НачалоФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 17)

 от Blazin9s
|
73 127 преглеждания 389 отговора |
|
1...16 17 18...20
zensbk

Трябваше да го проверя по-рано.. докато търсих в мрежата, намерих го тук.. и виждам, че много хора тук имат проблем, във всеки случай няма да използвам нито едно онлайн казино отново..

Автоматичен превод:

Роми е платена марионетка. Не бих приел никакви съвети от този сайт за измама.

Автоматичен превод:

Моля, спрете да споделяте грешни обвинения във форума.

Автоматичен превод:

Извиненията и предложенията за приемане на престъпно поведение са позор.


Вие очевидно подготвяте и десенсибилизирате тази жалба да приеме престъпна бизнес практика.


Срам за вас и този сайт.


Но измамниците не могат да се засрамят.


Ето защо съществуват тези изпражнения.


Толкова разочароващо......

Автоматичен превод:

Виждам, че не разбирате какво каза Радка на другия потребител, само защото не сте знаели за предишен разговор.

Вече бяхте предупреден да спрете да обвинявате в този форум; ние сме безопасно място за всеки да изрази мнението си.

Автоматичен превод:

Здравейте, искам да попитам.. Създадох няколко акаунта с едно и също IP и едно и също устройство, което доведе до блокиране на тегленето. не мога ли да ползвам услугите или другите акаунти могат да се закрият и да запазя един? благодаря ви предварително за отговора

Автоматичен превод:

здравейте

Били ли сте активни във всички тези акаунти, ако мога да попитам?

Възможно е нашият екип за оплаквания да помогне. Просто подайте жалба тук и ние със сигурност ще разгледаме това.

Против правилата на повечето онлайн казина е да се създават няколко акаунта и винаги трябва да се посочва в условията, които е наистина разумно да се прочетат, преди дори да депозирате.

Автоматичен превод:
Romi

първо благодаря за отговора.. да, бях активен, но не за един ден на няколко акаунта, винаги в един ден.. не ставаше въпрос за залагания на курсове, получаване на бонус или онлайн казино (блекджек, рулетка ), просто слотове.. да, за съжаление, прочетох това едва тогава.. моя грешка

Автоматичен превод:
Emil789

Съжалявам за това, но се надявам, че ще знаете по-добре следващия път.

Автоматичен превод:

здравейте

Били ли сте активни във всички тези акаунти, ако мога да попитам?

Възможно е нашият екип за оплаквания да помогне. Просто подайте жалба тук и ние със сигурност ще разгледаме това.

Против правилата на повечето онлайн казина е да се създават няколко акаунта и винаги трябва да се посочва в условията, които е наистина разумно да се прочетат, преди дори да депозирате.

Автоматичен превод:

И все пак как могат да очакват играчите да следват T&C, когато не ги следват? Играчът тук е бил жертва на половинчатия подход на казината. Всичко, от което се нуждаят, е идентификатор като мобилен номер, който е по-труден за промяна. По този начин хората не могат да правят няколко акаунта. Освен това те могат да намерят дублиращи се методи за депозиране...така че отново...защо не спрат депозирането от играча, вместо да го позволят и след това да откажат тегленето? Толкова много въпроси, но BC.Game със сигурност няма да отговори.

Автоматичен превод:
CryptoG82

имахте ли същия проблем и създадохте ли още акаунти? как стана?


Автоматичен превод:
zensbk

имахте ли и проблем със сметките? как стана? вашите акаунти са заключени и не можете да използвате сайта?

Автоматичен превод:

имахте ли същия проблем и създадохте ли още акаунти? как стана?


Автоматичен превод:

Проблемът ми беше, че те продължиха да позволяват създаването на нови акаунти, въпреки че поискаха изключване на всеки един от тях. Те разрешиха депозити от същите методи, някои тегления, никога не поискаха KYC и наистина не разбират какво означават думите „тежки проблеми с хазарта", дори когато изпращат доклади от психолог и т.н., показващи колко е лошо. Те позволиха депозити от същия портфейл, същия IP адрес, същото устройство без въпрос.

Автоматичен превод:
CryptoG82

да, също така ми бяха разрешени депозити и тегления към същия портфейл.. така че вече нямате достъп до играта bc? или можете да създадете нов акаунт? Определено не искам да имам нищо със забавни казина след това изживяване и ще поискам анулиране на акаунта, когато това бъде разрешено


Автоматичен превод:

да, също така ми бяха разрешени депозити и тегления към същия портфейл.. така че вече нямате достъп до играта bc? или можете да създадете нов акаунт? Определено не искам да имам нищо със забавни казина след това изживяване и ще поискам анулиране на акаунта, когато това бъде разрешено


Автоматичен превод:

Миналия месец, след почти 2 години опити, успях да следвам Self Exclusion в BC.Game и не мога да създам нови акаунти - теоретично мога да създам нови акаунти, но те очевидно блокират портфейла/IP.

Автоматичен превод:

Здравейте, благодаря за отговора.

Ако мога, бих премахнал стриймърите от тази дискусия, тъй като казината лесно могат да твърдят, че стриймърите не са редовни играчи и че използването на VPN за игра зависи изцяло от тях. Колкото и да звучи, винаги се опитвам да помня, че този вид разговор е по-близък до вербален шах. Това не означава, че ми харесва по този начин.

Честно казано, много казина също не проверяват играчите, докато не заделят определена сума за теглене. Въпреки това, както винаги заявявам, казиното трябва да се придържа към собствените си политики, за да предотврати слухове и да поддържа последователно, като цяло безпристрастно отношение към играчите.

Въпреки че искрено се извинявам, че не можем да направим много, за да ви помогнем, струва ми се, че аргументите ви имат много смисъл от правна гледна точка. Надявам се целият процес да мине добре за вас.

Бихте ли ни актуализирали редовно? Мисля, че не само се интересувам да съм в крак с развитието.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, има ли начин да маркираш представителя на BC.Game, за да гледаш тази тема? Буквално прегледах имейлите си - 27 имейла, изпратени до 5 имейл акаунта, за да се опитам да говоря с тях от юни - брой отговори, нула. Със сигурност техният представител тук е по-отзивчив? Въпреки че имам адвокат, който се занимава със случая в Кюрасао, все пак бих искал да потърся окончателния им отговор - те не осъзнават, че като пренебрегват, те засилват аргумента срещу себе си!

Автоматичен превод:
Emil789 deleted the post

Нищо не питаха... това е смисълът. Всичко, с което са отговаряли, е нещо за недопускане на играчи от Обединеното кралство, те буквално не са направили нищо друго.

Автоматичен превод:

И все пак как могат да очакват играчите да следват T&C, когато не ги следват? Играчът тук е бил жертва на половинчатия подход на казината. Всичко, от което се нуждаят, е идентификатор като мобилен номер, който е по-труден за промяна. По този начин хората не могат да правят няколко акаунта. Освен това те могат да намерят дублиращи се методи за депозиране...така че отново...защо не спрат депозирането от играча, вместо да го позволят и след това да откажат тегленето? Толкова много въпроси, но BC.Game със сигурност няма да отговори.

Автоматичен превод:

Със сигурност вярваме, че това може да се избегне, ако има внедрен софтуер. Но винаги зависи от това какво трябва да включите във формуляра за регистрация и дали може да бъде открито по някакъв начин от системата.🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Здравей Радка, има ли начин да маркираш представителя на BC.Game, за да гледаш тази тема? Буквално прегледах имейлите си - 27 имейла, изпратени до 5 имейл акаунта, за да се опитам да говоря с тях от юни - брой отговори, нула. Със сигурност техният представител тук е по-отзивчив? Въпреки че имам адвокат, който се занимава със случая в Кюрасао, все пак бих искал да потърся окончателния им отговор - те не осъзнават, че като пренебрегват, те засилват аргумента срещу себе си!

Автоматичен превод:

Представителят на казиното може да види всички публикации в нишката и може да реагира и отговори по всяко време.

Автоматичен превод:

Със сигурност вярваме, че това може да се избегне, ако има внедрен софтуер. Но винаги зависи от това какво трябва да включите във формуляра за регистрация и дали може да бъде открито по някакъв начин от системата.🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Ще ти кажа какво изискват Роми - имейл адрес, парола. Буквално това е, нищо друго. Ето защо възникват тези проблеми....500 Casino са същите. За тези компании е лесно да направят незначителна промяна, която изобщо не е въздействаща, за да се прикрият... но тъй като знаят, че не трябва да го правят, те просто продължават.

Автоматичен превод:

Представителят на казиното може да види всички публикации в нишката и може да реагира и отговори по всяко време.

Автоматичен превод:

те ли са Е...да видим дали ще отговорят...защото със сигурност не отговарят на имейли, като дори няма потвърждение за имейли, нищо. Всички искаме ситуациите да се разрешават справедливо...но те в момента не играят честно, защото пренебрегват всичко.

Автоматичен превод:
CryptoG82

но внимавайте с 500casino, приятелят ми беше предупреден, че втората му сметка е затворена и той не може да играе, така че може да върне средствата обратно в портфейла си и да ги изпрати на сметка, която вече има... това е моят опит

Автоматичен превод:

Някой знае ли дали бонусната система от 4 части (180%, 240%, 300%, 360%) за играта BC включва спорт? Множество източници казват различни неща и в раздела за изискванията за залагане на Casino Guru се казва, че е само за слотове.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини