ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 3 години от Blazin9s
|
40076 преглеждания 346 отговора |
|
1...16 17 18
Добавете пост
zensbk
преди 1 седмица

Трябваше да го проверя по-рано.. докато търсих в мрежата, намерих го тук.. и виждам, че много хора тук имат проблем, във всеки случай няма да използвам нито едно онлайн казино отново..

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Роми е платена марионетка. Не бих приел никакви съвети от този сайт за измама.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Моля, спрете да споделяте грешни обвинения във форума.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Извиненията и предложенията за приемане на престъпно поведение са позор.


Вие очевидно подготвяте и десенсибилизирате тази жалба да приеме престъпна бизнес практика.


Срам за вас и този сайт.


Но измамниците не могат да се засрамят.


Ето защо съществуват тези изпражнения.


Толкова разочароващо......

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Виждам, че не разбирате какво каза Радка на другия потребител, само защото не сте знаели за предишен разговор.

Вече бяхте предупреден да спрете да обвинявате в този форум; ние сме безопасно място за всеки да изрази мнението си.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, искам да попитам.. Създадох няколко акаунта с едно и също IP и едно и също устройство, което доведе до блокиране на тегленето. не мога ли да ползвам услугите или другите акаунти могат да се закрият и да запазя един? благодаря ви предварително за отговора

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте

Били ли сте активни във всички тези акаунти, ако мога да попитам?

Възможно е нашият екип за оплаквания да помогне. Просто подайте жалба тук и ние със сигурност ще разгледаме това.

Против правилата на повечето онлайн казина е да се създават няколко акаунта и винаги трябва да се посочва в условията, които е наистина разумно да се прочетат, преди дори да депозирате.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

първо благодаря за отговора.. да, бях активен, но не за един ден на няколко акаунта, винаги в един ден.. не ставаше въпрос за залагания на курсове, получаване на бонус или онлайн казино (блекджек, рулетка ), просто слотове.. да, за съжаление, прочетох това едва тогава.. моя грешка

Автоматичен превод:
Emil789
преди 1 седмица

Съжалявам за това, но се надявам, че ще знаете по-добре следващия път.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

здравейте

Били ли сте активни във всички тези акаунти, ако мога да попитам?

Възможно е нашият екип за оплаквания да помогне. Просто подайте жалба тук и ние със сигурност ще разгледаме това.

Против правилата на повечето онлайн казина е да се създават няколко акаунта и винаги трябва да се посочва в условията, които е наистина разумно да се прочетат, преди дори да депозирате.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И все пак как могат да очакват играчите да следват T&C, когато не ги следват? Играчът тук е бил жертва на половинчатия подход на казината. Всичко, от което се нуждаят, е идентификатор като мобилен номер, който е по-труден за промяна. По този начин хората не могат да правят няколко акаунта. Освен това те могат да намерят дублиращи се методи за депозиране...така че отново...защо не спрат депозирането от играча, вместо да го позволят и след това да откажат тегленето? Толкова много въпроси, но BC.Game със сигурност няма да отговори.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

имахте ли същия проблем и създадохте ли още акаунти? как стана?


Автоматичен превод:
zensbk
преди 1 седмица

имахте ли и проблем със сметките? как стана? вашите акаунти са заключени и не можете да използвате сайта?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

имахте ли същия проблем и създадохте ли още акаунти? как стана?


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Проблемът ми беше, че те продължиха да позволяват създаването на нови акаунти, въпреки че поискаха изключване на всеки един от тях. Те разрешиха депозити от същите методи, някои тегления, никога не поискаха KYC и наистина не разбират какво означават думите „тежки проблеми с хазарта", дори когато изпращат доклади от психолог и т.н., показващи колко е лошо. Те позволиха депозити от същия портфейл, същия IP адрес, същото устройство без въпрос.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 1 седмица

да, също така ми бяха разрешени депозити и тегления към същия портфейл.. така че вече нямате достъп до играта bc? или можете да създадете нов акаунт? Определено не искам да имам нищо със забавни казина след това изживяване и ще поискам анулиране на акаунта, когато това бъде разрешено


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

да, също така ми бяха разрешени депозити и тегления към същия портфейл.. така че вече нямате достъп до играта bc? или можете да създадете нов акаунт? Определено не искам да имам нищо със забавни казина след това изживяване и ще поискам анулиране на акаунта, когато това бъде разрешено


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Миналия месец, след почти 2 години опити, успях да следвам Self Exclusion в BC.Game и не мога да създам нови акаунти - теоретично мога да създам нови акаунти, но те очевидно блокират портфейла/IP.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, благодаря за отговора.

Ако мога, бих премахнал стриймърите от тази дискусия, тъй като казината лесно могат да твърдят, че стриймърите не са редовни играчи и че използването на VPN за игра зависи изцяло от тях. Колкото и да звучи, винаги се опитвам да помня, че този вид разговор е по-близък до вербален шах. Това не означава, че ми харесва по този начин.

Честно казано, много казина също не проверяват играчите, докато не заделят определена сума за теглене. Въпреки това, както винаги заявявам, казиното трябва да се придържа към собствените си политики, за да предотврати слухове и да поддържа последователно, като цяло безпристрастно отношение към играчите.

Въпреки че искрено се извинявам, че не можем да направим много, за да ви помогнем, струва ми се, че аргументите ви имат много смисъл от правна гледна точка. Надявам се целият процес да мине добре за вас.

Бихте ли ни актуализирали редовно? Мисля, че не само се интересувам да съм в крак с развитието.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Радка, има ли начин да маркираш представителя на BC.Game, за да гледаш тази тема? Буквално прегледах имейлите си - 27 имейла, изпратени до 5 имейл акаунта, за да се опитам да говоря с тях от юни - брой отговори, нула. Със сигурност техният представител тук е по-отзивчив? Въпреки че имам адвокат, който се занимава със случая в Кюрасао, все пак бих искал да потърся окончателния им отговор - те не осъзнават, че като пренебрегват, те засилват аргумента срещу себе си!

Автоматичен превод:
преди 1 седмица
Публикация на Emil789 е изтрит
преди 1 седмица

Нищо не питаха... това е смисълът. Всичко, с което са отговаряли, е нещо за недопускане на играчи от Обединеното кралство, те буквално не са направили нищо друго.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

И все пак как могат да очакват играчите да следват T&C, когато не ги следват? Играчът тук е бил жертва на половинчатия подход на казината. Всичко, от което се нуждаят, е идентификатор като мобилен номер, който е по-труден за промяна. По този начин хората не могат да правят няколко акаунта. Освен това те могат да намерят дублиращи се методи за депозиране...така че отново...защо не спрат депозирането от играча, вместо да го позволят и след това да откажат тегленето? Толкова много въпроси, но BC.Game със сигурност няма да отговори.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Със сигурност вярваме, че това може да се избегне, ако има внедрен софтуер. Но винаги зависи от това какво трябва да включите във формуляра за регистрация и дали може да бъде открито по някакъв начин от системата.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Радка, има ли начин да маркираш представителя на BC.Game, за да гледаш тази тема? Буквално прегледах имейлите си - 27 имейла, изпратени до 5 имейл акаунта, за да се опитам да говоря с тях от юни - брой отговори, нула. Със сигурност техният представител тук е по-отзивчив? Въпреки че имам адвокат, който се занимава със случая в Кюрасао, все пак бих искал да потърся окончателния им отговор - те не осъзнават, че като пренебрегват, те засилват аргумента срещу себе си!

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Представителят на казиното може да види всички публикации в нишката и може да реагира и отговори по всяко време.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Със сигурност вярваме, че това може да се избегне, ако има внедрен софтуер. Но винаги зависи от това какво трябва да включите във формуляра за регистрация и дали може да бъде открито по някакъв начин от системата.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Ще ти кажа какво изискват Роми - имейл адрес, парола. Буквално това е, нищо друго. Ето защо възникват тези проблеми....500 Casino са същите. За тези компании е лесно да направят незначителна промяна, която изобщо не е въздействаща, за да се прикрият... но тъй като знаят, че не трябва да го правят, те просто продължават.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Представителят на казиното може да види всички публикации в нишката и може да реагира и отговори по всяко време.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

те ли са Е...да видим дали ще отговорят...защото със сигурност не отговарят на имейли, като дори няма потвърждение за имейли, нищо. Всички искаме ситуациите да се разрешават справедливо...но те в момента не играят честно, защото пренебрегват всичко.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 6 дни

но внимавайте с 500casino, приятелят ми беше предупреден, че втората му сметка е затворена и той не може да играе, така че може да върне средствата обратно в портфейла си и да ги изпрати на сметка, която вече има... това е моят опит

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Някой знае ли дали бонусната система от 4 части (180%, 240%, 300%, 360%) за играта BC включва спорт? Множество източници казват различни неща и в раздела за изискванията за залагане на Casino Guru се казва, че е само за слотове.

Автоматичен превод:
1...16 17 18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини