не правят това и игнорират всичко.

Освен това смятате ли за приемливо, че те изобщо не се интересуват от отговорния хазарт? Липсата на отговори продължава много по-дълго и изостри проблемите. Като например да бъдат помолени за SE акаунти, но никога не го правят и т.н. Това е големият проблем с тези крипто казина - те си мислят, че могат да правят каквото си искат. Те дори не следват собствените си T&C!!!!


Те биха могли лесно да дойдат в тази тема и също да се защитят - но те също няма да направят това, тъй като пъхането на пръсти в ушите им и надяването да изчезне е тяхното решение.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Никога не е добре, ако едно казино игнорира своите играчи и аз вярвам, че те винаги трябва да се опитват да общуват и да решават проблеми.

Разбира се, от друга страна разбирам и гледната точка на казината, че не могат да отговорят на хиляди въпроси от един играч, които се повтарят.

Така че винаги има две страни на монетата, както казваме.🤷‍♀️

Вие обвинявате това казино тук, че не го е грижа за отговорната игра, но честно казано, тъй като прочетох в жалбата ви следното: „Играчът не е завършил KYC проверката и е нарушил Правилата и условията на казиното, като е използвал различни имейл адреси и VPN, което не позволява на казиното да го идентифицира като самоизключващ се потребител."

Затова смятам, че в този случай казиното наистина не може да направи много. нали

Съжалявам, че нашият екип за оплаквания не можа да помогне повече, но не е възможно, ако възникне подобен случай.

Надявам се следващия път да избегнете подобни ситуации.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Роми, никога не е имало KYC проверка, извършена от Казиното в който и да е момент, както беше обсъдено надълго и нашироко. Има направени тегления, няма KYC. Имаше множество искания за изключване/прекратяване на акаунт, но те бяха игнорирани в продължение на месеци. Всъщност казиното предостави връзка към SE едва през май 2024 г. - сметките бяха отворени от декември 2022 г.!!

Нека бъдем много честни тук – казиното съзнателно нарушава собствените си T&C относно ограниченията за страната и VPN – знаем, че това е абсолютен факт, тъй като стриймърите от Обединеното кралство дават връзки на играчи от Обединеното кралство и им казват как да заобиколят VPN блока, същото с НАС! Ако искате да публикувам конкретни връзки към това, ще се радвам да го направя. Те буквално имат документирани търговски споразумения за това с граждани на Обединеното кралство!


Освен това имам доказателства за играчи от Обединеното кралство, предоставящи документи от Обединеното кралство за KYC и те са приети от казиното. Така че нека не се залъгваме, че някое от условията на BC.Game е изпълнимо тук, когато те не спазват собствените си условия!!!

Тази защита на това казино от Casino Guru тук е малко луда, ако трябва да бъда честен – това ли е защото сте ги оценили толкова високо в резултатите си? Можех да разбера от първоначалните коментари срещу жалбата „Вие не сте завършили никакви тегления, така че не би било направено KYC" – все пак имаше тегления... и KYC не беше направен! След това Радка се опита да обясни това с друг изхвърлящ коментар „Ааа, може да направят KYC само ако сумата е по-висока"... да, тогава първоначалното твърдение е грешно, нали. Това казино се измъква с убийство - други случаи на хора с откраднати баланси в крипто и BC.Game отказва да помогне и т.н. Толкова много неща.


Същността на въпроса е около SE - ако SE беше приложен първоначално или по всяко време за период от 1 година, тогава никой от другите акаунти не би могъл да съществува, тъй като те автоматично блокират адреса на портфейла! Фактът, че след изобилие от имейли/заявки, те не приложиха това повече от година, позволи това да се задълбочи.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

здравей

Съжалявам да видя, че стигнахме до момента, в който трябва да ви отговорим по същия начин. Същината на въпроса, както обясниха нашите специалисти, остава същата:

„Потвърждението на KYC обикновено се извършва преди първоначалното ви теглене. Тъй като не сте направили заявки за теглене от нито един от вашите акаунти , не сте преминали проверка . Освен това, тъй като постоянно сте използвали различен имейл адрес за регистрация в казиното и не сте предоставяли каквато и да е лична информация, казиното не успя да ви идентифицира и маркира като самоизключил се потребител .

Освен това вие нарушихте Общите условия, като влезете в казиното от ограничена юрисдикция и използвате VPN, което е забранено .

За съжаление не сме в състояние да ви помогнем да получите възстановяването на средствата си. Тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "

Предполагам, че сте повече от убедени, че казиното също е нарушило някои правила, но вие не успяхте да изиграете своята роля.

Открихте ли няколко акаунта?

Опитахте ли се да прикриете намеренията си, като използвате VPN и различни имейл адреси?

Съжалявам, че го казвам, но когато става дума за проблеми с хазарта, ние вярваме, че дори при такива обстоятелства играчът трябва да понесе някакъв отговор, за да се защити. Това не е самостоятелна отговорност на казиното.

Така че не, вашата неоправдана жалба няма нищо общо с оценки или нещо друго. Моля, опитайте се да се предпазите от по-нататъшни вреди и стойте далеч от казина, предоставящи такава бърза регистрация. Освен това винаги спазвайте правилата.

Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.


Ние не се опитваме да ви се противопоставим, но се страхувам, че няма да променим мнението си.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Съжалявам да видя, че стигнахме до момента, в който трябва да ви отговорим по същия начин. Същината на въпроса, както обясниха нашите специалисти, остава същата:

„Потвърждението на KYC обикновено се извършва преди първоначалното ви теглене. Тъй като не сте направили заявки за теглене от нито един от вашите акаунти , не сте преминали проверка . Освен това, тъй като постоянно сте използвали различен имейл адрес за регистрация в казиното и не сте предоставяли каквато и да е лична информация, казиното не успя да ви идентифицира и маркира като самоизключил се потребител .

Освен това вие нарушихте Общите условия, като влезете в казиното от ограничена юрисдикция и използвате VPN, което е забранено .

За съжаление не сме в състояние да ви помогнем да получите възстановяването на средствата си. Тази жалба сега ще бъде отхвърлена. "

Предполагам, че сте повече от убедени, че казиното също е нарушило някои правила, но вие не успяхте да изиграете своята роля.

Открихте ли няколко акаунта?

Опитахте ли се да прикриете намеренията си, като използвате VPN и различни имейл адреси?

Съжалявам, че го казвам, но когато става дума за проблеми с хазарта, ние вярваме, че дори при такива обстоятелства играчът трябва да понесе някакъв отговор, за да се защити. Това не е самостоятелна отговорност на казиното.

Така че не, вашата неоправдана жалба няма нищо общо с оценки или нещо друго. Моля, опитайте се да се предпазите от по-нататъшни вреди и стойте далеч от казина, предоставящи такава бърза регистрация. Освен това винаги спазвайте правилата.

Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.


Ние не се опитваме да ви се противопоставим, но се страхувам, че няма да променим мнението си.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Правите го отново - „Не сте направили заявки за теглене от нито един от вашите акаунти"...това е невярно, имаше направени тегления ... НИКОГА не е бил поискан KYC, не съм сигурен какво не разбирате за това ! Независимо от това, те буквално никога не са прилагали SE - техният SE блокира портфейла от изключения акаунт... но те не са правили това в продължение на една година!!

Отново относно ограничената държава и VPN - вижте тези връзки, моля, които са насочени към играчи от Обединеното кралство от стриймъри в Обединеното кралство. Ще забележите също, че дават инструкции как да използвате VPN и т.н. Смятате ли, че това е приемливо? Когато аз и други сме се регистрирали чрез партньорски връзки, предоставени от играчи от Обединеното кралство. Това са търговски споразумения, сключени от BC.game... и сега някои се наричат "ОФИЦИАЛНИ ПОСЛАНИЦИ" на BC.Game.

https://www.backinamo.com/forum/topic/crypto-casino-journey-questions-and-answers/

https://gamblersden.com/

Значи смятате, че T&C наистина имат значение за тази компания?????

Абсолютно нося известна отговорност за това, това не е предмет на дебат. Въпреки това направих всичко възможно да посъветвам BC.Game относно проблемите с хазарта и ги помолих или да променят процеса на регистрация, или да ме изключат самостоятелно, когато моите депозити не биха могли да бъдат направени, защото портфейлът щеше да бъде блокиран. На BC.Game отне повече от година да приложи самоизключване и за това време щетите бяха нанесени. Липсата на отговор от страна на BC.Game с течение на времето изостри и без това пламенния проблем и те ще видят последствията от своята арогантност.



Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

здравей

Ще се опитам да обясня какво означава нашето резюме в контекста на последния ви отговор. Може би това би изяснило по-добре защо жалбата завърши така.

Единствената процедура, която позволява на казиното точно да идентифицира играча, е KYC; в случай, че KYC не е завършен, казиното не е успяло да идентифицира вашите опити за отваряне на допълнителни сметки. Обичайно е фирмите да потвърждават самоличността на играча, когато изпраща заявка за теглене. За съжаление, депозитите не се нуждаят от идентификация.

Знам какво казвате, но ако не сте опитали да изтеглите пари, ние нямаме юрисдикция да санкционираме казиното за това, че не е идентифицирало други сметки по-рано. Това също е добър момент да ви напомним, че това казино изисква само много малко количество лична информация по време на процеса на регистрация. В резултат на това, ако продължавате да променяте няколкото полета, които са необходими, за да създадете множество акаунти, тяхната система няма да открие съвпадение. Честно казано, такава система не е в състояние да идентифицира множество акаунти, тъй като е лесно да се заобиколят необходимите данни. Поради тази причина смятам, че „лесната регистрация" по този начин е изключително опасна за натрапчивите играчи. От само себе си се разбира, че почти всеки е наясно, че на един потребител е разрешено да има само един акаунт. Играчът почти винаги понася последствията от нарушаването на това правило.

Относно проблема с VPN. Не, не вярвам, че това е умен метод за рекламиране на казина. Вие обаче, а не стриймърът, сте този, който ще регистрира акаунта в казиното и в крайна сметка ще приеме правилата и условията. Мразя да го повтарям, но винаги трябва да четете правилата и да бъдете изключително внимателни, когато използвате VPN, особено в тези ситуации. Търсенето на разяснения относно всякакви неясни правила чрез свързване с поддръжката трябва да помогне да се държат нещата под контрол.

Просто казано, стриймърите са далеч от нашия обсег и съм съгласен с вас, че не всеки стриймър е честен. Което е още една причина да проверите техните твърдения и препоръки в казиното предварително.

Връзките са нещо, което бих искал да изпратя на нашия екип за данни, защото сме много загрижени за това, че модерният стрийминг ще излезе извън контрол, или поне бих казал, че тази част от индустрията няма глобални предпазни мерки.

Моля, не тълкувайте отговора ми като опит да ви опровергая; Просто се опитвам да представя фактите в друга светлина. Наистина съжалявам, че трябваше да преживеете такава разочароваща ситуация.

Можем само да се надяваме, че чрез изясняване на разликите между ежедневната реалност и гледните точки на играчите, играчите ще използват този опит, за да вземат по-безопасни решения занапред, независимо от това колко предизвикателни могат да бъдат подобни разговори.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей

Ще се опитам да обясня какво означава нашето резюме в контекста на последния ви отговор. Може би това би изяснило по-добре защо жалбата завърши така.

Единствената процедура, която позволява на казиното точно да идентифицира играча, е KYC; в случай, че KYC не е завършен, казиното не е успяло да идентифицира вашите опити за отваряне на допълнителни сметки. Обичайно е фирмите да потвърждават самоличността на играча, когато изпраща заявка за теглене. За съжаление, депозитите не се нуждаят от идентификация.

Знам какво казвате, но ако не сте опитали да изтеглите пари, ние нямаме юрисдикция да санкционираме казиното за това, че не е идентифицирало други сметки по-рано. Това също е добър момент да ви напомним, че това казино изисква само много малко количество лична информация по време на процеса на регистрация. В резултат на това, ако продължавате да променяте няколкото полета, които са необходими, за да създадете множество акаунти, тяхната система няма да открие съвпадение. Честно казано, такава система не е в състояние да идентифицира множество акаунти, тъй като е лесно да се заобиколят необходимите данни. Поради тази причина смятам, че „лесната регистрация" по този начин е изключително опасна за натрапчивите играчи. От само себе си се разбира, че почти всеки е наясно, че на един потребител е разрешено да има само един акаунт. Играчът почти винаги понася последствията от нарушаването на това правило.

Относно проблема с VPN. Не, не вярвам, че това е умен метод за рекламиране на казина. Вие обаче, а не стриймърът, сте този, който ще регистрира акаунта в казиното и в крайна сметка ще приеме правилата и условията. Мразя да го повтарям, но винаги трябва да четете правилата и да бъдете изключително внимателни, когато използвате VPN, особено в тези ситуации. Търсенето на разяснения относно всякакви неясни правила чрез свързване с поддръжката трябва да помогне да се държат нещата под контрол.

Просто казано, стриймърите са далеч от нашия обсег и съм съгласен с вас, че не всеки стриймър е честен. Което е още една причина да проверите техните твърдения и препоръки в казиното предварително.

Връзките са нещо, което бих искал да изпратя на нашия екип за данни, защото сме много загрижени за това, че модерният стрийминг ще излезе извън контрол, или поне бих казал, че тази част от индустрията няма глобални предпазни мерки.

Моля, не тълкувайте отговора ми като опит да ви опровергая; Просто се опитвам да представя фактите в друга светлина. Наистина съжалявам, че трябваше да преживеете такава разочароваща ситуация.

Можем само да се надяваме, че чрез изясняване на разликите между ежедневната реалност и гледните точки на играчите, играчите ще използват този опит, за да вземат по-безопасни решения занапред, независимо от това колко предизвикателни могат да бъдат подобни разговори.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Радка, отговорът ти е премерен и честен и аз го уважавам. Бих искал обаче да повторя отново, че направих няколко тегления от това казино и не беше поискан KYC. Доколкото разбирам, с BC.game те не правят KYC, освен ако не е много съществена печалба.


Така или иначе не моля Casino Guru да поеме този случай повече - ние сме далеч отвъд това. Ето, BC.game всъщност ми изпрати имейл вчера... не с отговор... но друг имейл с искане за "изчерпателна разбивка на проблема". Беше предоставено само поне 10 пъти, но отново им изпратих цялата информация, включително правен анализ, направен от адвокат от Кюрасао. Няма да затая дъх за по-нататъшен отговор, но предполагам, че е напредък.


Абсолютно съм съгласен за ситуацията със стриймърите - те популяризират тези сайтове на играчи в ограничени юрисдикции. Давам 2 примера - има буквално стотици други примери.





Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

О,..Грешка, благодаря, че ми напомни! Забравих да добавя това:

Някои казина смятат, че пропускането на KYC е мъдър ход и аз съм съгласен, че може да е изгодно за играчите, но вашият опит показва, че има и непредвидени опасности. Следователно, в такива случаи, докато KYC не е стартиран, наистина няма значение дали сте се оттеглили или не.

Това ми се струва противоречиво; във всеки случай предпочитам да мина през KYC. Бих казал, че няма да навреди на опита на играча да има опцията да потвърди акаунта по всяко време.

Стискам ти палци; да се надяваме, че все още има шанс да преминете към, да речем, граждански разговор между казиното и вас (и евентуално и адвоката).

Дори с цялото внимание, което виждам в стрийминг индустрията, не мога да не повярвам, че тази дейност в най-добрия случай е силно противоречива. Вашият опит не е уникален; всички трябва да бъдем изключително внимателни. Най-добре би било да не ги следвате, според мен.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бърза актуализация – В сряда, 02/10 BC.Game ми изпрати имейл след 4 месеца опити да получа отговор с искане за подробности за моите „запитвания". Въпреки че са изпратили това 24 пъти преди това, те изглежда са „изгубили" другите имейли. Проблемът, който имам, е, че всеки отговор от BC е общ отговор и не изглежда да идва от действително човешко същество! Ако представителят на BC.Game чете това, моля, свържете се и нека да разрешим това - нямам желание да протакам това в съда и предложих възможност да разрешим това по приятелски начин, вместо да продължавам да плащам за адвокатски услуги. Призовавам ви да се свържете с мен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 месец

Честно казано, наистина нямам какво точно да добавя към това... 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам депозит от 100 рупии в играта bc, но досега сумата не е кредитирана в моя акаунт. Моля, помогнете ми в този случай на измама.

Автоматичен превод:
manzoorsalman119
преди 1 месец

Хей, предполагам, че първото нещо, което бих направил, е да попитам поддръжката на казиното дали знаят какво се случва. След това щях да се свържа с доставчика на плащанията, за да видя дали парите са изтекли без проблеми.

Опитахте ли вече това, моля? Казаха ли ти нещо конкретно?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Кой друг е изправен пред този проблем с BC.Game? Започнах да играя със $100, след което имах печеливша серия. Успях да тегля често, докато банковата ми сметка достигна $990, след което опцията за теглене беше спряна. Продължих да играя, банката ми достигна $3000, все още не мога да тегля. Разговаряйки с отдела за обслужване на клиенти, те просто се държат глупаво с коментари на BS, само за да ви разочароват. Всичко, което казват, е да изчакат отговор на вътрешния екип... Това казино трябва да бъде в черния списък и да стои далеч от този сайт

Автоматичен превод:
Zenatium
преди 1 месец

Здравейте, ако прегледате тази тема ще видите, че играчите решават някои проблеми. Когато казвате, че методите на плащане са спрени, какво ви каза казиното? Имате предвид, че всички те са изчезнали или казиното просто рецитира вашите тегления? Чухте ли се с вътрешния им екип или все още не?

Въпреки това имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проблемите продължават и не чувате нищо ново и не можете да направите теглене.

Но се надявам, че това ще приключи скоро и в крайна сметка ще получите парите си. ☘️

Автоматичен превод:
1...17 18 19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини